Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolisitko miehen, joka on saamassa vauvan toisen naisen kanssa?

Vierailija
08.02.2012 |

Kysyn, en jaksa selitellä. Oon väsynyt ja surullinen. Ja rakastunut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi luotettava tyyppi.

Vierailija
22/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikille olisi ollut parhaiksi jos ei olisi huolinut miehen idiootti entinen tyttöystävä. Jossain vaiheessa mies tajusi olleensa täysi mulkku ja kyseenalaisti naisystävänsäkin, kun oli sotkeutunut koko kuvioon... paljon pahaa mieltä, itkua ja surua. Kipukohtia ollaan nyt vuosi hoidettu ja naimisiinkin mennään. Ja juu, mies selitti sen tutun jutun "se tuli raskaaka, kun oltiin just eroamassa". Olihan se osin tottakin, mutten tosiaan kuvitellu, että aloittaa perheleikin jonkun toisen kanssa saman tien. Eikä nainen tietenkään tykännyt tilanteesta, joten miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

----jos nyt sitten mies olisi saattanut vahingossa jonkun naisen raskaaksi ennen tätä iltaa----

Ja naiset ymmärtää kun mies pitää ihmiselämää noin halpana, että ihan vahingossa saattaa elämän alulle, josta ei halua kantaa vastuuta. Mistä teitä hömmöjä vaan riittää????

Mä sanoisin et ala vetää sinne missä lapsesikin on ja pysy siellä. Häpeä koko äijä!

Vierailija
24/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

----jos nyt sitten mies olisi saattanut vahingossa jonkun naisen raskaaksi ennen tätä iltaa----

Ja naiset ymmärtää kun mies pitää ihmiselämää noin halpana, että ihan vahingossa saattaa elämän alulle, josta ei halua kantaa vastuuta. Mistä teitä hömmöjä vaan riittää????

Mä sanoisin et ala vetää sinne missä lapsesikin on ja pysy siellä. Häpeä koko äijä!

etenkin jos kyse esim yhdenillan jutusta, josta kumpikaan, tuleva isä eikä äiti, mitään suhdetta halua, nainen vain haluaa lapsen pitää. Tai miksi ei mieskin. Niin miehen pitää painostaa naista, joka ei halua häntä, eikä hän naista, yhteen asumaan, kun tulee se lapsi ja kaikkea;) Tai ainakin miehen on sitten pysyttävä loppuelämänsä yksin!!! Mutta oikeasti, en ryhtyisi, ainakin haluaisin odottaa kunnes se lapsi on syntynyt, ettei tule mitään yllättäviä yhteenpaluita jos ollut ihan suhde jne.

Vierailija
25/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi mitään huoltajuus- ja hoitokuvioita alkaa katteleen.

Vierailija
26/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei maininnut mitään mistään pettämisestä?

Voihan asia olla niinkin (kuten itse tämän tulkitsin) että mies ja nainen ovat eronneet naisen raskausaikana. Niinkin voi, katsokaas joillekin käydä.

Ja muutenkin, tässä tehtiin taas miehestä oletuksena syyllinen ilman mitään taustatietoja.

Vierailija
27/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi heti alkuun valita sellainen jonka kanssa tulee ongelmia. Älä kuvittele että on ruusunpunaista. uusperhe ei toimi.

Vierailija
28/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahtois kokea itseäni ulkopuoliseksi.

ja tahtoisin olla ensimmäinen joka ns.antaa ensimmäisen lapsen miehelle. enkä tahtoisi olla pelko perseessä että mies perustaakin perheen tämän naisen kanssa.

Vierailija
29/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista yhdenillan panojuttua en huolisi aviopuolisokseni, jotka tekevät lapsen noin hepposin keinoin! Huonoa pitkänjuoksunainesta ja piste. Täysin vastuutonta!

Vierailija
31/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that.

