Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Forssan perunasalaatti valittu

Vierailija
31.12.2023 |

IS äänestyksessä parhaaksi, olen aika järkyttynyt. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä

Vierailija
2/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan perunasalaattia, Juhlapöydän konvehteja, laihaa Juhla Mokkaa ja äitienpäivänå ABC:lle. Siinä se on suomalainen onnela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa ne on kaikki valmis salaatit, itse tehtynä paljon parempi, nopea ja helppo tehdä jollei peukalo persiissä

Samaa mieltä, vain laiskat juntit ostaa noita kaupan valmiseinessalaatteja. Niitä ostaa ne, joilla on niin kiire viettää jo iltapäivä juoden ryypäten, etteivät pysty itse tekemään. Muovipurkit vain heitetään pöytään ja nakit kiireellä keitetään, jotta äidin siiderin juonti ei vain keskeyty.

Vierailija
4/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeita nuo kaupan "perunasalaatit" lähes järjestään. Pientä kovaa noppaa suorastaan ui majoneesissa. Ei näin.

Vierailija
5/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyissattana. Suurin osa perunasalaateista on kammottavia. Lidlissä oli jossain vaiheessa hyvää, siinä oli jogurttia pohjana ja isot perunakuutiot.

Vierailija
6/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan on kyllä just mahtavaa mun makuun. En raskinut ostaa.

Vierailija
7/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan perunasalaatti on paras. Oikea valinta.

Ei se punajuurisalaattikaan yhtään huonompaa ole. Sitä näkkileivän päälle niin nam

Vierailija
8/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea? Keitä perunat 30 min, jäähdytä ne 1 h, kuori ne vartti. Pilko suolakurkut ja sipulit 15 min, sekopita kastike 10 min, sekoita koko komeus 10 min. Ja jotta se olisi hyvää seisota jääkaapissa puoli vuorokautta.

Vierailija
9/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forssan on kyllä just mahtavaa mun makuun. En raskinut ostaa.

Niin ja jäi ostamatta se halvinkin. Jos tänään haluan niin pitää tehdä itse, myös majoneesi. Ja haluan perunasalaattini majoneesilla, ja paljon sitä.

Vierailija
10/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tykkää perunasalaatista on varmaankin joskus menettänyt makuaistinsa 

Vierailija
11/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea? Keitä perunat 30 min, jäähdytä ne 1 h, kuori ne vartti. Pilko suolakurkut ja sipulit 15 min, sekopita kastike 10 min, sekoita koko komeus 10 min. Ja jotta se olisi hyvää seisota jääkaapissa puoli vuorokautta.

Aktiivisessa tekoajassa mitattuna nopea. Olet todella hidas pilkkoja ja sekoittaja jos suolakurkkuihin ja sipuliin menee 15min ja sekoitukseen 2x 10min.

Vierailija
12/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on extran majoneesi💪 Milloinhan viimeksi äänestäneet ovat forssaa maistaneet?  Onkohan suu tehty pahvista kun eivät ole huomanneet että n vuosi sitten sekaan ujutettiin makeutusaineita? Tuon jälkeen en ole itse saanut enää lusikallistakaan alas.

Vierailija
13/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on extran majoneesi💪 Milloinhan viimeksi äänestäneet ovat forssaa maistaneet?  Onkohan suu tehty pahvista kun eivät ole huomanneet että n vuosi sitten sekaan ujutettiin makeutusaineita? Tuon jälkeen en ole itse saanut enää lusikallistakaan alas.

Siis extran perunasalaatti tietenkin🙈

Vierailija
14/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivisessa tekoajassa mitattuna nopea. Olet todella hidas pilkkoja ja sekoittaja jos suolakurkkuihin ja sipuliin menee 15min ja sekoitukseen 2x 10min.

Läl läl lää taas, arvasin että joku "tehopilkkoja" tulee taas irvaileen, hah hah haa. Vaikka menis puolet ajasta ei ole NOPEA. Nopea on max. 20 min. Ja kuka edes alkaa tekemään alle kilosta perunaa.

Vierailija
15/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi valmiit perunasalaatit on niin teollisen makuisia. No nyt on noista ala-arvoisista lisäaineruuista valittu paras. Meneehän se niinkin. 

Vierailija
16/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis extran perunasalaatti tietenkin🙈

X-tran perunasalaattia ei enää myydä meidän paikkakunnalla, mutta oli aivan hirveää. Isoja pahoja pottuja, ei edes suolaa tarpeeksi tai sipulia tai muutakaan. Ostin joskus aikoinaan -60%, mutta en hirveästi sure ettei sitä enää ole.

Vierailija
17/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaroisen maalaispottu on paras, liian teollisia ja löysiä nuo muut, yöks.

Vierailija
18/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan perunasalaattia ja Kivikylän nakkeja on Englannin kuninkaan uudenvuodenpöydässä. Silloin se kelpaa meille muillekin. 

Vierailija
19/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läl läl lää taas, arvasin että joku "tehopilkkoja" tulee taas irvaileen, hah hah haa. Vaikka menis puolet ajasta ei ole NOPEA. Nopea on max. 20 min. Ja kuka edes alkaa tekemään alle kilosta perunaa.

Ei se ollut irvailua vaan fakta. 

Vierailija
20/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran sitä kaupan palvelutiskin perunasalaattia, ei ollut yllättäen hyvää sekään: majoneesi oli liimannut perunat yhdeksi klimpiksi. Itse pitää tehdä että saa mieleistä, tai sitä Lidlin siivuperunasalaattia hätätilassa sitten.