G: Harvinaisin nimi,joka on SINUN TUTTAVALLASI
-Ihmisellä jonka siis TUNNET et vain tiedä
-Ei lasten nimiä
Kommentit (151)
Mulla on pelkästään työkavereissa neljä Tuijaa :)
niin yleinen nimi, ja silti tuntuu, ettei Tuijia ole kovinkaan montaa. (paitsi tuija-aidoissa...)
t. itsekin Tuija :-)
Oma nimi on Sanja ja sitä olen ainakin tottunut selittelemään melkein joka paikassa. Koulussakin olin aina Sonja, Senja, Silja, Sirja tai joku mikä lie.. Olen tottunut tottelemaan kaikkea ässällä alkavaa eli kai tuotakin harvinaiseksi voi sitten sanoa.. Lähipiirissäni ei ole kuin lapsia erikoisilla nimillä.
Olin aivan varma että tuo oli provo, mutta väestörekisterissä tosiaan on tuon niminen henkilö. Toimii ilmeisesti aktiivisesti eräässä seurakunnassa.
En voi ymmärtää, mitä on vanhemmilla liikkunut mielessä.
ovat olleet paljon viattomampia kuin meidän muiden. Pörröhäntäkurre, orkkuli, hyppi pihalla, siitäkös lapselle nimi.
Suomessahan pelkän kirjaimen anto ei ole sallittua eikä sellaista rekisteristä löydy.
Tuo monesti lehtiinkin päässyt nimi-ihmetys :)
Suomessahan pelkän kirjaimen anto ei ole sallittua eikä sellaista rekisteristä löydy.
Miehiä Urvelo ja Saveli
Naisia Petriina ja Miinu
se on ihan suomalainen.
En ole se joka kirjoitti aiemmin, mutta on ollut myös mun tuttu. Olen nähnyt jopa ajokortin ja tiedän koko nimen huu! On se hurjaa että se on ihan oikeasti sen nimi vaikka sulla nyt muuta mutua olikin esittää.
Muita harvinaisia nimiä en listaa, tunnen yhden jolla ainoana Suomessa kys nimi ja muutama muu harvinainen mutta jääköön sellaisiksi:)
Jarko
Mirena
Pii
Evely
Nannu
Beada
Kosmo