Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut varattuun mieheen

Vierailija
30.01.2012 |

En olisi ikinä uskonut mulle käyvän näin. Olen ollut pidemmän aikaa ihastunut mieheen, johon olen tutustunut työn kautta. Mies on yksinkertaisesti ihana ja olenkin jo haaveillut avioliitosta ja yhteisistä lapsista... Kunnes sain tietää, että hän onkin varattu!

Olen aina ollut sitä mieltä, että varattuihin ei kosketa pitkällä tikullakaan. Mä en katselisi varattuja, enkä ikinä lähtisi varatun vokotteluihin mukaan. Mutta tämä tunne on niin voimakas, etten voi antaa vain olla. Pakko yrittää!

Muita samassa tilanteessa? Tuntuu niin pahalta. Tänäänkin olen itkenyt miehen takia. Sympatkaa mua!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on sinuun ehkä ihastunut, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän jättäisi perheensä/vaimonsa takiasi.

Ja JOS niin kävisi, teidän suhde ei välttämättä vastaisi ollenkaan sitä, mitä se oli salasuhteessa. Ja ennen pitkää omaan mieleesi hiipii ajatus: katseleekohan se taas jotain uutta naista?

Sori vaan, tällä 45-vuoden elämänkokemuksella en voi enempää sympata.

Vierailija
22/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut varattuun mieheen. Ollut jo lähes vuosikymmenen. Rakastuin häneen teininä ja hän on minua paljon vanhempi. Minun suhteeni päättyvät aina tähän samaan asiaan, vaikka muutin aikoinani opiskelemaan kauas hänestä ihan tarkoituksella niin törmään silti häneen aina välistä, työn kautta.

En osaa neuvoa sinua kyllä mitenkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi unelmoida ja ihastua? Oli sitten kuinka vanha hyvänsä? Tämä ei ole myöskään keksitty juttu.

ap

Vierailija
24/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmettä te siellä väitätte että ap provoilee? Miksi provoilis?

Ite olen kans ihan korviani myöden ihastunut naimisissa olevaan mieheen jolla on 6kk:n ikäinen vauva vaimonsa kanssa. Mies on myös ihastunut minuun. Meillä oli salasuhde jonkin aikaa, kunnes vaimo oli epäillyt jotain, sitten pidettiin hetki ettei nähty ollenkaan, siis reilun kuukauteen. Nyt ollaan taas nähty ja juteltu, mutta seksiä ei ole ollut. En tosin usko että siihen kauaa menee, kunnes taas päädytään vällyjen väliin. Mies selvästi nyt pidättelee hieman, kun vaimokin minusta tietää, mutta ei silti voi olla puhumatta "tuhmia".

Todellakin voisin kuvitella oikean suhteen tähän mieheen. Me ajattelemme asioista niin samoin, meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita jne. Mua ei todellakaan haittaa, että miehellä on vauva, koska mä en itse halua lasta tehdä.

Ap:lle: Aina saa toivoa ja pitää toivoa, mutta pidä kuitenkin silmät auki myös muualle. Eikä saa antaa itsestään yhtään sen enempää mitä mies antaa sulle, muuten pahimmassa tapauksessa loukkaat vain itseäsi. Tsemppiä ja käy kiinni vaan ;) Vaimon oma häpeä jos ei osaa miestään pitää hyvänä!

Vierailija
25/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen arki on ankea suurelta osin ja lapset kärsii./i]

yksinkertaisen ajatuksen?

Kuules nyt, uusperheen arki ei todellakaan ole ankeaa suurelta osin vaan se myös voi olla erittäin antoisaa ja ihanaa - niin lapsille kuin aikuisillekin.

On ihanaa, kun ei tarvitse katsella sitä juoppoa miestä/naista, joka huutaa sekä rähjää, ja pistää asunnon palasiksi. Miten ihana on lapsillekin tulla kotiin, kun ei tarvitse pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.

Vierailija
26/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on sinuun ehkä ihastunut, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän jättäisi perheensä/vaimonsa takiasi. Ja JOS niin kävisi, teidän suhde ei välttämättä vastaisi ollenkaan sitä, mitä se oli salasuhteessa. Ja ennen pitkää omaan mieleesi hiipii ajatus: katseleekohan se taas jotain uutta naista? Sori vaan, tällä 45-vuoden elämänkokemuksella en voi enempää sympata.

