Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaviston kannattajat pahimpia kiusaajia

Vierailija
05.02.2012 |

Todella hienoa saada suomeen presidentti, jonka vaalikoneiston parhaimmat aseet ovat tyrkyttää omaa ehdokasta ja antaa ymmärtää, että vastaehdokkaan äänestäjät ovat vähä-älyisiä ja mm. kiusaajia. Juu juu, ei taida mennä ihan nappiin nyt tämän "pehmeiden" arvojen kannattajaehdokkaan suvaitsevaisuuden ja pehmeiden arvojen lietsonta käytännössä. Asiat ovat kääntyneet itseään vastaan, ja joka tuutista tursuaa vain, että Pekkaa on äänestettävä ellet halua olla suvaitsematon ja paha ihminen.

Ja jos Haavisto häviää, syyhän on tietenkin homoudessa. Siinä, että suomi ei ollut vielä valmis homolle presidentille. Itse ehdokkaassahan ei ollut mitään vikaa, ainoastaan äänestäjien mielenterveydessä.

Itsekin jo hetken harkitsin Haaviston äänestämistä, mutta totesin, että en kuitenkaan halua hänestä presidenttiä suomelle, mutta viime päivien tapahtumat ja jutut ovat muuttaneet havaintoni koko "haavistolaisuudesta" niin vastenmieliseksi, että ei tulisi enää mieleenkään kuulua tuohon fanaattiseen ja ilkeämieliseen porukkaan.

Eletään, ja annetaan toistenkin elää, jooko, haaviston palvojat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus laittaa köyhät kyykkyyn

Vierailija
2/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut kaikki Haaviston kannattajat.

Itse olet vastaavanlainen, vaikkakin toisessa leirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus laittaa köyhät kyykkyyn

Mutta tämäpä oli varsin selkeä vastaus itsessäni ihmetystä herättäneeseen vihamielisen raivokkaaseen Haaviston lobbaukseen. Eli tässäKIN on taustalla vanha kauna ja kateus "rikkaita", eli esim. yritteliäitä ja viitseliäitä ihmisiä kohtaan. Sekä kokoomusta.

Eli kannatatte siis suvaitsevaisuutta kaikkia muita paitsi rikkaita tai kokoomuksen kannattajia kohtaan. Kiitos vastauksestasi! Rakkautta ja hyvää mieltä kaikille paitsi kokoomukselle, sitä haavistolaisuus on!

Vierailija
4/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut kaikki Haaviston kannattajat.

Itse olet vastaavanlainen, vaikkakin toisessa leirissä.

vaihdoin ehdokastakin taannoin.

Missä menee mielestäsi raja, mitä pitää hyväksyä ennen kuin voi jo sanoa pahasti ihmiselle, joka röykyttää ja haukkuu ja asettaa sinut tiettyihin, ikäviin raameihin vastoin todellisuutta? Eli mitä tahansa saatte sanoa ennen kuin kommentteihin saa puuttua? Saa olla ilkeä, mutta vastapuoli muuttuu ilkeäksi jos kertoo, että olit ilkeä? Ymmärrätkö? Varmaankaan et.

Vierailija
5/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ,että Niinistöön kannattajat väittävätHaaviston kannattajien olevan hurmoksessa ja äänestävänsä Haavistoa vain jossain hurmoksessa.

Itse en äänestänyt kumpaakaan ekalla kieroksella, ja ihan tutkailin molempien sivuja ennenkuin valitsin sen kumpaa äänestän. Haavistolle meni minun ääneni enkä ole missään Haavisto hurmoksessa enkä vihreä. Enkä myöskään äänestä Pekkaa homouden vuoksi.

Pekan kannattajia mollataan siitä ,että puhuvat rumasti/mollaavat niinistöä,mutta Niinistön kannattajilta tulee tosi törkeää tekstiä Haaviston kannattajia kohtaan.

Vähemmistöön kannattajista kuienkin kuuluvat nuo mollaajat ja suurinosa osaa pitää keskustelun ihan asiallisina.

Vierailija
6/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä

Vierailija
7/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= kokoomus on rikkaiden puolue t. nro 2

Vierailija
8/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tosi lapsellista väittää että "Haavistolaiset"aloittivat tuon mollaamisen. Kyllä sitä mollaamista on tullut sieltä toiselta puolelta ihan samalla tavalla ihan alusta saakka!

Niin ja olemmemuuten pienyrittäjä pariskunta ja äänemme menevät silti Haavistolle.