Rakastunut varattuun mieheen
En olisi ikinä uskonut mulle käyvän näin. Olen ollut pidemmän aikaa ihastunut mieheen, johon olen tutustunut työn kautta. Mies on yksinkertaisesti ihana ja olenkin jo haaveillut avioliitosta ja yhteisistä lapsista... Kunnes sain tietää, että hän onkin varattu!
Olen aina ollut sitä mieltä, että varattuihin ei kosketa pitkällä tikullakaan. Mä en katselisi varattuja, enkä ikinä lähtisi varatun vokotteluihin mukaan. Mutta tämä tunne on niin voimakas, etten voi antaa vain olla. Pakko yrittää!
Muita samassa tilanteessa? Tuntuu niin pahalta. Tänäänkin olen itkenyt miehen takia. Sympatkaa mua!
Kommentit (96)
niin jotain muuta on kyllä pahasti pielessä. Luepa tekstisi uudestaan.
Tässä jutussa on korkeintaan pahasti pielessä miehen ja hänen vaimonsa suhde. Jos mies on kerta vieraissa juossut jo aijemmin, niin eikö tuo nyt ole aika selvää?
Petin työkaverin kanssa. Hän oli vapaa. Kun huomasin rakastuneeni toiseen, olin onnellinen etten ollut hankkinut mieheni kanssa lapsia. Jätin mieheni 8 vuoden salasuhteen jälkeen. Nyt olen ollut silloisen rakastajani kanssa naimisissa jo 10 vuotta. Ja yhdessä yhteensä 23 vuotta. En ole pettänyt häntä kertaakaan. Eli kaikki pettäjät eivät petä.
Ja vielä yksi pointti: MIKSI LAPSIA PITÄÄ HAALIA HETI SUHTEEN ALUSSA? Kyllä jokainen tietää, toimiiko suhde vai ei. Jos lapsen tekee, se kaataa huojuvan liiton lähes varmasti. Pitäkää siis ehkäisy päällä, olkaa yhdessä noin 5 vuotta ja jos toimii niin lapsia vasta sitten. Jos ei toimi, ota joku vapaa jota rakastat. Tässä se pähkinänkuoressa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinulla ei ollut lapsia, jee. Minäkin jätin exän, koska ihastuin toiseen ja tiesin, että rakastuisin tähän mieheen ja tiesin, että oma liitto oli kulkenut tiensä päähän. Tein siis kuten sinä ...paitsi ...odotas .. minähän en pettänytkään exääni 8 vuotta, vaan jätin se siltä istumalta, kun tajusin, että seuraava askel olisi jo petos!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllä huutomerkit ovatkin kivoja !!!!!!!!!!!!!!!! Myös kysymysmerkit on ihan kivoja ?????????????
paikkansa ettei kaikki pettäjät petä seuraavassa liitossa. Tämä on vain teidän av-mammojen keksimä juttu, jolla yritätte syyllistää ja pelotella - varsinkin sitä toista naista. Tämä on täällä ihan mantra, jota hoette joka käänteessä. Huh huh.
onko sillä mitään helvetin merkitystä pettääkö se mies enää toisessa liitossa. Etkö sinä nää metsää puilta?! Oleellista on, että se petturi mies hajottaa lastensa perheen, kodin, rauhan ja elämän. Ja se joka sanoo, että miksi haukutte toisia naisia. Sano minulle yksikin hyvä syy miksi en haukkuisi. Senkö takia, koska sinä, toinen nainen, loukkaannut siitä. Ota nyt se pääsi pois jo sieltä omasta p piip piip piip (piip tilalle voit valita mieleisesi sanan). Jos sinä tiedät olevasi osallinen perheen hajoamiseen, niin luulisi siinä tulevan hikikarpalot otsalle ja sydäntä särkisi lasten puolesta. Ajatteletko tosiaan, että jos en minä, niin sitten siinä on joku muu. Voiko tyhmempää enää olla. Yksikään mies, joka hakee avioliittoon jännitystä jostain toisesta naisesta, ei ole sen kaiken vaivannäön arvoinen. Sellainen ei ole edes mies, jos minulta kysytään. Korkeintaan muna, jolla on jalat alla.
Miksi suutuit totuudesta? En ole toinen nainen. Mistä sinä olet sellaista päähäsi saanut? Minulla on oikeus esittää mielipiteeni asiasta, jonka olen näin täällä kokenut. Oletko harkinnut terapiaa tuohon järjettömään raivonpurkaukseesi?
Ja mitä ihmettä te siellä väitätte että ap provoilee? Miksi provoilis? Ite olen kans ihan korviani myöden ihastunut naimisissa olevaan mieheen jolla on 6kk:n ikäinen vauva vaimonsa kanssa. Mies on myös ihastunut minuun. Meillä oli salasuhde jonkin aikaa, kunnes vaimo oli epäillyt jotain, sitten pidettiin hetki ettei nähty ollenkaan, siis reilun kuukauteen. Nyt ollaan taas nähty ja juteltu, mutta seksiä ei ole ollut. En tosin usko että siihen kauaa menee, kunnes taas päädytään vällyjen väliin. Mies selvästi nyt pidättelee hieman, kun vaimokin minusta tietää, mutta ei silti voi olla puhumatta "tuhmia". Todellakin voisin kuvitella oikean suhteen tähän mieheen. Me ajattelemme asioista niin samoin, meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita jne. Mua ei todellakaan haittaa, että miehellä on vauva, koska mä en itse halua lasta tehdä. Ap:lle: Aina saa toivoa ja pitää toivoa, mutta pidä kuitenkin silmät auki myös muualle. Eikä saa antaa itsestään yhtään sen enempää mitä mies antaa sulle, muuten pahimmassa tapauksessa loukkaat vain itseäsi. Tsemppiä ja käy kiinni vaan ;) Vaimon oma häpeä jos ei osaa miestään pitää hyvänä!
normaalisti en kiroile, mutta nyt on ihan pakko. En voi tajuta, mistä sinun laisia itsekkäitä olentoja sikiää. Hankkisit ensin sen yhden vauvan ja tule sitten sanomaan uudestaan tuo viimeinen lauseesi tänne. Eikö teillä haahkoilla ole mitään rajaa siinä mitä lähdette nokkimaan. Mieti hetki asioita sen pienen elämän alun perspektiivistä. Mieti asioita sen synnyttäneen äidin perspektiivistä. Mieti sitä siellä synnytyssalissa huutamassa tuskasta, kun alapää revitään halki. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin iskeä miehiä, joiden tehtävä olisi tukea perhettään ja olla läsnä lapselleen. Mitä sinä kehtaat katsoa itseäsi peilistä. Toivottavasti sinä olet provo. En meinaan tiedä ketään noin epäempaattista ja kylmää ihmistä. Vain yksi viesti ja ainut mitä jää mieleen on lapsellisuus ja sydämettömyys. Et taatusti ainakaan rakasta tätä miestä. Se ei ole rakkautta, mikä hajottaa enemmän kuin rakentaa.
että kyseinen viesti on provo!!! Miksi te vastailette näihin provoihin??
Miksi luulette provoksi? Ihan totisen totta. Mutta kerronpa tästä lisää, miten tämä alkoi...
En todellakaan ajatellut, että haluaisin olla toisten kodin rikkoja. Tutustuin tähän mieheen jo ennen kuin heidän lapsi syntyi. Torjuin hänet moneen otteeseen. Samalla hän sitten juoksi muualla "päiväkahveilla", kun ei minulta saanut. Oltiin kuitenkin kavereita koko ajan. Mies kävi päiväkahvilla myö mun kaverin luona, tosin mies ei tätä mulle koskaan ole myöntänyt, vaan kaveri itse kertoi. Joka kerta kun mies mulle ehdotteli osoitin aina häntä nimettömään ja siinä komeilevaan sormukseen... Yksi kaunis päivä en vaan enään jaksanut taistella vastaan, kun omatkin tunteet olivat ajan saatossa vain vahvistuneet, joten annoin kaiken tapahtua hänen aloitteesta.
En siis todellakaan ole mikään tunteeton, sydämmetön ja kylmä ihminen joka tieteentahtoen menis viettelemään varatun miehen, eteenkään semmosen jolla on lapsi!Ja se miksi en halua itse tehdä lasta on pelko synnytyksestä. Haluaisin lapsen, mutta en ikinä uskaltaisi synnyttää. Enkä ole todellakaan mikään teini enään, pian 25 vuotias ja perheestä haaveileva... Ja JOS kävisikin niin, että päätyisimme tämän miehen kanssa yhteen olisin tälle lapselle niin hyvä äitipuoli, kun vaan osaisin olla.
pettää, valehtelee, vonkaa. Kuka tuollaisen huolisi? Haluaa vain seksiä ja omaa tyydytystään. Vaimolle voi olla vaan hyvä juttu, kun liitto ennen pitkää päätyy eroon.
niin jotain muuta on kyllä pahasti pielessä. Luepa tekstisi uudestaan.Tässä jutussa on korkeintaan pahasti pielessä miehen ja hänen vaimonsa suhde. Jos mies on kerta vieraissa juossut jo aijemmin, niin eikö tuo nyt ole aika selvää?
Ei sitten pannut esimerkiksi tädin kummin kaimaa myös, ja sitten sai kuulla tältä tädin kummin kaimalta, että ops näin olikin käynyt. Joo jos tuo teksti ei ole provo, niin minä en halua kuulla enempää.
Petin työkaverin kanssa. Hän oli vapaa. Kun huomasin rakastuneeni toiseen, olin onnellinen etten ollut hankkinut mieheni kanssa lapsia. Jätin mieheni 8 vuoden salasuhteen jälkeen. Nyt olen ollut silloisen rakastajani kanssa naimisissa jo 10 vuotta. Ja yhdessä yhteensä 23 vuotta. En ole pettänyt häntä kertaakaan. Eli kaikki pettäjät eivät petä.
Ja vielä yksi pointti: MIKSI LAPSIA PITÄÄ HAALIA HETI SUHTEEN ALUSSA? Kyllä jokainen tietää, toimiiko suhde vai ei. Jos lapsen tekee, se kaataa huojuvan liiton lähes varmasti. Pitäkää siis ehkäisy päällä, olkaa yhdessä noin 5 vuotta ja jos toimii niin lapsia vasta sitten. Jos ei toimi, ota joku vapaa jota rakastat. Tässä se pähkinänkuoressa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jumalauta erotkaa ennenkun alkaa panemaan ympäriinsä. silloin ei ikinä ole nättejä eroja ja lapset kärsii.
paikkansa ettei kaikki pettäjät petä seuraavassa liitossa. Tämä on vain teidän av-mammojen keksimä juttu, jolla yritätte syyllistää ja pelotella - varsinkin sitä toista naista. Tämä on täällä ihan mantra, jota hoette joka käänteessä. Huh huh.
onko sillä mitään helvetin merkitystä pettääkö se mies enää toisessa liitossa. Etkö sinä nää metsää puilta?! Oleellista on, että se petturi mies hajottaa lastensa perheen, kodin, rauhan ja elämän. Ja se joka sanoo, että miksi haukutte toisia naisia. Sano minulle yksikin hyvä syy miksi en haukkuisi. Senkö takia, koska sinä, toinen nainen, loukkaannut siitä. Ota nyt se pääsi pois jo sieltä omasta p piip piip piip (piip tilalle voit valita mieleisesi sanan). Jos sinä tiedät olevasi osallinen perheen hajoamiseen, niin luulisi siinä tulevan hikikarpalot otsalle ja sydäntä särkisi lasten puolesta. Ajatteletko tosiaan, että jos en minä, niin sitten siinä on joku muu. Voiko tyhmempää enää olla. Yksikään mies, joka hakee avioliittoon jännitystä jostain toisesta naisesta, ei ole sen kaiken vaivannäön arvoinen. Sellainen ei ole edes mies, jos minulta kysytään. Korkeintaan muna, jolla on jalat alla.
Miksi suutuit totuudesta? En ole toinen nainen. Mistä sinä olet sellaista päähäsi saanut? Minulla on oikeus esittää mielipiteeni asiasta, jonka olen näin täällä kokenut. Oletko harkinnut terapiaa tuohon järjettömään raivonpurkaukseesi?
pitää mielipiteesi omina, jos ne kannustavat kodinrikkomiseen?
Ai, ihan eräänä päivänä katsahdit sormessa kiiltelevään vihkisormukseen ja sanoit, että ei, emme voi. Heh. Vähän kun lukisi jotain erittäin huonoa romaania, joka on kirjoitettu 1800-luvulla.Mutta jatka samaan malliin, kyllä mä itsekin välillä provoilen.
En todellakaan vaan yhtenä päivänä sitä vihkisormusta vaan hoksannut, ihan ensi tapaamisella. Koko juttu on alkanut kaveripohjalta. Opetelkaa nyt ihmiset sisäistämään lukemisenne. En jaksa enään teidän kanssa tästä asiata vääntää, kun en provo ole, eikä mun tarvikkaan. Teitä taitaa vaan pelottaa, että tämä tapailevani mies on omanne.
Ap:lle olin suunnannut tämän viestin alunperin, että et todellakaan ole ainut kelle näin on käynyt. Ja ihana lukea muidenkin viestejä jotka ovat sen oikeansa näin löytäneet. Ei sille mitään voi jos jompikumpi tai molemmat ovat suhteessa ennestään.
kodinrikkomiseen?
Ai, ihan eräänä päivänä katsahdit sormessa kiiltelevään vihkisormukseen ja sanoit, että ei, emme voi. Heh. Vähän kun lukisi jotain erittäin huonoa romaania, joka on kirjoitettu 1800-luvulla.Mutta jatka samaan malliin, kyllä mä itsekin välillä provoilen.
En todellakaan vaan yhtenä päivänä sitä vihkisormusta vaan hoksannut, ihan ensi tapaamisella. Koko juttu on alkanut kaveripohjalta. Opetelkaa nyt ihmiset sisäistämään lukemisenne. En jaksa enään teidän kanssa tästä asiata vääntää, kun en provo ole, eikä mun tarvikkaan. Teitä taitaa vaan pelottaa, että tämä tapailevani mies on omanne.
Ap:lle olin suunnannut tämän viestin alunperin, että et todellakaan ole ainut kelle näin on käynyt. Ja ihana lukea muidenkin viestejä jotka ovat sen oikeansa näin löytäneet. Ei sille mitään voi jos jompikumpi tai molemmat ovat suhteessa ennestään.
ei kuvauksesi sovi meidän perhe-elämään. Mutta on kieltämättä aika helvetin pelottavaa, että maailmassa tapahtuu jotain näin sairasta. Ei sitä mielellään mieti omalle kohdalle mitään vastaavaa. Kyllä siinä varmaan menisi yöunet ja miettisi, että miten sen miehen kamat ja miehen saisi raahattua sun luokse ilman, että lapset kärsii. Vaikeata siinä on enää itse toimia lapsia säästävästi, kun toinen on jo tuhonnut lasten elämän.
Kylläpäs sinä hermostuit toisen tekstistä. Taidat olla juuri näitä naisia, jotka roikkuvat liitossa, jossa oletään kuin veli ja sisko. Rakkautta ei enää ole, mutta erota et halua, koska kulissit täytyy pitää. Samalla pakotat myös toisen osapuolen tähän samaan sirkukseen.En, en todellakaan ole toinen nainen (en ole koskaan ollut). Ja muuten: ei pahemmin kannattaisi huoritella tai muutenkaan nimitellä sitä toista naista - siitä kun voi joutua oikeuteen.
ei kuvauksesi sovi meidän perhe-elämään. Mutta on kieltämättä aika helvetin pelottavaa, että maailmassa tapahtuu jotain näin sairasta. Ei sitä mielellään mieti omalle kohdalle mitään vastaavaa. Kyllä siinä varmaan menisi yöunet ja miettisi, että miten sen miehen kamat ja miehen saisi raahattua sun luokse ilman, että lapset kärsii. Vaikeata siinä on enää itse toimia lapsia säästävästi, kun toinen on jo tuhonnut lasten elämän.
te kaikki kuvittelette, että lasten elämä on pilalla jos äiti ja isi eroaa? Yksinhuoltajaäidin kasvattamana voin sanoa, että olen varmasti paljon onnellisemmin kasvanut näin, kuin että jos olisin kasvanut kodissa jossa isä ryyppää ja juoksee vieraissa naisissa! Ei me hyvätavaton eletä missään 1800-luvulla jolloin avioliitossa on pysyttävä oli rakkautta tai ei. Ne lapset huomaa kyllä ihan itse jos vanhemmat ei toisiaan rakasta, pettivätpä he tai eivät.
Tutustuin tähän mieheen jo ennen kuin heidän lapsi syntyi. Torjuin hänet moneen otteeseen. Samalla hän sitten juoksi muualla "päiväkahveilla", kun ei minulta saanut. Oltiin kuitenkin kavereita koko ajan. Mies kävi päiväkahvilla myö mun kaverin luona, tosin mies ei tätä mulle koskaan ole myöntänyt, vaan kaveri itse kertoi. Joka kerta kun mies mulle ehdotteli osoitin aina häntä nimettömään ja siinä komeilevaan sormukseen... Yksi kaunis päivä en vaan enään jaksanut taistella vastaan, kun omatkin tunteet olivat ajan saatossa vain vahvistuneet, joten annoin kaiken tapahtua hänen aloitteesta.
