Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäkseni eroon miehen lapsesta

Vierailija
05.02.2012 |

joka toinen viikko, en näe muuta ratkaisua, kuin muuttaa sellaiselle alueelle ja niin kauas, että lapsen ei ole mahdollista käydä koulua meiltä käsin. Ja onneksi nyt asumallamme alueella asunnot ovat niin kalliita, että mieskin suostuu muualta sitä omaa katselemaan.

Kamalaa, mutta tähän on tultu. Vierailkoot joka toinen viikonloppu! Mikä helpotus.

Kommentit (275)

Vierailija
61/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti surullisin ketju, jonka olen koskaan täällä lukenut. Mä en tiennyt, että tuollainen itsekkyys ja lasten tarpeiden huomiotta jättäminen voi olla niin monien mielestä ihan ok.

Vierailija
62/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni varrella nähnyt vain harvoja toimivia uusperheitä ja ne toimivatkin olen nähnyt kauempaa, eli sisällä saattoi kuohua...

On hassua ajatella, miten itsekeskeisiä aikuiset ihmiset ovat. Oma lapsi, oma elämä, omat jutut tärkeitä, ja muista viis. Tällaista se kai sitten on, kun minä-sukupolvi pääsee kunnolla vauhtiin.

Tulipa nyt ainakin todistettua, että ne äitipuolet ovat aniharvoin täyspäisiä ja silloinkin ovat ottaneet vajakin miehekseen.

mutta hei. Itse erolapsena näin isääni kesäisin. Ei silloin edes kukaan olettanut että sen useammin pitäisi nähdä.

Äitipuoli suvaitsi meitä kesällä koska me huolehdimme tiskivuoroista (toisin kuin omat kullannuput) ja lisäksi meistä oli seuraa nuoremmille omille. Näin jälkikäteen sen tajuaa näin.

Eli ennen ei edes vaadittu miehiltä mitään. Isäni ei ole hoitanut meitä tai omia lapsiaan. Ei ole koskaan tehnyt mitään. Kenenkään eteen paitsi itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen miehen ennemmin se sterilisaatio pitäisi ottaa? Hänellähän se elämän kestävä vastuu on, kun on ne rakkauden rusinat jo väännetty?

Mutta sen takia juuri pitäisi kaikkien tehdä sterilisaatio, jotka ottavat jo sitoutuneen miehen. Koska jokaisen joka tekee lapsia pitäisi sitoutua heihin. Eli mies jonka sinä valitsit ei ollut vapaa. Hän oli varattu. Hänellä oli jo elämänikuinen vastuu ja työmaa omissa lapsissaan.

Sinä ja mies ette olisi saaneet tehdä lapsia koska teillä oli jo lapsia.

Olet täydellisen oikeassa. Ja minä olin väärässä. Sterilisaatio eromiehille.

Vierailija
64/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tekemässä paluu keskiajalle jossa lapsella ei ole mitään inhimillistä arvoa, eikä aikuiset kasva henkisesti ja tunne-elämältään miksikään. Työssäni näen, kuinka nämä rakkaudettomuutta ja hylkäämistä kokevat lapset aikuisena itkevät lohduttomasti, käyttävät aikansa ja energiansa saadakseen nämä lapsuudenaikiaset musertavat kokemukset pois itsestään, etteivät siirtäisi samaa rakkaudettomuuden kokemusta omiin lapsiinsa. JOkainen äitipuoli joka torkuu lapsen hädän, surun rakkauden-ja turvantarpeen (mitä se huono käytös on) on hirviö joka tuhoaa sitä pientä ihmistä. Ja ne tuhot tuhoavat sen ihmisen elämää ja ehkä hänen lastensakin elämää. Ihminen ja varsinkin ihmisen lapsi on hauras ja herkkä ja menee kyllä rikki. Mua itkettää kaikkien näiden pienten puolesta, kuinka julma ja epäreilu onkaan elämä. Heillä kun ei ole mitään muuta kuin toivo siitä että joku hoitaa ja rakastaa heitä.

tää on tosiaan oksettava ketju,tai siis nuo ilkeät,rumat ja julmat äitipuolet!!! :(

onneksi lapseni ovat jo teinejä etteivät vaan joudu tuollaisten äitipuolten armoille!

onneksi nykyinen mieheni rakastaa niin mun kahta vanhimpaa lasta kuin biologisesti omiaankaan,eikä tee minkäänlaista eroa omien ja ns.mun lasten välille!

hävetkää (vaikka tuskin osaatte) te julmat,hirviömäiset äitipuolet tässä ketjussa!!

no onneksi edestään löytää mitä taakseen jättää..

Vierailija
65/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi me olimme kilttejä ja vaivattomia.

Koululaisia jo.

Kerran veli kiukutteli ja äksyili ja isäni haukkui hänet paskahousuksi. Jäänyt mieleen.

Vierailija
66/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamaan jos raskaana olet! Omaskin tulee olemaan semmoinen ja sitä et pääse karkuun. Jos olet lapsellisen miehen valinnut niin ota koko paketti. Vai vietkö todellakin lapselta isän!?!?!?

Yleensä olen jaksanut ja jopa odottanut näitä vierailuja, mutta nyt olen alkuraskauden takia helvetin väsynyt ja huonovointinen. En jaksa uhmaa, kyselyikää, vinkumista, laulamista, huutamalla puhumista ja jatkuvaa vaatimista.

Vierailija
67/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivon, että saat sydänkohtauksen ja kuolet ja miehesi palaa lapsensa luokse vakituiseen asumaan. Oikeastaan voisit sairastua ja joutua liikunta kyvyttömänä pyöratuoliin ja miehesi ellei palaa exänsä luo niin alkaisi olla parhaan ystäväsi kanssa joka adoptoisi miehesi lapsen.

Terveisin äiti, joka toivoo että miehen 3 ihanaa lasta pääsis meille asumaan vakituisesti!

Vierailija
68/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoa ja munasarjojen poistoa.

Vierailija
69/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä tilanteissa käy aina lapset.:(

Aikuiset voivat valita puolisonsa; joten he voivat myös jättää tämän. Lapsilla ei ole valinnan mahdollisuutta eikä liikkuvuutta voidakseen tulla ja lähteä vanhempi-lapsi suhteesta. Kun puoliso tuntee olevansa ansassa, lapsi on ansassa. Puoliso on tunteen tasolla avuton, kun taas lapsi on sekä tunteen että tilanteen tasolla avuton.

Milloin lapsi menettää lapsuutensa?

Avioerolapset/hylätyt lapset:

Muille hän näyttää tavalliselta lapselta, joka pukeutuu kuin kuka tahansa lapsi, kävelee kuin kuka tahansa lapsi kunnes he pääsevät kyllin lähelle huomatakseen surun häivähdyksen hänen silmissään tai huolestuneen katseen hänen kulmillaan.

Hän käyttäytyy kuten lapsi- mutta hän ei todella nauti; hän vain puurtaa. Hänellä ei ole samaa spontaanisuutta kuin toisilla lapsilla. Mutta kukaan ei todella havaitse sitä. Vaikka he havaitsisivatkin sen, he eivät luultavasti ymmärtäisi.

Tosiasia on ettei hän koskaan tunne kuin lapsi. Hän ei ole koskaan kokenut miltä lapsena olo tuntuu. Jokainen normaali lapsi on viaton, kaunis, herkkä olento- pursuten energiaa, osoittaen ja saaden rakkautta herkästi; ilkamoiva, leikkisä, tehden työtä hyväksymisen ja palkkion vuoksi, mutta aina tehden vain niin vähän kuin on tarpeellista. Tärkein asia on, että hän on aina huoleton.

Vastakohtana tällaisten äitipuolien lapsi ei ole huoleton pienokainen - hän on usein vetäytynyt lapsi, joka ei koskaan häiritse ketään. Hän vetäytyy nurkkaan. Vaikka hän ei todella halua piiloutua, hän aina vaistomaisesti vetäytyy kuoreen, toivoen joskus tulevansa huomatuksi. Mutta hän on voimaton tekemään mitään sen hyväksi.

Lapset ovat syyttömiä aikuisten sotkuihin. Ja on selvää että lapsi oireilee. Lapsi vaistoaa kyllä heti jos hänestä ei tykätä ja arvosteta ja se näkyy ihan varmasti negatiivisena käytöksenä!

Aikuiset ihmiset valitsee puolison ja jos puolisolla on lapsia niin ne kuuluu pakettiin. Luulis aikuisen ymmärtävän sen.

Vierailija
70/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti surullisin ketju, jonka olen koskaan täällä lukenut. Mä en tiennyt, että tuollainen itsekkyys ja lasten tarpeiden huomiotta jättäminen voi olla niin monien mielestä ihan ok.

mä oikeesti luulin aluksi,että nythän on keksitty inhottavan julma provo. mutta ei tainnut ollakkaan kun niin moni ällötys on samaa mieltä. :( hyi yök!!

te olette voineet valita,mutta nämä laps parat ei!

jännä juttu,että aina ne on lapspuolia ketkä ovat kurottomia! miksi ette sitten laita niitä kuriin?

ja hyi,kuka ottaa miehen kellä on sydäntä hylätä lapsi tai antaa äitipuolen kohdella huonosti?!

Vierailija
71/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoa ja munasarjojen poistoa.

näin julmille äitipuolille! ja jos niille munasarjoille ei ole enää käyttöä,niin kaikkea muuta pahaa!

Vierailija
72/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen jaksanut ja jopa odottanut näitä vierailuja, mutta nyt olen alkuraskauden takia helvetin väsynyt ja huonovointinen. En jaksa uhmaa, kyselyikää, vinkumista, laulamista, huutamalla puhumista ja jatkuvaa vaatimista.

no kannattiko edes ajatella hankkivansa niitä omiakin lapsia kun niiden uhmaa ja marinaa ym tuota et pääsekkään sitten enään eroon, ellet sitten anna lastasi adoptioon.

Olen RASKAUDEN takia väsynyt ja huonovointinen ja siksi en jaksaisi ylimääräistä meteliä ja huutamista. Muuten jaksan. Sitä paitsi eiköhän jokainen jaksa omia lapsiaan parhaiten, toisten lapset ärsyttää aina. Haluaisitko sinä naapurin minna-liisan kotiisi sotkemaan, kiljumaan ja säheltämään?

Ei ole naapurin minna-liisa tuo lapsi. On miehesi jälkikasvua, siis ainakin hänen perheenjäsenensä.

Vierailija
73/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on uhmaikäinen lapsi edellisestä suhteesta. Ihana lapsi vaikka on välillä ihan kamalan känkkäränkkä, ja itkua on paljon kun ei me ei anneta sen tehdä mitä haluaa. Rajat ovat lapselle tärkeät niistä ne oppii käyttäytymään :) Muistakaa kaikki äitipuolet että olemme kaikki olleet huonokäytöksisiä lapsia joskus ! Ja silti rakkauden arvoisia!

Vierailija
74/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se erolapsi on niin hauras ja heikko,kun sille pitää antaa kaikki periksi.Isänsä ostelee viikonloppuisin karkkia,mutta jos jostain syystä sanotaan ettei nyt ole vaikka rahaa sipseihin niin lapsi meneekin kaverillen viikonlopuksi.Voimme miehen kanssa päätellä tästä yhden ainoan asian.Miehen syyllisyyden tunnosta ostamat karkit(vaikka äiti oli se joka jätti)ovat tärkeämpiä kuin se isän tapaaminen.

Vierailija
75/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on uhmaikäinen lapsi edellisestä suhteesta. Ihana lapsi vaikka on välillä ihan kamalan känkkäränkkä, ja itkua on paljon kun ei me ei anneta sen tehdä mitä haluaa. Rajat ovat lapselle tärkeät niistä ne oppii käyttäytymään :) Muistakaa kaikki äitipuolet että olemme kaikki olleet huonokäytöksisiä lapsia joskus ! Ja silti rakkauden arvoisia!

on täällä sentäs muutama normaali,hyvä sydäminen äitipuolikin!!

Vierailija
76/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tuttu täälläkin, siis ne miehen lapset. MUTTA vaikka olen välillä tuntenut ristiriitaisia tunteita tilanteen vuoksi, niin mähän huomaan olevani kaikesta huolimatta ihan järjissäni, kun vertaan omia ajatuksiani tämän ketjun järjettömiin ajatuksiin! Voi pyhä yksinkertaisuus sentään... Jättäisin rakkaani sekunnissa, jos hän edes leikillään vihjaisi jättävänsä lapsensa unholaan vuokseni! Tulee todella paha mieli kaikkien niiden pienten ja vähän isompienkin lasten puolesta, joiden kotona on empatiakyvyttömiä iskän uusia tyttöystäviä, joille lapset ovat vihollisia. Kyllä lapsi ja vanhempi kuuluvat yhteen siinä määrin, että toista ei saa ilman toista!

Menkää itseenne nillittäjät! Jotkut mielipiteet voisi vain pitää ihan omana tietonaan. Toivottavasti miehillänne on järki päässä ja hiukan vastuuntuntoakin vielä jäljellä. Oksettava ketju.

Vierailija
77/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka täällä käy vetää omaa showta 24/7.Hän ei anna kenellekään mitään mutta vaatii ja ottaa kaikilta kaiken.Se ahdistaa meidän perheen nurkkaan kuin villieläimet häkkiin niin ettei muut pysty edes hengittämään.Ja vain siksi ettei miehen exä eli lapsen äiti vedä hernettä nenään ja aloita sitä mielipuolista häiriköintiä.Vain siksi koska lapsen isä on niin syyllistetty väittämällä et mies pilasi tytön KOKO TULEVAISUUDEN koska ei halunnut naimisiin eikä muunkaanlaista suhdetta lapsen äidin kanssa.Mies ei ole koskaan edes asunut lapsen kanssa mutta silti vielä yhdeksänkin vuoden jälkeen exä kääntää lapsen ja miehen päässä asiat niin että meidän perheen pitää kestää kaikki se "kidutus" koska tytön KOKO TULEVAISUUS on pilattu.

Palakoot helvetissä!!!!!!

Vierailija
78/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun veetuttaa niin, että meinaa verisuoni katketa, kun ei meinaa jaksaa olla yhtään aikuinen väsymykseltään ja kun olisi likipitäen valmis tilaamaan matkalipun, mutta vain yhteen suuntaan. Veritekoihin en vielä kykenis, mutta muuten on mitta aika täysi. Syy on ilmeinen ja täysin selvä. Olen ihan liian väsy huonojen öiden ja touhuilujen takia. Ja henkisesti väsy. Syy on lähinnä nuo miehen muksut. Olis niin helppoa vetäytyä ajatuksella "ne on sun", mutta kai ne on vähän munkin, kun yhteistä huushollia pidetään. Mutta aika ajoin tämä uusperheen ketutus kumpuaa jostain - paikasta mihin aurinko ei paista. Siinä ei jeesustelu auta, jos tilannetta ei ole kokenut. Kun ne ei ole mun lihaa ja verta, niin ne ei sitä ole. Ja kun niillä on monet jutut niin eri. Tavat, tottumukset, puhetyyli - kaikki. Kun on tän kokenut, voi helposti sanoa, että on hyvin eri asia elää biologisen lapsensa kanssa kuin "vieraiden". Ja kun ei nekään ole sillei vieraita vaan kun niiden pitäis olla ihan niinku osa meitä - pala kokonaisuutta. Suurimman osan aikaa menee hyvin, mutta joskus olisn valmis tekemään lähes mitä vaan, ettei mulla olis tätä taakkaa harteilla. Lasken likipitäen päiviä, että ne on aikuisia - niistä ei tarvii maksaa mitään, ne ei juokse meillä alvariinsa ja voin sanoa, ettei ne ainakaan kamalan pilalle menneet. Mutta tää nyt on tällainen väsyneen mamman katkera tilitys. Suurimman osan aikaa ne on ihan jees, joskus jopa tosi jees. No mutta se siitä.

Vierailija
79/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaoinen aikuinen suhtautuu lapsiin näin?

Millainen nainen päättää tehdä itse lapsen sellaisen miehen kanssa, joka on kasvattanut aiemmatkin lapsensa muka niin kamaliksi?

No, ainakin tämä ketju kannustaa pitämään oman liiton kasassa, etteivät omat lapset ikinä joutuisi uusperheeseen.

Vierailija
80/275 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun veetuttaa niin, että meinaa verisuoni katketa, kun ei meinaa jaksaa olla yhtään aikuinen väsymykseltään ja kun olisi likipitäen valmis tilaamaan matkalipun, mutta vain yhteen suuntaan. Veritekoihin en vielä kykenis, mutta muuten on mitta aika täysi. Syy on ilmeinen ja täysin selvä. Olen ihan liian väsy huonojen öiden ja touhuilujen takia. Ja henkisesti väsy. Syy on lähinnä nuo miehen muksut. Olis niin helppoa vetäytyä ajatuksella "ne on sun", mutta kai ne on vähän munkin, kun yhteistä huushollia pidetään. Mutta aika ajoin tämä uusperheen ketutus kumpuaa jostain - paikasta mihin aurinko ei paista. Siinä ei jeesustelu auta, jos tilannetta ei ole kokenut. Kun ne ei ole mun lihaa ja verta, niin ne ei sitä ole. Ja kun niillä on monet jutut niin eri. Tavat, tottumukset, puhetyyli - kaikki. Kun on tän kokenut, voi helposti sanoa, että on hyvin eri asia elää biologisen lapsensa kanssa kuin "vieraiden". Ja kun ei nekään ole sillei vieraita vaan kun niiden pitäis olla ihan niinku osa meitä - pala kokonaisuutta. Suurimman osan aikaa menee hyvin, mutta joskus olisn valmis tekemään lähes mitä vaan, ettei mulla olis tätä taakkaa harteilla. Lasken likipitäen päiviä, että ne on aikuisia - niistä ei tarvii maksaa mitään, ne ei juokse meillä alvariinsa ja voin sanoa, ettei ne ainakaan kamalan pilalle menneet. Mutta tää nyt on tällainen väsyneen mamman katkera tilitys. Suurimman osan aikaa ne on ihan jees, joskus jopa tosi jees. No mutta se siitä.

se kestää - kaiken se kärsii

ei pidä paikkaansa.