G: Harvinaisin nimi,joka on SINUN TUTTAVALLASI
-Ihmisellä jonka siis TUNNET et vain tiedä
-Ei lasten nimiä
Kommentit (151)
mutta onhan noita...
naisia:
Siisi
Aire
Pola
Ristamiehiä:
Vilppu
Aapi
Aaretti
Ontrei
Kaverini fretti taasen on Aaretti. Tiedän yhden Urvelo-nimisen.
On kauheaa, että vanhemmat voivat määrätä näin isosta asiasta lapsensa elämässä. Toivottavasti jaksat nimesi kanssa, mikä se sitten lieneekään. Mutta onhan noita, kummallisia nimiä. Onneksi se on mahdollista muuttaa, jos muu ei auta.
Oma nimeni on Salla. Äitini mietti tuleeko minusta Salla vai Minna. Se Minna olisi kyllä varmaan ollut parempi. Normaali, kaunis, naisellista itsetuntoa tukeva nimi. Minnoja ei varmaan koskaan koulukiusata...
olen ainoa tämän niminen Suomessa ja koko maailmassa.
Mutta en nyt laita nimeäni tähän, sorry.
Mutta sen voin sanoa, että antakaa hyvät ihmiset lapsillenne normaaleja nimiä, mitä ei tarvitse koko elämää olla selittämässä kaikille ihmettelijöille!!
Tuo mun edellinen oli siis vastaus tähän viestiin.
On kauheaa, että vanhemmat voivat määrätä näin isosta asiasta lapsensa elämässä. Toivottavasti jaksat nimesi kanssa, mikä se sitten lieneekään. Mutta onhan noita, kummallisia nimiä. Onneksi se on mahdollista muuttaa, jos muu ei auta.
Oma nimeni on Salla. Äitini mietti tuleeko minusta Salla vai Minna. Se Minna olisi kyllä varmaan ollut parempi. Normaali, kaunis, naisellista itsetuntoa tukeva nimi. Minnoja ei varmaan koskaan koulukiusata...
T.Salla
T.Salla
..ehkä ruoho on vaan vihreempää siellä jossain muualla. ;) Mut jotenki Minna kuulostaa naisellisemmalta. Mulla oli siis nuorena jonkinlaisia ongelmia sukupuoli-identiteetin muodostumisen kanssa. Ot ot.
Harvinainen ja kaunis nimi on Mirha. Tosin tiedän sen vain yhdellä lapsella.
Elo
Marissa
Sammelin olen tavannut
Okariina, vajaa 30v
Kastehelmi, vajaa 60v
Aminda
Itse en tiedä kuin yhden tuon nimisen.
Pii (nainen)
Mitro (ai niin, onhan myös Isä Mitro :-))
Anri (nainen, toinen vanhempi muistaakseni Unkarista)
Titta
Leni
Sameli
Frodo
Ja tämä on jo keski-ikäinen nainen.
Virnareeta, Viljakukka, Villiruusu, Vilhartti, Veetrikki, Volmartti, taisi vielä olla yksi sisarus, jonka nimeä en nyt muista.
Erzebeth
Ebba
Jammu