Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eväät laivalle, pohdintaa

Vierailija
11.02.2012 |

Ottaako kukaan muu eväitä laivalle? Mietin, että mitähän kannattaisi ottaa. Laivalla en halua syödä siksi, että en ole oikein pitänyt laivan ravintoloiden tarjonnasta, enkä tiedä viitsinkö enää kokeilla niitä muita. Olen kasvissyöjä, joten ei oikein huvita maksaa 30 eur buffetista, joka on laadittu pääasiassa lihansyöjiä varten. Kuinka pitkään esim. joku take away -ruoka säilyy lämpimänä? Tai pitäisikö se pakata johonkin folioon tms?

Mikä on laivayhtiön kanta siihen, että jos joku ottaa sinne omat eväät? Jos siis ei löydä itselleen sopivaa ruokaa laivan valikoimista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivahan on oikeastaan liikkuva ravintola. Sen vuoksi matkustaminen on aivan hirveän halpaa, että on tarkoitus käyttää rahaa syömiseen ja ostoksiin.

Vierailija
22/33 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ituhippejä.

Minä menen laivan ravintolaan syömään kunnon pihvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan viitsisi enkä vaivautuisi mitään eväitä värkkäämään mukaan ( saati raahaamaan likaisia kippoja takaisin, yäk)

Mutta kukin tavallaan; jos sulle sängyssä purkista syöty omatekoinen salaatti on parempivaihtoehto kuin vaikka sämpylä kavilassa, niin mikäs siinä

Vierailija
24/33 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivahan on oikeastaan liikkuva ravintola. Sen vuoksi matkustaminen on aivan hirveän halpaa, että on tarkoitus käyttää rahaa syömiseen ja ostoksiin.

jos siellä olisi sitten oikeasti monipuolinen valikoima. Itse en löydä sieltä oikeasti lähes MITÄÄN.

t. vegaani

Vierailija
25/33 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne omat eväät sitten parempia kuin kahvilasämpylä? Itse en todellakaan viitsisi enkä vaivautuisi mitään eväitä värkkäämään mukaan ( saati raahaamaan likaisia kippoja takaisin, yäk)

Mutta kukin tavallaan; jos sulle sängyssä purkista syöty omatekoinen salaatti on parempivaihtoehto kuin vaikka sämpylä kavilassa, niin mikäs siinä

jos kahvilasämpylässä on kinkkusiivu välissä, niin se on kasvissyöjälle todella huono vaihtoehto.

Pointtihan on se, että laivassa ei ole kunnolla huomioitu kaikkia matkustajia.

Vierailija
26/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostit sitten pari-kolme vuotta vanhan ketjun. Miksi?

Vierailija
28/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/33 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaako ne oikeasti mun laukun jos mulla on yksi leipä mukana?

Vierailija
30/33 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eväät ovat kätevä paikka piilottaa viinaa

Vierailija
31/33 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat makkarat on kassissa.

Vierailija
32/33 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään autokannella autossa syömässä eväitä auton 12V jääkaapista.

Vierailija
33/33 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan ovella pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän