Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertin painajainen. Pitää mennä ostamaan astianpesukone

Vierailija
25.10.2022 |

Tai siis tehdä alustava vertailukierros kodinkoneliikkeissä. Vituttaa jo valmiiksi gigantin, powerin yms pakkomyyjät ja innokkaat esitelmöijät. Joka ikinen kerta kun sinne jalallaan on astunut, sama juttu😓

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaile netissä koneita niin tiedät jo valmiiksi minkä haluat ostaa.

Vierailija
2/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaile hyvä ihminen netissä. Niin kaikki muutkin tekevät, myös ambivertit. Eikä ketuta ollenkaan.

Itse ostin tiskikoneen näkemättä, otin saman merkkisen kuin edellinenkin oli ja katsoin siitä meille sopivan hintaisen. Netistä löytyy ihan kaikki kuvat ja tiedot mitä tarvitsee. Tilasin koneen niin, että hain sen varastolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pystyy asiat hoitamaan netissä. Ennen ei sellaista mahdollisuutta ollut ja silti me introvertit pärjättiin.

Vierailija
4/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Verkkokauppa.com:iin, jos sattuu olemaan lähellä. Itse vältän viimeiseen asti Poweria ja Giganttia juuri mainitsemistasi syistä.

Vierailija
5/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö netistä saa tilattua? 

Vierailija
6/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös intoverttinä itsepalvelut sopivat minulle hyvin. Mutta kodinkoneliikkeet/ vaateliikkeet / optikot/ autokorjaamot yms ovat ikäviä, pakko asioida myyjien kanssa.

Vierailija
7/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaile netissä koneita niin tiedät jo valmiiksi minkä haluat ostaa.

Alustavasti joo olen katsonut, mulle on tärkeää että mun lautaset mahtuu niihin kunnolla korkeutensa puolesta ilman sen suurempia temppuja, siksi on nyt pakko mennä omin silmin katsomaan ja hypistelemään millaiset ne korit niissä on. Muutenhan tilaisinkin netistä niin kuin suurimman osan muustakin tarvisemastani.

Vierailija
8/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan kaikki kodinkoneet netistä, kotiinkuljetuksella. En ole vuosiin käynyt kodinkoneliikkeessä.

Vierailija
9/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti on epäsosiaalisten ihmiseten itsensä keksimä nimi epäsosiaaliselle käytöshäiriöiselle käytökselleen. Ota pää perseestä ja koita olla ihmisisiksi.

Vierailija
10/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaile hyvä ihminen netissä. Niin kaikki muutkin tekevät, myös ambivertit. Eikä ketuta ollenkaan.

Itse ostin tiskikoneen näkemättä, otin saman merkkisen kuin edellinenkin oli ja katsoin siitä meille sopivan hintaisen. Netistä löytyy ihan kaikki kuvat ja tiedot mitä tarvitsee. Tilasin koneen niin, että hain sen varastolta.

Itse en ainakaan näe kuvista niin tarkkaan että osaisin arvioida mahtuuko ne mun lautaset sinne hyvin, pysyykö viinilasit kaatumatta jne enkä ole nähnyt että olisi mittakuvia ollut. Siksi pitää nyt mennä katsomaan itse.

Vierailija
11/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti on epäsosiaalisten ihmiseten itsensä keksimä nimi epäsosiaaliselle käytöshäiriöiselle käytökselleen. Ota pää perseestä ja koita olla ihmisisiksi.

Ei omakaan tekstisi kovin imartelevaa kuvaa sinusta anna.

Vierailija
12/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee yksinkertaisesta asiasta vaikeaa. Mieti mitä astianpesukoneelta tarvitset ja mitä et. Myyntimiehet tahtovat myydä sen millä saavat eniten voittoa, ei sitä mikä vastaa parhaiten sinun tarpeisiisi.

protip: katso netistä muutama luotettava merkki ja rahaa valinta näihin.

protip2: varmista että astianpesukoneesta löytyy joku muukin kuin eko-ohjelma johon menee 4 tuntia

Vierailija
13/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinne kauppaan on pakko mennä, niin olet vaan tiukka ja annat lätinät mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tiedät mitä haluat etkä kuuntele mitään lässytyksiä. Niin minä teen jos ei nettivertailu riiitä vaan on pakko mennä ihan hypistelemään jotain.

Vierailija
14/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista että täysteräksinen, yhtään muovipalaa et laitteen sisätilan kiinteissä rakenteissa saa annosteluluukun kantta lukuunottamatta hyväksyä.

Vierailija
15/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö olet? Millä vuosisadalla elät?

Mitä tarkoitat?

Vierailija
16/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei ole sama kuin ihmisvihaaja tai epäsosiaalinen. Introvertti on ihminen, joka saattaa olla hyvinkin sosiaalinen ja ihmisrakas, mutta joka sosiaalisen hälinän jälkeen vetäytyy lataamaan akkujaan yksin. Myyjien kanssa asioiminen ei ole ongelma. Kimppapurjehdus Atlantin yli on. 

Jos sinua kammottaa olla tekemisissä ihmisten kanssa, niin olet luultavammin sosiaalisesti kömpelö ihmistyyppi.

Vierailija
17/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole sama kuin ihmisvihaaja tai epäsosiaalinen. Introvertti on ihminen, joka saattaa olla hyvinkin sosiaalinen ja ihmisrakas, mutta joka sosiaalisen hälinän jälkeen vetäytyy lataamaan akkujaan yksin. Myyjien kanssa asioiminen ei ole ongelma. Kimppapurjehdus Atlantin yli on. 

Jos sinua kammottaa olla tekemisissä ihmisten kanssa, niin olet luultavammin sosiaalisesti kömpelö ihmistyyppi.

Joo, meinasin muokata otsikkoa sosiaalisesti rajoittuneeksi introvertin sijasta kun ennakoin että siitä joku nillittää, mutta en jaksanut. Olisi kai pitänyt.

Vierailija
18/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua lapsuuden huonoista kokemuksista. Itsekin olin ujo ja kiusattu lapsena ja nuorena aikuisena ostoksilla käynti saattoi olla ahdistavaa. Tästä ujoudesta ja "kömpelyydestä" onneksi oppii pois olemalla ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
19/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinne kauppaan on pakko mennä, niin olet vaan tiukka ja annat lätinät mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tiedät mitä haluat etkä kuuntele mitään lässytyksiä. Niin minä teen jos ei nettivertailu riiitä vaan on pakko mennä ihan hypistelemään jotain.

Näin juuri, menet vaan hypistelemään ja katsomaan niitä koneita mitkä kiinnostaa. Siihen tulee joku myyjä länkyttämään ja yrittää pakkomyydä sulle jotain paljon kalliimpaa konetta, mutta katsot vaan että mihin malliin lautaset sopii ja sanot sitten että jäät vielä miettimään. Sitten kotona tilaat sen sopivan koneen netistä.

Vierailija
20/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myivät 70+ äidille juuri kalliin koneen, vaikka yritin sanoa ettei ota liian kallista, ei tiedä kauanko tässä asuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi