Kuinka paljon ilkeää viedä hyväkuntoisia vaatteita kirpputorille?
Huomasin, että en käytä suurinta osaa vaatteitani. En koe niiden tyylin sopivan nykyiseen elämäntyyliini ja haluan minimoida muutenkin vaatteiden määrän. Kuinka paljon ilkeää viedä puhtaita, ehjiä ja hyväkuntoisia vaatteita hyväntekeväisyyskirpputorille samalla kerralla?
Kommentit (14)
Itse olen vienyt parhaimmillaan kaksi täyttä jätesäkkiä kerralla
Se on ilkeää sillä monet myyvät rikkinäisiä kivaan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
#naiset
#ilmastonmuutos
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää tuosta ilkeämisestä. Mitä tarkalleen ottaen häpeäisit?
Sitä suurta vaatteiden määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suurta vaatteiden määrää.
Häpeä nyt sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ilkeää sillä monet myyvät rikkinäisiä kivaan hintaan.
En todellakaan halua käyttää aikaani sellaiseen säätämiseen, että alkaisin itse myydä niitä. Haluan niistä eroon ja siivota paikat ja nauttia sen jälkeen tilasta ja selkeydestä. Nuo vaatteet eivät vastaa millään tavalla nykyistä elämääni ja tulevaisuudesta ei ole tietenkään mitään takeita kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naiset
#ilmastonmuutos
Minulla on klassisia neuleita luonnonmateriaaleista. Minulle tulee herkästi kuuma neuletta käyttäessä. Perjantaina minulla oli neule kauppareissulla ja olin tuskissani. Pärjään paremmin yhdistelmällä alustoppi + paitapusero/trikoopaita. Siksi haluan neuleista eroon. Ne vievät paljon tilaa vaatekaapissa muutenkin.
Oon vienyt konttiin kaikkea kerralla ja paljon. Monta jätesäkillistä. Hyvin kelpasi.
En todellakaan jaksa alkaa myymään niitä itse.
On vapauttavaa saada vastineeksi tilaa kotiin.
Kohta aloitan karsimisen taas.
Ajattelen, että tämä on mun osuuteni hyväntekeväisyydestä.
No esim.kaikki mitkä joutaa pois?Jos hyvää tavaraa niin kelpaa kyllä.Rikkinäiset roskikseen.
Oon vienyt neuleita vaikka kuinka paljon. Nyt ei enää mene kaupaksi kun talvi alkaa väistyä.
Tietenkin viet kaiken mistä haluat eroon. Viiden vuoden päästä ne ovat taas hassusti enemmän pois muodista, joten parasta vapauttaa ne kiertoon. Luonnonmateriaalista tehdyt neuleet ansaitsevat päästä uuteen kotiin, kaapissa ne vain kuluvat ja pahimmassa tapuksessa menevät tuhohyönteisten suihin.