Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo Mooses varoitti Raamatussa millaisia kotieläimiä ei pidä ottaa tai mitä ei syödä.

Vierailija
13.02.2012 |

http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2012/03/how-your-cat-is-mak…

Nyt kissojen on todettu levittävän mieltä sekoittavaa loista. Sama trikiineistä, jo Mooses osasi neuvoa Jumalansa ohjeilla kansaa. Älköös syökö sikaa vaan pitäytykää kasvisruuassa.

Amen.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että mooses on ollut olemassa tai se että jumalaa olisi olemassa.

ETTÄ JUMALAA EI OLE OLEMASSA TAI MOOSESTA, NO OSOTA JO JOS PYSTYT, ETKÖHÄN ALA JO NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN +-0

Minä todistan sinulle mooseksen olemassolottomuuden HETI kunhan sinä osoitat minulle tieteellisesti ettei yksisarvisia ole olemassa.

Jos sinä esität minulle tieteelliset todisteet yksisarvisesta niin minä esitän sinulle tieteelliset todisteet mooseksesta ja jumalasta.

MÄ EN OLIS IKINÄ USKOVANA NIIN ÄÄLIÖ ETTÄ OTAN SILTI SUORAN RISKIN HELVETISTÄ KUN OON NIIN VIISAS ETTÄ JUMALAAKAAN EI NÄY!!!!!

Mutta olet silti valmis ottamaan sen riskin että Allah olisikin suuri?

Ja jumalan nimeen ota se caps lock pois päältä

jos pahuuden nimis tehdään esim tappo iskuja , eise ole todellakaan todistus JUMALASTA. ne ovat niitä KIIHKOILIJOITA jotka TAPPAVAT MUITA, UNDERSTAND? sitten jotku luulevat kaikkien tekevän niin so sad se on ,topsi uskovat eivät tapa ketään.no nyt jos allah tai hare kherisna pPAKOTTAA IHMISIÄ KIVÄÄRIN VOIMALLA, ON NIIN ETTÄ SE ON SAATANASTA , KOSKA HEDELMISTÄÄN PUU TUNNETAAN JA 10 KÄSKYÄ ON ÄLÄ TAPA.

Allahin kannattajilla varmaan on mielipide myös sinun jumalastasi. Eikai ne sille minkään voi jos heidän jumala nyt haluaa tappaa vääräuskoisia.

Vierailija
42/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattavat juutalaiset, eivät kristityt. Tämän verran minäkin teologiasta tiedän, vaikka ateisti olenkin.

Kaikilla ihmisillä olivat nuo puhtaussäännöt ja syynä oli yksinkertaisesti se, että jääkaappeja ei ollut. Sianliha pilaantuu nopeiten, maidon kanssa kosketuksissa erittäin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattavat juutalaiset, eivät kristityt. Tämän verran minäkin teologiasta tiedän, vaikka ateisti olenkin.

Kaikilla ihmisillä olivat nuo puhtaussäännöt ja syynä oli yksinkertaisesti se, että jääkaappeja ei ollut. Sianliha pilaantuu nopeiten, maidon kanssa kosketuksissa erittäin nopeasti.

Sianlihakielto ei ole ainoa puhtaussääntö, kannattaa tutustua paremmin siihen Raamattuun. Nimenomaan monien puhtaussääntöjen noudattamatta jättäminen erottivat Jeesuksen posseineen (ja myöhemmin alkuseurakunnan) (fariseaanisista) juutalaisista. Esim. Raamatussa kerrotaan, miten opetuslapset jättivät kädet pesemättä käydessään syömään - juutalainen puhtaussääntö tämäkin.

Lue vähän kirjallisuutta aiheesta, se on oikeasti mielenkiintoista.

Vierailija
44/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT VARMASTI MIELETÖN RAUHA JA PELASTUSVARMUUS SEN ALLAHIN KANSSA TAI KYSY ALLAHILAISILTA ONKO MITÄÄN TOIVOA TAIVAASTA VAI LUETAANKO VAIN MANTROJA JA SUORITETAAN PELASTUMINEN ITSE. EI TOIMI RAAMATUN KANSSA. JOS USKOO SIIHEN KAIKKI MUU ON EDELLEEN SAATANASTA. JA SAATANA TIETÄÄ MINNE VÄKENSÄ VIE.

Vierailija
45/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄKIN PILAANNUT VIIKOS, SE ON SUN PERUSTUKSES , MIETI SITÄ , EI OLLA TERÄSTÄ VAAN LÄJÄ TOMUA MAASTA JOKA TOMUKSI PALAJAA, MUTTA HENKI MENEE HERRAN TYKÖ-

Vierailija
46/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT VARMASTI MIELETÖN RAUHA JA PELASTUSVARMUUS SEN ALLAHIN KANSSA TAI KYSY ALLAHILAISILTA ONKO MITÄÄN TOIVOA TAIVAASTA VAI LUETAANKO VAIN MANTROJA JA SUORITETAAN PELASTUMINEN ITSE. EI TOIMI RAAMATUN KANSSA. JOS USKOO SIIHEN KAIKKI MUU ON EDELLEEN SAATANASTA. JA SAATANA TIETÄÄ MINNE VÄKENSÄ VIE.

Kirjoituksen tarkoitus oli vain osoittaa että samalla tavalla kun minä otan riskin sinun jumalasi kanssa niin sinä otat riskin esimerkiksi allahin kanssa.

Ja ihan nyt näin informaationa niin minä olen ateisti.

Pitäisköhän sun oikeesti vaihtaa toi sun näppis se on varmaan rikki

Vierailija
47/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittääköhän joku tietty eläin sellaista loista, joka altistaa uskomaan lasten tarinoihin helpommin?

Se selittäisi uskovaiset. He ovat loisen saastuttamia uhreja.

Vierailija
48/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄKIN PILAANNUT VIIKOS, SE ON SUN PERUSTUKSES , MIETI SITÄ , EI OLLA TERÄSTÄ VAAN LÄJÄ TOMUA MAASTA JOKA TOMUKSI PALAJAA, MUTTA HENKI MENEE HERRAN TYKÖ-

mene hoitoon

Vierailija
49/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu uskovaisten kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa Kesken pelin pulu levittää siipensä ja kaataa nappulat lattialle. Sitten se paskantaa laudalle ja lentää tiehensä voittajana.

:(

Ei tunne sääntöjä ja riehuu vain.

Sitten poistuu keskustelusta "voittajana".

Vierailija
50/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

agressiivisesti pauhaa ja jauhaa. On siinäkin edustaja Jeesukselle.

Vierailija
51/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset pilaa kaikkien uskovien maineen.

Kristittyjen ei tarvitse karttaa mitään ruokia, koska Jeesuksen mielestä oli tärkeämpää mitä päästää ulos suustaan kuin mitä sinne sisään menee. Jeesus on puhdistanut meidät, eikämeidän tarvitse pelätä esim. sianlihaa.

Vierailija
52/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset pilaa kaikkien uskovien maineen.

Kristittyjen ei tarvitse karttaa mitään ruokia, koska Jeesuksen mielestä oli tärkeämpää mitä päästää ulos suustaan kuin mitä sinne sisään menee. Jeesus on puhdistanut meidät, eikämeidän tarvitse pelätä esim. sianlihaa.

Raivotaudissa ei oikein ajattele selkeästi, vaikka olisi aijemmin Jeesusta hehkuttanut.

Vierailija
53/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskovaisten ja mahdollisen jumalan ongelma on se, että jumalan olemassaolo perustuu puhtaasti uskoon. Eli uskotaan että jotain on olemassa. Jos joku oikeasti pystyisi todistamaan, että jumala on olemassa, ei siihen tarvitse enää uskoja ja asia muuttuu täysin olemattomaksi. Siis jumala häiviäisi sillä hetkellä kun siitä löytyisi oikea todiste :D

Ja nyt kun täällä hihhulit nostavat esille yksittäisiä kohtia raamatusta, niin kertokaas miksi raamatussa ei ole esitetty kaikkia asioita. Kaikkia hassuja ennusteita on, mutta onko jossain kohtaa puhuttu dinosauruksista? Vai luotiinko nekin maan sisälle ihan vaan ihmisten viihdyttämiseksi?

