Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
321/352 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja kolmessa kuukaudessa lähtenyt 5,7 kg.

Vyötärö pienentynyt 79 cm:stä 71 cm:iin,

reisi 60 cm:stä 55 cm:iin,

lantionympärys 99 cm:stä 93 cm:iin.

Tavoite ollut 59 kg juhannukseen mennessä, taitaa mennä vähän pidemmälle tuo 59 kilon saavuttaminen, mutta toivottavasti kesän aikana onnistuu.

-Mandi-

Vierailija
322/352 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla paino oli 61,9 kg. Samalla BMI laski juuri ja juuri alle 22:een.

paino 68 kg --> 61,9 kg

vyöt.ymp. 79 cm --> 71 cm

reisi 60 cm --> 55 cm

lantio, peppu 99 cm --> 92 cm

Aloitin pudottamaan painoa helmikuun lopulla. Toivottavasti pääsen kesän aikana alle 60 kg:n. Joitakin vuosia sitten paino oli vielä 59 kg. Kolmikymppisenäkin vielä 53-54 kg.

-Mandi-

3,5 kuukauteen.

-Mandi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/352 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotan kaikkia, jotka aikovat pitää herkuttelupäivän. Se on kaksi askelta taaksepäin ja yksi eteen.

T: 11cm mies

Herkuttelupäivänä on tarkoitus syödä maltillisesti

herkkuja ei kolmea kiloa. Tarkoitus on opetella syömään herkkuja maltillisesti ja sivistyneesti.

Parempi syödä joka päivä normaalisti. Sunnuntaisin otan kahvin sokerilla. Tänä aamuna oli paino samassa, kuin viikko sitten. Selvisin täpärästi. Viikko tosin menetettiin, mutta olen aikataulussa muutenkin edellä ettei se nyt haitannee.

Vierailija
324/352 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 84-> ei muutosta -> ei muutosta

Lantio 102-> 101-> 100

Reisi 57-> 56-> ei muutosta

paino 63,3kg-> 63,1kg-> 62,6kg

Ylävartalossa on tapahtunut muutosta, kun lihasmassa kasvaa, käsivarret ja selkä on kiinteämmän oloiset. Muutenkin on vähän kiinteämpi olo, mikä kannustaa hyvin jatkamaan kuntoilua ja vähentämään herkuttelua.

Tsemppiä kaikille, hyvä me! :D

Vierailija
325/352 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo varmaan kolme viikkoa on paino pysytellyt samoissa, siinä 72,2:n ja 72,9:n välillä.

Hyvä silti ettei ole noussut!

Nyt niskasta kiinni ja herkuttelu täytyy lopettaa. Likkkunut olenkin entiseen malliin eli n. 4 krt viikossa. Muutaman kilon jos vielä sais pois ennen kesää :))

-Emppuli-

Vierailija
326/352 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

65,4 karmeaa.

Sitten 64,8. Vitutti edes vähän vähemmän.

Tänä aamuna 64,1. !!!

Sunnuntaina vieraita ja huolellista pullanmättöä. Illalla silti puoliltaöin oli jo vähän nälkä.

Eli uskomatonta kyllä, ehkä jotain jopa tapahtuu...

Vierailija
327/352 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 63,5 kg. Lähtöpaino reilu kaksi kk sitten oli 68 kg eli 4,5 kg pudonnut. Vyötärönympäryksestä lähtenyt 7 cm, eli vy nyt 72 cm. Reidenympärys pienentynyt 60 cm:stä 55,5 cm:iin. Lantionympärys pienentynyt 99-100 cm:stä 94 cm:iin. Tavoitepaino on 59 kg juhannukseen mennessä. Pituus 168 cm.

Liikuntana kävelyä, uintia, pyöräilyä ja kuntosalia. Kalorivajeena yritän pitää n. 300-800 kcal per päivä. Syön suunnilleen 1400-1550 kcal:n edestä päivittäin. Peruna-, pasta- ja riisiannokset selvästi aikaisempaa pienempiä. Leipänä lähinnä täysjyväruisleipää, hapankorppua, näkkärit. Kasvisten määrä lisääntynyt huimasti muutaman kuukauden takaiseen. Kahvista jäänyt sokeri pois. Pullaa, keksejä, kakkuja, pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia ei mene juuri ollenkaan. Limsaa ja kokista en ole juonut oikeastaan yhtään. Tummaa suklaata syön muutaman kerran viikossa joitakin paloja kerralla. Vähärasvaista rahkaa ja raejuustoa tulee otettua suht usein.

-Mandi-

Vierailija
328/352 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

65,4 karmeaa.

Sitten 64,8. Vitutti edes vähän vähemmän.

Tänä aamuna 64,1. !!!

Nyt nutrataan kunnes alkaa vitosella prkle....

Vierailija
329/352 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänsäde meinaa toukokuun loppuun, oli tulos mikä tahansa.

Vierailija
330/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan sun mitat vaikuttaa aika sutjakoilta; laskin ton sun tavoitepainon (48?) BMIn ja sain 18.3. Et ole mitenkään ylipainoinen vaikka painaisit 54kg. Liiku vaan sen takia, että siitä tulee hyvä olo, mutta varo ettei sun laihdutus mene anoreksian puolelle.

toivottavasti en loukkaa tällä sua

cinderella

Vierailija
331/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla Olivia ja tavoitteena on pudottaanoin 4 kg.

Tsemppia meille kaikille

Vierailija
332/352 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tuloksia teilläkin! Sisua uuteen viikkoon ja pikaista paranemista sairastaville!

Mulla eilen ja tänäänkin vielä kuumetta. Ja sitä räkää olen minäkin niistänyt litrakaupalla. Eilen pidin karkkipäivän, vaikka sairastinkin, mutta toivoakseni olen seuraavana karkkipäivänä terveenä, niin siitä ehkä nauttiikin vähän... :) Eilen söin myös siivun synttärikakkua.

Villiina

Vierailija
333/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavoitteessa nopeammin kuin ajattelin. Pitäisikö lisätä haastetta pudottaa painoa 51 kiloon? Sitten bmi olisi jotain 17 luokkaa.

Vierailija
334/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas hyvä olo! Vielä en ole juoksukunnossa, mutta sitä kohti. Jos vaikka ensi syksynä puolikas taittuisi taas alle kahden tunnin. :)Eikä muuten tee mieli ottaa päiväkahvilla piirakkaa tai pullaa. ;)

Mun -8kg:n tavoite jussiin mennessä toteutuu -2kg/kk tahdilla, mikä on oikein soppeli. Luonteeni vain on kovin malttamaton laihdutuksen suhteen ainakin : tulosta pitäisi ainakin alkuun saada äkkiä ja paljon, että motivaatio säilyy. Semmoinen mä vain olen...

Mä laihduin viime keväänä surujen vuoksi lähes kymmenen kiloa ja kun elämä syksyllä alkoi helpottamaan, lihoin takaisin 8-9kg, ihan vain syömällä. Samoin liikunta oli poissa kuvioista puolisen vuotta. Mutta nyt taas elämä maistuu ja asenne tän homman kanssa on kohdallaan. En pidä viime kevään laihtumistani varsinaisena työvoittona, koska se tapahtui ikävien asioiden kautta, enkä nähnyt sen eteen mitään vaivaa. Kroppa otti sitten takaisin kaiken korkojen kera.

Mä pidän karkkipäivän lauantaina (esim. pari patukkaa tai karkkipussi) ja muut päivät pyrin olemaan kokonaan ilman makeaa, mukaanlukien kahvileivät.

Kevättä kohti! :)

Villiina

Vierailija
335/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alkuun mennessä pitäisi saada ainakin -6kg! Pahin ongelmakohta on nyt maha. Olen aina ollut hoikkavyötäröinen, mutta jostain syystä viime keväänä alkoi rasvaa kertyä juuri vuotärölle. Ja kun kierukan laitatin syksyllä, meno vain pahenee.

Olen jonkinlainen karppaaja, mutta lähinnä sen takia, että viljat eivät sovi mulle. Rasvaa käytän lähinnä juustoissa ja aamukahvikermassa. Nyt pitäisi löytää sellainen ruokavalio, joka sopii vatsalle ja laihduttaa (täyskarppauksellakin lähti vain pari kiloa).

Mutta liikunta olis kaiken A ja O, kunhan sais laiskuuden selätettyä. Zumbaa kotona ja salilla, ja saliohjelma pitäisi hommata... Ehkä lomalla sitten, eli viikon päästä.

Luulen, että paino on nyt jotakuinkin 74 kg ja pituus 170. 65kg olis ihan ihannepaino, mutta tuo 68kg olis nyt lähtökohtatavoite.

T. Anselma

Vierailija
336/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina

Vierailija
337/352 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanteeni 11.2.la

164cm

vy 98cm

reisi 68cm

paino 100,4kg

Vuoden alussa 103,9kg

Tänään

vy 96cm

reisi 67cm

paino 96,8kg

Söin eilen illalla herkutteluksi ruisleipää ja juustoa, näkyy vaa´assa (painoin eilen aamulla 96,3kg)

Voin hyvin, kun turvotus on hellittänyt.

**Madeleine**

Vierailija
338/352 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kanssa helmikuussa kesäkuntokampanjan. Ihanne olisi saada -10 kg, mutta ensialkuun tyydyn -6 ja olen ylpeä jos pääsen -8kg tilanteeseen.

Alkumitat 64.5kg/161cm

vyötärö 96.5cm

navan kohdalta ympärys 100cm

lantio 99cm

reisi 52.5cm

olkavarsi 30cm

Olen siis omenavartaloinen pallero, kahden pienen tytön äiti.

Tänään painoni oli 62.4kg, että hitaasti on mennyt alaspäin. Viimeaikoina n -100gr/vko. Mutta olen kuntoillut niin luulen että olen kiinteytynyt ja massaa on siirtynyt lihaksiin.

Mutta muutama nutrilett päivä on taas edessä kun olen sortunut myös suklaakakkuihin ja karkkipusseihin ;)

-pupuäiti-

Vierailija
339/352 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olisi saanut tippua, mutta tämäkin otetaan kiitollisuudella vastaan! Alaspäin se on pienikin pudotus. :)

Eli paino tänäaamuna tasan 69.0kg.

Lähtöpaino kolme viikkoa sitten oli 71.6kg.

Tänään vähän karkkia kehiin karkkipäivän kunniaksi.

Eteenpäin, sano mummo lumessa!

Villiina

Vierailija
340/352 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, sekä painoni että strategisten mittojen pieneneminen olisi pysähtynyt, mutta tässä uudet luvut:

68.5 kg (- 500 g viime viikosta)

vyötärön ympärys 70 cm (aloitus 74 cm)

lantion ympärys 100 cm (aloitus 104/6 cm)

Näin, vaikka viime viikolla tuli jonkin verran herkuteltua lähes joka päivä. Mutta aika vähän.. ke oli karkkipäivä, la ostettiin karkkia...(josta sitten muistaakseni nappailin la ja su muutaman karkin) taas ke karkkipäivä, töissä joku päivä kakkua ja eilen mies osti pienen karkkilaatikon. (NYT PITÄÄ KYLLÄ OLLA HERKUTTA KESKIVIIKKOON, jollin syönkin kunnolla...pitsaa... karkkia)

Ai niin ja kyllä olen tullut myös riippuvaiseksi tervellisistä herkuista, mm. avokaadosta ja pähkinöistä.

- Päivänsäde