Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni, mä en vaan VOI enää kirjoitella sulle sähköpostia, kun

Vierailija
07.02.2012 |

kerroit, että miehelläsi on vapaa pääsy teidän yhteisen koneenne yhteistileille. En etenkään kun kerroit, että olit joskus pyytänyt häntä tarkistamaan erään tiedon minun lähettämästäni postista. Mielestäni tämä on jotenkin niin outoa, ettei tee oikein mieli enää muutenkaan olla yhteydessä, tuliko mieleen, että viestini olivat vain sinulle tarkoitettuja.

Miksi sinä oletat, että jos olemme läheisiä, miehesikin on sitä minulle oltava? No, ei hän ole.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on liuta näitä kokemuksia! Eräs tuttavani sanoi kerrottuani hänelle terveyteeni liittyvän hyvin arkaluonteisen asian, ja pyydettyäni että sitä ei kerrota kenellekään, että ei hän kerro sitä kenellekään muulle paitsi tietenkin miehelleen jolle hänen on pakko kertoa. Siis täh?

Vierailija
2/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on liuta näitä kokemuksia! Eräs tuttavani sanoi kerrottuani hänelle terveyteeni liittyvän hyvin arkaluonteisen asian, ja pyydettyäni että sitä ei kerrota kenellekään, että ei hän kerro sitä kenellekään muulle paitsi tietenkin miehelleen jolle hänen on pakko kertoa. Siis täh?

mutta minä olen tuossa suhteessa samanlainen, eli kerron _kaiken_ miehelleni, aivan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinut on kasvatettu, kun itsenäisyyskehityksesi on noin pahasti vääristynyt? Se on murrosikäisen kehitystehtävä.

Vierailija
4/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kerran puhelimessa työkaverilleni ikäviä asioita sen hetkisestä terveydentilastani enkä ollut varma jaksanko tulla töihin kun äitiyslomani loppuu. Oli laittanut kajarin päälle ja moni muukin kuuli tuon. Äänestä kuulin loppupuhelun aikana, että teki tuon tahallaan. Aihe masennus-työpaikkakiusaaminen hänenkin osaltaan rankistui tuon myötä kun palasin töihin.

Vierailija
5/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas se ongelma, että vaimo syyttää minua luottamuksen pulasta, kun en anna hänen lukea mm. tekstiviestejä ja sähköpostejani enkä edes referoi niitä hänelle. Hän ei oikein ymmärrä, ettei kysymys ole minun luottamuksestani vaan siitä, ettei esim. veljeni ihmissuhdeongelmien sensuroimattomat versiot ole tarkoitettu hänelle.

Tosin kyllä meidän luottamusta on kuluttanut se, etten voi usko, minkään hänelle kerrotun asian jäävän vain meidän väliseksi.

Ymmärtäkää hyvät ihmiset, että jokainen tarvitsee luottavia keskustelukumppaneita, muitakin kuin puolison.

Vierailija
6/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikki kavereiden salaisuudet ym. Nyt aikuisena se tekee saman miehensä kanssa.

Kyllä tuossa tosiaan tuntuu että joku kehitysvaihe on missattu.

Onneksi asian tietää, eipä tule jaettua mitään henkilökohtaisia asioita hänelle enää.

Vierailija
7/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinut on kasvatettu, kun itsenäisyyskehityksesi on noin pahasti vääristynyt? Se on murrosikäisen kehitystehtävä.

Miten niin läheisriippuvainen? Minusta on mukava jutella mieheni kanssa elämässäni ja ystävieni elämässä tapahtuneista asioista, mitä outoa siinä on?

Vierailija
8/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mielestäni miehesi on outo ja liian feminiininen jos hän jaksaa jauhaa naisten tapaan toisten asioita. Tosimies keskittyy omaan elämäänsä eikä juoruile! Hyi yöks teissä on vakka löytänyt kantensa!

*oksentaa*

Vierailija
9/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mielestäni miehesi on outo ja liian feminiininen jos hän jaksaa jauhaa naisten tapaan toisten asioita. Tosimies keskittyy omaan elämäänsä eikä juoruile! Hyi yöks teissä on vakka löytänyt kantensa! *oksentaa*

Enhän minä sanonut että mieheni "jauhaa" naisten tapaan toisten asioita, vaan että minä haluan kertoa miehelleni päivän aikana tapahtuneista ja kuulluista asioista. Ei kannata lukea rivien välistä liikaa mitään.

Se on ikävää, jos sinun parisuhteesi (jos sitä edes on) on niin kuivakka, että siinä ei puhuta asioista, meillä on toisin.

Vierailija
10/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mielestäni miehesi on outo ja liian feminiininen jos hän jaksaa jauhaa naisten tapaan toisten asioita. Tosimies keskittyy omaan elämäänsä eikä juoruile! Hyi yöks teissä on vakka löytänyt kantensa! *oksentaa*

Sinua saa rauhassa oksettaa feminiiniset miehet. Kyllähän miehetkin toisten asioista puhuu, jopa keskenään. Luottamuksen säilyttäminen on kuitenkin eri asia.

Vierailija
11/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ystävä kertoo toiselle yksityisasioitaan, ne ovat luottamuksellisia. Tämä on täysin selvä asia kaikille muille paitsi kolmosen kaltaisille juoruämmille.

Se sulle kerrottu salaisuus EI OLE SINUN SALAISUUTESI, joten sinulla ei ole oikeutta kertoa sitä eteenpäin.

On ihan eri asia kertoa omista tekemisistään tai asioistaan kuin laverrella kaverin yksityisasioista.

Vierailija
12/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan_kaiken ja sitten sen jälkeen tarina muuttuu ja vain jutustelet asioista, niin mietipä vähän omiakin aloituksiasi.

Vierailija
13/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan_kaiken ja sitten sen jälkeen tarina muuttuu ja vain jutustelet asioista, niin mietipä vähän omiakin aloituksiasi.

ymmärrä nyt että kerron miehelleni kyllä kaiken, mutta se ei tarkoita, että mieheni niistä sen enempää jauhaisi "naisten tavoin". Siinä se ero. Eli edelleen, kerron miehelleni ihan kaiken.

Vierailija
14/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ystävä kertoo toiselle yksityisasioitaan, ne ovat luottamuksellisia. Tämä on täysin selvä asia kaikille muille paitsi kolmosen kaltaisille juoruämmille. Se sulle kerrottu salaisuus EI OLE SINUN SALAISUUTESI, joten sinulla ei ole oikeutta kertoa sitä eteenpäin. On ihan eri asia kertoa omista tekemisistään tai asioistaan kuin laverrella kaverin yksityisasioista.

Minä kyllä olen läheisille ystävilleni kertonut, että kerron miehelleni kaiken. Ja usko tai älä, ystäväni ymmärtävät tämän koska itse tekevät ihan samoin!

Vierailija
15/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät kertoo eteenpäin sun väsymyksesi, lapsellesi huutamiset, avioriidat, suonikohjut ja ummetukset?

Toivottavasti sentään kerrot omille ystävillesi, että et pidä heidän salaisuuksiaan ominasi, vaan kerrot ne eteenpäin.

Minä ainakin tekisin siitä sen johtopäätöksen, että en kertoisi sinulle enää mitään luottamuksellista.

Vierailija
16/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies kiinnostuu vaimonsa ystävättärien

- terveysasioista

- ihmissuhdeasioista

- raskausasioista

tai muista teemoista heidän elämässään? Ihan vilpittömästi kyselen? Mulla on fiksu mies, joka on sitä mieltä, että hän haluaa kunnioittaa ystävieni yksityisyyttä ja on sanonut, että heidän asiansa eivät todellakaan kuulu hänelle. Sen sijaan läheisten sukulaisten ja toistemme asioita tietenkin puhumme.

Ovatko miehenne jotenkin naismaisia?

Vierailija
17/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ystävä kertoo toiselle yksityisasioitaan, ne ovat luottamuksellisia. Tämä on täysin selvä asia kaikille muille paitsi kolmosen kaltaisille juoruämmille. Se sulle kerrottu salaisuus EI OLE SINUN SALAISUUTESI, joten sinulla ei ole oikeutta kertoa sitä eteenpäin. On ihan eri asia kertoa omista tekemisistään tai asioistaan kuin laverrella kaverin yksityisasioista.

Minä kyllä olen läheisille ystävilleni kertonut, että kerron miehelleni kaiken. Ja usko tai älä, ystäväni ymmärtävät tämän koska itse tekevät ihan samoin!

Vierailija
18/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten ystäväsi ymmärtävät olla avautumatta sinulle arkaluontoisista asioista.

Kyse on siis tuttavista, ei ystävistä.

Vierailija
19/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tosin on mieheni vapaa-ajan sähköpostin salasana tiedossa (olemme lähettäneet joulukortteja siitä osoitteesta), mutta en ole koskaan lukenut yhtä ainoaa hänelle osoitettua sähköpostia - ainoastaan niitä, jotka tulivat vastauksena joulutervehdyksiimme. Samoin mieheni tietää mun sp:n salasanan, hän on katsonut jonkun huutistuotteet tiedot maksaessaan tuotteen myyjälle. En usko, että häntäkään on kiinnostanut lukea mun postejani.

Mä kuulun myös näihin naisiin, jotka kertovat lähes kaiken miehelleen. Jos joku erikseen sanoo, että älä kerro, silloin en tietenkään kerro.

Minusta siinä ei ole mitään läheisriippuvaista, mies on mulle se kaikkein läheisin ihminen, jonka kanssa jaan kaiken tärkeän.

Vierailija
20/91 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät kertoo eteenpäin sun väsymyksesi, lapsellesi huutamiset, avioriidat, suonikohjut ja ummetukset? Toivottavasti sentään kerrot omille ystävillesi, että et pidä heidän salaisuuksiaan ominasi, vaan kerrot ne eteenpäin. Minä ainakin tekisin siitä sen johtopäätöksen, että en kertoisi sinulle enää mitään luottamuksellista.

mun puolesta saavat miehellensä kertoa ihan kaiken mitä minä heille kerron. Minä pystyn ymmärtämään että parisuhteessa puhutaan ns. epäolennaisiakin asioita, eli mm. ystävien juttuja omalle miehelle.

Ja kuten aiemmin jo mainitsin, he tietävät kyllä että kerron asiat miehelleni.

kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi