Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa kuntosalin pukuhuoneessa kaikki alasti kekkuloivat naiset...

Vierailija
31.01.2012 |

minne vaan pään kääntää niin jonkun perssilmä tuijottaa kun akat hieroo itteensä rasvat oikein hartaasti ja antaumuksella. Eikö sitä voi tehdä vaikka se perä seinään päin käännettynä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:43"]

Saman ilmiön olen huomannut kuin ap ja moni täällä.

En ymmärrä, mikä tarve joillakin on pyllistellä ja tepastella pitkin pukkaria alasti. Suurimmalla osalla on kauheita karvapöheikköjä vielä alapäässä, eikö voi edes saksilla hieman lyhentää niitä pensaikkoja, en tajua. 

[/quote]

Miksi pitäisi? Jos ei se ihmistä haittaa niin miksi pitäisi leikata vain sen takia kun yksi ihminen neljästä ei tykkää siitä miltä se näyttää? Samaten itsensä rasvaaminen suihkun jälkeen pukuhuoneessa on ihan normaalia. Epänormaalia on se että tuijotellaan toisten perseitä ja ahdistutaan että miten joku voi suihkun jälkeen laittaa rasvaa kun on sitten niin tahmainen. Voihan olla että rasvailija luulee ettei sieltä takapuolesta näy karvoja ja persreikää, ja että on parempi näyttää selkäpuolta kuin olla selkä siihen kaappiin päin ja heilutella tissejä "katsojiin" päin. 

Luulen että tämä on nuorten naisten ongelma tämä kiusaantuminen, ei keski-ikäisiä enää paljon paiski oma kroppa, se on mikä on eikä sitä nolostella.

Vierailija
62/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaikea näitä pukukaappi-nudisteja on olla näkemättä, kun heiluvat siellä pitkin poikin ja tunkevat joka paikkaa levittelemään itseään. pitäsikö siellä olla silmät kiinni vai mitä? joku järki siihen, mitä tuntemattomien ihmisten edessä tekee, kotona voi pyllistellä ja rasvailla niin paljon kuin sielu sietää. vai puuttuuko siellä yleisö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 12:41"]

yks nainen kulki karvalaukku (todella oli sellainen) paljaana seurustelemassa tuttujensa kanssa pitkin pukkaria.

Eipä sellaiseen ole oikein silmä tottunut..Se rikkoo niin monia normeja, että pidän sitä vähän epäkohteliaana. Tietty rasvata saa, mutta kulkeminen ja hengailu mieluiten vaatteet päällä, kiitos.

[/quote]

Jos sua tuollainen häiritsee niin suosittelen jäämään kotiin. Jos alaston ihminen koskaan häiritsee niin vika on aina sinussa ei siinä toisessa

Vierailija
64/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 13:43"]

Saman ilmiön olen huomannut kuin ap ja moni täällä.

En ymmärrä, mikä tarve joillakin on pyllistellä ja tepastella pitkin pukkaria alasti. Suurimmalla osalla on kauheita karvapöheikköjä vielä alapäässä, eikö voi edes saksilla hieman lyhentää niitä pensaikkoja, en tajua. Just miehelleni kotona sanoin, että sääliksi käy noiden pensaskasvattajien puolisoita, jos sellaisen pöheikön läpi joutuvat taistelemaan läpi saadakseen seksiä.

Jotkut ihan selvästi saavat jotain tyydytystä, kun esittelevät itseään alasti. Olen nähnyt myös alastomana makoilijoita  jalat levällään saunassa, hyh.

Olen omaan vartalooni tyytyväinen ja kotona peilailen itseäni mielelläni vähissä vaatteissa välillä, mutta en tarvitse siihen pukuhuoneellista naisia yleisöksi.

Pyllistelijät, rasvaajat ja venyttelijät voisivat hieman miettiä toimintansa syitä ja kanssaihmisiä.

[/quote]

Alastomuus on normaalia. Älä mene sinne jos se sinua häiritsee. Iso osa miehistä pitää häpykarvoista. Hoida omat asiasi äläkä katsele siellä muita naisia. Herää epäilys seksuaallisesta suuntauksestasi kun noin katselet toisia naisia

Vierailija
65/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä ei pitäisi paikkaa mitenkään vastenmielisenä..

Vierailija
66/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelijoiden kannattaisi kokeilla sitä muihin päin pyllistelyä itse. Kun oma naama on tiiviisti omaan kaappiin päin niin TADAA: muiden karvoituksia/pyllistelyjä/esittelyä ei näe!

Minä itse pyllistelen ihan rauhassa rasvaillen itseäni uimahallin pukkarissa eikä minulla ole mitään käsitystä millaisia ihmisiä ympärilläni. Ja todellakin, jos meinaan päästä edes sieltä pukkarista ulko-ovelle asti ilman että ripottelen puoli kiloa hilseilevää ihoa matkalle, minun on rasvattava itseni hyvin huolellisesti. Jos se pyllistelyni sinua häiritsee, ole hyvä vaan ja pyllistä itse takaisin, en edes vilkaise.

Vierailija
67/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 12:37"]

pukkarissas tommosta, salilla ei kukaan ole alasti ikinä. Ei edes pukuhuoneessa, aina on housut jalassa.

[/quote]

Eikö salilla jossa käyt kukaan käy suihkussa tai saunassa:D Kyllä minä olen pitänyt aivan luonnollisena että pukuhuoneessa ollaan alasti. Kyllä suomalaiseen terveeseen kulttuuriin on aina kuulunut että samaa sukupuolta olevien nähden voi olla alasti kainostelematta ja häpeilemättä.

Vierailija
68/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, pukuhuonepyllistelijät ovat ihan oma ihmisluokkansa. Karmeita laardinrasvaajia ei häiritse, vaikka heidän kyynärpäänsä on viereisen silmässä ja hersyvä ahterinsa seuraavan pukijaraukan kauhistuneessa naamassa kiinni. Atooppinen iho pitää tietenkin pestä hikoilun jälkeen, mutta voitelun voi tehdä ihan suosiolla kotona. Vaaka näyttää hieman enemmän painoa alusvaatteet päällä, joten alasti hillumisen voi jättää suosiolla vähemmälle puntarille noustessa. Jos olisin lesbo, niin muuttuisin varmasti heteroksi pukuhuoneessa.

Vierailija
69/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL ne luulee et joku kiihottuu kun ne hinkkaa itseään. 

Vierailija
70/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla on aivan sama juttu! Ymmärrän että vaatteet on riisuttava suihkun ajaksi. Mutta voihan ne puhtaat alusvaatteet pukean päälle ennen kuin alkaa föönaamaan ja rasvoja sivelemään!

Vierailija
71/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:37"]

Mun salilla on aivan sama juttu! Ymmärrän että vaatteet on riisuttava suihkun ajaksi. Mutta voihan ne puhtaat alusvaatteet pukean päälle ennen kuin alkaa föönaamaan ja rasvoja sivelemään!

[/quote]

Miksi? Miksi menet sinne jos et kestä alastomia ihmisiä

Vierailija
72/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:37"]

[/quote]

Miksi? Miksi menet sinne jos et kestä alastomia ihmisiä

[/quote]

turha yrittää kääntää keskustelua siihen, että niiden, jotka eivät liehu alasti ympäri pukkaria joka paikka näkyvillä, pitäisi pysyä salilta pois. en usko, että nämä levittelijät kotona astelevat pitkin olohuoneita alasti vaikka kuinka olisi atooppinen iho.

ylikasvaneet karvoitukset on epähygieenisiä eikä varmasti sellainen harmaanruskea pitkäkarvainen pöheikkö kiihota yhtään ketään. 

suihku jälkeen alusvaatteet päälle tai pyyhe ympärille tästä eteenpäin, onko tämä selvä nyt kaikille kaappi-itsensäpaljastelijoille? kukaan ei ole kiinnostunut teidän rasvailusessioista, joten lopettakaa jo.

Vierailija
73/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Tämän porukan pitäisi tulla Keski-Euroopan kylpylöihin, joissa ollaan saunoissa ja pukuhuoneessa miehet ja naiset samoissa tiloissa alasti. Ja rasvataankin suihkun jälkeen. Mutta siellä väki osaa käyttäytyä eikä kyttää toisia, vaan keskittyy omiin puuhiinsa.

Vierailija
74/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:---D

Vierailija
75/75 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka kulkevat yläosa puettuna neuletakkia myöten alaosa paljaana. Ei hemmetti. Miksi? Onko se liian vaikeaa laittaa housuja jalkaan myös ennen kuin alkaa laittaamaan hiuksia ja naamaa? Joku vika aivoissa? Ei ole millään mittapuulla normaalia.