Petetty ei aina petä seuraavassa suhteessa.

Vierailija
27/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pettäjä tietenkin eikä petetty.

Vierailija
28/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JMua ei todellakaan haittaa, että miehellä on vauva, koska mä en itse halua lasta tehdä.

Hirmu kiva saada tuollainen "äitipuoli".

Vierailija
29/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmettä te siellä väitätte että ap provoilee? Miksi provoilis?

Ite olen kans ihan korviani myöden ihastunut naimisissa olevaan mieheen jolla on 6kk:n ikäinen vauva vaimonsa kanssa. Mies on myös ihastunut minuun. Meillä oli salasuhde jonkin aikaa, kunnes vaimo oli epäillyt jotain, sitten pidettiin hetki ettei nähty ollenkaan, siis reilun kuukauteen. Nyt ollaan taas nähty ja juteltu, mutta seksiä ei ole ollut. En tosin usko että siihen kauaa menee, kunnes taas päädytään vällyjen väliin. Mies selvästi nyt pidättelee hieman, kun vaimokin minusta tietää, mutta ei silti voi olla puhumatta "tuhmia".

Todellakin voisin kuvitella oikean suhteen tähän mieheen. Me ajattelemme asioista niin samoin, meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita jne. Mua ei todellakaan haittaa, että miehellä on vauva, koska mä en itse halua lasta tehdä.

Ap:lle: Aina saa toivoa ja pitää toivoa, mutta pidä kuitenkin silmät auki myös muualle. Eikä saa antaa itsestään yhtään sen enempää mitä mies antaa sulle, muuten pahimmassa tapauksessa loukkaat vain itseäsi. Tsemppiä ja käy kiinni vaan ;) Vaimon oma häpeä jos ei osaa miestään pitää hyvänä!

normaalisti en kiroile, mutta nyt on ihan pakko.

En voi tajuta, mistä sinun laisia itsekkäitä olentoja sikiää. Hankkisit ensin sen yhden vauvan ja tule sitten sanomaan uudestaan tuo viimeinen lauseesi tänne. Eikö teillä haahkoilla ole mitään rajaa siinä mitä lähdette nokkimaan.

Mieti hetki asioita sen pienen elämän alun perspektiivistä. Mieti asioita sen synnyttäneen äidin perspektiivistä. Mieti sitä siellä synnytyssalissa huutamassa tuskasta, kun alapää revitään halki. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin iskeä miehiä, joiden tehtävä olisi tukea perhettään ja olla läsnä lapselleen. Mitä sinä kehtaat katsoa itseäsi peilistä.

Toivottavasti sinä olet provo. En meinaan tiedä ketään noin epäempaattista ja kylmää ihmistä. Vain yksi viesti ja ainut mitä jää mieleen on lapsellisuus ja sydämettömyys. Et taatusti ainakaan rakasta tätä miestä. Se ei ole rakkautta, mikä hajottaa enemmän kuin rakentaa.

Vierailija
30/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että saat tuon miehen ja jonain päivänä miehesi haluaa erota koska toinen nainen on saanut hänet pauloihinsa.

Vierailija
31/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kahden varatun rakkaus. Tulen hulluksi ajatuksesta että pitää unohtaa toinen, antaa elämän mennä... ja kyse ei ole mistään hetken hairahduksesta. Tätä on jatkunut vuosia, sen ainoan hetken kun olimme molemmat vapaita mokasimme ja jouduimme erillemme. Tällä hetkellä ei ole edes fyysistä suhdetta, vain tieto siitä mitä voisi olla...

Vierailija
32/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmettä te siellä väitätte että ap provoilee? Miksi provoilis? Ite olen kans ihan korviani myöden ihastunut naimisissa olevaan mieheen jolla on 6kk:n ikäinen vauva vaimonsa kanssa. Mies on myös ihastunut minuun. Meillä oli salasuhde jonkin aikaa, kunnes vaimo oli epäillyt jotain, sitten pidettiin hetki ettei nähty ollenkaan, siis reilun kuukauteen. Nyt ollaan taas nähty ja juteltu, mutta seksiä ei ole ollut. En tosin usko että siihen kauaa menee, kunnes taas päädytään vällyjen väliin. Mies selvästi nyt pidättelee hieman, kun vaimokin minusta tietää, mutta ei silti voi olla puhumatta "tuhmia". Todellakin voisin kuvitella oikean suhteen tähän mieheen. Me ajattelemme asioista niin samoin, meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita jne. Mua ei todellakaan haittaa, että miehellä on vauva, koska mä en itse halua lasta tehdä. Ap:lle: Aina saa toivoa ja pitää toivoa, mutta pidä kuitenkin silmät auki myös muualle. Eikä saa antaa itsestään yhtään sen enempää mitä mies antaa sulle, muuten pahimmassa tapauksessa loukkaat vain itseäsi. Tsemppiä ja käy kiinni vaan ;) Vaimon oma häpeä jos ei osaa miestään pitää hyvänä!

normaalisti en kiroile, mutta nyt on ihan pakko. En voi tajuta, mistä sinun laisia itsekkäitä olentoja sikiää. Hankkisit ensin sen yhden vauvan ja tule sitten sanomaan uudestaan tuo viimeinen lauseesi tänne. Eikö teillä haahkoilla ole mitään rajaa siinä mitä lähdette nokkimaan. Mieti hetki asioita sen pienen elämän alun perspektiivistä. Mieti asioita sen synnyttäneen äidin perspektiivistä. Mieti sitä siellä synnytyssalissa huutamassa tuskasta, kun alapää revitään halki. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin iskeä miehiä, joiden tehtävä olisi tukea perhettään ja olla läsnä lapselleen. Mitä sinä kehtaat katsoa itseäsi peilistä. Toivottavasti sinä olet provo. En meinaan tiedä ketään noin epäempaattista ja kylmää ihmistä. Vain yksi viesti ja ainut mitä jää mieleen on lapsellisuus ja sydämettömyys. Et taatusti ainakaan rakasta tätä miestä. Se ei ole rakkautta, mikä hajottaa enemmän kuin rakentaa.

että kyseinen viesti on provo!!! Miksi te vastailette näihin provoihin??

Vierailija
33/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä näitä wt-henkisiä ristiinpanijoita on ihan oikeassakin elämässä.

Mutta hommahan menee useimmiten niin, että alkuperäinen suhde joutuu kriisiin, käydään ehkä terapiassakin vuosia. Kolmaspyörä-nainen taas 99% tapauksista poistuu takavasemmalle ja tulee miehen hylkäämäksi. Vaimo, lapset ja KOTI ovat useimmille, pettäjillekin, äärettömän tärkeitä asioita.

Kolmannelle naiselle jää kiihkon jälkeen oikeasti vain tosi häpeällinen ja hyväksikäytetty olo kun tajuaa, ettei ollutkaan mikään seksijumalatar, vaan mies vain käytti hyväksi saadakseen tylsään elämäänsä vähän hohtoa.

Vierailija
34/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on sinuun ehkä ihastunut, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän jättäisi perheensä/vaimonsa takiasi. Ja JOS niin kävisi, teidän suhde ei välttämättä vastaisi ollenkaan sitä, mitä se oli salasuhteessa. Ja ennen pitkää omaan mieleesi hiipii ajatus: katseleekohan se taas jotain uutta naista? Sori vaan, tällä 45-vuoden elämänkokemuksella en voi enempää sympata.

Petetty ei aina petä seuraavassa suhteessa.

Joillakin kun on tapana katsella aidan toiselle puolelle heti, kun ensihuuma on ohi ja arki alkaa tympäistä. Älkää nyt hyvät naiset olko noin naiiveja!

Vierailija
35/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoverit löysivät sielunkumppaninsa ja se oli menoa. Molemmat olivat naimisissa ja molemmilla 1 pieni lapsi ensimmäisestä liitosta. Karmea soppahan siitä syntyi eroineen, rakastumisine, loukkaantuneiden eksien ja uuden avioliiton ja yhteisen oman rakkauslapsen myötä.

Nyt olemme olleet naimisissa 12 vuotta, enkä kadu edes erojemme rumuutta ja äkillistä yhteenmuuttoamme, vaikka se oli helvetillisen vaikeaa aikaa.

Uskon, että oikea rakkaus voittaa aina!!!

Vierailija
36/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoverit löysivät sielunkumppaninsa ja se oli menoa. Molemmat olivat naimisissa ja molemmilla 1 pieni lapsi ensimmäisestä liitosta. Karmea soppahan siitä syntyi eroineen, rakastumisine, loukkaantuneiden eksien ja uuden avioliiton ja yhteisen oman rakkauslapsen myötä.

Nyt olemme olleet naimisissa 12 vuotta, enkä kadu edes erojemme rumuutta ja äkillistä yhteenmuuttoamme, vaikka se oli helvetillisen vaikeaa aikaa.

saatoitte olla toisenne sielunkumppanit, mutta mitä sitten. Oikea rakkaus ja oikein toimiminen on eri asioita. Rakastaa saa, mutta ei silti tarvitse hajottaa kahden pienen lapsen elämää. Jos sinun tapauksessa kävi hyvin, niin se on kyllä poikkeus. Ja jos väität, että ei tippaakaan kaduta, niin se on kyllä valetta tai voin kertoa, että läheisiäsi kaduttaa taatusti puolestasi.

Vierailija
37/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmaspyörä-nainen taas 99% tapauksista poistuu takavasemmalle ja tulee miehen hylkäämäksi. Vaimo, lapset ja KOTI ovat useimmille, pettäjillekin, äärettömän tärkeitä asioita.

Kolmannelle naiselle jää kiihkon jälkeen oikeasti vain tosi häpeällinen ja hyväksikäytetty olo kun tajuaa, ettei ollutkaan mikään seksijumalatar, vaan mies vain käytti hyväksi saadakseen tylsään elämäänsä vähän hohtoa.

Eikö av:lla rakkaus merkitse arvona mitään? On vain koti ja lapset ja niitä puolustetaan henkeen ja vereen. Kyllä varattuun ihastuminen on kipeä kokemus myös sille "huoralle" ja kodinrikkojalle. Varmuutta ei ole mistään. Mutta miksi ei saisi taistella?

ap

Vierailija
38/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatoitte olla toisenne sielunkumppanit, mutta mitä sitten. Oikea rakkaus ja oikein toimiminen on eri asioita. Rakastaa saa, mutta ei silti tarvitse hajottaa kahden pienen lapsen elämää. Jos sinun tapauksessa kävi hyvin, niin se on kyllä poikkeus. Ja jos väität, että ei tippaakaan kaduta, niin se on kyllä valetta tai voin kertoa, että läheisiäsi kaduttaa taatusti puolestasi.

Oksettaa tuollainen toiminta. Jos on hankkinut lapsen miehen kanssa, niin sen suhteen olisi sitten parempi olla "se oikea suhde", koska perheen rikkominen on järkyttävän tunnevammaisen ihmisen teko. Säälin sinua senkin tuuliviiri.

Vierailija
39/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei todellakaan kaikki. Miksi olet niin katkera, ja luulet kaikkien miesten pettävän?

Vierailija
40/96 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi osata käyttäytyä aikuismaisesti. Silloin kun päätetään perustaa perhe, on siihen vakavasti suhtauduttava. Minkä ihmeen takia ja millä oikeudella aikuiset ihmiset pistävät viattomien lasten elämän ihan sekaisin? Mistä ihmeestä sikiää näitä itsekeskeisiä paskoja?

Jos avioliitto on muuten ihan ok, ei sitä pidä mennä purkamaan sen takia, että on nyt sattunut rakastumaan johonkin toiseen...kunpa äidit ja isät oppisivat ensin ajattelemaan niitä lapsiaan ja sitten vasta itseään. Ei elämän täydy koko ajan olla yhtä huuman tunnetta ja rakkauden täyteistä. siihen kuuluu mutkia ja mäkiä, mutta niistä on vain mentävä läpi.

Se on sitten ihan eriasia, jos parisuhteessa on väkivaltaa ym..mutta ihan perinteisessä suhteessa eläviä, joilla kaikki on suht ok, niin antakaa ihmisten elää liittonsa ja jättäkää ne varatut miehet ja naiset rauhaan.

T: Nainen, joka ilmoitti jo siinä vaiheessa miehelleen kun kosi minua, että vasta sitten tästä avioliitosta saa lähteä, kun kuopuskin on omillaan..ja näillä mennään....ja voin sanoa että on ollut mäkiä sinne ja tänne..ja helpolla ei olla päästy...mutta kuitenkin kaikki suht ok, niin miksi sitä rikkomaan? Elämä ei lopu kun ihminen täyttää 40