Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko (seksistä) ?

Vierailija
15.01.2012 |

Olen kieltäytynyt peppuseksistä, silti mies (emme ole suhteessa) on toistuvasti laittanut sormeaan sinne, vaikka haluaisin että se alue jätettäisiin rauhaan, en nauti siitä.

Olin vatsallaan, ja mies päällä. Tiedän, että olen alhaalta VÄLJÄ, ja senkin takia mies olisi kiinnostunut tuikkaamaan toiseen reikään, että tuntuisi jossain. Välillä se tuntuu sovittelevan itseään sinne, jolloin sanon, että lopeta. Luulin, että näin oli nytkin, mutta sen sijaan se työntyikin sisään - ja voi helvetti sitä kipua. Menin oikeasti paniikkiin, koska siinä kivussa ei ollut mitään nautinnollista, ja käskin kovaan ääneen lopettamaan ja ottamaan sen pois sieltä. Sen sijaan hän jatkoi huohottaen "tykkäät kuitenkin", jolloin huusin, että en tykkää, lopeta ja koitin riuhtoa itseni pois sieltä alta (ei onnistunut). No, mies kuitenkin lopetti sitten, meinasin ruveta itkemään, koska niin loukkaantunut olin.

Olisitko sinä loukkaantunut?

Ps. en muuten ymmärrä miten joku voi nauttia siitä, että takapuoleen työnnetään jotain... :D

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Nyt sinulla on mahdollisuus antaa vastalahja miehelle. Hellästi sivele häntä dildolla perseeseen, koska hän kuitenkin haluaa sitä. Muista, että liukkari on turhaa. Runno ja väännä ja kierrä, oma vikansa jos käänsi perseensä sulle. Jos et itse halua tätä rakkauden tekoa tehdä, niin tilaa joku hieman tulisempi kaverisi tekemään tämä romantiikan ele.

Vierailija
102/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi isomunainen mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tämä aloitus oli provo, koska muussa tapauksessa olen erittäin huolestunut kirjoittajan itsetunnosta.

Ymnmärrän, että yksinäisyys on monelle vaikeaa, mutta läheisyyttä saa takuuvarmasti muutenkin kuin raiskauksen muodossa.

Jos miestä kiehtoo anaaliseksi ja hän pitää rajuista otteista, joissa selkeä kielto ei merkitse mitään, niin ratkaisu toki löytyy.

Suosittelen, että marssit seksikauppaan ostamaan anaalikäyttöön tarkoitetun jättidildon tai vihannestiskille esim. munakoiso-ostoksille. Kurkku on ihan turhan pieni vaihtoehto, porkkanasta puhumattakaan. Tarkoituksenahan on tuottaa toiselle kovaa kipua.

Houkuttele mies hänen kotonaan jännittävään sitomisleikkiin ja laita vielä side silmille. Sen jälkeen voit jatkaa hänen suosimallaan tyylillä, mutta apuvälineitä käyttäen. Liukasteet, alkuhyväilyt yms. ovat ihan turhaa nynnyjen hommaa. Mies on jo osoittanut sinulle, millaisesta toiminnasta hän nauttii. Aika esittää kiitos tapahtuneesta tavalla, jota mies takuuvarmasti arvostaa. Muista säestää toimintaasi hokemalla "tykkäät kumminkin", koska se kiihottaa miestä.

Session jälkeen voit poistua paikalta. Mies saa pitää seksilelun ja/tai vihanneksen muistonaan. Esim. terveyskeskusta varten.

Ikävä kyllä päädyt todennäköisesti poliisien haastattelemaksi, koska terveyskeskuksessa ei välttämättä ymmärretä, että kyseessä oli kiihottava leikki. Etenkin siinä HYVIN epätodennäköisessä tapauksessa, että mies ei nautikaan anaaliseksistä ollessaan sen vastaanottajana.

Vierailija
104/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittakaa ylös turvasana kahdelle lapulle, joista toinen itsellesi talteen. Sen jälkeen voitkin toteuttaa itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi