Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
221/352 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä! :)

Minä tilasin kunto.fi:stä Gymstickin kahvakuulan ja sen mukana tuli harjoitus-dvd. Siinä on ensin alkulämmittely, sitten varsinainen kahvakuula-harjoitus 30min ja loppuverryttelyt.

Oma kuulani on sellainen malli, että siinä on muoviset kuoret. Sillä kun maton päällä jumppailee, eivät naapurit häiriinny iltasella mahdollisista kolahduksistakaan. ;)

Ja totta tuo, että youtubesta löytyy jos jonkinlaista kahvakuulaohjelmaa, kannattaa vilkaista!

Oma kuulani on 6kg ja kun sillä taas vauhtiin pääsen, tarkoitus hankkia 8kg:n kuula.

Oma tavoitteeni tehdä kahvakuulatreeni kolme kertaa viikossa.

Näin. :)

Villiina

Vierailija
222/352 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pudottanut ja aion vielä pudottaa painoa kesään mennessä. Vuoden alusta aloitin jutan dieetillä ja muutaman viikon jälkeen vaihdoin osanutraukseen ja nyt ihan täysnutrauksella mennään pari viikkoa. Lähtöpaino oli 82 kg, nyt vaaka näyttää 74 kg. Valtavaa itsekuria on vaatinut, mutta on se sen arvoistakin. Mieliteot ja makeanhimo on hävinnyt, eikä ole suuremmin nälkäkään. Liikkumista en ole lisännyt vaan kaikki paino on pudonnut ruokavaliolla. Tavoitepaino olisi n. 65 kg. Saa nähdä miten tätin käy ;)

Tsemppiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/352 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipalaleivän ja nyt illalla appelsiinin. Kyllä ne lähtee.

Vierailija
224/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen viikkoni meni kaikin puolin harakoille. Liikaa herkkuja ja tavallistakin vähemmän liikuntaa, eikä ollenkaan sitä kiinteyttävää liikuntaa jota tavoitteeseeni päästäkseni tarvitsisin. Lähtöpaino oli 57,6 kg ja viime lauantain tilanne 57,4kg. Mutta sairastuinpa sitten vatsatautiin ja kaksi päivää ruokahaluttomana sängynpohjalla teki tehtävänsä. Tämän aamun lukema puntarissa oli 56,3. Vaikka tuo tuosta takaisin päin nousisikin (ja varmasti nouseekin vaikka olen jo ehtinyt syömään ja tasaamaan nestetasapainoa), niin nyt tuntuu että tuo selvempi muutos auttaa enemmän tsemppaamaan!

Miten te muut toimitte tarjottavien herkkujen suhteen? Minulle ne olivat viime viikon kompastuskivi. En kehdannut olla ottamatta kyläpaikassa lapsen itsensä leipomia ja onnellisena tarjoamia leipomuksia jne. Poikkeuksellisesti vastaavia tilanteita sattui viikolle neljä...

Oletteko kertoneet lähipiirille tai laajemminkin projektistanne ja tavoitteistanne? :)

Kirsikka

Vierailija
225/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanpituinen. Mikä on tavoitteesi? Itse olisin noilla mitoilla jo hyvin hoikka. Mutta tissejä riittää ja lihaksia, joten en tosta paljoa alemmaksi voisi mennä.

Nellifer

Tänään siis 57,6kg/168cm.

Vyötäröltä lähti 1cm muut mitat ennallaan. Olen lisännyt veden juomista. Liikunta laskettelua ja luistelua ja joka iltainen kotijumppa.

Hyvä alku =)

Lumia

Vierailija
226/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
227/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksia? ei ihan tervettä ottaa tuollaista mukaan mihinkään laihdutuskimppaan, jos nyt jo sairas ja syö 800 kaloria päivässä ja pyrkii alipainoon

Vierailija
228/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkön tauon jälkeen päätin raportoida omalta osaltani jotain tänne, kun kerran mukaan liityin. :)

Lähtöpainoni oli 73 kg (13.02.12) ja tänä aamuna vaaka näytti 70,3 kg, joten alaspäin ollaan tultu, vaikka matkaa vielä on: tavoite-etappini nro 1 on 65 kg. Haluaisin päästä alle 60 kilon. Löysin kaapin perukoilta vanhan kunnon stepperin, samoin Gym Stickin ja kaksi paria käsipainoja. Näillä mennään kummasti eteenpäin. Kahvakuulia en vielä ole hankkinut,katsotaan kuukauden-parin päästä uudelleen. :)

~Helga

Vierailija
229/352 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelen 5-10 kg pudotusta ja timmiä kroppaa liikunnan (mm. 10 vko personal trainer) ja ruokavalion avulla.

Erityisenä haasteena herkkujen jättäminen ja arkiaktiivisuuden lisääminen.

Tsemppiä kaikille!

-Flora-

Vierailija
230/352 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun minunkin vyötäröni toimisi noin... Mulla on alkanut tulla tuonne taakse läski pallukat, jenkkikset kai... T Lumikki jolla BMI 23 ja vyötärö 73

Lumikilla on ollut joku omituinen kuihtumispäivä kun tuota on mitannut- uusi mittaus ->74cm ja :(.

No se siitä. Aika monesti puhutaan herkkujen kohtuullisesta käytöstä/syömisestä, että ei kannata jättää kokonaan. Laskin tuossa äsken (kun teki mieli kahvin kanssa keksiä) että jos joka päivä syöt kaksi balleriina vadelma keksiä niin se tekee viikossa 840kcal! Onko tämä teistä paljon ylimääräistä energiaa? Minusta on kun kuitenkin tulee napsittua muutakin ohi "valvonnan".....

Vierailija
231/352 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen mokoma on tarkoitus laihduttaa.

-Päivänsäde

strategisia mittojansakin... minulla ne olivat muistaakseni alussa 99-74-104/6 ja nyt ne ovat 97-72-102...Toivoisin lopussa niiden olevan 97-70-100

Lähtöpaino oli 73 kg, pituutta on 171 cm

Tavoite: ~65 kg, nyt 69 kg

Päivänsäde

Vierailija
232/352 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen kuin tämä maha-asukki on ulkona, ei ole tervettä ruveta laihduttelemaan. Katsotaan sitten huhtikuussa, josko liittyisin teihin. Riippuen paljonko jää raskauskiloja. :)

-5TähdenSekopää

Vierailija
233/352 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan välietappia, koska tänään on taas herkkupäiväni!!! ja huomisaamun paino on varmasti turvotusta täynnä :) Tänään aamupaino 73,9 jee jee. Kun se oli 11.2. 75,4. Oikea on suunta. Taidan tästä lähtien aina ilmoittaa herkkupäivän vuoksi tämän pe-aamun painon virallisena ja todellisempana tuloksena.

Kävellyt olen reilusti ja hillinnyt huomattavasti mässäilyäni....

Vierailija
234/352 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen mokoma on tarkoitus laihduttaa.

-Päivänsäde

Vierailija
235/352 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tavoitteena vähintään -4kg, mieluusti vähän enemmän!

Tällä hetkellä 175 cm pituutta ja 74,4 kg painoa. Mittanauhaa en omista :D

Helmikuun alusta asti oon jo laihduttanut ja n. neljä kiloa tippunut. Jumpissa pyrin käymään 3-5 krt/viikko + kuntosalia vähintään kerran viikossa. Herkut minimiin, kerran viikossa saa herkutella :)

Ja raskauskiloja tässä tiputellaan.

-Emppuli-

Vierailija
236/352 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio tosi kateissa, olen kipeänä. Söin juustosämpylän, vaikka keitoilla pitäisi elää. Olen tyhmä kun punnitsen koko ajan. Tuntuuhan se, ettei mitään tapahdu, kun grammat vaihtelevat ylös ja alas.

Harmissani vain heitän peliä kesken.

Tilasin eilen Picnic-salaatin ja light-limun enkä jaksanut niistä puoliakaan, jätin ruuan tarjottimelle.

???Madeleine???

97kg

97cm vy

Vierailija
237/352 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten tuli ennätykset. Sitä piti juhlia pitämällä herkuttelupäivä lauantaina. No nyt olen kilon painavampi, kuin viikko sitten.

Varotan kaikkia, jotka aikovat pitää herkuttelupäivän. Se on kaksi askelta taaksepäin ja yksi eteen.

Katsotaan viikon päästä. Olen ehkä silloin samassa, kuin viikko sitten.

T: 11cm mies

Vierailija
238/352 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Aurora pitkästä aikaa. meillä viisihenkinen porukka sairasti niin urakalla viimeiset pari viikkoa, ettei ole laihikset käyneet mielessäkään.

Vihdoinkin pääsin taas jumppaan ja kokeilin kahvakuulaa. Ei ehkä ollut ihan lemppari, mutta kivaa kuitenkin.

ELi täällä lähtö 75 kg, nyt 73,5 ja tavoite 67kg.

Jatketaan vaan sinnikkäästi. Jos tulee takaiskuja niin ei masennuta vaan yritetään uudestaan. Tsemppiä kaikille!

Aurora

Vierailija
239/352 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotan kaikkia, jotka aikovat pitää herkuttelupäivän. Se on kaksi askelta taaksepäin ja yksi eteen.

T: 11cm mies

herkkuja ei kolmea kiloa. Tarkoitus on opetella syömään herkkuja maltillisesti ja sivistyneesti.

Vierailija
240/352 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanne 12.2. oli 67 kg ja pituus 158 cm.

Aamulla kävin vaa'assa ja tilanne on 65 kg.

En ole vähentänyt ruuan määrää, vaan jättänyt kaikki makeat pois sekä maitotuotteet ja kananmunat. Olin ollut monen vuoden ajan kasvissyöjä ja nyt vegaaniruokavaliolla.

Syön mielestäni monipuolisesti, mutta ongelma on ollut kaikenlainen makea. Muutama viikko sitten kuuntelin kehoani ja kokeilin yhden päivän olla ilman karkkia ja söin korvaavana maustamatonta soijajogurttia ja hedelmää, jota täydensin vielä kuidulla ja siemenillä. Olen tehnyt vastaavanlaisen annoksen nyt joka päivä ja eipä ole sen jälkeen tehnyt mieli makeaa. Myös juustonhimo on kadonnut. Juusto on ainoa maitotuote, josta olen ylipäätään pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme