Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen alistuu väkivaltaiseen suhteeseen?

Vierailija
11.06.2026 |

Mietin tätäkin naisparkaa, jonka mies on syytteessä perheensä polttamisesta Savonlinnassa.  Eka pahoinpitely tapahtui naisen ollessa viimeisillään raskaana.

En keksi mitään muuta selitystä kuin että nainen ei ollut saanut mallia rakastavasta ja hellästä aviomiehestä ainakaan omassa lapsuudenperheessään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tykkää. Tabu aihe, mutta totta. 

Vierailija
2/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sen täytyy olla. Onhan iät ja ajat esim vaaralliset vangit saaneet ihailijapostia. Jännämies on jotain, ja tylsää töissä puurtajaa ei jakseta katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ja näille naisille ei sitten kiltit ja kunnolliset miehet kelpaakaan, minkä olen ihan kokemuksen kera saanut nähdä😒😒

Vierailija
4/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kasvatettu siihen, että kenellekään ei sanota vastaan. Että pitää olla hiljaa, hyväksyä toisten käytös ja jatkaa elämää. Ei saa kyseenalaistaa, eikä vaatia.

Ja kun puolison fyysisen ja henkisen väkivallan myötä minulle toitotettiin että se on minun syytäni, niin ajattelin sen olevan totta.

Tosin, aloin minä sitä kyseenalaistaa ja lopulta vaatia muutostakin tilanteeseen, en enää kaikkeen alistunut. Että sinällään kasvatus meni pieleen. 

Vierailija
5/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan uskaltanut jättää kyseistä pussihousua.

Vierailija
6/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta ei ala heti ja radikaalisti ja, jos haluat lähteä, voi käydä kuten tapauksen naiselle.

Muistutan vielä, että se Buttin Virpi muutti suoraan avoliittoon vankilasta eli jännätytöillekin fanit löytyy.

Vierailija
7/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei ala heti ja radikaalisti ja, jos haluat lähteä, voi käydä kuten tapauksen naiselle.

Muistutan vielä, että se Buttin Virpi muutti suoraan avoliittoon vankilasta eli jännätytöillekin fanit löytyy.

Mites sitten sen selität, että mulle antoi pakit likka, joka meni yhteen tunnetun huumediilerin kanssa, ja tämän saatua kuulan kalloonsa itkee sen perään vieläkin.

Vierailija
8/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan uskaltanut jättää kyseistä pussihousua.

Mistä tiedät, ettei jättäminen juuri johtanut tähän? Väkivaltaisten miesten suosikkihetki naisen tapolle on 6 kk:n sisällä erosta.

Vierailija
9/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tyttö opi kotona, miten aviopari toimii. Jos on väkivaltaa, lapsi olettaa sen kuuluvan parisuhteeseen. Se luonnollistuu.

Sanotaan, että tyttölapsen isä antaa mallin tytölle, millainen mies on hyvä. Jos isä on hellä ja rakastava isä, tyttö etsii samanlaista aviomiestä?

Vierailija
10/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten sen selität, että mulle antoi pakit likka, joka meni yhteen tunnetun huumediilerin kanssa, ja tämän saatua kuulan kalloonsa itkee sen perään vieläkin.

Sinä vaikutat sen verran sekavalta, että huumediileri on kumppanina voinut olla parempi. Kuinka kylmä ihminen ei sure tapettua kumppaniaan?

Vierailija
11/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran isä vaatii 18 000 euroa korvauksia.

Vierailija
12/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara taisi olla 15 aloittaessaan seurustelun murhaajansa kanssa. Valitettavasti sen ikäinen on aivan liian nuori tietämään, että usein väkivalta raaistuu. 

Olin itse väkivaltaisessa suhteessa 10+ vuotta, ja lähtöpäätös tuli vasta kun ex kuristi minusta paskat pihalle lasten nähden. Sitä sietää ihmeellisen paljon ja selittelee itselleen asiat parhain päin. 

Vierailija
13/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen täytyy olla. Onhan iät ja ajat esim vaaralliset vangit saaneet ihailijapostia. Jännämies on jotain, ja tylsää töissä puurtajaa ei jakseta katsoa. 

Yleensä taustalla on ajatus väkivaltaisen ukon parantamisesta rakkauden avulla ja sitten yllätytään, kun se hakkaa. Tässä vaiheessa ukko on luvannut yleensä naimisiinmenoa ja lässyttänyt kaikkea muutakin. Toivossa on hyvä elää. 

Vierailija
14/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käsittämätöntä nämä naiset kun lapaset ei kelpaa edes suhteisiin asti, mutta turpaan otetaan vuosia jännämiehiltä. Naiset on hulluja!

Vierailija
15/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara taisi olla 15 aloittaessaan seurustelun murhaajansa kanssa. Valitettavasti sen ikäinen on aivan liian nuori tietämään, että usein väkivalta raaistuu. 

Olin itse väkivaltaisessa suhteessa 10+ vuotta, ja lähtöpäätös tuli vasta kun ex kuristi minusta paskat pihalle lasten nähden. Sitä sietää ihmeellisen paljon ja selittelee itselleen asiat parhain päin. 

Oliko sinulla läheinen isäsuhde?

Vierailija
16/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tykkää kuollakseen pelkäämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi