Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko (seksistä) ?

Vierailija
15.01.2012 |

Olen kieltäytynyt peppuseksistä, silti mies (emme ole suhteessa) on toistuvasti laittanut sormeaan sinne, vaikka haluaisin että se alue jätettäisiin rauhaan, en nauti siitä.

Olin vatsallaan, ja mies päällä. Tiedän, että olen alhaalta VÄLJÄ, ja senkin takia mies olisi kiinnostunut tuikkaamaan toiseen reikään, että tuntuisi jossain. Välillä se tuntuu sovittelevan itseään sinne, jolloin sanon, että lopeta. Luulin, että näin oli nytkin, mutta sen sijaan se työntyikin sisään - ja voi helvetti sitä kipua. Menin oikeasti paniikkiin, koska siinä kivussa ei ollut mitään nautinnollista, ja käskin kovaan ääneen lopettamaan ja ottamaan sen pois sieltä. Sen sijaan hän jatkoi huohottaen "tykkäät kuitenkin", jolloin huusin, että en tykkää, lopeta ja koitin riuhtoa itseni pois sieltä alta (ei onnistunut). No, mies kuitenkin lopetti sitten, meinasin ruveta itkemään, koska niin loukkaantunut olin.

Olisitko sinä loukkaantunut?

Ps. en muuten ymmärrä miten joku voi nauttia siitä, että takapuoleen työnnetään jotain... :D

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan, että mies tässä luultavasti ajattelee mua tyhmänä rukkasena, joka ei tajua mistään mitään, mutta mä taas saan iloa toisen ihmisen läheisyydestä, jota ilman mulla on vielä pahempi olo.

AP

Olet kertonut että mies tekee sinulle henkistä väkivaltaa. Sinun on paha olla hänen lähellään sekä henkisesti että fyysisesti. Miten ilman häntä VOISI olla pahempi olla kuin hänen lähellään?

Vierailija
82/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, et arvosta itseäsi mm. tuon miehen tapaisten ihmisten takia, jotka polkevat sua alas!

Oma tietysti on asiasi, MUTTA: mistäs tiedät, mitä mies tekee seuraavaksi?!

Maailmassa on paljon helliä ja mukavia vapaita miehiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni nyt kovin yksinkertaisen ja naiivin vaikutelman, mutta en aio tehdä mitään ilmoitusta enkä edes muistutella miestä tuosta, enkä pidä itseäni raiskattuna. Taisi olla niin himojensa vallassa, ettei vaan suostunut käsittämään, etten suostu kaikkeen. On hyvin itsepäinen ja peräänantamaton ihminen. Tuo on selvää kunnioituksen puutetta mua kohtaan mieheltä, mutta ei me suhteessa ollakkaan. Ja kyllä, löysä lortto on tosiaan oma vikani, mutta jos mun paneminen perinteisesti on niin kamalaa, niin voisi jättää väliin kokonaan :) AP

Ei mies ole koskaan niin "himojensa vallassa", että ei tajua mitä tekee tai osaa ei osaa lopettaa kun käsketään. Samat aivot on käytössä pannessakin. Mies ei ole eläin. Sun kumppanisi on halunnut satuttaa sua koska on kiellon jälkeen jatkanut. Jos susta tuntuu että sua ei ole raiskattu niin pahoinpidelty ainakin on. Jos se on sulle ok, anna mennä ja tapahtua uudestaankin, mutta älä esitä mitään väitteitä miehistä.

mies 38

Vierailija
84/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan taatusti paremmankin miehen, siihen ei nimittäin paljoa vaadita. Joten pelkän fyysisen läheisyyden takia ei tuon mulkeron luo kannata jäädä.

Vierailija
85/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä olin todella yksinäinen, ja olen sitä vieläkin, mutta yhdessäolo kuitenkin auttaa. Ja on miehessä niitä hyviäkin puolia, vaikka tässä on alleviivattu niitä huonoja. Ei kai se muuten olisi naisten mielestä niin vastustamaton.

Helliä ja mukavia miehiä ehkä on jossain, en tiedä, musta ne eivät ainakaan ole kiinnostuneet :)

AP

Vierailija
86/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pahaa nähdä miten huonosti jollakin voi mennä. Ja ettei tiedosta sitä, että tuollainen mies nimenomaan huonontaa sitä itsetuntoa entisestään. Pelkän läheisyyden vuoksi olet valmis hyväksymään mitä tahansa...

Vierailija
87/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, no kaikki ketkä ehottelee täällä että pitäs raiskauksesta syyttää.. niin muistakaa sitten että jos mies sanoo EI. ja jatkatte te naiset hyväilyä , niin sekin on raiskaus! kannattaa miettiä mitä te feministisiat täällä jauhatte! eikä ihme että nainen loukkaantuu: nainen pukee lutkamaiset ja paljastavat vaatteet päälle ja loukkaantuu sitten ku mies katsoo!!?? #¤%&*^!!

