Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
141/352 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kilo poissa!!!

Määränpäähän enää 2kg. Voi tätä juhlaa ja riemua. Nyt kaikki kirijalkaa!

T: 11cm mies

punnerratko yhdellä vai kahdella kädellä?

Vierailija
142/352 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uudet kilpauikkarit,

Mandi, lähtö 68 kg, nyt 66 kg, pituus 168 cm

Kannattaisko mittuuttaa rasvaprosentti, pituus ja paino ei tuossa tapauksessa kerro kaikkea? vai joko oot tehnyt sen.

- Päivänsäde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/352 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä punnerran kakun edessä ja nappailen siitä kirsikoita suuhuni innoitukseksi. Nap - nap - nap.

Saan siten seitsemän punnerrusta.

Taas kilo poissa!!!

Määränpäähän enää 2kg. Voi tätä juhlaa ja riemua. Nyt kaikki kirijalkaa!

punnerratko yhdellä vai kahdella kädellä?

Vierailija
144/352 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys on pysähtynyt. :( Yksi syy on viime viikon pastakastike. Mies tekee liian hyvää kastiketta. Pakko ottaa lisää. Ja kotitehtävät pitävät nenän kiinni kirjassa ja koneessa, eli liikkuminenkin on "vähän" vähänlaista. Voih.

T. :(( Vanamonkukka )):

Vierailija
145/352 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ui kilpaa, joskus teininä olen kuulunut jonkin aikaa uimaseuraan. Koko elämäni ajan uinti on ollut yksi rakkaimmista harrastuksistani, tosin viimeisen parin vuoden aikana uiminen jäänyt vähiin lukuunottamtta nyt viime viikkoja.

En tiedä rasvaprosenttiani.Joka tapauksessa käsivarsissa,mahan seudulla,vyötäröllä ja reisissä itseäni kovasti häiritsevää löysää,jonka yritän saada pois.

-Mandi-

Vierailija
146/352 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei ole kauhean palkitsevaa.

Ruokavalion kanssa on kuitenkin tullut oltua tosi tiukkana ja urheilen/liikun paljon päivittäin (viimeiset kolme viikkoa). Taidan ottaa parin viikon päästä juoksun mukaan uinnin, reippaan kävelyn ja kuntosalin rinnalle, kun tuo lähikatujen antarktis on saatu kunnolla sulamaan.

Vielä pari vuotta sitten mun vakiopaino pyöri 60 kg:n paikkeilla ja vuosi sitten noin 63 kg:ssä. Ton 63:n kohdalla olin jo aika äreissäni ja nyt sitten alkuvuodesta päästiin törkeisiin lukemiin 68 kg. Viimeisen vuoden aikana on tullut ainakin sellainen muutos, että 8 km:n (edestakaisin) työmatkat kävellen/pyörällä jääneet pois, mikä saattaa osittain olla selittämässä painonnousua. Nyt siis viimeisen kolmen viikon aikana muuten kävely tullut takaisin.

Ja mä kun olin reilusti kolmekymppiseksi se laiha, joka sai syödä melkein mitä tahansa lihoamatta (tosin kyllä liikuin silloin paljon). Vielä 32-33-vuotiaana mun paino oli 53-54 kg. On ollut aika karvas totuttelu siihen, etten olekaan hoikka, mutta omia viime vuosien elämäntapoja saa kyllä syyttää. Nyt tosiaan kova yritys päästä edes vähän lähemmäs nuoruuden mittoja.

-Mandi-

-lähtöpaino 24.2. 68 kg, nyt 66 kg (BMI 23.4), tavoite 59-60 kg kesään mennessä, pituus 168 cm

- vyötärö 79 cm

- lantio 100 cm

- reisi 60 cm

Vierailija
147/352 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanteeni 11.2.la

164cm

vy 98cm

reisi 68cm

paino 100,4kg

Vuoden alussa 103,9kg

Tänään paino 96,7kg

----Madeleine----

Vierailija
148/352 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiakin tarvitaan. Toki, toki! :)

Mulla tiukkaa settiä, kun tuli viikonloppuna syötyä vähän turhan raskaasti. En tiedä, pidänkö lauantaina edes karkkipäivää. Jotenkin niin totaalikyllästyminen omiin läskeihin, että pakko painaa! Haluan ne pian pois...murrr!