Panee ympäri kyliä. Miksi haluat tällaisen kuspään ristiksesi?
kodinrikkomiseen?
olet oikeassa, että kannustakaan. Täytyy rehellisesti myöntää. Olit vaan niin loukkaava tuossa viestissäsi, että pahoitin mieleni siitä. Olet oikeassa tämä ketju todellakin nostattaa sykettä.. Oma vika, mitäs luen.
Aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi osata käyttäytyä aikuismaisesti. Silloin kun päätetään perustaa perhe, on siihen vakavasti suhtauduttava. Minkä ihmeen takia ja millä oikeudella aikuiset ihmiset pistävät viattomien lasten elämän ihan sekaisin? Mistä ihmeestä sikiää näitä itsekeskeisiä paskoja? Jos avioliitto on muuten ihan ok, ei sitä pidä mennä purkamaan sen takia, että on nyt sattunut rakastumaan johonkin toiseen...kunpa äidit ja isät oppisivat ensin ajattelemaan niitä lapsiaan ja sitten vasta itseään. Ei elämän täydy koko ajan olla yhtä huuman tunnetta ja rakkauden täyteistä. siihen kuuluu mutkia ja mäkiä, mutta niistä on vain mentävä läpi. Se on sitten ihan eriasia, jos parisuhteessa on väkivaltaa ym..mutta ihan perinteisessä suhteessa eläviä, joilla kaikki on suht ok, niin antakaa ihmisten elää liittonsa ja jättäkää ne varatut miehet ja naiset rauhaan. T: Nainen, joka ilmoitti jo siinä vaiheessa miehelleen kun kosi minua, että vasta sitten tästä avioliitosta saa lähteä, kun kuopuskin on omillaan..ja näillä mennään....ja voin sanoa että on ollut mäkiä sinne ja tänne..ja helpolla ei olla päästy...mutta kuitenkin kaikki suht ok, niin miksi sitä rikkomaan? Elämä ei lopu kun ihminen täyttää 40
sinähän se oletkin sitten niin täydellinen, että sulla on varaa tulla tänne tuomitsemaan muita?
ei kuvauksesi sovi meidän perhe-elämään. Mutta on kieltämättä aika helvetin pelottavaa, että maailmassa tapahtuu jotain näin sairasta. Ei sitä mielellään mieti omalle kohdalle mitään vastaavaa. Kyllä siinä varmaan menisi yöunet ja miettisi, että miten sen miehen kamat ja miehen saisi raahattua sun luokse ilman, että lapset kärsii. Vaikeata siinä on enää itse toimia lapsia säästävästi, kun toinen on jo tuhonnut lasten elämän.te kaikki kuvittelette, että lasten elämä on pilalla jos äiti ja isi eroaa? Yksinhuoltajaäidin kasvattamana voin sanoa, että olen varmasti paljon onnellisemmin kasvanut näin, kuin että jos olisin kasvanut kodissa jossa isä ryyppää ja juoksee vieraissa naisissa! Ei me hyvätavaton eletä missään 1800-luvulla jolloin avioliitossa on pysyttävä oli rakkautta tai ei. Ne lapset huomaa kyllä ihan itse jos vanhemmat ei toisiaan rakasta, pettivätpä he tai eivät.
Ei ne kaikki isät, jotka pettää ja jättää perheensä ole alkoholisteja, väkivaltaisia ja juokse alati naisissa. Eikä ne hajotetut liitot ole aina huonoja. Joskus käy niin, että mies vaan ihastuu työkaveriin ja se on menoa. Näitä on varmasti suuri osa petostapauksista. Ei siinä enää edes välttämättä ole mies, joka ei halua jatkaa, vaikka onkin syyllinen tapahtuneeseen.
Näissä tapauksissa mies (yhdessä kakkosnaisen kanssa) todellakin hajottaa lasten perheen aivan turhaan.
Tutustuin tähän mieheen jo ennen kuin heidän lapsi syntyi. Torjuin hänet moneen otteeseen. Samalla hän sitten juoksi muualla "päiväkahveilla", kun ei minulta saanut. Oltiin kuitenkin kavereita koko ajan. Mies kävi päiväkahvilla myö mun kaverin luona, tosin mies ei tätä mulle koskaan ole myöntänyt, vaan kaveri itse kertoi. Joka kerta kun mies mulle ehdotteli osoitin aina häntä nimettömään ja siinä komeilevaan sormukseen... Yksi kaunis päivä en vaan enään jaksanut taistella vastaan, kun omatkin tunteet olivat ajan saatossa vain vahvistuneet, joten annoin kaiken tapahtua hänen aloitteesta.
