Eväät laivalle, pohdintaa
Ottaako kukaan muu eväitä laivalle? Mietin, että mitähän kannattaisi ottaa. Laivalla en halua syödä siksi, että en ole oikein pitänyt laivan ravintoloiden tarjonnasta, enkä tiedä viitsinkö enää kokeilla niitä muita. Olen kasvissyöjä, joten ei oikein huvita maksaa 30 eur buffetista, joka on laadittu pääasiassa lihansyöjiä varten. Kuinka pitkään esim. joku take away -ruoka säilyy lämpimänä? Tai pitäisikö se pakata johonkin folioon tms?
Mikä on laivayhtiön kanta siihen, että jos joku ottaa sinne omat eväät? Jos siis ei löydä itselleen sopivaa ruokaa laivan valikoimista.
Kommentit (33)
olette ituhippejä.
Minä menen laivan ravintolaan syömään kunnon pihvin.
Itse en todellakaan viitsisi enkä vaivautuisi mitään eväitä värkkäämään mukaan ( saati raahaamaan likaisia kippoja takaisin, yäk)
Mutta kukin tavallaan; jos sulle sängyssä purkista syöty omatekoinen salaatti on parempivaihtoehto kuin vaikka sämpylä kavilassa, niin mikäs siinä
Laivahan on oikeastaan liikkuva ravintola. Sen vuoksi matkustaminen on aivan hirveän halpaa, että on tarkoitus käyttää rahaa syömiseen ja ostoksiin.
jos siellä olisi sitten oikeasti monipuolinen valikoima. Itse en löydä sieltä oikeasti lähes MITÄÄN.
t. vegaani
Onko ne omat eväät sitten parempia kuin kahvilasämpylä? Itse en todellakaan viitsisi enkä vaivautuisi mitään eväitä värkkäämään mukaan ( saati raahaamaan likaisia kippoja takaisin, yäk)
Mutta kukin tavallaan; jos sulle sängyssä purkista syöty omatekoinen salaatti on parempivaihtoehto kuin vaikka sämpylä kavilassa, niin mikäs siinä
jos kahvilasämpylässä on kinkkusiivu välissä, niin se on kasvissyöjälle todella huono vaihtoehto.
Pointtihan on se, että laivassa ei ole kunnolla huomioitu kaikkia matkustajia.
Nostit sitten pari-kolme vuotta vanhan ketjun. Miksi?
Tsekkaako ne oikeasti mun laukun jos mulla on yksi leipä mukana?
Ne eväät ovat kätevä paikka piilottaa viinaa
Käydään autokannella autossa syömässä eväitä auton 12V jääkaapista.
Laivahan on oikeastaan liikkuva ravintola. Sen vuoksi matkustaminen on aivan hirveän halpaa, että on tarkoitus käyttää rahaa syömiseen ja ostoksiin.