Villiina

Vierailija
149/352 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin alkuun vasta loman jälkeen eli 27.2. Siitä on nyt lähtenyt -3,8kg ja n. -5-8 cm. Voin laittaa ensi viikolla tarkemmat mitat.

South beachilla olen saanut uskomattomat tulokset parissa viikossa. Maha on hävinnyt, vyötärö palannut ja olo on kevyt. Ihanaa:-) Paino on nyt siis 71, eli kolmisen kiloa olisi vielä tavoitteeseen... Liikkua en ole juuri ehtinyt/jaksanut, sitä sitten keväällä enemmän.

Anselma

Vierailija
150/352 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mahtava tulos viimeviikkoisen -100g:n kitutuloksen jälkeen! Huippufiilis! :)

Paino tänään 68.0kg,

kun se 11.2. oli 71.6kg.

Kokonaispudotus siis 3.6kg. :)

Tavoitteeseen matkaa 4.4kg eli kohta puoliväli häämöttää ja kesään on vielä hurjan paljon aikaa!

Painoindeksini on tasan 25 nyt,- vain kymmenys enää pois, niin olen normaalipainon puolella. Huimaa! :)

Olkoon tämä innoituksena teille kaikille muillekin. :)

Tästä vaan eteenpäin hyvillä mielin ja nyt viikonloppuna 2-3 kävelylenkkiä.

Ja tänään karkkia. :P

Villiina

Vierailija
151/352 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei ole kauhean palkitsevaa.

Ruokavalion kanssa on kuitenkin tullut oltua tosi tiukkana ja urheilen/liikun paljon päivittäin (viimeiset kolme viikkoa). Taidan ottaa parin viikon päästä juoksun mukaan uinnin, reippaan kävelyn ja kuntosalin rinnalle, kun tuo lähikatujen antarktis on saatu kunnolla sulamaan.

Vielä pari vuotta sitten mun vakiopaino pyöri 60 kg:n paikkeilla ja vuosi sitten noin 63 kg:ssä. Ton 63:n kohdalla olin jo aika äreissäni ja nyt sitten alkuvuodesta päästiin törkeisiin lukemiin 68 kg. Viimeisen vuoden aikana on tullut ainakin sellainen muutos, että 8 km:n (edestakaisin) työmatkat kävellen/pyörällä jääneet pois, mikä saattaa osittain olla selittämässä painonnousua. Nyt siis viimeisen kolmen viikon aikana muuten kävely tullut takaisin.

Ja mä kun olin reilusti kolmekymppiseksi se laiha, joka sai syödä melkein mitä tahansa lihoamatta (tosin kyllä liikuin silloin paljon). Vielä 32-33-vuotiaana mun paino oli 53-54 kg. On ollut aika karvas totuttelu siihen, etten olekaan hoikka, mutta omia viime vuosien elämäntapoja saa kyllä syyttää. Nyt tosiaan kova yritys päästä edes vähän lähemmäs nuoruuden mittoja.

-Mandi-

-lähtöpaino 24.2. 68 kg, nyt 66 kg (BMI 23.4), tavoite 59-60 kg kesään mennessä, pituus 168 cm

Vierailija
152/352 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-900 kcal:ssa eli syön noin 1300-1500 kcal vrk:ssa urheilun/liikunnan määrästä riippuen. Eilen tuli liikuntaa paljon 700-800 kcal:n edestä; uin, olin kuntosalilla ja kävelin.

-paino 65,6 kg (lähtö 24.-25.2. oli 68 kg),tavoite n. 59

-pituus 168 cm (edelleen ;))

-vyötärö 77 cm, kaksi senttiä lähtenyt muutamassa pvässä

-reisi 60 cm, en tiedä mitä oli 3 vkoa sitten

-lantio, persus 99 cm, en tiedä kolmen viikon takaista

-käsivarren ympärys 30 cm

- Mandi -

Vierailija
153/352 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin aamulla 68.8, vyötärtö: 70 cm, reisi 58 (se oli vissiin sentin laihtunut)

Yritän nyt vähemmän hiilareita... mutta tänääkin söin ruishampurilaisen (no ei sit tänään enää hiilareita). Mies oli ostanut kyllä namipussin kaappiin.

-päivänsäde

Vierailija
154/352 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa 83----->81,5

pylly99------>85,5

reisi59------->58

Hitaasti tullaan mukana..Ei edelleen vaakaa niin ei painosta hajuakaan :-)

Pikkasen annoskokoja pienentänyt ja yrittänyt syödä 3 kertaa päivässä. Mistään en ole tinkinyt.

tämän hetkinen tilanne? Onko vatsan mitta pullein kohta?

-Päivänsäde

Vierailija
155/352 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi jossain vaiheessa alle 66 kg:n. Ja kyllä toi 1400-1500 kcal:n vrk-energiamäärä tuntuu välillä pitävän nälkää päällä. En tiedä, pitäiskö kalorimäärää kuitenkin vähän lisätä,jolloin kalorivaje kuitenkin pysyisi, mutta ei niin suurena.

Liikkumista/urheilua tosiaan paljon; 400-800 kcal päivästä riippuen (kuntosalia, uintia, nopeaa kävelyä, mukaan taitaa tulla pian juoksu).

-Mandi-

-lähtö 68 kg, nyt 66, tavoite 59

-pituus 168 cm

Vierailija
156/352 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pystyy pitämään pidempään tosi kitudieettiä (800-1200 kcal/vrk). Ehkä eivät ainakaan tuolloin kovin paljon liiku.

-Mandi-

Vierailija
157/352 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden alussa painoin 103,9

Tämän ketjun alussa 100,4

tänään 95,5kg

??• ????Madeleine??• ????

Vierailija
158/352 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vrk-kalorit on juuri tuolla välillä 800-1200 ja iltaisin kyllä on nälkä, myönnän. :) Liikuntana on vain kävelylenkkeilyä : 2-3 reipasta lenkkiä/vko, reilu tunti kerrallaan.

Lauantaisin syön reilusti yli normaalin kalorirajani, tarkoituksella. Jaksaa paremmin viikon, kun tietää, että lauantaina saa relata. Mulle tämä sopii hyvin.

Tämä viikko on tuntunut tosi nihkeältä kyllä laihdutuksen suhteen. Jotain asennevikaa havaittavissa, mutta yritän päivittäin selättää sitä. Menkat tekee tuloaan ja makeaa tekee jatkuvasti mieli. Mutta lauantaita ja puntaria kohti tässä jokatapauksessa mennään, eikä anneta periksi. Niin hyvin on tähän asti mennyt.

Villiina

-3.6kg 11.2. jälkeen

Tavoitteeseen vielä matkaa 5.4kg

Vierailija
159/352 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt eli vain 157cm pitkä. Vatsa on mitattu pulleimmasta kohdasta.

Tavoite saada vatsa alle 80cm. Olen aika urheilullinen ja lihasmassaa on että ihan hirveästi en halua laihtua mutta juuri tuo vatsa häiritsee ja siinä kyllä sitä itteään useampi kilo.

Vierailija
160/352 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa 83----->81,5

pylly99------>85,5

reisi59------->58

Hitaasti tullaan mukana..Ei edelleen vaakaa niin ei painosta hajuakaan :-)

Pikkasen annoskokoja pienentänyt ja yrittänyt syödä 3 kertaa päivässä. Mistään en ole tinkinyt.