En jaksa enää aukaista iltapäivälehtien sivuilla hallitus-aiheisia juttuja. Muita?
Aluksi luin kaikki, mutta nyt vaan ei enää oikein jaksa kiinnostaa, kun tuntuu vähän sama prosessi kiertävän uudestaan ja uudestaan.
Kommentit (79)
Joo. Tulee mieleen joku huutava kakara "huomio minut nyt nyt nyt nyt nyt minä minä minä minä."
Harmi, että koottiin ikuisuus hallitusta, joka ei pysty toimimaan. Ihme pelleilyä kokoomukselta. Persut ulos.
En minäkään. Mun puolesta hallitus saa jatkaa. Se ei ole tehnyt mitään sellaista, miksi ei voisi.
Ihmisillä saa olla erilaisia mielipiteitä. Kompromisseja ne siellä hallituksessa ja eduskunnassa joutuu kuitenkin tekemään.
Turha hallitus heti syntymästään lähtien. Saisivat hajottaa sen ja perustaa sinipunan.
Mikä ylpeilyn aihe tuokin on? Jätätkö myös äänestämättä?
Kuka enää lähtee jatkossa ehdokkaaksi kun tuollaiseen ryöpytykseen pääsee jopa 15 vuotta vanhoilla kirjoituksilla jotka on ollut siellä kaikkien vapaasti luettavissa kaikki nämä vuodet .
Tämä on mennyt täysin naurettavaksi. Tämän hallituksen kansa halus antaa sen tehdä työnsäEnkä ole ps
Mua ärsyttää se, että demokratian perustein rakennettua hallitusta yritetään heti kaataa ennenkuin yhtäkään hallitusohjelman toimenpidettä on pistetty toimeen. Tietää kyllä mikä puolue näitä ps-nostoja vetelee hatustaan. Menisivät kesälomalle. Olen todella pettynyt, jos lilliputtipuolue RKP vielä keikauttaa veneen lopullisesti nurin. Kunnioitus menee.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että demokratian perustein rakennettua hallitusta yritetään heti kaataa ennenkuin yhtäkään hallitusohjelman toimenpidettä on pistetty toimeen. Tietää kyllä mikä puolue näitä ps-nostoja vetelee hatustaan. Menisivät kesälomalle. Olen todella pettynyt, jos lilliputtipuolue RKP vielä keikauttaa veneen lopullisesti nurin. Kunnioitus menee.
Ongelma on se, että demokraattisen valtion hallituksessa on epädemokraattista ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ylpeilyn aihe tuokin on? Jätätkö myös äänestämättä?
En mielestäni ylpeillyt, vaan kerroin vain miten on käynyt. Aluksi olin silmät pyöreinä lukemassa, että mitä ihmettä on joskus kirjoiteltu, mutta nyt se on mennyt ihan hiusten halkomiseksi, eikä jaksa enää kiinnostaa. En enää osaa edes sanoa, että kenen pussiin tuollainen oikeastaan pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että demokraattisen valtion hallituksessa on epädemokraattista ainesta.
Ne oli jo edellisessä, mikset silloin itkenyt?
Ihan naurettavaksi on mennyt. Taidan ihan tähän lapselliseen ulinaan kyllästyneenä jatkossa äänestää persuja. Joku raja median puolueellisuudellekin.
Kyllästyttää, joten en avaa. Eikä kiinnosta muissakaan mm tv:s kuulla mitään enää. Tuntuu että on loppuunkaluttua.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti luen kaikki käänteet.
Kyllä kansa seuraa tarkkaan tätä sirkusta, ja luulen että Apteekin käy kurkkaamassa...... 😄😄😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää, joten en avaa. Eikä kiinnosta muissakaan mm tv:s kuulla mitään enää. Tuntuu että on loppuunkaluttua.
Ei ole vielä loppuun kaluttu... Sitten vasta kun hallitus hajoaa.. Tämä rummutus on kivaaaa.... 🤣🤣🤣🤣
Aika moni saksalainen taisi aikoinaan ajatella kuten ap. Liian moni.
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää lähtee jatkossa ehdokkaaksi kun tuollaiseen ryöpytykseen pääsee jopa 15 vuotta vanhoilla kirjoituksilla jotka on ollut siellä kaikkien vapaasti luettavissa kaikki nämä vuodet .
Olisi vain riikkuli heti pyytänyt anteeksi taannoisia kirjoitelmiaan, olisi päässyt vähemmällä. Mutta agenda oli ja on tärkeämpi.
Perssuolinkaiset kuvittelee, että näillä aloitukseilla olisi jotain vaikutusta siihen kuinka ihmiset suhtautuvat sinimustan hallituksen ministereihin kohdistuvaan arvosteluun. :D
En oo lukenukkaa noita roskamedioita 4 kuukautee