Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa kuntosalin pukuhuoneessa kaikki alasti kekkuloivat naiset...

Vierailija
31.01.2012 |

minne vaan pään kääntää niin jonkun perssilmä tuijottaa kun akat hieroo itteensä rasvat oikein hartaasti ja antaumuksella. Eikö sitä voi tehdä vaikka se perä seinään päin käännettynä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on se vähän outoa kun vieressä alkaa mimmi kumarrella perse toisiin päin. Miettikää nyt ittekin kun kumartelee ja rasvailee ilman alkkareita niin sieltä takapäästä näkyy koko vako ja sisältä tursuavat häppärit ja se kamala sänki ja ne broilerin nypyt.

Olen vain joskus miettinyt, että onko näillä nypityilla kanoilla joku tarve näytellä sitä paljasta alapäätään kun jalat leveällä kumartelevat ja pyllistelevät ja työntävät sitä väljää ja karvatonta rakoaan toisten naaman eteen. En kovin estoinen ole, mutta kyllä tekee pahaa kun synnyttäneen naisen tavara on nokan edessä levällään ja siellä lerpattaa tulehtuneiden karvatuppien keskellä pitkät ja roikkuvat häppärit.

Ja tämmöinen kai kuvittelee vielä olevansa viehättävä.

Vierailija
42/75 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

v*tuttaa, ei millään jaksais näitä alasti kekkuilijoita. Voi oksu... Ja 100 % on asialla aina joku ällökroppainen joka luulee olevansa tosi kaunis että vähemmästäkin sokeutuu. Täytyy olla jotenkin sairas että niin nauttii siitä alastomuudesta. Ei edes pyyhettä viitsitä kietaista ympärille....

En ymmärrä edes sitä miten kukaan viitsii avojaloin tepastella niissä suihkutiloissa, joissa kaikki visvat lilluu lattialla ja jalkasienet leviää. Hyi!

Itse teen lihastreenin pienen lämmittelyn jälkeen, ei tule paljon hiki. Nopea vaatteiden vaihto ja kotiin. Hikoilen mieluummin ulkona kuin salissa sadan akan kanssa.

Akat hei, kukaan ei halua teidän kuvottavaa nahkaa nähdä edes vilaukselta, koettakaa pukea nopeasti ja häipykää sieltä pukkarista!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein mukavaa, kun ihmiset esittelevät pukkarissa pillujaan, perseitään ja tissejään. Kun nyt satun nauttimaan enemmän naisvartaloista kuin miesvartaloista, pukkarissa on aina silmänruokaa tarjolla, vaikka yritän toki katsoa niin, ettei kukaan huomaa. Mutta jos nyt joku oikein antaumuksella ja tarkoituksella paikkojaan esittelee, nappaan ilman muuta vähän virikettä seksifantasioihin samalla.

Vierailija
44/75 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei Suomessa voisi olla vähän suojaisempia pukukoppeja. (sen ymmärrän ettei jossain koulun liikuntasalissa tmv. välttämättä ole kun yksi avoin pukeutumistila.)

Jos rakennetaan kuntosali tai uimahalli, ei liene olisi vaikeaa suunnitella pukukoppi alueet niin, että niissä säilyisi myös yksityisyys nykyistä enemmän. Voisi vaikka olla muutamia kaappeja ja niiden välissä sitten esim. 1,5m maitolasinen sermi tmv. (valo pääsee läpi/ei ole koppimainen) joka antaisi hieman näkösuojaa.

Vaikka useampi nainen olisi samassa välikössä (jos ruuhkaa, hiljaiseen aikaa toki eri juttu) niin jokainen voisi valita sen paikkansa sen mukaan ettei pahin "reijän levittelijä" ole samassa tilassa.

Yksi mahdollisuus olisi myös se, että mietittäisiin sen pukuhuoneen muotoa. Jos on ns. perinteinen avoin neliö/suorakaide niin kaikki näkevät kaikki. Jos huoneen muoto olisi kaareva niin silloin jo muoto toisi hieman yksityisyyttä. Arkkitehdeillä varmasti olisi monta hyvää ideaa tähän :)

Vierailija
45/75 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaan hoikka 29 v.

Ja tosiaan kaikki on näitä vanhempia rouvashenkilöitä jotka tykkää esitellä toosaansa..

t. ap

Vierailija
46/75 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei Suomessa voisi olla vähän suojaisempia pukukoppeja. (sen ymmärrän ettei jossain koulun liikuntasalissa tmv. välttämättä ole kun yksi avoin pukeutumistila.)

Jos rakennetaan kuntosali tai uimahalli, ei liene olisi vaikeaa suunnitella pukukoppi alueet niin, että niissä säilyisi myös yksityisyys nykyistä enemmän. Voisi vaikka olla muutamia kaappeja ja niiden välissä sitten esim. 1,5m maitolasinen sermi tmv. (valo pääsee läpi/ei ole koppimainen) joka antaisi hieman näkösuojaa.

Vaikka useampi nainen olisi samassa välikössä (jos ruuhkaa, hiljaiseen aikaa toki eri juttu) niin jokainen voisi valita sen paikkansa sen mukaan ettei pahin "reijän levittelijä" ole samassa tilassa.

Yksi mahdollisuus olisi myös se, että mietittäisiin sen pukuhuoneen muotoa. Jos on ns. perinteinen avoin neliö/suorakaide niin kaikki näkevät kaikki. Jos huoneen muoto olisi kaareva niin silloin jo muoto toisi hieman yksityisyyttä. Arkkitehdeillä varmasti olisi monta hyvää ideaa tähän :)

Vierailija
47/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näet jo ulkoapäin naisen tavarasta väljyyden.olet tainnut sitä ko.tavaraa siis ainakin sormillas kokeilla.ja kaikkihan tänne maailmaan syntyy vähintään kalsarit jalassa.ja kaikki sattuu päivä päivältä vanhenee.siis kaikki.ja ihmisten silmät on kääntyvät, eli jotka noin tarkkaan katsovat saman sukupuolen tavaraa jopa tietäen pillun tiukkuusasteen ovat kaappilepakoita.homofofobisia siis.tuijottakaa niitten mummojen karvasta tuheroa ja ottakaa maistit.sitä te kaikki salipellet haluutte anyway.huomaa myös paljon salityyppejen äo:sta kun lukee näiden piilolebaaneiden tarinoita.

Vierailija
48/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse työnnä kaluni (15cm) tuijottavaan perssilmään ja rakastelen. ei ole tähän mennessä haitannut ketään naisten pukkarissa itseään rasvaavaan kuntoilijaa!

Vierailija
49/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuntosalilla on niitä kyllä jotka kekkaloivat alasti siellä pukuhuoneessa mutta ei kukaan sentään alasti pyllistele, eiköhän kaikilla ole tiedossa mitä näkyy jos pyllistää eikä ole läskihelttoja peitteenä... Mun mielestä on aika normaalia jossain vaiheessa olla kuntosalin pukuhuoneessa alasti, jos käy suihkussa ja on menossa johonkin. Itse teen monesti niin että kotiin kaikkine hikineni treenivaatteissa ja kotona suihkuun. Jos olen menossa suoraan luennolle niin sitten tietysti käyn salilla suihkussa.

Ihmettelyni osuu vähän aiheen viereen: miten joku pystyy rasvaamaan ihonsa keskellä päivää ja vetämään siihen vaatteet päälle ja lähtemällä mihin sitten lähteekään. Inhoan ihon rasvaamista, se tekee ihon limaiseksi. Ja sitten jos saa vielä jotkut jälkihiet niin kyllä tehostaa kivasti kun on rasvakerros ihon päällä.

Vierailija
50/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen näitä rasvaajia, siihen kun laittaa vaatteet päälle vielä hellesäällä, niin luulisi olevan tahmainen olo.

Vierailija
51/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä eniten ällöttää nämä karvojaan ajelevat ihmiset uimahallin ja kuntosalien

suihkuissa. miksei sitä voi tehdä kotona.

kiva astella suihkutiloissa toisten karvojen seassa! Yäk!

Vierailija
52/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 16:36"]

ja käännän katseeni pois, kun joku alkaa riisua itseään pukuhuoneessa.

Kerran valitettavasti kävi niin, että tempaisin pahaa-aavistamatta pukuhuoneen oven auki ja eiköhän juuri silloin eteeni auennut (kirjaimellisesti) vanhemman naisen harvakarvainen etupylly, kun tämä kaivoi jotain maassa olevasta laukustaan. Kesti pitkään, ennen kuin sain näyn pois verkkokalvoiltani.

Voin vain kuvitella, millainen tilanne olisi syntynuyt, jos takanani käytävällä olisi ollut ohikulkija. Vaikkapa joku nuori mies. Hänen terapiaansa olisi yhteiskunnalta kulunut pitkä penni. Minä onneksi selvisin pelkällä itsesuggestiolla.

[/quote]

Ette voi olla tosissanne oletteko aikuisia vai pikkulapsia? siis vanhemman naisen etupylly? ja oikein traumat, no huh huh, ehkä nuoren miehen pitäisi kulkea ohi katsomatta naisten pukuhuoneeseen... niin ja sinun pitäisi olla menemättä yleisiin pukuhuoneisiin. Jos ei alastomuutta kestä

Vierailija
53/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 18:43"]

v*tuttaa, ei millään jaksais näitä alasti kekkuilijoita. Voi oksu... Ja 100 % on asialla aina joku ällökroppainen joka luulee olevansa tosi kaunis että vähemmästäkin sokeutuu. Täytyy olla jotenkin sairas että niin nauttii siitä alastomuudesta. Ei edes pyyhettä viitsitä kietaista ympärille....

En ymmärrä edes sitä miten kukaan viitsii avojaloin tepastella niissä suihkutiloissa, joissa kaikki visvat lilluu lattialla ja jalkasienet leviää. Hyi!

Itse teen lihastreenin pienen lämmittelyn jälkeen, ei tule paljon hiki. Nopea vaatteiden vaihto ja kotiin. Hikoilen mieluummin ulkona kuin salissa sadan akan kanssa.

Akat hei, kukaan ei halua teidän kuvottavaa nahkaa nähdä edes vilaukselta, koettakaa pukea nopeasti ja häipykää sieltä pukkarista!!!!

[/quote]

Ei taida kuntosali mitään hyödyttää, siellä kuuluu hikoilla, vedä kunnon treeniä niin voi niitä tuloksiakin tulla,

Ja ongelma on korvien välissä, ei tarvitse katsella pukuhuoneessa toisia, keskittykää vain omaan pukemiseen. Ja se jos mikä ällöttää ettei suihkussa käy. Ellei sitten nopeasti vain ota tavaroita, eikä vaihda vaatteita, ja jatkaa pyörällä tai juosten kotiin.

Vierailija
54/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä kummaa on että joku tulee pukuhuoneeseen kattelemaan muita, rasvailevan ihmisen ymmärtää, kun hän ei ketään katso vaan hoitaa omat asiansa, mutta se että joku katselee muita, se on vähemmän ymmärrettävää. eli tulee sinne istumaan ja vaatii että näyt olisi vain esteettisiä? mutta kaikilla on oma käsitys kauneudesta myös, ja tärkeintä on että yhteisessä pukuhuoneessa jokaisella on oikeus olla alasti, ja kumartua tarvittaessa, muuten mitkä persesilmät? kun itse olin hoikka olen kotona peilin edessä katsonut mitenkumartaminen näyttää ei siellä mitään reikää näy, jos ei ihan kauheesti halua sinne väliin katsoa niin ei huomaa mitään, onpa hauskaa, jos jotain häiritsee niin älä katso?:) onhan se outoa että jos menee uimahalliin tai salille niin sitten pukuhuoneessa joku katselee ja arvioi että tyykkääkö ja miten touset pukeutuu/ rasvaa. siis keskity ap siellä pukuhuoneessa omaan asiointiin älä katsele muita.

Vierailija
55/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen pukuhuoneeseen pukeutumaan, ei ikinä tullut mieleen katsoa ja arvostella muiden tekemisiä miten rasvaa/pukeutuu. harmi että jotkut harrastaa sitä muiden katselemista, se on myös muualla, jotkut selvästi katsoo mitä on ostoskärryssä, ja niin edelleen. jos ei halua nähdä muiden jalkoväliä niin kyllä pystyy kääntämään katseensa toiseen suuntaan. mitä sitä valittamaan. 

Vierailija
56/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 08:08"]

Minäkin ihmettelen näitä rasvaajia, siihen kun laittaa vaatteet päälle vielä hellesäällä, niin luulisi olevan tahmainen olo.

[/quote]

sulla ei taidakaan olla atooppinen iho. Olen iloinen puolestasi. Mutta se ei tarkoita, että kaikkien iho kestäisi rasvaamatta yhtä hyvin, kuin sun rasvasta kiiltelevä otsasi.

Tosiasia on, että kyllähän sen rasvaamisen voi tehdä hyvin pyllistelemättäkin. Itse istun pienen pyyhkeen päällä. Pakaroiden rasvaamiseen menee ehkä 3 sek. Mutta on ihmisiä, jotka mm. kokouksessa alkavat itseään venytellä (oikeasti), joten totean vaan, meitä on moneen junaan erilaisia ihmisiä. Toisille oman vartalon ketkuttaminen toisten edessä tuntuu olevan nautinto, toisille ei. Jos itseä häiritsee, niin ei kannata ainakaan katsoa = antaa sitä tyydytystä toiselle osapuolelle. Ei nyt ehkä silmälappuihin tarvi mennä. Itse puen kääntyneenä koppiini päin, pyyhe ympärillä. Ei haittaa mitään!

Sen sijaan karvojaan yleisissä tiloissa ajelevat saisi saada porttarin. Ällöttävää!

Vierailija
57/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2012 klo 16:36"]

ja käännän katseeni pois, kun joku alkaa riisua itseään pukuhuoneessa.

Kerran valitettavasti kävi niin, että tempaisin pahaa-aavistamatta pukuhuoneen oven auki ja eiköhän juuri silloin eteeni auennut (kirjaimellisesti) vanhemman naisen harvakarvainen etupylly, kun tämä kaivoi jotain maassa olevasta laukustaan. Kesti pitkään, ennen kuin sain näyn pois verkkokalvoiltani.

Voin vain kuvitella, millainen tilanne olisi syntynuyt, jos takanani käytävällä olisi ollut ohikulkija. Vaikkapa joku nuori mies. Hänen terapiaansa olisi yhteiskunnalta kulunut pitkä penni. Minä onneksi selvisin pelkällä itsesuggestiolla.

[/quote]

Ette voi olla tosissanne oletteko aikuisia vai pikkulapsia? siis vanhemman naisen etupylly? ja oikein traumat, no huh huh, ehkä nuoren miehen pitäisi kulkea ohi katsomatta naisten pukuhuoneeseen... niin ja sinun pitäisi olla menemättä yleisiin pukuhuoneisiin. Jos ei alastomuutta kestä

[/quote]

Nämä keskustelijat eivät pärjäisi päivääkään kätilönä tai gynenä =)

Vierailija
58/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ajatellut, että pukkarissa ei saisi olla alasti. Pakkohan se on hetken olla, kun on suihkussa käynyt:-O

Mä en rasvaa itseäni yleensä jumpan tai kuntosalin jälkeen, mutta jos aamulla käyn niin sitten kyllä. Eikä sitä voi tehdä kotona, kun menen töihin! Ja muutenkin rasva pitää levittää suihkun jälkeen eikä joskus pari tuntia myöhemmin.

Mä en jotenkin tajua, miten te jäätte tuijottamaan alastomia ihmisiä noin, että alastomuus häiritsee. Onhan siihen pitänyt etukäteen jo osata varautua, kun on moiseen paikkaan mennyt. Sit vaan kattoo poispäin ja keskittyy omiin juttuihinsa jos toisen alastomuus häiritsee.

Vierailija
59/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti siis kumarrutte oikein tuijottamaan ihmisten perssilmiä ja muita paikkoja?
Sen verran värikkäitä kuvauksia että on kyllä pitänyt kauan tuijottaa. 

Vierailija
60/75 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ilmiön olen huomannut kuin ap ja moni täällä.

En ymmärrä, mikä tarve joillakin on pyllistellä ja tepastella pitkin pukkaria alasti. Suurimmalla osalla on kauheita karvapöheikköjä vielä alapäässä, eikö voi edes saksilla hieman lyhentää niitä pensaikkoja, en tajua. Just miehelleni kotona sanoin, että sääliksi käy noiden pensaskasvattajien puolisoita, jos sellaisen pöheikön läpi joutuvat taistelemaan läpi saadakseen seksiä.

Jotkut ihan selvästi saavat jotain tyydytystä, kun esittelevät itseään alasti. Olen nähnyt myös alastomana makoilijoita  jalat levällään saunassa, hyh.

Olen omaan vartalooni tyytyväinen ja kotona peilailen itseäni mielelläni vähissä vaatteissa välillä, mutta en tarvitse siihen pukuhuoneellista naisia yleisöksi.

Pyllistelijät, rasvaajat ja venyttelijät voisivat hieman miettiä toimintansa syitä ja kanssaihmisiä.