Päästäkseni eroon miehen lapsesta
joka toinen viikko, en näe muuta ratkaisua, kuin muuttaa sellaiselle alueelle ja niin kauas, että lapsen ei ole mahdollista käydä koulua meiltä käsin. Ja onneksi nyt asumallamme alueella asunnot ovat niin kalliita, että mieskin suostuu muualta sitä omaa katselemaan.
Kamalaa, mutta tähän on tultu. Vierailkoot joka toinen viikonloppu! Mikä helpotus.
Kommentit (275)
että se erolapsi on niin hauras ja heikko,kun sille pitää antaa kaikki periksi.Isänsä ostelee viikonloppuisin karkkia,mutta jos jostain syystä sanotaan ettei nyt ole vaikka rahaa sipseihin niin lapsi meneekin kaverillen viikonlopuksi.Voimme miehen kanssa päätellä tästä yhden ainoan asian.Miehen syyllisyyden tunnosta ostamat karkit(vaikka äiti oli se joka jätti)ovat tärkeämpiä kuin se isän tapaaminen.
sä vaadit pieneltä lapselta samalaista ajattelua kun itseltäs. Luuletko että se lapsi osaa ajatella niin, että jos pyydän isiltä karkkia niin sitten isi tuntee etten välitä hänestä. Tää on niin itsestä kiinni miten asennoituu siihen lapseen. Ja jokaikinen lapsi kiukkuaa ja haluaa karkkia, älä väitä että omat lapset ovat jotenki parempia ja kiltimpiä kuin miehesi lapset.
Hänellä oli kahdesta edellisestä liitosta 3 lasta.
Vanhin oman lapseni ikäinen 12-vuotias ja nuorin 2-vuotias.Mies halusi minut rinnalleen. Minulla soivat päässäni kellot. Eivät hääkellot, vaan varoituskellot. Lähdin vielä kun pystyin.
En missään nimessä millään hinnalla halunnut miehen lastenhoitajaksi. Täytyy hyväksyä koko paketti. Minä en hyväksynyt. Mielestäni järkevä ratkaisu.
EIköhän kerro miehestä ihan tarpeeksi, että kaksi liittoa jo mennyt mönkään ja vielä lapsia molemmista.
Keskenmenoa ja munasarjojen poistoa.
näin julmille äitipuolille! ja jos niille munasarjoille ei ole enää käyttöä,niin kaikkea muuta pahaa!
olisi minusta aika hyvä.
Hänellä oli kahdesta edellisestä liitosta 3 lasta.
Vanhin oman lapseni ikäinen 12-vuotias ja nuorin 2-vuotias.Mies halusi minut rinnalleen. Minulla soivat päässäni kellot. Eivät hääkellot, vaan varoituskellot. Lähdin vielä kun pystyin.
En missään nimessä millään hinnalla halunnut miehen lastenhoitajaksi. Täytyy hyväksyä koko paketti. Minä en hyväksynyt. Mielestäni järkevä ratkaisu.
aikuiset eivät kykene olemaan normaaleja!!!!! Lapsi syyttää itseään kaikesta tylyydestä, kovuudesta, välinpitämättömyydesta jne,,,, Ja kyllä, pakottaa se siemenlinko pitämään hyvä huoli jokaisesta siemenestään ja piste.
Luulisin, että kaiken a ja o on olla oikeudenmukainen! Ja toisekseen jos ottaa jo valmiin isän niin kai se älli sanoo mitä siitä seuraa! Siinä tulee lapsi tavalla tai toisella mukana.
terve??? Sairasta toivoa tuollaista kenelle tahansa.
että se erolapsi on niin hauras ja heikko,kun sille pitää antaa kaikki periksi.Isänsä ostelee viikonloppuisin karkkia,mutta jos jostain syystä sanotaan ettei nyt ole vaikka rahaa sipseihin niin lapsi meneekin kaverillen viikonlopuksi.Voimme miehen kanssa päätellä tästä yhden ainoan asian.Miehen syyllisyyden tunnosta ostamat karkit(vaikka äiti oli se joka jätti)ovat tärkeämpiä kuin se isän tapaaminen.
sä vaadit pieneltä lapselta samalaista ajattelua kun itseltäs. Luuletko että se lapsi osaa ajatella niin, että jos pyydän isiltä karkkia niin sitten isi tuntee etten välitä hänestä. Tää on niin itsestä kiinni miten asennoituu siihen lapseen. Ja jokaikinen lapsi kiukkuaa ja haluaa karkkia, älä väitä että omat lapset ovat jotenki parempia ja kiltimpiä kuin miehesi lapset.
en vaadi lapselta mitään,mutta jos ei ole rahaa ostaa karkkia kenellekään,ei edes omille lapsille,niin sitten ei isin seura kelpaa.Mikä sun pointti oli,kun meni vähän ohi?
näin julmille äitipuolille! ja jos niille munasarjoille ei ole enää käyttöä,niin kaikkea muuta pahaa!
toiselle ihmiselle - oli sitten minkälainen tahansa.
olisi minusta aika hyvä.
paljon sairaita ihmisiä kommentoimaan tätä AP:n provoa. Toivotaan syöpää, ja muuta pahaa. Oman perheenjäseneni myötä syövän läpi käyneenä ei tulisi pieneen mieleenkään toivoa sitä jollekin toiselle.
Hankkikaa apua itsellenne - sitä todella tarvitsette. Ette muuten ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin tuo AP.
suhteen alkuvaiheessa ja pyysin valitsemaan lapsen ja mun väliltä. Valitsi mut. Nyt meillä on yhteinen lapsi ja mies on unohtanut aiemman isyytensä sen myötä.
ei tosin lasten takia, vaan siksi että pääsisi siitä eksästä eroon. En jaksa sen turhia puheluja.
Meillä ei lapsi tiedä eikä saa tietää että miehellä on ollut lapsi ennen meidän liittoa. Eksä lakkaa kyllä teilläkin soittelemasta ja joutuu uskomaan ettei kiinnosta. On kuule iso etu saada elää normaalissa perheessä, jotkut elarit on pieni vaiva siihen verrattuna!
eli sä siis toisinsanoen salaat lapseltanne, että sillä on sisarus? Kyllä lapsi tulee vihaamaan sua vielä jos saa selville sen. Julmuus on teillä siis läsnä.
en vaadi lapselta mitään,mutta jos ei ole rahaa ostaa karkkia kenellekään,ei edes omille lapsille,niin sitten ei isin seura kelpaa.Mikä sun pointti oli,kun meni vähän ohi?
Pointti on se, että pieni lapsi kiukuttelee kyllä siitä jos ei saa karkkia tai muuta, mutta ei se ole merkki, ettei lapsi haluaisi isäänsä tavata? Vaikka lapsi sanoisikin niin, en usko sen tarkottavan sitä, koska suuttuneena lapset (ja aikuiset) sanovat asioita. Eikö omat lapsesi koskaan kinu karkkia ja pety jos eivät saa sitä?
Ei uskalleta sanoa ex:lle tai omalle lapsille vastaan ja laittaa omaa lasta järjestykseen. Mitä se ex oikeasti voi tehdä? Joo, soitella häiriköintiä mutta kuka käskee vastaamaan. Jos laittaa ls-ilmon syyttä niin miten ne viranomaiset voisivat mitään löytää?
Oikeasti musta tuntuu että nämä miehet on ihan nuhjakkeita jotka eivät uskalla kasvattaa omia lapsiaan. Ja nyxät odottavat lapsilta aikuisten käytöstä ja oikeastaan inhoavat miestensä menneisyyttä ja siirtävät inhonsa lapseen joka vaistoaa tämän inhon ja muuttuu vaan kauheammaksi.
Niinkuin tämä yksi joka antaa yhden 9v pilata" koko perheen elämän kun mies pelkää naista jonka kanssa ei ole edes asunut. Miksi tai mitä se mies oikeasti pelkää? Mitä ihmettä se ex voi ihan todella tehdä jonka takia koko muu perhe elää inhossa ja tämä 9v kasvaa ihan kieroon nuhjakeisän takia.
Ihmekään että ovat kakkos- tai kolmoskierroksilla, ne mitään miehiä ole vaan hiiriä.
