G: Harvinaisin nimi,joka on SINUN TUTTAVALLASI
-Ihmisellä jonka siis TUNNET et vain tiedä
-Ei lasten nimiä
Kommentit (151)
Miehissä, Lenne ja Siigurt. Naisissa, Gustava ja Liina. Kaikki ovat vanhempieni tuttuja ja jo melko iäkkäitä ihmisiä
vain yhteen olen koskaan törmännyt.
mareena
Kaikkihan nyt vähintään yhden Pirkon tuntevat! Minä myös.
Siru-Sue Telle-Tiia Lumisirkku Tuuni Kauri Malix
suvustani löytyvää nimeä, joita en _ikinä_ ole pitänyt erikoisena. Enkä ole ikinä kuullut, että kukaan muukaan pitäisi niitä erikoisena, paitsi nyt täällä. Minusta erikoiset nimet ovat sen tyylisiä kuin "Kimmeli" tai "Valmiina", ei siis mitään almanakasta löytyviä Pirkkoja.
Kaikkihan nyt vähintään yhden Pirkon tuntevat! Minä myös.
Mä en muuten tunne yhtään pirkkoa.
Maissi
Hellä
Mailis
Tuire
Marina
Sabina (100% suomalaisella)
Miska
Sanja
Virnareeta, Viljakukka, Villiruusu, Vilhartti, Veetrikki, Volmartti, taisi vielä olla yksi sisarus, jonka nimeä en nyt muista.
Tulitko ajatelleeksi, että nuo nimet googleen laittamalla löytyy perheen sukunimi, osoite, perheen isän nimi ja toimi, ja jopa YouTube-video hänestä jne.?En tiedä haittaako tämä juuri tätä perhettä, mutta vähän voisi miettiä toimintansa seurauksia täällä netissä.
Puhelinnumerot, tyttären rakennuslupapaperit jne. jne.
Joiku, Olai, Mariola, Rambo, Rauf (suomalaisia)
Pii (nainen)
Mitro (ai niin, onhan myös Isä Mitro :-))
Anri (nainen, toinen vanhempi muistaakseni Unkarista)
Titta
Leni
Sameli
Frodo
Sameli on hyvin sikäläinen nimi :) Isäni 2. nimi oli juuri Sameli. Muualla ovat Samuleita.
Runo (mies)
Leni
Nonna
Pi (nainen)
Marsa
Ano
Jirka
Mareena
melkein kaikki muut onkin jo mainittu, mutta lisäisin vielä
Seidi
Arje (mies)
Dado
Andrea (mies, tunnen myös naisen)
Sirje
Olen jo vastannut tähän ketjuun, mutta vielä tulee: Pio, Tähtitalvikki, Marjanna, Marjanne, Mareena. Tiedän myös tuon alkuketjussa mainitun erikoisemman sisarussarjan, mutten tunne.
Sitten tänne on kirjoitettu mm. Salme, Titta yms. tavallisia nimiä, minä ainakin tunnen useamman.
Alkaako Sammelin sukunimi P-kirjaimella?
luokkakaveri
Marissa
Beata (Piitta)