Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla takanaan oikeasti hirveää avioliittoa?

Vierailija
11.06.2026 |

Ja en nyt kaipaa mitään " itsehän valitsit"- viisastelua. En valinnut, en tiennyt mitä tulevaisuus toisi tullessaan.  Mies  petti minua useiden naisten kanssa liittomme aikana, tämä selvisi vasta jälkikäteen miehen työkaverin kautta. Touhusi selkäni takana asioita ja  hommasi uuden naisen, jonka luokse muutti suoraan eroilmoituksen annettuaan. Jätti minut kahden teinin kanssa selviytymään ja riitautti kaikki eroon liittyvät raha- asiat oikeudessa. Lapsia tapasi kerran kuussa pizzalla tms. Ihminen toimii arvostetussa ammatissa asiantuntijatehtävissä ja sukulaiset aina kehuivat miten upea mies on.  Kaikki on oikeastaan ollut niin hirveää, että tuntuu jopa epätodelliselta, että joku voi toimia näin. Jäin taloudellisesti vaikeaan tilanteeseen ja jouduin aloittamaan kaiken alusta. Lapset on nyt täysi- ikäisiä ja olen ylpeä, että sain heidät kasvatettua.  Ex- miehen sisko soitti minulle kerran ja sanoi olevansa pahoillaan. Ei ymmärtänyt miksi mies toimi kuten toimi ja kertoi tuntevansa  miehensä kanssa sympatiaa minua kohtaan. Se lämmitti. Häpeän vain niin paljon että oma elämä meni noin. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli selän takana, petti. Sinänsä varmaan perussettiä. 

Vierailija
2/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta mitenkään epätavallisesta. Mies pettää ja eroaa kun uusi nainen on valmiina. Myöskään välinpitämättömyys lapsista ja hankaluus raha-asioissa ei ole poikkeuksellista eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täysin rehellinen, niin etkö huomannut mitään viitteitä miehen touhuista?

Vierailija
4/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On takana avoliitto alkoholistin kanssa ja se oli täyttä helvettiä. Sitä ei ymmärrä kukaan muu kuin se, joka on kokenut saman. Itse koin myös fyysistä väkivaltaa, henkisestä puhumattakaan. Minut hakattiin, kylkiluu ja poski murtui jne. Mies joutui vankilaan. Naapurien soitto poliisille pelasti hengen. Aikaa kulunut 15 vuotta ja silti näen painajaisia välillä enkä kestä humalaisten juttuja yhtään.

Vierailija
5/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useat naiset ottavat komean miehen ja mies pettää. Naiset luulee että komea mies on hyvä kumppani ja uskollinen mutta ei se ole. Komea mies saa helposti muita naisia ja voi pettää koska se on helppoa ja kaikki naiset haluaa komean miehen eikä tavis uskollista miestä joka ei petä.

Vierailija
6/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50. Mieheni on normaalisti hyvä mies, tukee ja auttaa, osallistui lastenhoitoon ym. Ainoat miinukset oli muiden naisten kanssa sekoilu, valehtelu ja sitten riidassa väkivalta. Henkinen ja fyysinen. Riitoja on aina ollut harvoin, joten siksi nuo hyvät ajat "voitti". Ja ajan ja mm. poliisikuulustelun myötä miehen käytös parani, tosin valehtelua on ollut aina. Luottamusta ei ole.

Mutta jälkeenpäin olen paljon miettinyt suhdetta, ja katunut sitä etten lähtenyt jo heti ensimmäisistä kerroista. Olisi ehdottomasti pitänyt tehdä niin, eikä jäädä kynnysmatoksi, kuulemaan kuinka p*ska vaimo olen. Ymmärsin liikaa, koska tiesin miehen taustat, ja ajattelin ettei hän pohjimmiltaan ole paha. Mutta se tapahtui minun hyvinvointini kustannuksella.

Nykyään murehdin todella herkällä korvalla sitä, ettei vaan omat lapseni joudu samanlaiseen suhteeseen. Siinä mielessä toivoa on, että eivät he ole väkivaltaa ja haukkumista koskaan nähneet tai kuulleet. Heidän mielestään meillä on ja on ollut tosi hyvä suhde. Onneksi heidän puolisonsakin vaikuttavat normaaleilta, ihanilta ihmisiltä.

Olen edelleen saman miehen kanssa.

Vierailija
7/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli psykopaatti miehenä (lääkäri diagnosoi). Hän oli väkivaltainen ja teki selkäni takia kaikkea omituista joka tuli julki, kun hän oli kuollut. Hän toivoi kuolemaani.

Vierailija
8/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kun juttelee, huomaa tosi äkkiä, etteivät nämä jutut ole lainkaan epätavallisia. Opin eilen, että sille on sanakin, kun parisuhdeasioissa on tullut kokemuksien ja vaihdettujen kokemuksien myötä puutuneeksi, viitsimättömäksi ja innottomaksi, se on kuulemma heteropessimismiä.

Vierailija
9/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/50. Mieheni on normaalisti hyvä mies, tukee ja auttaa, osallistui lastenhoitoon ym. Ainoat miinukset oli muiden naisten kanssa sekoilu, valehtelu ja sitten riidassa väkivalta. Henkinen ja fyysinen. Riitoja on aina ollut harvoin, joten siksi nuo hyvät ajat "voitti". Ja ajan ja mm. poliisikuulustelun myötä miehen käytös parani, tosin valehtelua on ollut aina. Luottamusta ei ole.

Mutta jälkeenpäin olen paljon miettinyt suhdetta, ja katunut sitä etten lähtenyt jo heti ensimmäisistä kerroista. Olisi ehdottomasti pitänyt tehdä niin, eikä jäädä kynnysmatoksi, kuulemaan kuinka p*ska vaimo olen. Ymmärsin liikaa, koska tiesin miehen taustat, ja ajattelin ettei hän pohjimmiltaan ole paha. Mutta se tapahtui minun hyvinvointini kustannuksella.

Nykyään murehdin todella herkällä korvalla sitä, ettei vaan omat lapseni joudu samanlaiseen suhteeseen. Siinä mielessä toivoa on, että eivät he ole väkivaltaa ja haukkumista koskaan nähneet tai kuulleet. Heidän mielestään meillä on ja on ollut tosi hyvä suhde. Onneksi heidän puolisonsakin vaikuttavat normaaleilta, ihanilta ihmisiltä.

Olen edelleen saman miehen kanssa.

Jatkoa vielä, aloittajalle hatunnosto, että olet eronnut!! Älä syytä itseäsi, murehdi menneitä, vaan nauti nykyhetkestä ja suunnittele hyvää tulevaa 😊

Vierailija
10/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useat naiset ottavat komean miehen ja mies pettää. Naiset luulee että komea mies on hyvä kumppani ja uskollinen mutta ei se ole. Komea mies saa helposti muita naisia ja voi pettää koska se on helppoa ja kaikki naiset haluaa komean miehen eikä tavis uskollista miestä joka ei petä.

No voi nyt jumalauta mitä yksinkertaistamista. Mulla oli ruma mies joka kontrolloi ja alkoholisoitui, jätin sen ja vaihdoin komeaan ja hyvään mieheen, jonka kanssa ollaan oltu nyt 21 v onnellisia. Hirveän vähän sillä ulkonäöllä on tekemistä sisällön kanssa.

Vierailija
11/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hirveää avioliittoa, mutta oli hirveä ero, niin kuin ap:llä.

Vuosia mietin miksi jättäjän ja pettäjän piti kohdella minua kuin saastaa erossa, kun olin muutenkin hajalla. Mutta kai hänellä vain oli niin huono omatunto että meni vähän päästään sekaisin.

Vierailija
12/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotit korkean statuksen miehet pettää helposti. Ne myös oppineet pitämään imagoaan korkealla. Rehellisen hyvän ihmisen ei tarvitse edes miettiä sellaisia asioita. Ovat yleensä nuo korkean statuksen miehet parhaita manipuloijia ja valehtelijoita.

Vierailija
13/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa miten naiset kärsii siitä että ovat pinnallisia ja ottavat jonkun komean top 10 miehen joka nussii joka kylän naista.

Vierailija
14/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa miten naiset kärsii siitä että ovat pinnallisia ja ottavat jonkun komean top 10 miehen joka nussii joka kylän naista.

Oikeasti ne ovat ne rumat, jotka lähtevät heti toise  naisen matkaan, jos joku vain vähänkin vilkuttelee vihreää.

Vierailija
15/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma liittoni oli hirveä, vaikka tuollaista pettämistä ei ollut. Ex oli kuitenkin todella itsekäs ja ilkeä. Käytös oli hyvin tympeää viimeiset avioliittovuodet. Pilkallisesti puhui, jos puhui. Oli jatkuvaa mykkäkoulua ja jos jotain sanoi niin irvisteölen puhui. Ei panostanut kotiin ja perheeseen mitenkään. Oli vain ja eli itselleen. 

Oli myös taloudellista hyväksikäyttöä. Omilla rahoilla osteli omia harrastusjuttujaan.  Teki mitä huvitti eikä korvaa lotkauttanut, jos toivoin jotain yhdessä. Olin aina yksin. Lomareissutkin tein lasten kanssa. Ex ei halunnut mukaan. Eron jäljeen hylkäsi lapset. 

Vierailija
16/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 17 vuotta naimisissa alkoholistin kanssa. Varmaan tuo olisi pettänytkin, jos olisi kyennyt. Ja juominen oli tietysti minun vikani. Kun lopulta lähdin, mies joi itsensä hengiltä. Loppuikäni pysyn erossa miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän