Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50v totaali-yh miehet Tinderissä

Vierailija
10.06.2026 |

Taas tuli vastaan yksi tällainen. Kiva, mukava, fiksu, jne. Mutta sitten treffeillä selvisi, että mies on lapsen yksinhuoltaja. Aika mennyt nuorempana työn ja uran merkeissä, sitten iskenyt ilmeisesti tarve perheen perustamiseen ja löydetty joku 10-15 vuotta nuorempi nainen, jonka kanssa se lapsi pykätty. Sitten vuoden parin päästä naisen mielenterveys- ja/tai alkoholiongelmat iskeneet kunnolla päälle. Ero ja lapsi jäänyt isälleen.

Niin harmi miehen puolesta, kun tuossa kuviossa on niin vaikea rakentaa uuttaa parisuhdetta. Itse kun haluan tutustua rauhassa, ilman että lapsia otetaan kuvioon ja se ei yh-isän kanssa onnistu. Äiti ei tapaa lastaan säännöllisesti tai jos tapaakin, häeneen ei voi luottaa että tapaamiset pitää. Toiseksi kun omat lapset on jo täysi-ikäisiä ja lähteneet opiskelemaan, niin pikkulapsiarki ei oikein kiinnosta.

SIlti nää miehet olisi niiin halukkaita alkaa tapailemaan, mutta kun kysyy, että mites se niinkuin käytännössä järjestyisi, niin joo joo kyllä kaikki järjestyy kun vaan haluaa. No lähdetäänkö lauantaina leffaan? Niin?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen mies saa palkattua lapselle hoitajan.

Vierailija
2/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monella yli 50 vuotiaalla miehellä on alle kouluikäisiä lapsia. EI paljoa huvita äitipuoleksi ryhtyminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, yh:t tunnetusti ovat hyvätuloisia. 

Vierailija
4/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon saisi sitten hoitaja tunteja, että se riittäisi minulle. Pari arki-iltaa ja vähintään kerran viikossa yön yli. Ja sitten kaikki viikonloppureissut päälle 

Vierailija
5/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miestenmaailmaan! Tuollaista se on yh-naistenkin tapailu.

Vierailija
6/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika mennyt nuorempana työn ja uran merkeissä" eikö tuo siihen vähän viittaa? Minullakin on varaa palkata siivooja, vaikka olen ihan keskituloinen.

Vierailija
7/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon saisi sitten hoitaja tunteja, että se riittäisi minulle. Pari arki-iltaa ja vähintään kerran viikossa yön yli. Ja sitten kaikki viikonloppureissut päälle 

Ehkä sulle sopisi paremmin lapseton ja työtön mies, jos noin paljon aikaa vaadit.

Vierailija
8/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika mennyt nuorempana työn ja uran merkeissä" eikö tuo siihen vähän viittaa? Minullakin on varaa palkata siivooja, vaikka olen ihan keskituloinen.

Eikö se lapsi voi siivota

Vierailija
9/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että miehille riittää se että tapaa 2h kerran viikossa...

Vierailija
10/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle sopisi paremmin lapseton ja työtön mies, jos noin paljon aikaa vaadit.

Minulla on paljon aikaa, vaikka minulla on lapsia ja käyn töissä. Miksei miehellä vois olla sama

ap

Vierailija
11/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällein kolmekymppisenä tinderissä on naisissa tarjolla lähinnä yh-roskaa. Varmaan hoettu mä haluan olla vain kaveria ja tehty lapset jonkun jänniksen kanssa, joka on lähtenyt hakemaan tupakkaa ja jäänyt sille reissulle. Olette kyllä säälittäviä, no aina teidän kanssa voi panna ja valehdella miten rupeaa uusioisiksi ja vie lapset muumimaahan :^). Eihän kukaan mitään itsetuntoa omaava huoli jotain yh-äitiä.

Vierailija
12/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on vaikka yrittäjä, niin aikaa siihen hommaan on voinut palaa, mutta se ei takaa hyviä tuloja

Vierailija
13/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-nainen = hot

YH-mies = ei tulevaisuutta

Vierailija
14/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH-nainen = hot

Pointti on lähinnä tuo ikä. Jos 50v naisella on jo aikuiset lapset, niin yh-isä ei ole kovin hot.

50v mies jolla on jo aikuiset lapset, saattaa kokea 25v yh-äidin varsin hotiksi. Katsos kun se ikä.

Vierailija
15/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH-nainen = hot

Millaisen naisen ajattelisit olevan valmis suhteeseen 40-50v totaali-yh-miehen kanssa? Sellaisen jolla on itselläänkin pieniä lapsia? Naisen, jolla omat lapset jo isoja ja pikkulapsivaihe ohi? Lapsettoman naisen, joka vielä haluaa omia lapsia? Lapsettoman naisen, joka ei halua omia lapsia? Vai naisen joka haluaa vain kevyttä kivaa ja sille riittää tasan just ne aikataulut, jolloin mies sattuu saamaa lapsensa hoitoon.

Vierailija
16/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Paljosta saa luopua kun lisääntyy, tai ainakin varautua siihen.

Vierailija
17/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tämä mies ei sitten ole potentiaalinen kumppani sulle. Ei kaikki ole, ei, vaikka olisi miten mukava. Sellaista se deittailu on, etenkin vanhemmalla iällä, jolloin ihmisillä on jo rakennettuna elämää. 

Itsehän olen N 54, eikä myöskään huvita alkaa mihinkään lapsiarkikuvioihin, kun kaikki omat lapset on jo omillaan ja sen takia skippaan kaikki miehet, joilla lapsia vielä kotona, epäsopivina, vaikka muuten vaikuittaisivat kivoilta. 

Vierailija
18/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YH-nainen = hot

Pointti on lähinnä tuo ikä. Jos 50v naisella on jo aikuiset lapset, niin yh-isä ei ole kovin hot.

50v mies jolla on jo aikuiset lapset, saattaa kokea 25v yh-äidin varsin hotiksi. Katsos kun se ikä.

Tää on tää miesten ajatus, että heille "parisuhteeksi" riittää piipahtaa naisen luona tyhjentämässä kassit jossain välissä, kun lapset on poissa äitinsä luota. 

Naiset puolestaan odottaa parisuhteelta hiukan enemmän ja käsittää realiteetit.

Vierailija
19/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa voi ollakin.

Vierailija
20/45 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Molemmin päin ihan sama juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä