V*tuttaa kuntosalin pukuhuoneessa kaikki alasti kekkuloivat naiset...
minne vaan pään kääntää niin jonkun perssilmä tuijottaa kun akat hieroo itteensä rasvat oikein hartaasti ja antaumuksella. Eikö sitä voi tehdä vaikka se perä seinään päin käännettynä?
Kommentit (75)
ja käännän katseeni pois, kun joku alkaa riisua itseään pukuhuoneessa.
Kerran valitettavasti kävi niin, että tempaisin pahaa-aavistamatta pukuhuoneen oven auki ja eiköhän juuri silloin eteeni auennut (kirjaimellisesti) vanhemman naisen harvakarvainen etupylly, kun tämä kaivoi jotain maassa olevasta laukustaan. Kesti pitkään, ennen kuin sain näyn pois verkkokalvoiltani.
Voin vain kuvitella, millainen tilanne olisi syntynuyt, jos takanani käytävällä olisi ollut ohikulkija. Vaikkapa joku nuori mies. Hänen terapiaansa olisi yhteiskunnalta kulunut pitkä penni. Minä onneksi selvisin pelkällä itsesuggestiolla.
Sitte pistää silmään tuo alapään karvattomuus joka on levinnyt kulovalkean tavoin ikään katsomatta.
timmillä naisella on valtava puska. Tulee mieleen että kyseinen nainen ei varmasti saa ainakaan suuseksiä.
Sitte pistää silmään tuo alapään karvattomuus joka on levinnyt kulovalkean tavoin ikään katsomatta.
timmillä naisella on valtava puska. Tulee mieleen että kyseinen nainen ei varmasti saa ainakaan suuseksiä.
Kun näkee noita puska-turilaita niin tietää että seksiasiat hyvin minimissä sellaisella..
Kun näkee noita puska-turilaita niin tietää että seksiasiat hyvin minimissä sellaisella..
Eipä oo tullu mieleen koskaan seksiasiat nähdessä muitten naisten p*lluja..
liian karvainen puska on suuri seksin tappaja. Itse olen karvaton ja saan runsaasti suuseksiä ja musta tuntuu että karvaturilaat eivät saa.
ketään tarkoitus tuijotella. Ja nämä ihmiset tuskin siksi alasti kekkuloivat. Ahdistava ajtus, että jotkut tuijottelee kun vaihdan vaatteita/hoidan rasvauksen. En itse ainakaan alusvaatteita suihkun jälkeen laittaessa jaksa rimpuilla pyyhkeen sisässä. Tosin en ole älynnyt että jos olen alasti, niin muiden kuuluu mua tuijotella. Yök!
kyllähän niissä jumppakeskusten pukuhuoneissa kaikenlaista näkee milloin minkäkinlaista viuhahtajaa, salilla itseään peilaavia naisia, samoin liian kireissä topeissaan tissit pursuen, sitten on niitä jotka kuntoilevat tosissaan ja niitä jotka pyörivät ympyrää puoli tunita ja häipyvät. jumppatunneilla myös ne jotka kuntoilevat tosissaan ja sitten ne jotka vähän nostavat jalkaa ettei hikipisarat ilmaannu. kaikki lajit eivät vaan ole kaikille oikeita kannattaisi itsekin miettiä onko tämä minun lajini vai ei? olen monesti miettinyt että miksi maksaa moisesta on sitä muutakin urheilumuotoa olemassa. mm uiminen, ainakaan hiki ei näy.
Olenkohan mä sittenkin bi, kun mielikuva naisista toosaa levittämässä pukkarissa kutkuttaa?
liian karvainen puska on suuri seksin tappaja. Itse olen karvaton ja saan runsaasti suuseksiä ja musta tuntuu että karvaturilaat eivät saa.
TUo "runsaasti suuseksiä" muuten kuulostaa siltä, niin kuin saisit sitä vähän joka paikassa: kirjastossa, ruokakaupassa, kenkäostoksilla, junassa - aina on joku nuolemassa sun pimpulia.
Voin vakuuttaa, että se, saako (suu)seksiä vai ei, ei ole kiinni alapään kampauksesta tai sen puutteesta.
ja siitä, että alastomuutta ei häpeillä. Mun mielestä vika on nyt katsojassa, ei alasti olijassa.
Olen 37-vuotias perheenäiti ja käyn kolme kertaa viikossa kuntosalilla. Suihkussa käymisen jälkeen rasvaan ihoni, koska muuten kuivaihoista alkaa kutittaa. Jos rasvaan alushousut jalassa, en voi rasvata pakatoitani.
Ja joo, on mulla myös pehko alapäässä. Ja joo, saan suuseksiä, mieheni innostuu karvoista.
Ja joo, jatkossakin rasvailen itseäni ihan estoitta edessänne. Jos se teitä haittaa, katsokaa toiseen suuntaan. Olette mielestäni melko estyneitä.
tuollaisesta pyllistelystä alkaisi miehillä aisat ponnahtelemaan pystyyn ja kovina.
Pukuhuone, jossa joka kulmassa ponnahtelevia aisoja? Nam..
En tietääkseni ole kovin estoinen, mutta nuo pitkään ja hartaasti alastomana kekkuloivat ihmetyttävät minuakin. En ymmärrä miksi pitää föönätä tai harjata hiuksia alastomana, tai miksi pitää rasvata kehoa ilman alushousuja. Voihan sitä persposket rasvata ja sitten laittaa ne alushousut jalkaan, sen sijaan että rasvaa kaiken varpaista niskaan alastomana.
ja se oli silloin kun pyllistäjällä roikkui 5cm ulosluiskahtanutta suolta. Silloin mietitytti, että mitähän kaikkea siellä uimavedessä todellisuudessa lilluukaan.
että laittais ensin ne alkkarit ja alkais sitten rasvailemaan? Ja jos nyt yhden kerran jää ne kannikat rasvaamatta niin voi jeesus..
että laittais ensin ne alkkarit ja alkais sitten rasvailemaan? Ja jos nyt yhden kerran jää ne kannikat rasvaamatta niin voi jeesus..
No en jätä kankkuja rasvaamatta sinun estoisuutesi takia. Tän aloituksen on oltava provo.. Alastomat ihmiset häiritsevät paikassa, jossa on tarkoitus vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa.. Haloo.. ;-D
No en jätä kankkuja rasvaamatta sinun estoisuutesi takia. Tän aloituksen on oltava provo.. Alastomat ihmiset häiritsevät paikassa, jossa on tarkoitus vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa.. Haloo.. ;-D
Saa olla alasti mutta onko se pakko tehdä niin suurieleisesti että pitää esitellä kaikki ruumiinaukot toisten silmien edessä???
ap
Käyn Elixiassa. Salilla on yksi nainen, n. 40 v joka tykkää esitellä itseään. Hän esim. puhuu kännyllään pitkään tunnin jälkeen alasti, venyttelee itseään pukuhuoneessa alasti ym. Ja tosiaan tuntuu että nauttii siitä kun ihmiset katsovat vaivautunena. Onhan hän ikäisekseen hoikka ym. mutta jotenkin käytöksestä tulee mieleen mielenterveysongelmat.