Sitten on mielenkiintoista, että uskovaiset uskovat siihen, että joku korkeampi olento vain yhtäkkiä päätti, että tohon tulee aurinko ja sitten tohon pari planeettaa kylkeen yks kaks. Mutta sitten ei oteta kuuleviin korviin teorioita alkuräjähdyksestä ja evoluutuiosta. Näistä kuintenkin löytyy todisteita teorioiden tueksi. Kaikkea ei vielä tiedetä, mutta se myönnetään suoraan. Uskovaiset jankkaavat samaa asiaa yhtään sen enempää esitetyn asian sisältöä miettimättä...

Vierailija
54/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskovaisten ja mahdollisen jumalan ongelma on se, että jumalan olemassaolo perustuu puhtaasti uskoon. Eli uskotaan että jotain on olemassa. Jos joku oikeasti pystyisi todistamaan, että jumala on olemassa, ei siihen tarvitse enää uskoja ja asia muuttuu täysin olemattomaksi. Siis jumala häiviäisi sillä hetkellä kun siitä löytyisi oikea todiste :D

Ja nyt kun täällä hihhulit nostavat esille yksittäisiä kohtia raamatusta, niin kertokaas miksi raamatussa ei ole esitetty kaikkia asioita. Kaikkia hassuja ennusteita on, mutta onko jossain kohtaa puhuttu dinosauruksista? Vai luotiinko nekin maan sisälle ihan vaan ihmisten viihdyttämiseksi?

Sitten on mielenkiintoista, että uskovaiset uskovat siihen, että joku korkeampi olento vain yhtäkkiä päätti, että tohon tulee aurinko ja sitten tohon pari planeettaa kylkeen yks kaks. Mutta sitten ei oteta kuuleviin korviin teorioita alkuräjähdyksestä ja evoluutuiosta. Näistä kuintenkin löytyy todisteita teorioiden tueksi. Kaikkea ei vielä tiedetä, mutta se myönnetään suoraan. Uskovaiset jankkaavat samaa asiaa yhtään sen enempää esitetyn asian sisältöä miettimättä...

varoisin oikeasti. Ja Jumala ei häviä, varsinkaan toteamalla , vaan saapuu sanansa mukaan , uskokoon ken tahtoo, kysymys on toden teolla uskon asioista. MIKÄ RISKI ON USKOA? MIKÄ RISKIN RISKI ON OLLA USKOMATTA HYI JA HUI. en hyötyisi mitään uskomattomuudestani, TOTUUDEN NIMIS VOIN SANOA ETTÄ NÄKYMÄTTÖMÄT OVAT TOIDELLISEMPIA KUIN MEIDÄN TODELLISUUTEMME.

Vierailija
55/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen tarkoitus oli vain osoittaa että samalla tavalla kun minä otan riskin sinun jumalasi kanssa niin sinä otat riskin esimerkiksi allahin kanssa.

Ja ihan nyt näin informaationa niin minä olen ateisti.

Pitäisköhän sun oikeesti vaihtaa toi sun näppis se on varmaan rikki

tekoa mun silmien edessä. ketään eo ole parantanutkaan , toisin kuin Jeesus.

Vierailija
56/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

agressiivisesti pauhaa ja jauhaa. On siinäkin edustaja Jeesukselle.

ja hyvä niin KAIKKIVALTIAS SAA KUNNIAN NIIN KUIN PITÄÄKIN , etkö taas lukenut Raamattua, tämä aarre on teillä saviastioissa , että tuon suunnattoman suuren voiman nähtäisiin tyulevan HÄNESTÄ, eikä meistä HALLLELUJA HERRA ON SUURI!!!

Vierailija
57/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hoitoon

YMMÄRRÄT ALISTUA TARVITSEMAASI HOITOON!!

Vierailija
58/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin!

Vierailija
59/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin!

vielä sanon että ketään en tahdo pelotella helvetillä. mutta mainitsematta en jätä tosiasiaa. ja jos muuta puhutaan niin oikaisen totuuden nimessä. olen perheelinen ihminen ja jos saisin jotain vaikutteita tuosta pelottelusta olisin hakeutunut AMMATTIIN NIMELLÄ PELOTTELE HELVETILLÄ.

Vierailija
60/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT VARMASTI MIELETÖN RAUHA JA PELASTUSVARMUUS SEN ALLAHIN

Sinä se just kuulostatkin ihmiseltä jolla on mieletön rauha ;)

Ketju on lukittu.