Onko teistä outoa, jos nainen ei käytä rintaliivejä?
Kommentit (32)
Liivien käytön historia on kärpäsen pierun kokoinen verrattuna käyttämättömyyden historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset kysymykset valvottavat minua öisin.
Mitä eroa on alligaattorilla?
Entäpä mitä eroa on sorsalla? Se ui paremmin kuin kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Liivien käytön historia on kärpäsen pierun kokoinen verrattuna käyttämättömyyden historiaan.
Niin?
Minulla on pienet rinnat, en ole ikinä pitänyt rintaliivejä, ne ahdistaa. Isot rinnat tarvitsee tukea, ei pienet. Pienet rinnat sitäpaitsi pitää kutinsa paremmin, jos ei käytä liivejä.
Tykkään siitä, lisää liivittömiä kiitos.
En käytä liivejä kuin juhlissa. Ihan sama mitä muut ajattelee. Pienet ja kiinteät rinnat, ei lapsia eikä imetetty. Nännit voi vähän nöpöttää kylmässä. Yritän valita vaatteet missä ei näy. Liivit ahdistaa ja kiristää. N60
Tiedustelin asiaa mun molemmilta rinnoilta, jotka ovat olleet aina liivittömät. He totesivat mulle varsin iloisesti nauttivansa vapaudestaan:D
Liivitönkin voi olla monella tavalla. En ihmettele, jos näen sporttisen nuoren tukevassa topissa tai mummelin löysässä tukevasta kankaasta tehdyssä paitapuserossa.
Mutta kyllä ihmettelisin, jos katsoisin itseäni toimiston peilistä kynähameessa ja kevyessä istuvassa paidassa, kolme imetystä nähneet rintani puolimatkassa kohti napaa.
Ei. Sellaiset naiset ovat mukava poikkeus! Ex-työpaikassa oli yksi mukava ekonomi, ehkä 35/40-vuotias ja keskimääräistä oikein reilusti suuremmat rinnat. Hoikka, aina tyylikäs toimistopukeutuminen, välillä kauluspaita välillä joku poolon tapainen päällä, eikä koskaan rintaliivejä. Näytti erittäin hyvältä näin miehen näkökulmasta.
Ei mielestäni, ainakaan jos on pienirintainen. Olen itsekin ja käytän vain ihmisten ilmoilla liikkuessani, enkä aina sielläkään. Mielestäni vähän turhat. Pukeudun yleensä löysiin yläosiin joten kukaan tuskin huomaa liivittömyyttäni.
Ap varmaan järkyttyisi Ranskan matkalla. Siellä liivejä käyttävät naiset ovat vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan järkyttyisi Ranskan matkalla. Siellä liivejä käyttävät naiset ovat vähemmistössä.
Ihmeen paljon siellä on liivivalmistajia siihen nähden.
Ei, kukin tavallaan. Saatan käydä lähikaupassa ilman, että on rintsikat päällä, kun en niitä kotona käytä.
En menisi esimerkiksi asiakastapaamiseen tai työhaastatteluun liiveittä, mutta muuten kyllä tykkään olla ilman. Urheillessa kanssa välttämättömät.
Vierailija kirjoitti:
Liivitönkin voi olla monella tavalla. En ihmettele, jos näen sporttisen nuoren tukevassa topissa tai mummelin löysässä tukevasta kankaasta tehdyssä paitapuserossa.
Mutta kyllä ihmettelisin, jos katsoisin itseäni toimiston peilistä kynähameessa ja kevyessä istuvassa paidassa, kolme imetystä nähneet rintani puolimatkassa kohti napaa.
Mulla myös kolme lasta, joita jokaista imetetty vuoden verran. En siltikään käytä liivejä.
Ap
Ei, mitä asia mulle kuuluu, onko liivejä vai ei.
Töihin laitan rintaliivit, mutta muuten aina ilman. Onneksi tarvii käydä toimistolla vain kaksi kertaa viikossa.
Mieleen tulee että kyseessä on jonkinlainen epäsivistynyt barbaari varsinkin jos vähänkään isommat hinkit eikä suostu liivittämään niitä.
Tälläiset kysymykset valvottavat minua öisin.
Mitä eroa on alligaattorilla?