Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
261/352 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut motivaatio tovin veks, joten kehittelin nyt jotain uutta ja olen melkein viikon "hyväkarpannut", vähän soveltaen. Ainakin turvotukset ja ilmavaivat ovat tiessään! Puntarilla en nyt käy, mutta ehkä viikon päästä. Ei saa antaa nyt periksi! Ja tämän sanon ihan itselleni. :)

Villiina

Vierailija
262/352 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja söin vielä eilen noin 100 g suklaata ja 50 g karkkia (= hiilarit = nesteet kertyy).

No näköjään siitä on 2 viikkoa kun olen käynyt vaa'all (eli 400 g / 2 viikkoa), mutta kun kuvittelin etten enää edes laihdu :)

-Päivänsäde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/352 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minulla oli useamman viikon motivaatio hukassa. Jotenkin olin tosi pettynyt itseeni, kun herkut maistuivat, paino nousi ja olo oli pöhöttynyt. No, mitään katastrofia ei päässyt käymään, kun kyse kuitenkin oli vain pienestä painonnoususta ja enemmän korvien välissä.

Tämän aamun paino on 53,6kg (-4kg) eli olen tavoitteessani painon puolesta!! :) Nyt vain pitäisi vielä kiinteytyä ja saada höllyvään vatsaan kuria.

Vierailija
264/352 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin vaa'alla, vähän jännitti kun ei oo hetkeen paino laskenut ollenkaan... Vaan eilen näytti 71,5 kg, eli lähes kilo lähtenyt! Jee! Motivaatio on palannut.

Ja n. puoltoista kiloa enää ekaan tavoitteeseen :)

Pituutta mulla 175 cm, alle 70 kilon jos pääsis niin ois aika huikeeta :) Hiljaa hyvä tulee...

Vierailija
265/352 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino taas loikannut hiukan ylös. Matalimmillaan kävi viikko sitten 91,2kg, tänään 93,6kg.

Olen siis lopettanut nutrauksen ja normaalin ruuan myötä olen ottanut liikunnan mukaan. 2x viikossa 4-8km kävelyä ja 1x viikossa uintia 1000m, se on minimitavoitteeni jonka olen myös täyttänyt.

Painoin vuoden alussa 103,9kg ja yritän saada juhannukseksi painon alle 90kg.

Vierailija
266/352 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alusta -9,9kg

100,4--- 90,5kg

vy 98---93cm

??• ???? Madeleine??• ????

Vierailija
267/352 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole raskaana.

Käyn mittuuttamassa vielä rasvaprosenttini, se kertoo enemmän kuin paino...Alimmillaan painoin jotain 67,1 kg...nyt on jotain nestettä tms. kehossa (keho tuntuu ihmeellisen löllöltä, varmaan johtuu tuosta häiriintyneestä hormonitoiminnasta). Olen siis 171 cm pitkä. Lähtö oli 73.3 kg eli tulos taitaa olla - 6 kg. Vähän jäi tavoitteesta, mutta eihän näistä ihmisen hormonitoiminnoista ikinä tiedä. Ja kuten sanottu, painolla ei ole loppujen lopuksi väliä vaan mitoilla...vyötärö minulla oli parhaimillaan 68 cm, ja lantio on nyt 98 cm, mutta kuitenkin kun on jonkun verran lihasmassaa ei tuo paino niin suuresti merkkaa..

-Päivänsäde

Vierailija
268/352 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on 21 %, paino 67.1 - 68.1 kg ja pituus 171, aloitin 73,3 kilosta (25 % rasvoista). Joten tyytyväinen voin olla.

-Päivänsäde

Vierailija
269/352 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nyt tasan 66.0kg.

Lähtöpaino oli 11.helmikuuta 71.6kg eli mulla pudotusta 5.7kg.

Vaihtelevaa on edelleen innostus, mutta alaspäin silti näköjään mennään tasaisen varmasti!

Mun tavoitepaino on 63.6kg. En tiedä, toteutuuko juhannukseksi, mutta ajallansa varmasti.

Mulla mieskin alkanut laihduttamaan, mikä on tosi hieno juttu ja motivoi itseänikin hurjasti nyt!

Aurinkoisia kevätpäiviä!

Villiina

Vierailija
270/352 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina

Vierailija
271/352 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun jälkeen paino seilaili pari kiloa edes taas ja nyt olen saanut taas ohjat käsiini. Eli tavoitteeseen on enää kilo jäljellä. Painoni on nyt 59kg. Loppukiri! Zemiä kaikille yrittäjille.

T: 11cm mies

Vierailija
272/352 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi onnittelut kaikille hyvien tulosten saamisesta! Lueskelin pikaisesti läpi ketjun loppuosaa ja huomasin monen painon tippuneen hienosti.

Tänään minullekin tapahtui ihme: tavoitefarkut menivät jalkaan! Huh, mikä tunne. =)

En ole ollut mikään mallioppilas jumpan suhteen viime aikoina, vaikka se onkin niin sanotusti jäänyt päälle, mikä tietysti on hyvä asia. Olen enimmäkseen vain "riehunut" ulkona pihahommissa pitkin kevättä, mikä sekin tietysti käy hyötyliikunnasta. Keskivartaloalue on ollut haasteellisin kohta kropassani: kaikki ylimääräinen kerääntyy sinne eikä tahtoisi millään lähteä pois, mutta ”uimarengas” on kyllä kutistunut huomattavasti, mikä on sille ihan oikein.

Paino on tippunut alaspäin muutamalla kilolla sitten edellisen päivityksen ja on nykyisin jossain 65 kilon hujakoilla. Vaa'alla en ole käynyt noin kolmeen viikkoon, mutta viimeksi kun punnitsin itseni, olin 67 kg eikä nämä farkut menneet silloin kiinni millään muotoa. Olettaisin siis, että painoa on tippunut ainakin sen parin kilon verran nyt: olo ja olemus ainakin antaa ymmärtää niin.

Kun aloitin helmikuussa, olin 73 kg. Tavoitteenani oli pudottaa alkajaisiksi n. 7 kg, joten se on saavutettu (tajusin sen tätä kirjoittaessani!) ja nyt pitää uusia tavoitetta: lähden tavoittelemaan 60 kg:a ja jos menee vielä vähän sen alle, niin ei haittaa ollenkaan. =)

Lämpimiä loppukevään päiviä kaikille kilonkaristajille!

~Helga

Vierailija
273/352 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöni oli 63 kg ja nyt 55-56 kg. Pituus 160 cm. Kivasti menee, mutta työ kyllä jatkuu. En vielä lähtisi bikineissä tai muissa hepenissä liihottelemaan. :)

Vanamonkukka (muistaakseni)

Vierailija
274/352 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lyödään kortit pöytään ja paljastetaan läskit!!!

Vierailija
275/352 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla paino oli 61,9 kg. Samalla BMI laski juuri ja juuri alle 22:een.

paino 68 kg --> 61,9 kg

vyöt.ymp. 79 cm --> 71 cm

reisi 60 cm --> 55 cm

lantio, peppu 99 cm --> 92 cm

Aloitin pudottamaan painoa helmikuun lopulla. Toivottavasti pääsen kesän aikana alle 60 kg:n. Joitakin vuosia sitten paino oli vielä 59 kg. Kolmikymppisenäkin vielä 53-54 kg.

-Mandi-

Vierailija
276/352 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora tai muut osaajat, miten noita otsikon merkkejä loihditaan? Kopioimalla sain omani, mutta mistä niitä saa omalla näppiksellä? Kiitos vastauksesta!

Vierailija
277/352 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutin tavoitteen alle 90kg kesäkuuhun/ juhannukseen mennessä.

Seuraava etappi on minulla syyskuussa eli 3kk:n kuluttua

85kg

Perustammeko kohta uuden ketjun samaan tapaan?

Soukemmaksi Syyskuuksi :)

??• ????Madeleine??• ????

Vuoden alussa 103,9kg

Vierailija
278/352 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutin tavoitteen alle 90kg kesäkuuhun/ juhannukseen mennessä.

Seuraava etappi on minulla syyskuussa eli 3kk:n kuluttua

85kg

Perustammeko kohta uuden ketjun samaan tapaan?

Soukemmaksi Syyskuuksi :)

??• ????Madeleine??• ????

Vuoden alussa 103,9kg

Ajattelin huomisesta lähtien hairahtua herkuttelun polulle. Yritän hillitä itseäni. Syysketjua tarvitaan ehkä.

T: 11cm mies

Vierailija
279/352 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 kg:stä. Tavoite oli 59 kg kesään mennessä. Alimmillaan paino kävi 61,3 kg:ssa. Nyt paino ollut jo pidempään noin 62 kg. Taidan yrittää vielä pari kiloa saada pois. Vyötärönympärys on noin 71 cm, kun lähdettiin 79 cm:stä, peppu noin 93 cm (lähtömitta 99-100 cm), reisi 54-55 cm (lähtömitta 60 cm).

Liikunta ollut kesällä lähinnä kävelyä (paljon), pyöräilyä, jonkin verran lenkkeilyä. Uinti ja kuntosali tulossa taas kesätauon jälkeen mukaan.

Syömisen suhteen en ole ollut niin tiukka kuin maalis-toukokuussa, mutta kuitenkin paljon tiukempi kuin ennen helmikuun lopussa alkanutta läskinkarkoituskampanjaa.

- Mandi, 168 cm

Vierailija
280/352 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänsäteellä taisi käydä parhaimillaan 67.1 kg:ssa (jolloin rasvaprosentti 21 %). Kuukautiset jäivät kuitenkin pois, joten lisää kiloja...Nyt painan 70/71 kg... Vähän omasta mielestäni liikaa...(Kesällä tuli aika paljon syötyä jäätelöä, tuostakohan tuo johtuisi...) Koetan tässä pari kiloa laihdutella ja katson miten menkkojen käy.

päivänsäde, 171 cm