Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut varattuun mieheen

Vierailija
30.01.2012 |

En olisi ikinä uskonut mulle käyvän näin. Olen ollut pidemmän aikaa ihastunut mieheen, johon olen tutustunut työn kautta. Mies on yksinkertaisesti ihana ja olenkin jo haaveillut avioliitosta ja yhteisistä lapsista... Kunnes sain tietää, että hän onkin varattu!

Olen aina ollut sitä mieltä, että varattuihin ei kosketa pitkällä tikullakaan. Mä en katselisi varattuja, enkä ikinä lähtisi varatun vokotteluihin mukaan. Mutta tämä tunne on niin voimakas, etten voi antaa vain olla. Pakko yrittää!

Muita samassa tilanteessa? Tuntuu niin pahalta. Tänäänkin olen itkenyt miehen takia. Sympatkaa mua!

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av:lla rakkaus merkitse arvona mitään? On vain koti ja lapset ja niitä puolustetaan henkeen ja vereen. Kyllä varattuun ihastuminen on kipeä kokemus myös sille "huoralle" ja kodinrikkojalle. Varmuutta ei ole mistään. Mutta miksi ei saisi taistella?

ap

Haluat ja olet jo päättänyt, että mies on oikea unelmien mies ja uneksit hänestä jatkuvasti, koska se on mukavaa.on sen lopettaminen erityisen hankalaa. Jos ei ole omaa poikakaveria niin onpa ainakin unelmissa!

Jos olisi paljastunut, että mies on homo, et tietenkään enää haluaisi roikkua hänessä koska se olisi varmasti täysin hedelmätöntä, mutta sinulle vaimon tai lasten tunteet eivät merkitse mitään joten et ole valmis luopumaan omista pilvilinnoistasi.

No niin, kieltämättä miehestä unelmointi on todella mukavaa ja tiedän sen kyllä ruokkivan ihastustani. Mutta tuo homo-kommenttisi paljastaa kyllä sinun ajatusmaailmastasi jotain... Eli sinun mielestäsi "toinen nainen" havittelee vain toisen naisen miestä, kenties kilpailuvietistä? Mitäpä jos tämä minun ihastukseni olisikin paljastunut homoksi? Miksi ihastuksen tunteeni laimenisivat kuin tuhka tuuleen vain siksi? Oletko itse koskaan ollut ihastunut? Muuten kirjoitit myös paljon asiaa.

ap

Vierailija
2/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo on moralisoida ja tuomita toisia, kun ei ole omakohtaista kokemusta. Väitän, että nämä samat moralisoijat toimisivat ihan toisin jos rakastuisivat itse kunnolla varattuun mieheen. Silloin unohtuisi "lasten etu" ja "ydinperhearvot".

Kuitenkin täällä eletään vain kerran ja jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Miksi uhrata oma mahdollisuutensa onneen? Ei av-mamma tule kuitenkaan siitä kiittämään, vaan päinvastoin haukkuu huoraksi palstalla kaikesta huolimatta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av:lla rakkaus merkitse arvona mitään? On vain koti ja lapset ja niitä puolustetaan henkeen ja vereen. Kyllä varattuun ihastuminen on kipeä kokemus myös sille "huoralle" ja kodinrikkojalle. Varmuutta ei ole mistään. Mutta miksi ei saisi taistella?

ap

Haluat ja olet jo päättänyt, että mies on oikea unelmien mies ja uneksit hänestä jatkuvasti, koska se on mukavaa.on sen lopettaminen erityisen hankalaa. Jos ei ole omaa poikakaveria niin onpa ainakin unelmissa!

Jos olisi paljastunut, että mies on homo, et tietenkään enää haluaisi roikkua hänessä koska se olisi varmasti täysin hedelmätöntä, mutta sinulle vaimon tai lasten tunteet eivät merkitse mitään joten et ole valmis luopumaan omista pilvilinnoistasi.

No niin, kieltämättä miehestä unelmointi on todella mukavaa ja tiedän sen kyllä ruokkivan ihastustani. Mutta tuo homo-kommenttisi paljastaa kyllä sinun ajatusmaailmastasi jotain... Eli sinun mielestäsi "toinen nainen" havittelee vain toisen naisen miestä, kenties kilpailuvietistä? Mitäpä jos tämä minun ihastukseni olisikin paljastunut homoksi? Miksi ihastuksen tunteeni laimenisivat kuin tuhka tuuleen vain siksi? Oletko itse koskaan ollut ihastunut? Muuten kirjoitit myös paljon asiaa.

ap

mieti nyt.

Jos olet vasta ihastunut, niin eikö sinua todella huoleta se, että et osaa väistyä takavasemmalle kun pitäisi. Pitääkö todella olla niin itsekäs, että kun tietää jonkun olevan varattu, niin silti pitää vielä yrittää.

Tottakai vastuu on miehellä viime kädessä, mutta siitä sinun ei tarvitse huolehtia löytääkö mies jonkun toisen. Keskity oman moraalisi vaalimiseen.

En todellakaan tajua mitä nämä naiset oikein saa varattujen miesten pippelistä haaveilemisesta. Eikö todella rahkeet riitä vapaan riistan etsimiseen. Vai onko siellä tarjolla vain se surkein osasto.

Vierailija
4/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

mieti nyt.

Jos olet vasta ihastunut, niin eikö sinua todella huoleta se, että et osaa väistyä takavasemmalle kun pitäisi. Pitääkö todella olla niin itsekäs, että kun tietää jonkun olevan varattu, niin silti pitää vielä yrittää.

Tottakai vastuu on miehellä viime kädessä, mutta siitä sinun ei tarvitse huolehtia löytääkö mies jonkun toisen. Keskity oman moraalisi vaalimiseen.

En todellakaan tajua mitä nämä naiset oikein saa varattujen miesten pippelistä haaveilemisesta. Eikö todella rahkeet riitä vapaan riistan etsimiseen. Vai onko siellä tarjolla vain se surkein osasto.

että ne surkeimmat miehet ovat juuri niitä, jotka hylkää perheensä jonkun satunnaisen ihastuksen tähden. On todella epämiehekästä etsiä uutta rakkautta, kun oma perhe tarvitsisi miestä eniten.

Minusta kaikista hienoimpia miehiä on ne, jotka vaalivat perhettään. Itse asiassa heihin on helppo ihastua juuri tämän seikan takia, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään pilata miestä sotkemalla omaa lusikkaa soppaan. Mieluummin kuvittelen, että nämä miehet todella ovat uskollisia vaimoilleen.

Vierailija
5/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lapseton ap eksyy VAUVA-palstalle kirjoittelemaan varatusta/perheellisestä ihastuksestaan?

Eikö joku nuorten irc-galleria tai joku s24 sinkut ois sulle sopiva paikka :D ?

Vierailija
6/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hän silloin oli "vain" avoliitossa. Sitä helvettiä kesti joitakin vuosia, tyhmä ja naiivi kun olin. Hän muka oli se elämän rakkaus.

Jossain vaiheessa sain itseni siitä irti, jonkun irtosuhteen kautta. Ja sitten tuli pari muuta "elämän rakkautta", kunnes lopulta se toivon mukaan viimeinen.

Olenpa myöhemmin nähnyt tätä miestä. Ja ajatellut yksinketaisesti, että mitä minä tuossa näin? Keski-ikäistynyt, edelleen ilmeisesti vaimoaan pettävä mies.

Nyt olen onnellinen. En koskaan riskeeraisi suhdettani vierailla miehillä - oli ne varattuja tai ei - ja toivon, ettei miehenikään.

Ajan myötä monet asiat näkee eri valossa.

Vierailija
7/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo on moralisoida ja tuomita toisia, kun ei ole omakohtaista kokemusta. Väitän, että nämä samat moralisoijat toimisivat ihan toisin jos rakastuisivat itse kunnolla varattuun mieheen. Silloin unohtuisi "lasten etu" ja "ydinperhearvot".

Kuitenkin täällä eletään vain kerran ja jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Miksi uhrata oma mahdollisuutensa onneen? Ei av-mamma tule kuitenkaan siitä kiittämään, vaan päinvastoin haukkuu huoraksi palstalla kaikesta huolimatta!

ap

Saat takuuvarmasti miehen, joka pystyy jättämään sinut yksin pienen lapsen kanssa. Aika saalis.

Vierailija
9/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko sanoa että ampuisin kuulan kallooni jos joskus edes "luulisin" että onneni on olla tuollaisen miehen kanssa, saati että vielä "unelmoisin"

VARATUSTA äijästä jolla on 6 KUUKAUDEN IKÄINEN lapsi ja joka "PÄIVÄKAHVITTELEE" vähän kaikkien kanssa.

Todellakin täällä eletään vain kerran niin miten vitussa joku voi olla niin idiootti että luulee et se ONNI löytyy tuollaisesta LUUSERISTA????

Jos pikkasenkin on järkeä päässä niin eikö se jo sano että ONNEA ON jos tuollaisesta pysyy vitun KAUKANA vaikka sitten yksin???

Vierailija
10/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, että näkee rakkauden kohteen kokonaisuutena, ei vain omien tunteiden kohteena.

Vierailija
11/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko sanoa että ampuisin kuulan kallooni jos joskus edes "luulisin" että onneni on olla tuollaisen miehen kanssa, saati että vielä "unelmoisin"

VARATUSTA äijästä jolla on 6 KUUKAUDEN IKÄINEN lapsi ja joka "PÄIVÄKAHVITTELEE" vähän kaikkien kanssa.

Todellakin täällä eletään vain kerran niin miten vitussa joku voi olla niin idiootti että luulee et se ONNI löytyy tuollaisesta LUUSERISTA????

Jos pikkasenkin on järkeä päässä niin eikö se jo sano että ONNEA ON jos tuollaisesta pysyy vitun KAUKANA vaikka sitten yksin???

En ikipäivänä haluaisi että mun onni olis kiinni tuollaisesta miehestä. Olisin mieluummin yksin kun kelpuuttaisin tuollaisen. Sääli että jotkut eivät arvosta itseään yhtään.

Vierailija
12/96 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Saat takuuvarmasti miehen, joka pystyy jättämään sinut yksin pienen lapsen kanssa. Aika saalis.

Kaikenlaisia päätelmiä täällä tehdään. En ole missään vaiheessa sanonut, että miehellä olisi pieniä lapsia tai lapsia ylipäätään.

ap

Vierailija
13/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskö olisi valmis suhteeseen kanssasi perheestä huolimatta?

Vierailija
14/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt höpsi, anna olla. Miehiä on maailma täysi. Saat raskaan uusioperheen arjen harteillesi ja ex vaimonkin kanssa joudut pakosta tekemisiin.

Aloita alusta. On ihanaa saada lapsi miehen kanssa, jolle myös kokemus on ensimmäinen. Siinä on jotain ainutlaatuista.

Vierailija
15/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskö olisi valmis suhteeseen kanssasi perheestä huolimatta?

Tietenkään miehen kanssa ei ole puhuttu perheen perustamisesta. Nämä ovat omia unelmiani. Mieskin on selkeästi ihastunut.

ap

Vierailija
16/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rakastunut haavekuvaan jonka olet itse luonut.

Vierailija
17/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä mitään kuitenkaan tule, ei mitään sellaista, minkä takia sun kannattais riskeerata tulevaisuutesi ja miehen perhe

Vierailija
18/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rakastunut haavekuvaan jonka olet itse luonut.

Hyvin mahdollista. Toisaalta kyllä pidän hänestä aina vaan enemmän joka päivä.

ap

Vierailija
19/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt, että mies on varattu? Siis kuinka löyhiä tuttuja olette? Ajattelen vaan, että useimmilla esim. fb:ssä lukee suhdestatus...

Vierailija
20/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ihan hyvä pointti on ajatella, että saa harteilleen uusperheen. Kyllä on totta, että ensimmäinen lapsi on valtavan tärkeä tapahtuma elämässä. Se on hienoa kokea sellaisen kanssa, jolle tunne ja kokemus on sama.

Uusperheen arki on ankea suurelta osin ja lapset kärsii. Mutta ap, älä nyt jaksa jatkaa tätä höpinää, selvästi keksitty juttu ja jotkut sitten ottaa tosissaan. Siis etteikö tällaista tapahtuisi, mutta sinun jutussa on jotain aivan sanoinkuvaamattoman lapsellista, paistaa tekstistä. Parikymppisen unelmia korkeintaan.