Pointti on se, että pieni lapsi kiukuttelee kyllä siitä jos ei saa karkkia tai muuta, mutta ei se ole merkki, ettei lapsi haluaisi isäänsä tavata? Vaikka lapsi sanoisikin niin, en usko sen tarkottavan sitä, koska suuttuneena lapset (ja aikuiset) sanovat asioita. Eikö omat lapsesi koskaan kinu karkkia ja pety jos eivät saa sitä?
mitään kiukuttele jos karkkia ei ole,muttei tule sitten viikonlopuksi,menee ennemmin kavereilleen.Lasta ei kiinnosta isänsä seura jollei ole tiedossa huvitusta.Tottui liikaa meidän lepsuihin viikonloppuihin,mutta nyt kun jäin pois töistä niin ei ole enää varaa huvitella.Omat harvemmin sitä karkkia kinuu,mutta mihis ne täältä lähtis jos eivät sipsipussia saakaan?
Jotenkin kauhea surullista luettavaa lasten kannalta:(
Olen itsekkin tilanteessa, jossa miehelläni on ennen minua ollut elämää, josta on syntynyt hänelle poika. Olen viimeiseen asti välttänyt kutsumasta itseäni äitipuoleksi (voin vaan kuvitella, miten lapsi voisi tästä provosoitua), enkä myöskään pidä itseäni hänen äitinään enkä sitä paikkaa ole koskaan havitellut enkä havittele. Hänellä on jo yksi ainoa oikea hyvä äiti, joten se varmasti riittää hänelle. Pikemminkin olen luokitellut itseni isän vaimoksi ja sitä kautta pojalle yhdeksi vakaaksi aikuiseksi lisää hänen elämäänsä. Oma ajatukseni on, että lapsella on aina oikeus isäänsä ja siksi myös minulle on itsestään selvää, että poika kuuluu osaksi meidän elämäämme ja hänet otetaan huomioon sitä suunnitellessa. Meidän tapauksessa pojalla on kaksi kotia, toinen äidin luona ja toinen meillä. Meidän luona ollessaan hän noudattaa meidän kodin sääntöjä jne. Pojalle on tehty selväksi, että myös minua on kuunneltava ja toteltava. Tietysti tähän on tarvittu myös isän painava sana ;) Järjestely on toiminut mitä parhaiten. Poika on ihana ja tuntuisi tosi pahalta, jos hän ei kuuluisi osana tätä kokonaisuutta, onhan hän kuitenkin myös lapseni velipuoli :) Pointtini tässä kaikessa taisi olla se, että mielestäni lapsi tarvitsee sekä isän ja äidin, muut aikuiset sopeutukoot tähän tosiasiaan!
Omalta osaltani voin kertoa, että kasvoin perheessä, jossa äitipuoleni vihasi minua. Hän ei koskaan edes kutsunut minua nimeltä. Olin hänelle "se" tai "paskapää" tai moni muu niistä nimistä, joilla täällä lapsia kutsutaan. En ollut hankala lapsi. Sairastuin masennukseen, ja tuskin uskalsin edes puhua täi näyttäytyä. Sen jälkeen sairastuin stressiperäiseen vatsatulehdukseen, joka vaivaa minua vieläkin. Nuorena ajattelin itsemurhaa joka päivä. Olen 29-vuotias, ja syön psyykelääkkeitä ja käyn terapiassa.
Äitipuoleni vihasi minua niin paljon, että uhkasi tappaa minut. Tietyssä mielessä melkein onnistuikin. Teknisesti hän on siis yhtä paha ihminen kuin murhaaja.
Hän ei tule koskaan saamaan rangaistusta siitä, mitä teki minulle. Toivottavasti te saatte (tiedätte kyllä, keitä olette). Pitäkää Suomi siistinä ja työntäkää päänne jätemyllyyn. Olette ihmissaastaa.
Mutta ymmärrätkö, että erittäin suuri osa tästä lasten kusipäisestä käytöksestä on OIRE siitä hylätyksi tulemisen tunteesta, jonka vanhempien ero aiheuttaa?
[/quote]
ketjussa se oikein tiivistyy, mikä maatamme ja lapsiamme vaivaa enenevissä määrin. Aikuiset, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi! Vihataan lasta, joka on tilanteensa vanki.
Ei ymmärretä, ei rakasteta, ei ohjata. Vikistään vain, kun lapsi ei toimi kuin ajatus. Lapset ei ole tyhmiä. He kyllä tajuavat, jos eivät ole haluttuja ja tykättyjä ja käyttäytyvät sitten niin, kuin lapsella on tapana; kiukuttelemalla, uhmaamalla yms.
minun kotiini silloin kun minulla on laskettu aika. Minä en huoli yhtään äpärää kotiini silloin vaan haluan levätä.
miehen pennut siinä kärkkymässä.