Vierailija
32/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan asia olla niinkin (kuten itse tämän tulkitsin) että mies ja nainen ovat eronneet naisen raskausaikana. Niinkin voi, katsokaas joillekin käydä. Ja muutenkin, tässä tehtiin taas miehestä oletuksena syyllinen ilman mitään taustatietoja.

... niin en silti ihan heti alkaisi tällaisen miehen kanssa seurustella.

Jos on kunnollinen velvollisuutensa hoitava mies ja haluaa olla lapsen elämässä mukana, vaikka ei äidin kanssa eläisikään yhdessä, niin en jaksaisi katsoa vierestä, kun toinen nainen saa vauvan ja mies käy siellä vierailuilla ja hoitaa vauvaa ja sopii tapaamisista jne. Väkisinkin nainen ja vauva olisivat osa meidän elämää ja minusta ei olisi siihen. En ylipäänsä ole tyyppi, joka lähtisi ihan helpolla ja kevyesti mihinkään uusperhe kuvioon.

Jos taas mies hylkäisi kokonaan naisen ja lapsen, niin en voisi sellaisenkaan kanssa seurustella.

Vierailija
33/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

----jos nyt sitten mies olisi saattanut vahingossa jonkun naisen raskaaksi ennen tätä iltaa---- Ja naiset ymmärtää kun mies pitää ihmiselämää noin halpana, että ihan vahingossa saattaa elämän alulle, josta ei halua kantaa vastuuta. Mistä teitä hömmöjä vaan riittää???? Mä sanoisin et ala vetää sinne missä lapsesikin on ja pysy siellä. Häpeä koko äijä!

Tää nyt oli kuvitteellinen tilanne, et viittis alkaa hölmöksi nimitteleen! :D Siis totta kai, jos tilanne olisi reaalimaailmassa tuollainen, niin taustalla voisi olla jotain viritystä, epäonnistunut suhde tms., josta mies vaan väittäisi, että mitään ei ole ollut, tai muuten vaan ei olisi asian suhteen puhtaat jauhot pussissa. Puhun kuitenkin _kuvitteellisesta_ tilanteesta, jossa ihan objektiivisesti voitaisiin sanoa, että kyse olisi vaikka yhden illan jutusta, jossa molemminpuoleisesta ja tuplatusta ehkäisystä huolimatta (niinkin voi käydä, ajatella) nainen tulisi raskaaksi. Yhteystietoja ei olisi sen kummemmin vaihdettu ja pohdiskelun jälkeen nainen päättäisi pitää lapsen. Mies ei tietäisi tästä mitään, hänelle se olisi toistaiseksi vain ohi mennyt yhden illan juttu. Seuraavana iltana tapaisimme me ja ryhtyisimme suhteeseen molemmat vilpittömin mielin.

Tästä vaikkapa puolen vuoden päästä mies tapaa tuon yhden illan tuttavansa kaupungilla ja hänelle selviäisi asioiden laita. Siinä vaiheessa meillä oli jo yhteinen asunto ja omat elämän suunnitelmamme olemassa, ja koska asiaan ei olisi liittynyt mitään hämärää salailua tai selän takana toimimista, niin ei, en hylkäisi miestä enkä pitäisi itseäni tämä vuoksi mitenkään "hömmönä".

Myös mun on vaikea kuvitella, että mies olisi siinä vaiheessa tullut kotiin ja kertonut asioiden tolaa ja sanonut, että "mulle on nyt tulossa lapsi ja tuossa kaupungilla sovittiin Pirkon kanssa, että me muutetaan nyt yhteen, sori kulta, mutta..." :D Hyvin mahdollista on, että Pirkkokin olisi asian kanssa sujut (koska mitään tunnesidettä ei ole ollut) ja sopeutunut päätökseensä pitää lapsi lähtökohtaisesti yksinhuoltajana, voi Pirkko-parkaa kun nyt sattui olemaan väärään aikaan kaupungilla ja joutuu nyt majoittamaan asuntoonsa mun miehenkin, halusi tahi ei! :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän