Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
301/352 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa, että täällä on vihdoinkin tällainen positiivinen ketju! :)

Painoa on nyt 54 kg, tavoite 50 kg (noo, myös jo 52 kg oisin tyytyväinen :) Pituutta on n. 158 cm.

Tsemppiä kaikille!

-Kanttarelli

Vähän laiskasti olen ilmoitellut itsestäni, mutta nyt voisi reipastua! Paino on jo 52 (jee!) ja uudet mitat on ry 83, vy 59, ly 94 cm. (Vanhat: 85-61-97 cm). Näihin mittoihin olisin ihan tyytyväinen, mutta reisissä, pohkeissa ja käsivarsilla vielä läskiä. :( Toivoisin vain, ettei muhkea peppu katoaisi kokonaan tässä laihdutuksen tiimellyksessä!

Vierailija
302/352 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päivä jolloin saa syödä suunnilleen mitä haluaa ja kalorit ovat vähän yli tarpeenkin. Näitä pidetään kai viikoittain. Ajattelin ottaa käyttöön, kun paino ei ole pudonnut taas yhtään. Tällä huijataan säästöliekillä olevaa elimistöä.

-Päivänsäde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/352 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kuntoplus.fi/ravinto/painonhallinta/50-paivassa-eroon-5-kilosta-…

Ei kellään, ei miehillä eikä naisilla, ei minkäälaisilla dopingaineilla ole tuohon mahdollisuutta.

Ja tuo kilon pudots 24 tunnissa (olisin katsonut mikä siinä on idea, mutta enpä kehtaa laittaa numeroani rekisteröitymisjärjestelmään, kun mainossoittoja tulisi kuitenkin) on ihan järjenvastaista.

-päivänsäde

Vierailija
304/352 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.2. 57,6kg

18.2. 57,4kg

(21.2. 56,3kg välipunnitus vatsataudin jälkeen)

25.2. 56,1kg

Eli tilanne nyt -1,5kg lähtöpainosta. Painonpudotukseen olen tyytyväinen, olkoonkin vatsataudin vauhdittama. Tärkein tavoitteeni eli kiinteytyminen ei sitten ole edistynyt yhtään. Liian vähän liikuntaa, ja siihen on ensi viikolla tultava muutos! :)

-Kirsikka

Tässä lähtömitat ja alkuperäinen tavoite:

Tämän aamun mitat:

Pituus 158cm

Paino 57,6kg

Vyötärö (kapeimmasta kohdasta) 75cm

"Vyötärö" eli kohta, johon housut tulevat 85cm

Lantio (takapuoli) 96cm

Rinta 90cm

Reisi 53cm

Pohje 37cm

Minulla tavoitteena olisi ennenkaikkea kiinteytyä. Tuntuu, että olen pelkkää löysää joka puolelta. Mittojenkin toivoisin muuttuvan sen verran, että istuvien housujen osto tulisi mahdolliseksi. Nyt muuten istuvat housut eivät mene vyötäröltä kiinni. Painoa pudotan 3-4kg.

-Kirsikka

Vierailija
305/352 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en jaks laihduttaa. hyvä jos teil riittää virtaa.

Vierailija
306/352 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi menkat ja nyt vaaka näyttää kilon enemmän kuin normaalisti, joten ei näillä turvotuksilla viitsi merkata painoa ylös.

Tänään kuitenkin hiihtämään ja ehkä lenkillekkin. Ja illalla kotijumppailut.

Hienosti on alkanut joillakin, jos samaan tahtiin tippuu kiloja niin kesään mennessä on ihan eri ihminen jo! :D

Ramona

Vierailija
307/352 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/65

Pudotan siis noin 8kg.

Vyötärö 73cm ja peppua en ole mitannut.

Peppuli on mulla suht timmi ja istuu hyvin.

T: 11cm mies

Olen jumissa 62kg:ssä

Lauantaina näytti 61, mutta tänään oli taas 62kg.

Vierailija
308/352 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröstä uupuu vielä 5cm ja painoni on nyt 60,8kg.

Eli noin 3kg vielä pudotettavana. Rasvaprosentti alkaa olemaan noin 6 kieppeillä.

170 cm pitkä ja 58 kg painoinen mies on aika anorektinen :/ mielestäni.

Läskiä se on monesti. Sitten pudottamalla rasvat lähtee aina poikkeuksesti myös lihaskudosta.

Mulla on hyvä olla kevyempi. Ei nykyään tarvita lihaksia, kun koneet hoitaa kaiken.

Ei mun tarvitse näytellä lihaksiakaan kenellekään. Haluan olla luonnollisen kevyt mies.

Vierailija
309/352 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lähtenyt mitään pois, mutta ei ole onneksi tullut lisääkään. :D

Hiihtokausi päättymässä, joten tästä jatkan uimisella ja lenkkeilyllä.

Lenkkipolulle pääsee paremmin sitten kun tiet on sulat että koululainen pääsee pyörän kanssa mukaan.

Herkut olen aika onnistuneesti jättänyt pois ja muutenkin syön terveellisesti.

Ja terveystarkastuksen tulokset tulivat tänään ja sielläkin kaikki normaalia, että ihan hyvä fiilis. :D

Tsemppiä kaikille, kolme kuukautta enää jäljellä tavoitteeseen!

-Ramona

Vierailija
310/352 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavoitteella että nukkumaan mennään nälkäisenä. Nytkin on pikkuinen nälkä kun tätä kirjoitan, vaikka päivällä oli juhlat ja pakko oli syödä kakkua ja pullaa sen verran mitä kohteliaisuussäännöt vaati. Harmittaa ettei tullut viikko sitten mitattua painoa. Enpä osaa sanoa onko tästä ollut mitään apua. Erityisen vaikeaa ei kyllä ole ollut. Ehkä huomenna uskaltaudun punnitsemaan.

Vierailija
311/352 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paino oli 72,2 kg eli puoli kiloa lähtenyt viikossa. Tyytyväinen oon :)

Paino tippunut näin

74,4 -> 74

74 -> 72,7

72,7 -> 72,2

Viikon välein käyn vaa'alla. Pituutta n. 175 cm. Kaksi kiloa vielä niin painan saman verran kuin ennen raskautta, ja siitä saisi tippua vielä muutama kilo :) Mut hyvällä mielellä, ja kesäänkin vielä muutama kuukausi aikaa! :))

-Emppuli-

Vierailija
312/352 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kävi jo 56,9kg mutta eilen ravintolassa ruokailu pitkän kaavan mukaan alkukeitto, pippuripihvi ja vielä jälkiruoka piti ahtaa kahvin kera. Tietysti firman piikkiin piti syödä mutta kyllä tulikin melkein ähky. Joten paino ei siitä syystä tippunut enempää vaikka lenkkeily lisääntynyt melkein päivittäiseksi ja olo tuntuu tiukemmalta.

Lumia

Vierailija
313/352 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/original-russian-girya-p-2673.html

Tietääkö joku, mistä vois ostaa noita Original Russian -kahvakuulia tai suomalaisia Leoko-kahvakuulia tai vastaavia? Ainakaan paikallisissa Intersporteissa tai Stadiumissa ei ollut. Voi olla, että joudun tilaamaan.

-Mandi-

Vierailija
314/352 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 63,5 kg. Lähtöpaino reilu kaksi kk sitten oli 68 kg eli 4,5 kg pudonnut. Vyötärönympäryksestä lähtenyt 7 cm, eli vy nyt 72 cm. Reidenympärys pienentynyt 60 cm:stä 55,5 cm:iin. Lantionympärys pienentynyt 99-100 cm:stä 94 cm:iin. Tavoitepaino on 59 kg juhannukseen mennessä. Pituus 168 cm.

Liikuntana kävelyä, uintia, pyöräilyä ja kuntosalia. Kalorivajeena yritän pitää n. 300-800 kcal per päivä. Syön suunnilleen 1400-1550 kcal:n edestä päivittäin. Peruna-, pasta- ja riisiannokset selvästi aikaisempaa pienempiä. Leipänä lähinnä täysjyväruisleipää, hapankorppua, näkkärit. Kasvisten määrä lisääntynyt huimasti muutaman kuukauden takaiseen. Kahvista jäänyt sokeri pois. Pullaa, keksejä, kakkuja, pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia ei mene juuri ollenkaan. Limsaa ja kokista en ole juonut oikeastaan yhtään. Tummaa suklaata syön muutaman kerran viikossa joitakin paloja kerralla. Vähärasvaista rahkaa ja raejuustoa tulee otettua suht usein.

-Mandi-

Painonpudotusta takana 10 viikkoa. Lähdin painosta 68 kg, pudotusta yhteensä 4,5 kg. Jos samaa vauhtia mennään, paino juhannuksena olisi noin 60 kilossa, tavoitehan oli 59 kg juhannukseksi. Katsotaan...

-Mandi-

Vierailija
315/352 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyppelehtiä varpasillaan nurmikolla ilman tömps tömps ääntä.

Olo on kuin keijukaisella. Enää 700g jäljellä. Toivotaan että perjantaihin mennessä on kadonnut.

Rasvaprosentti on 6.

Vierailija
316/352 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vertasin niitä nykyisiin. Ihan tyytyväinen olen, vaikkakin paremminkin olisi voinut mennä.

vyötärö 84cm(navan kohdalta) -> 82cm

lantio 102cm -> 99cm

reisi 57 -> 55cm

Paino 63,3kg -> 61kg

Onhan tässä vielä kuukausi juhannukseen, joten vielä on mahdollista päästä tavoitteeseen, eli tasan 60kiloon.

Tsempit kaikille loppurutistukseen!

-Ramona

Vierailija
317/352 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan muutkin kertoilemaan, miten projekti edistyy vai edistyykö ollenkaan. :)

Paljon enemmän tähän ketjuun oli tunkua pari viikkoa sitten... ;)

Ja tervetuloa uusillekin tulijoille,- tänne kyllä mahtuu - kiloista huolimatta!

Terv. Villiina, joka piti karkkipussin (250g) kokoisen karkkipäivän ja on istunut sen jälkeen vessanpytyllä, kun maha ei ilmeisesti enää kestä näin suuria karkkimääriä! :O

Vierailija
318/352 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "kaloripäivä" lauantaisin eli mun karkkipäivä. Ainakin tähän asti paino pudonnut aina, vaikka lauantain herkuttelenkin. Muut päivät pyrin olemaan ilman ylimääräistä makeaa, joka on ollut aina mun kompastuskivi. Suolaisista herkuista erossapysyminen ei ole ollut koskaan ongelma.

Pian taas punnitaan eli reippaana lauantaita kohti! Ja viikonloppuna taas lenkkeillään kaksi kunnon lenkkiä. :)

Mulla on tosi positiivinen mieli tän laihdutuksen kanssa. Tätä tatsia olen hakenut viime syksystä asti ja nyt se tuntuu vihdoin löytyneen. Kesään mennessä toivon olevani monta kiloa kevyempi ja ihan erinäköinen nainen. :)

Villiina (-2.2kg/2vkoa)

Lähtö 71.6kg

Tavoite -8kg

Vierailija
319/352 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ihan luhistua eilen, kun vaaka näytti illalla ___100,3 kg!____ Kaikki mitä join ja kaikki vähäinen mitä söin tuntui jäävän jumiin. Oli ahdas ja tukala olokin. (menkat)

Tänä aamuna 97,8. Tapaan lääkärin. Kysyn häneltä turvotusongelmasta.

??•Madeleine??•

joka yrittää yhä päästä alle 90 kilon kesäksi

Vierailija
320/352 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-900 kcal:ssa eli syön noin 1300-1500 kcal vrk:ssa urheilun/liikunnan määrästä riippuen. Eilen tuli liikuntaa paljon 700-800 kcal:n edestä; uin, olin kuntosalilla ja kävelin.

-paino 65,6 kg (lähtö 24.-25.2. oli 68 kg),tavoite n. 59

-pituus 168 cm (edelleen ;))

-vyötärö 77 cm, kaksi senttiä lähtenyt muutamassa pvässä

-reisi 60 cm, en tiedä mitä oli 3 vkoa sitten

-lantio, persus 99 cm, en tiedä kolmen viikon takaista

-käsivarren ympärys 30 cm

- Mandi -

500-900 kcal:ssa eli syön noin 1300-1500 kcal vrk:ssa urheilun/liikunnan määrästä riippuen. Eilen tuli liikuntaa paljon 700-800 kcal:n edestä; uin, olin kuntosalilla ja kävelin.

-paino 65,6 kg (lähtö 24.-25.2. oli 68 kg),tavoite n. 59

-pituus 168 cm (edelleen ;))

-vyötärö 77 cm, kaksi senttiä lähtenyt muutamassa pvässä

-reisi 60 cm, en tiedä mitä oli 3 vkoa sitten

-lantio, persus 99 cm, en tiedä kolmen viikon takaista

-käsivarren ympärys 30 cm

- Mandi -

Syön/juon päivässä 1400-1500 kcal. Liikun/urheilen paljon; kekimäärin 500-600 kcal päivässä eli kalorivajeeksi tulis 600-900 kcal pvässä. Paino nyt noin 66 kg, lähtöpäino 3,5 vkoa sitten oli noin 68 kg. Ei oo kovin vauhdikkaasti tullut alas.

Miltähän tuo vatsanahka näyttää kesäkuussa, jos oon onnistunut pudottaan siihen mennessä 59 kg:aan eli 3,5 kuukaudessa 9 kg. Kertokaa hyviä vinkkejä siihen, ettei näyttäisi roikkuvalta nahalta.

-Mandi-