Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urtikaria/nokkosihottuma: Mistä sinulle tulee sitä?

Vierailija
19.01.2012 |

Esiintyykö usein ja kuinka voimakkaana (ts. tuleeko näppylöitä joka paikkaan, ovatko isoja, onko muita oireita)? Kaunako kestää?

Minulle on alkanut tulemaan aivan yhtäkkiä ja minulla ei ole aavistustakaan, mikä aiheutta. Välillä pahempana, välillä lievempänä.

Kiitos, jos jaksoit vastata!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta itselle tuore juttu niin ajattelin tulla kirjoittamaan tuohon buranaan liittyen.. Mulle ihotautilääkäri vaihtoi buranan parasetamoliin, burana on nokkosihottumalle kuin heittäisi bensaa liekkeihin. 

Vierailija
62/62 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tämä ihan yhtäkkiä reilu puoli vuotta sitten. Koko kroppa läikkiä täynnä, naama ja luomet turvoksissa, huulet kuin botoxia laitettu. Eikä ole auttanut kortisonit, histamiinit tai muut lääkkeet. Otin aamulla ja illalla 4+4. Ei ole ollut stressiä tms. ei voinut yhdistää syömisiin, keleihin, ei mihinkään.

Nyt alkaa olla jo voiton puolella. Ja kuten joku jo edellä maininnut niin kannattaa kiinnittää huomiota öljyihin, vitamiineihin yms. ja ottaa selvää ja käyttää vain laadukkaita, tutkittuja tuotteita. Näistä minä koen saaneeni avun, varmaksi en toki voi sanoa. Ajallisesti vain sopii. Nyt olen jo jättänyt allergialääkkeistä suurimman osan pois. Ei ole siis hävinnyt yhtäkkiä kuin on tullutkin, vaan pikkuhiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla