G: Harvinaisin nimi,joka on SINUN TUTTAVALLASI
-Ihmisellä jonka siis TUNNET et vain tiedä
-Ei lasten nimiä
Kommentit (151)
Rainer
varsinkin romanien keskuudessa? Minäkin tunnen 3, ja tietysti julkkis Friman myös.
Mies: J (ei ole lyhenne, vaan ihan kasteessa saanut etunimekseen pelkän kirjaimen . Loputkin nimet aika erikoisia)
Nainen: Marli
kukaan ei ole laittanut mun nimeä...:)
tietääkseni uniikki. Lone ja Sabira
niin yli kolmekymppiset Nanamiia, Helianna ja Henriikka. Nykylapsillahan se menee melkein niin, että mitä oudompi, sen tavallisempi.
toinen tosin jo kuollut muutama vuosi taakse päin.
Itse tunnen monta Tittaa ja pari Henriikkaakin, eli jossain päin Suomea niitä siis selvästi ainakin on enemmänkin. Kaikki noiden nimien edustajat on syntyneet 70- tai 80-luvulla.
Paikannimenäkin on, Anola. Tunnen monta. Harvinaisempia yhdistelmiä
-Silpa-Maria (kirjoittaaako viivalla vai ei, en tiedä)
-Jaana-Maikki
-Pälvijaana
Pii
Rimma
Helinä - ei niin superharvinainen nimi, mutta 50 v kovan luokan johtajalla jotenkin ristiriidassa :)
Ea
Joukahainen (jo kuollut, vanhempi ihminen)
Ove
Deborah
Doris
Betty
Mun mielestä myös Ano melko harvinainen, en ollut ennen kuullutkaan, joten lisään senkin
Verna
Sade, Myrsky tosin nää on lapsia
ei kyl oo mukava ihminen
Niin juu ja tunnen yhden Raina-nimisen, nainen.
Sarianne
Ulpu
Lauriina
Helmiina
Lenne
Ninna
Tea
Sarri
Kaisla
Veini
Manasse
Kosto
Osa jo edesmenneitä, mutta kaikki olen tavannut.
Yksi mun tuttu kertoi, että se olisi Pieksämäen seudulle yleinen nimi. Sinänsä harvinaisuus, sillä etunimet yleensä eivät ole kovin paikkasidonnaisia. Minä olen tunttenut kyllä monta Anoa. (olenkin kotoisin samoilta seuduilta)
elämäni Anon pienessä Varsinais-Suomalaisessa pikkukunnassa enkä tosiaan koskaan ennen ollut nimeä kuullut.
teini-ikäisen Henniinan tunnen myös.
Rainer
Marke
Nilla
suomalaisia ovat kaikki