Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko (seksistä) ?

Vierailija
15.01.2012 |

Olen kieltäytynyt peppuseksistä, silti mies (emme ole suhteessa) on toistuvasti laittanut sormeaan sinne, vaikka haluaisin että se alue jätettäisiin rauhaan, en nauti siitä.

Olin vatsallaan, ja mies päällä. Tiedän, että olen alhaalta VÄLJÄ, ja senkin takia mies olisi kiinnostunut tuikkaamaan toiseen reikään, että tuntuisi jossain. Välillä se tuntuu sovittelevan itseään sinne, jolloin sanon, että lopeta. Luulin, että näin oli nytkin, mutta sen sijaan se työntyikin sisään - ja voi helvetti sitä kipua. Menin oikeasti paniikkiin, koska siinä kivussa ei ollut mitään nautinnollista, ja käskin kovaan ääneen lopettamaan ja ottamaan sen pois sieltä. Sen sijaan hän jatkoi huohottaen "tykkäät kuitenkin", jolloin huusin, että en tykkää, lopeta ja koitin riuhtoa itseni pois sieltä alta (ei onnistunut). No, mies kuitenkin lopetti sitten, meinasin ruveta itkemään, koska niin loukkaantunut olin.

Olisitko sinä loukkaantunut?

Ps. en muuten ymmärrä miten joku voi nauttia siitä, että takapuoleen työnnetään jotain... :D

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan se ja sama kuinka paljon se pyyteli anteeksi. Älä herrajumala mieti kuuluisko tollasesta loukkaantua enemmänkin, jos tuntuu että loukkaannuit todella pahasti niin se on siinä sitten, sinä loukkaannuit ja piste, siinä ei muilta kysellä miltä heistä tuntuisi. (Minä ainakin loukkaantuisin aika pahasti ja rikosilmoitus kehiin, varsinkaan kun ei seurustele kyseisen ihmisen kanssa.) Sä oot arvokas ihminen, niinkuin kaikki muutkin, kellään ei ole oikeutta kohdella sua miten sattuu. Jos tolta tuntuu, niin sun pitää alkaa ottamaan parempaa otetta elämääs. JA SE EI TODELLAKAAN OLLU SUN OMA VIKA, ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ EDES AJATTELE NOIN!

Vierailija
62/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen tulkinta! EI on EI missä vaiheessa tahansa. Jos nainen vedättää, niin se on tosi typerää käytöstä, mutta ei oikeuta raiskaukseen.

Mun mielestä raiskaus on se, jos mies ottaa väkisin kun naisella on vielä vaatteet päällä tai ylipäätään nainen ei ole tehnyt elettäkään seksin suuntaan ja mies niin sanotusti tulee ja ottaa.

Jos taas ollaan jo harrastamassa seksiä ja nainen toteaa, että tämä ei nyt nappaakaan, mielestäni nainen voi miettiä vastuutaan asiassa, onko kohtuullista syyttää raiskauksesta, jos on kuitenkin jo suostunut seksiin. Lain tehtävähän suojella suojatonta, se on vain väline taata oikeutta haavoittuvammalle osapuolelle. Sanoit, että tämä ei ole mielipideasia, on se sikäli, että minulla voi olla tulkinta siitä, mikä mielestäni on raiskaus riippumatta siitä, mikä tulkinta on johtanut lakiin. Nainenhan saa oikeutta tilanteessa, jossa on suostunut itse seksiin mutta toteaa sitten, että ei tää nyt nappaakaan ja voi syyttää raiskauksesta. Minusta tämä vaihtoehto, että nainen on vapaa syyttämään raiskauksesta vaikka on itse ensin suostunut seksiin, taas tekee hallaa niille, joita kohtaan ihan oikeasti kohdistuu väkivaltaa.

Mielestäni siis on järkevää pohtia, kuinka tilanne tulisi ratkaista ja näen lain vain yhtenän keinona siihen. Ja myös erittäin kapeana keinona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän mies lopetti eikä jatkanut loppuun, mutta ei tosin heti, kun pyysin, ja siitä syystä loukkaannuin - se avuttomuuden tunne (sekä kipu) oli niin kamalaa. Ei mua kyllä tarvitse tyhmäksi haukkua silti, vaikka en tästä nyt heti juokse tekemään ilmoitusta ja aion tavata tuota miestä vielä, jos se hänelle sopii

Sulla on oikeus loukkaantua tuosta! Et tosissasi meinaa vielä tavata tuota miestä ''jos hänelle sopii'' ????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Vierailija
64/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ymmärrän itse oikein hyvin, miksi sinulla on tarve jatkaa tuon idiootin miehen näkemistä, minulla on itselläni ollut monta samanlaista suhdetta, ja niihin huonostikohteleviin jää koukkuun nimenomaan siksi, että ne kohtelee huonosti. Hyvinkohtelevaan ei vain voi jäädä samalla tavalla koukkuun. Minulla se johtui mm. siitä, että olin lapsena ja nuorena tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi ja toistin sitä samaa käyttäytymismallia, ja lisäksi kun täytin pääni sen huonon ihmissuhteen miettimisellä, ei minun "tarvinnut" miettiä oikeita mieleni ongelmia. En lukenut kaikkia vastauksia mutta tuosta pääsee eroon esim. terapiassa. Se, miten pääset eroon tästä miehestä, onnistuu suurin piirtein kuten muistakin huumeista vieroittautumalla, eli lopetat tykkänään kaiken yhteydenpidon ja kärsit vieroitusoireet. Jälkeenpäin et näe siinä miehessä enää mitään hyvää. Jotta taas et jatkossakin sotkeudu tuollaisiin ihmissuhteisiin, sun pitää selvittää miksi sellaisiin hakeudut. Mulla oli ihan sama juttu, että mistään muusta ei saa samanlaista tunnetta, mutta kyllä sen tunteen kuuluu tulla ihmisestä itsestään eikä kenestäkään muusta, jos ainoa ilonlähde on paska mies niin jossain on vikaa.

Vierailija
65/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo se, että olet ns. koukussa tuohon tyyppiin kertoo siitä, että hänen kanssaan ei kannattaisi olla tekemisissä. Ihan sama onko hän nyt "narsisti" vai ei, se käsite nyt on ihan puhkikulutettu muutenkin. Ihan tuosta narsisti-käsitteestä riippumatta hän kohtelee sinua huonosti, ottaa väkisin, kohtelee alentavasti jne. Ei sillä silloin ole mitään merkitystä nimittääkö tuota vaarallista mulkkua narsistiksi vai ei.

Ihminen keksii kyllä itselleen mitä ihmeellisempiä defenssejä jos on tarpeeksi riippuvainen jostakin asiasta/ihmisestä. Kuten nyt tämä sinun "ainakin tiedostan sen enkä ole sinisilmäinen". Minä olen tämän ketjun perusteella vähän eri mieltä tuosta sinisilmäisyydestä. Selvästikin olet sinisilmäinen sen suhteen, miten huonosti sinulle voi käydä jos et ota vastuuta itsestäsi.

Vierailija
66/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletetaan, että tämä ei ole syy, miksi ap:n pitäisi laittaa välit poikki kokonaan tuon miehen kanssa niin onko teidän mielestänne oikeasti rakentava tapa edetä siten, että ap syyttää miestä raiskauksesta?

Minusta vaan seksi on sellainen alue, että voi tulla ylilyöntejä. Tuo aloituksen mies oli mielestäni törppö ja idiootti mutta jos tarkoitus on osoittaa, että hän toimi väärin, ei raiskaussyyte ole mielestäni mitenkään havainnollinen tässä tilanteessa. Voin luultavasti ajatella näin sen vuoksi, että olen itse joskus harrastanut anaaliseksiä, että on sattunut, tosin mies on silloin heti lopettanut, kun on tuntunut pahalta.

Mielestäni kuitenkin jos ap on alunperin suostunut seksiin, on ristiriitaista syyttää miestä raiskauksesta. Meinaako tämä sitä, että aina voi syyttää miestä raiskauksesta, jos mies toimii sängyssä jotenkin ei-toivotulla tavalla? (Laukeaa naamalle? Laukeaa suuhun vahingossa?)

Naisella on oikeus missä vaiheessa tahansa sanoa että ei enää, vaikka ukko pysyisikin "sallituissa" rei'issä. Jos jatkaa kiellosta huolimatta se on raiskaus, oli sitten aloitettu miten vaan yhteisellä sopimuksella.

Ja miksi ap:n pitäisi tässä mitään alkaa sovitella tai olla "rakentava"?! Hän on seksuaaliväkivallan uhri, senkin idiootti!

Mun mielestä jos nainen on lähtenyt leikkiin, pitäis leikkiä kestää, mikä mielestäni tarkoittaa sitä, että pitää kestää sekin, että toinen käyttäytyy törpösti mutta kipua ei tarvitse kestää (ja mieshän lopetti). Mutta en voi samastua ajatukseen, että jos nainen on jo suostunut seksiin, hän voi yhtäkkiä bäkata tilanteesta kuinka hänelle sopii ja syyttää sitten miestä raiskauksesta. Sen vuoksi minusta tuo on tyhmää ja suorastaan idioottimaista toimintaa mieheltä mutta raiskaukseksi en sitä nimittäisi.

Toi ''se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön'' ei todellakaan päde näissä asioissa! Ja se juttu olikin tässä se, että nainen sanoi ettei halua, MUTTA mies jatkoi, eli turhaan ei raiskauksesta syytetä! Jos mies olisi lopettanut heti, niin silloin se olis kokonaan eriasia.

Vierailija
67/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen tulkinta! EI on EI missä vaiheessa tahansa. Jos nainen vedättää, niin se on tosi typerää käytöstä, mutta ei oikeuta raiskaukseen.

Mun mielestä raiskaus on se, jos mies ottaa väkisin kun naisella on vielä vaatteet päällä tai ylipäätään nainen ei ole tehnyt elettäkään seksin suuntaan ja mies niin sanotusti tulee ja ottaa.

Jos taas ollaan jo harrastamassa seksiä ja nainen toteaa, että tämä ei nyt nappaakaan, mielestäni nainen voi miettiä vastuutaan asiassa, onko kohtuullista syyttää raiskauksesta, jos on kuitenkin jo suostunut seksiin. Lain tehtävähän suojella suojatonta, se on vain väline taata oikeutta haavoittuvammalle osapuolelle. Sanoit, että tämä ei ole mielipideasia, on se sikäli, että minulla voi olla tulkinta siitä, mikä mielestäni on raiskaus riippumatta siitä, mikä tulkinta on johtanut lakiin. Nainenhan saa oikeutta tilanteessa, jossa on suostunut itse seksiin mutta toteaa sitten, että ei tää nyt nappaakaan ja voi syyttää raiskauksesta. Minusta tämä vaihtoehto, että nainen on vapaa syyttämään raiskauksesta vaikka on itse ensin suostunut seksiin, taas tekee hallaa niille, joita kohtaan ihan oikeasti kohdistuu väkivaltaa.

Mielestäni siis on järkevää pohtia, kuinka tilanne tulisi ratkaista ja näen lain vain yhtenän keinona siihen. Ja myös erittäin kapeana keinona.

kuinka paljon mielestäsi nainen saa vedättää? Saako nainen mielestäsi runkata miehelle stondiksen alastomana ja todeta sitten, ettei nyt kiinnostakaan?

Ts. hain alun perinkin sitä, että laki voi tarjota oikeutta perin rajallisesti ja ihmiset voivat jopa ihan itse sopia omat asiansa ilman oikeusjuttua. Niin rajautuuko tämä sellaiseksi asiaksi, jossa saa oikeutta vain lain kautta?

Vierailija
68/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuvittelet pääseväsi siitä eroon koska haluat, ja teille ei muka ole tulossa suhdetta, ja et ole vaarassa koska tiedostat tilanteen?

Sut on jo raiskattu ja edelleen tapaat miestä hänen ehdoillaan, jos hänelle sopii! Tuo todistaa että sua viedään jo kuin pässiä narussa. Jos et hankkiudu siitä narsistista eroon nyt, et ehkä pääse siitä enää eroon!

Tiedän että se on vaikeeta. Ite olin tollasen kusimulkun kanssa vuosia ja tein lapsenkin sille. Oikeesti. Sulla on nyt mahdollisuus irtautua siitä. Tee se.

Vaikkei olisikaan narsisti, se tekee sulle selvästi pahaa, on tehnyt jo sekä henkisesti että fyysisesti. Et saa siltä mitään mistä et maksaisi liian kovaa hintaa.

Voimia! Rakasta ja arvosta itseäsi!

Vierailija
69/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ymmärrän itse oikein hyvin, miksi sinulla on tarve jatkaa tuon idiootin miehen näkemistä, minulla on itselläni ollut monta samanlaista suhdetta, ja niihin huonostikohteleviin jää koukkuun nimenomaan siksi, että ne kohtelee huonosti. Hyvinkohtelevaan ei vain voi jäädä samalla tavalla koukkuun. Minulla se johtui mm. siitä, että olin lapsena ja nuorena tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi ja toistin sitä samaa käyttäytymismallia, ja lisäksi kun täytin pääni sen huonon ihmissuhteen miettimisellä, ei minun "tarvinnut" miettiä oikeita mieleni ongelmia. En lukenut kaikkia vastauksia mutta tuosta pääsee eroon esim. terapiassa. Se, miten pääset eroon tästä miehestä, onnistuu suurin piirtein kuten muistakin huumeista vieroittautumalla, eli lopetat tykkänään kaiken yhteydenpidon ja kärsit vieroitusoireet. Jälkeenpäin et näe siinä miehessä enää mitään hyvää. Jotta taas et jatkossakin sotkeudu tuollaisiin ihmissuhteisiin, sun pitää selvittää miksi sellaisiin hakeudut. Mulla oli ihan sama juttu, että mistään muusta ei saa samanlaista tunnetta, mutta kyllä sen tunteen kuuluu tulla ihmisestä itsestään eikä kenestäkään muusta, jos ainoa ilonlähde on paska mies niin jossain on vikaa.

Ehkäpä heillä on muutenkin jotenkin kiihottavaa seksiä jos mies on tuollainen joka "tulee ja ottaa", kolikon kääntöpuoli on vaan se, ylittää myös rajat sitten. Noin mä siis tulkitsisin asian ja sen vuoksi taas saan heti tälle sellaisen tulkinnan, että ap on huumaantunut, heillä on ollut kiihkoa joten tällainenkaan tapaus ei vielä kokonaan ole turn-off, vaikka siinä rajan yli mentiinkin. Olenko oikeilla jäljillä ap?

Vierailija
70/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanot ettei teille suhdetta yhteenmuuttoineen ym voisi tulla. Jos tehdään sellainen ajatusleikki, että mies kuitenkin sanelisi sinulle että se on joko yhteenmuutto tai täydellinen ero niin mitä tekisit?

Vierailija
71/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkäpä heillä on muutenkin jotenkin kiihottavaa seksiä jos mies on tuollainen joka "tulee ja ottaa", kolikon kääntöpuoli on vaan se, ylittää myös rajat sitten. Noin mä siis tulkitsisin asian ja sen vuoksi taas saan heti tälle sellaisen tulkinnan, että ap on huumaantunut, heillä on ollut kiihkoa joten tällainenkaan tapaus ei vielä kokonaan ole turn-off, vaikka siinä rajan yli mentiinkin. Olenko oikeilla jäljillä ap?"

No kieltämättä olet ainakin siinä oikeassa, että pidän siitä, kun mies "tulee ja ottaa" ja on aggressiivinen muutenkin, mutta kuitenkin niin, että mua ei pakoteta mihinkään.

Mies on satuttanut mua henkisesti niin monin tavoin, etten tästä edes osaa niin paljon suuttua. En muutenkaan oikein osaa suuttua enää mistään, tai jos suutun, niin se menee nopeasti ohi.

AP

Vierailija
72/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla on ongelma johon pitää hakea apua?

Vierailija
73/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap, sanot ettei teille suhdetta yhteenmuuttoineen ym voisi tulla. Jos tehdään sellainen ajatusleikki, että mies kuitenkin sanelisi sinulle että se on joko yhteenmuutto tai täydellinen ero niin mitä tekisit?"

En osaa sanoa. Salaa pienessä mielessäni haaveilen yhteisestä tulevaisuudesta ja haluaisin oikean suhteen - realistisesti ajateltuna se ei olisi mahdollista, koska en ensinnäkään pystyisi luottamaan mieheen. Ja mä tiedän, ettei se tollasta tosiaan ehdottaisikaan.

AP

Vierailija
74/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ollaan jo harrastamassa seksiä ja nainen toteaa, että tämä ei nyt nappaakaan, mielestäni nainen voi miettiä vastuutaan asiassa, onko kohtuullista syyttää raiskauksesta, jos on kuitenkin jo suostunut seksiin.

Maahanmuuttajat jonkin lukemani tutkimuksen mukaan eivät näitä puskaraiskauksia tee. Ainakaan enempää, kuin suomalaiset. Heille naisen ei on kuitenkin kulttuurillisista syistä joskus vaikea ottaa vakavasti. Eli kun lähdet baarista mamun mukaan, voi olla, että päädyt harrastamaan seksiä vastoin tahtoasi. Tuo mukaan lähtö kun on vähän niin kuin suostumus seksiin, ja se ei pelailua. Tämä tosin voi olla suomalaisenkin miehen "selitys". Ei tehdä tästä mamu-keskustelua, toin esiin puolen, jossa raiskaus ei ole vain puskasta hyppiviä tyyppejä.

Suomen laki tuntee myös raiskauksen avioliitossa - onko sekikään sitten raiskaus, kas kun menemällä naimisiin jonkun kanssa antaa tälle oikeuden panna kun huvittaa?

kuinka paljon mielestäsi nainen saa vedättää? Saako nainen mielestäsi runkata miehelle stondiksen alastomana ja todeta sitten, ettei nyt kiinnostakaan?

Tottakai saa. Tämän jälkeen ei tosin voi näillä teoin syyttää raiskauksesta (paitsi mies, jos ei ollut omasta vapaasta tahdostaan mukana). Mutta siinä tapauksessa tietysti voi, jos mies sitten harrastaa seksiä naisen halun vastaisesti. Sama muuten toimii ihan toiseenkin suuntaan, mies saa myös antaa ymmärtää vaikkei sitten ymmärrä antaa jne.

Nainen ei siis voi jälkikäteen päättää, että se olikin raiskaus, mutta jos jo tekohetkellä (kuten ap) ilmaisee haluttomuutta, tai jos on tiedottomassa tilassa, raiskaus se nyt vaan on.

Vierailija
75/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap, sanot ettei teille suhdetta yhteenmuuttoineen ym voisi tulla. Jos tehdään sellainen ajatusleikki, että mies kuitenkin sanelisi sinulle että se on joko yhteenmuutto tai täydellinen ero niin mitä tekisit?"

En osaa sanoa. Salaa pienessä mielessäni haaveilen yhteisestä tulevaisuudesta ja haluaisin oikean suhteen - realistisesti ajateltuna se ei olisi mahdollista, koska en ensinnäkään pystyisi luottamaan mieheen. Ja mä tiedän, ettei se tollasta tosiaan ehdottaisikaan.

AP

Mutta kun kuitenkin haaveilet niin jos kaikesta huolimatta tuo tilanne tulisi niin saattaisit sortua?

Toistan myös aiemman kirjoittajan kysymyksen: tiedostatko, että sulla on ongelma jolle tarttis tehdä jotain?

Vierailija
76/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naista voi panna vastoin tämän tahtoa, koska nainen on onnistunut kiihottamaan miestä niin paljon, että tämä yksinkertaisesti haluaa seksiä, niin onko tappokin ok, jos uhri on onnistunut ärsyttämään vastapuolta niin paljon, että tämä yksinkertaisesti kokee suurta halua tappaa? Esim. vaikka tökkimällä tätä käsivarteen etusormella tunnin ajan kertoen samalla miten paska jätkä toinen on? Silloin tappo oli ihan ymmärrettävä teko eikä siitä tule rangaista?

Vierailija
77/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toistan myös aiemman kirjoittajan kysymyksen: tiedostatko, että sulla on ongelma jolle tarttis tehdä jotain?"

Tiedostan, että mun itsetuntoasiat ei ole kohdillaan, ja olen niistä joskus käynyt keskustelemassa. Tiedostan, että mua on suhteellisen helppo "käyttää", ei siksi että olisin sinisilmäinen, vaan koska en pidä itseäni minkään arvoisena (mikä taas johtuu ympäristöni suhtautumisesta minuun). Tiedostan, että mies tässä luultavasti ajattelee mua tyhmänä rukkasena, joka ei tajua mistään mitään, mutta mä taas saan iloa toisen ihmisen läheisyydestä, jota ilman mulla on vielä pahempi olo.

AP

Vierailija
78/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on käytännössä raiskaus, että laitetaan väkisin persläpeen vaikka nainen on sen ehdottomasti kieltänyt. Kyllä parisuhteessakin molempien pitää saada päättää mitä heidän ruumiilleen saa tehdä ja mitä ei! Minulta tuommoinen äijä ei kyllä saisi seksiä kuukausiin, ja jos ei olisi lapsia tai muita siteitä tyyppiin niin häipyisin persraiskarin luota samantien.

Vierailija
79/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toistan myös aiemman kirjoittajan kysymyksen: tiedostatko, että sulla on ongelma jolle tarttis tehdä jotain?"

Tiedostan, että mun itsetuntoasiat ei ole kohdillaan, ja olen niistä joskus käynyt keskustelemassa. Tiedostan, että mua on suhteellisen helppo "käyttää", ei siksi että olisin sinisilmäinen, vaan koska en pidä itseäni minkään arvoisena (mikä taas johtuu ympäristöni suhtautumisesta minuun). Tiedostan, että mies tässä luultavasti ajattelee mua tyhmänä rukkasena, joka ei tajua mistään mitään, mutta mä taas saan iloa toisen ihmisen läheisyydestä, jota ilman mulla on vielä pahempi olo.

AP

varma että sulla oli pahempi olo ennen tuota miestä, siis kun olit ilman mitään miestä?

Vierailija
80/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Eli otat mieluummin sen riskin että tuon miehen kanssa lopulta voit vielä entistäkin pahemmin kuin kestäisit eron aiheuttaman tuskan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi