Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
161/352 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

99---->97

Eli ei ollut lähtenyt 13 senttiä..Ikävä kyllä :-)

Vierailija
162/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 200 g on pudonnut viime viikosta, mutta kokonaisuudessaan EI JUURIKAAN! Pari-kolme viikkoa sitten pidettynä hiilaripäivän aamuna painoin 68.2 ja sitten paino nousi 69.1 kiloon...

Nälkäää olen pitänyt (eli kaiken järjen mukaan olisi pitänyt laihtua), mutta ehkä pitää vielä enemmän olla nälissään!

-päivänsäde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä kohti mennään ja nyt on menossa vaihe, että paino jumittaa paikoillaan ja on jopa vähän noussut (300 g tällä viikolla), mutta vaatteet alkavat roikkumaan päällä ja ryhti on huomattavasti parempi kuin ennen. Onko tämä painonnosu nyt sitä, että lihasmassaa alkaa muodostumaan? Lihashan painaa enemmän kuin läski, eikös se niin ole? Mitään en ole ruokavaliossani muuttanut, enkä esim. syönyt enemmän. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia painonnoususta?

~Helga

Vierailija
164/352 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina

Vierailija
165/352 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma viimeinkin mukana. Takana kolme päivää karkkilakkoa ja iltasyömisen välttämistä eli lievällä nälällä on tarkoitus mennä nukkumaan. Pikkuisen tuntuu siltä kuin olisi turvotus vähentynyt, mutta en uskalla punnita masentumisen pelossa. Paino on varmaankin noin 65 ja tarkoitus päästä jonnekin 58 kg kesäksi. Ajattelin mennä tällä systeemillä 20 päivää ja sitten vasta punnita.

Vierailija
166/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä kohti mennään ja nyt on menossa vaihe, että paino jumittaa paikoillaan ja on jopa vähän noussut (300 g tällä viikolla), mutta vaatteet alkavat roikkumaan päällä ja ryhti on huomattavasti parempi kuin ennen. Onko tämä painonnosu nyt sitä, että lihasmassaa alkaa muodostumaan? Lihashan painaa enemmän kuin läski, eikös se niin ole? Mitään en ole ruokavaliossani muuttanut, enkä esim. syönyt enemmän. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia painonnoususta?

~Helga

Vierailija
167/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin kokemusta painon jumittumisesta ja noususta. Välillä itselläni nousee takaisin jopa 3kg päivässä(!),johon olen kyllä saanut Furesis-nesteepoistilääkkeen. Kyse varmaan eri asioista kuin itseäni hoikemmillia. Tällä viikolla paino jumi tosi pahasti, mutta lähti purkautumaan liikunnalla. Olisiko joku lymfakierto sillä herännyt henkiin...

Olen tosi iloinen tänään, vaaka on mun kaveri. Paino

95,4kg

joka on -5kg siitä kun tämä ketju aloitettiin ja vuoden alusta -8,5kg. Ostin itselleni nätin uimapuvun kesäksi rannalle.

*****Madeleine*****

-nutraaja

Vierailija
168/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin kokemusta painon jumittumisesta ja noususta. Välillä itselläni nousee takaisin jopa 3kg päivässä(!),johon olen kyllä saanut Furesis-nesteepoistilääkkeen. Kyse varmaan eri asioista kuin itseäni hoikemmillia. Tällä viikolla paino jumi tosi pahasti, mutta lähti purkautumaan liikunnalla. Olisiko joku lymfakierto sillä herännyt henkiin...

Olen tosi iloinen tänään, vaaka on mun kaveri. Paino

95,4kg

joka on -5kg siitä kun tämä ketju aloitettiin ja vuoden alusta -8,5kg. Ostin itselleni nätin uimapuvun kesäksi rannalle.

*****Madeleine*****

-nutraaja

Ja ihanaa, että olet ostanut uimapuvun! Mulla on päässyt unohtumaan ranta-asu aivan kokonaan. Pitäis varmaan lähteä metsästämään hyvää uikkaria. En muista koska viimeksi olisin käynyt uikkariostoksilla. ;)

~Helga

Vierailija
169/352 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaispudotus 11.2. jälkeen tasan 4kg.

Lähtöpaino 71.6kg ja tänään 67.6kg. :)

Mun mielestä ihan huima tahti tällä kilomäärällä. Ja mun painoindeksi on nyt normaalin puolella : 24.8, kun lähtötilanteen BMI on ollut 26.3 ja lievä lihavuus. Tässä niinku tajuaa, miten muutaman kilonkin pudotuksella saa todella ihmeitä aikaan! :)

Sikälikin ihme, että paino tuli alaspäin, koskapa tänään puski menkat päälle ja yleensä mulla on paino 1-2kg koholla ennen menkkoja. Mutta en pane pahakseni. Uuteen laihtumisviikkoon karkkipäivän kautta!

Tsemppiä kaikille!

Villiina

Vierailija
170/352 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paino siis 65,6 kg. Uintia, kuntosalia, vauhdikasta kävelyä tulee edelleen tehtyä paljon (400-850 kcal per päivä). Ruokavalio melko terveellinen - paljon kasviksia, leipänä lähinnä kokojyvääruista, pasta-, riisi- ja peruna-annokset selvästi aikaisempaa pienempiä. Pullaa, kakkua, keksejä, sipsejä, pizzaa ja hampurilaista tai ranskalaisia ei ole mennyt ollenkaan, suklaata saatan syödä pari kertaa viikossa muutaman palan.

Elämäni ensimmäistä kertaa nyt laihdutan/kiinteytän. Olis varmaan kannattanut skarpata enemmän jo muutamana viime vuonna, kun tosiaan paino pääsi huippulukemiinsa 68 kg alkuvuodesta 2012.

-Mandi-

¤ lähtö 68 kg (25.2.)

¤ nyt 65,6 kg

¤ tavoite 59 kg (vaikkapa kesäkuun puolessavälissä)

¤ pituus 168 cm

¤ vyötärö 79 cm-->76 cm (olikohan eka mittaus väärin...)

¤ reisi perkule edelleen 59 cm:ssä

¤ käsivarret vielä ihan liian läskiset mun makuun

toivottavasti mullekin alkaa jotain tapahtumaan.

-Päivänsäde

Vierailija
171/352 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisesti näin keskellä viikkoa, johtuen lomailusta ja sairaslomailusta.

Paino on pysynyt samana eli 55,3kg ja siihen olen tyytyväinen. Se luo minulle uskoa siitä, että pudotus on aito ja "pysyvä" ja se on mahdollista pitää eläen normaalia elämää. Viikon loma ravintolaruoan ja erityisesti jälkiruokien äärellä ei sitä hetkauttanut. Tosin liikuinkin loman aikana erityisen paljon.

Uudet mitat ovat puolestaan niin paljon pienemmät, että epäilen mittausvirhettä. En millään pysty uskomaan noin suureen muutokseen näin pienellä painonpudotuksella. Tosin muutosta on tapahtunut, koska vaatteet pyörivät päällä ja ystävätkin ovat hoikistumisen havainneet.

11.2. 57,6kg

18.2. 57,4kg

25.2. 56,1kg

3.3. 56,1kg

10.3. 55,3kg

16.3. 55,3kg

28.3. 55.3kg

Uudet mitat 27.3. (Lähtömitat 11.2. suluissa)

Lähtömitat:

Pituus 158cm

Paino 55,3 kg(57,6kg)

Vyötärö (kapeimmasta kohdasta)71 cm (75cm)

"Vyötärö" eli kohta, johon housut tulevat 80cm (85cm)

Lantio (takapuoli)93cm (96cm)

Rinta 88cm (90cm)

Reisi 52cm (53cm)

Pohje 36cm (37cm)

-Kirsikka

[/quote]

Vierailija
172/352 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm

vy 98cm-- nyt 95cm

paino 100,4kg

Vuoden alussa 103,9kg

Nyt paino 93,9kg eli olen laihtunut tänä vuonna tasan -10kg (ketjun alusta -6,5kg)

Madeleine

Vierailija
173/352 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se -5kg kesäksi, mieluummin 10kg. Ellei tämä masuasukki tänne aio asumaan jäädä ;)

Vierailija
174/352 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa pidin painoa samassa. Tarkoituksena oli syödä normaalisti ja liikkua kohtuullisesti.

Aamulla katsoin puntaria ja mittasin vyötärön.

Paino näytti 59kg ja vyötäröltäkin oli poistunut taas pari senttiä. Nyt ongelmana on etten saa pysäytettyä tätä laihtumista.

T: 11cm mies

Vierailija
175/352 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan saada sitä tippumaan.

-Päivänsäde

Vierailija
176/352 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin välttää kaikin keinoin, keksin muuta tekemistä, siirsin ja siirsin...Silti jääkaappi voitti. Söin 1 pussikeiton, 6 viipaletta leipää, eli 2 sämpylää ja 2 viipaletta ruisleipää. Noiden päällä juustoa, kurkkkua, tomaattia. Söin ainakin 2 kourallista suklaavohveleita. Olisin syönyt muutakin, mutta vatsa ei vedä pitkän dieetin takia.

Luulen, että tähän johti kiireinen päivä ja sekaisin mennyt ruokarytmi. Olin iltaan mennessä syönyt vain 2 pussikeittoa ja salaatin, jonka päällä oli hiukan lohta.

Olo on nyt ihan kamala.

*Madeleine*

Vierailija
177/352 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 kg:n eli eilen painoin 67.8 kg

Vaivoja on tullut; alhaista verenpainetta, pyörytyksen tunnetta. Alhaista leposykettä (joo, urheilen, mutta en kestävyysurheile niin paljon että se selittäisi 50 sykkeen)

No pari kk tässä katselen (siis laihduttelen, mutta toivon etten liian kovasti ettei käy ikävästi)

-Päivänsäde

Vierailija
178/352 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut herkuteltua vähän liikaa :), no nyt jaksaa taas palata arkeen.

T: 11cm mies

Vierailija
179/352 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti, mutta varmasti! :)

Helpotus, että nollaviikon perään tuli edes vähän pudotusta nyt.

Paino nyt 67.4kg, kun se 11.2. oli 71.6kg.

Villiina

Vierailija
180/352 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino poukkasi noin kaksi kiloa ylöspäin nopeasti; tyypillistä mulla ennen kuukautisten alkua ja ensimmäisinä vuotopäivinä. Vielä jokunen päivä sitten paino oli 65,1 ja nyt tänä aamuna kuuakautisten kunniaksi n. 67 kg. Pitääkin odotella joitakin päiviä, että saa taas todellisen painon tietoonsa.

-Mandi-

lähtöpaino 68 kg 25.2., tavoite 59 kg kesäkuun puolivälissä