Otit tollasen miehen, joka makaa jokaisen kanssa? Siis wtf??
Eikö av:lla rakkaus merkitse arvona mitään? On vain koti ja lapset ja niitä puolustetaan henkeen ja vereen. Kyllä varattuun ihastuminen on kipeä kokemus myös sille "huoralle" ja kodinrikkojalle. Varmuutta ei ole mistään. Mutta miksi ei saisi taistella?ap
Ihastus ja ajatusten hetken hairahdus on jokaisessa pitkässä suhteessa lähestulkoon sääntö jossain vaiheessa. Jos sinä nyt avioituisit tuon unelmoimasi miehen kanssa se kävisi myös teille. Miehesi ihastuisi, sinä ihastuisit - muihin - jossain vaiheessa.
Rakkautta pitää kuitenkin kunnioittaa. Sinä tiedät, että miehellä on oma rakas, jonka kanssa on naimisissa ja oliko lapsiakin. Miksi silti vongut osingoille? No, minäpä kerron. Olet epätoivoinen, yksinäinen ja kaipaat niin hirveästi jonkun miehen syliin käpertymistä, biologinen kello raksuttaa jne. että olet valmis sumentamaan silmäsi kaikelta järjelliseltä.
Haluat ja olet jo päättänyt, että mies on oikea unelmien mies ja uneksit hänestä jatkuvasti, koska se on mukavaa. Siten ruokit omaa ihastustasi ja miehestä on muodostunut sinulle pakkomielle. Siitä itkutkin. Jos haluaisit tarpeeksi, voisit lopettaa haaveilun ja ihastus loppuisi ennen pitkää, mutta ilmeisesti et halua. Ja kun ei ole ketään muutakaan josta haaveilla, on sen lopettaminen erityisen hankalaa. Jos ei ole omaa poikakaveria niin onpa ainakin unelmissa!
Jos olisi paljastunut, että mies on homo, et tietenkään enää haluaisi roikkua hänessä koska se olisi varmasti täysin hedelmätöntä, mutta sinulle vaimon tai lasten tunteet eivät merkitse mitään joten et ole valmis luopumaan omista pilvilinnoistasi.
Turha kehottaa heräämään todellisuuteen. Todennäköisesti heräät todellisuuteen jossain vaiheessa, ja viimeistään silloin, kun mies ilmoittaa että hän on muuten varattu eikä halua ryhtyä pettämään vaimoaan. Miehet voivat joskus vilkuilla, vaikkeivät olekaan halukkaita rikkomaan kotiaan. Ihan niinkuin naisetkin, mikä on ymmärrettävää. Ja toki on niitäkin, joille mikään petos tai vastaava ei tuota tunnontuskia, mutta kukapa sellaista puolisoa tai seksikumppania haluaisikaan ;) Tai voit herätä silloin, kun löydät jonkun muun miehen, joka alkaa kiinnostaa sinua. Toivottavasti hän on vapaa, jolloin ei tarvitse haaveilla turhaan ja itkeskellä yksinään.
Kylläpäs sinä hermostuit toisen tekstistä. Taidat olla juuri näitä naisia, jotka roikkuvat liitossa, jossa oletään kuin veli ja sisko. Rakkautta ei enää ole, mutta erota et halua, koska kulissit täytyy pitää. Samalla pakotat myös toisen osapuolen tähän samaan sirkukseen.En, en todellakaan ole toinen nainen (en ole koskaan ollut). Ja muuten: ei pahemmin kannattaisi huoritella tai muutenkaan nimitellä sitä toista naista - siitä kun voi joutua oikeuteen.
sattuipas. En ole sellaisessa kulissiliitossa. Harmittaa vaan toisten perheiden puolesta. Onko se sitäpaitsi joku oikeutus pettämiselle, jos elää kuten sisko ja veli. Eiköhän nämäkin odota luottamusta. Ja eiköhän näissä liitoissa ole vastuu kummallakin osapuolella parisuhteen tilasta.
Mutta kyllä ...minä pakotan mieheni tähän sirkukseen. No ei vaisinkaan.
Onko sinulla jotkut selvännäkijän linssit siellä? Antaisitko minulle lainaan, voisin tarvita niitä. Kannattaa hieman säätää niitä tai sitten pistää omalle mielikuvitukselle jarruja.
kun lukee näitä keskustelupalstoja. Jatkuvasti naiset valittaa, että ollaan kuin sisko ja veli, mutta ei erota eikä anneta toisenkaan lähteä.