Vierailija
88/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, no kaikki ketkä ehottelee täällä että pitäs raiskauksesta syyttää.. niin muistakaa sitten että jos mies sanoo EI. ja jatkatte te naiset hyväilyä , niin sekin on raiskaus! kannattaa miettiä mitä te feministisiat täällä jauhatte! eikä ihme että nainen loukkaantuu: nainen pukee lutkamaiset ja paljastavat vaatteet päälle ja loukkaantuu sitten ku mies katsoo!!?? #¤%&*^!!

Joo että eikun burkhat päälle vaan kaikille?

Vierailija
89/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jniin muistakaa sitten että jos mies sanoo EI. ja jatkatte te naiset hyväilyä , niin sekin on raiskaus!

Niin onkin.

Vierailija
90/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se, että osaa olla hyvinkin hellä ja ihana halutessaan. Se kai ton sorttisissa miehissä onkin yhteistä: sillon kun ollaan ihania, niin ollaan sitten todella ihania, ja kun ollaan paskoja, niin ollaan sitäkin sitten kunnolla.

AP

Vierailija
91/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin.

mutta voi olla seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
92/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se, että osaa olla hyvinkin hellä ja ihana halutessaan. Se kai ton sorttisissa miehissä onkin yhteistä: sillon kun ollaan ihania, niin ollaan sitten todella ihania, ja kun ollaan paskoja, niin ollaan sitäkin sitten kunnolla.

AP

koetko, että itsetuntosi on parantunut tämän suhteen myötä? Jos ei, tai jos se on jopa mennyt huonompaan suuntaan, niin ei siitä todellisuudessa sinulle mitään iloa ole ollut. Kyllä heroiiniaddiktikin kokee syvää tyydytystä kun saa uuden annoksensa, mutta sanoisitko, että se on sen arvoista?

Vierailija
93/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen lopettanut, kun mies on sanonut ei.

t. feministi

Vierailija
94/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on oikein. mutta jos naiseni työntäisi sormen yhtäkkiä anukseeni ja sanoisin "ei" ja silti vielä olisi että eikö nyt kuitenkin, ja sanoisin vaan että ei! ja se lopettaisi siihen, niin en nyt kuitenkaan lähtisi rikos ilmoitusta tekemään, vaikka miten loukkaantuisin.

Vierailija
95/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap et rakasta itseäsi.

Kuulostat säälittävltä tiskirätiltä.

Mulla on todella paha mieli puolestasi.

Toivoin että löydät itsekunnioituksen.

Vierailija
96/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on oikein. mutta jos naiseni työntäisi sormen yhtäkkiä anukseeni ja sanoisin "ei" ja silti vielä olisi että eikö nyt kuitenkin, ja sanoisin vaan että ei! ja se lopettaisi siihen, niin en nyt kuitenkaan lähtisi rikos ilmoitusta tekemään, vaikka miten loukkaantuisin.

jos se työntäisi anukseesi dildon, kokisit sanoinkuvaamatonta kipua, sanoisit ei, nainen jatkaisi, sinä yrittäisit päästä tilanteesta pois muttet pääsisi ja nainen jatkaisi, kunnes lopettaisi, niin miltä tuntuisi?

Vierailija
97/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se työntäisi anukseesi dildon, kokisit sanoinkuvaamatonta kipua, sanoisit ei, nainen jatkaisi, sinä yrittäisit päästä tilanteesta pois muttet pääsisi ja nainen jatkaisi, kunnes lopettaisi, niin miltä tuntuisi?

huutaisit, että lopeta.

Vierailija
98/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuathan kysymyksesi järjettömyyden?

Vierailija
99/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Muuten mies ei lopeta sormensa ja kikkelinsä tunkemista peräaukkoosi. Kun sanominen ei riitä, niin rikosilmoituksen luulisi auttavan.

Raiskaus on rikos, vaikka kohteena olisi oma puoliso.

Minä loukkaantuisin - todennäköisesti vaihtaisin miestä kokonaan. Kyllä omaa puolisoaan ja tämän sanomaa ei:tä pitää kunnioittaa.

Vierailija
100/104 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Laasasen Henry on ehtinyt linkittää tämän blogiinsa ja käyttää tätä ketjua esimerkkinä naisten kataluudesta ja kieroudesta ("markkina-arvoltaan parempiosaiset naiset käyttävät hyväkseen feminismin suomaa etuoikeutta syyttää miehiä raiskauksesta, vaikka tosiasiallisesti kyse on hyödykkeiden vaihtamisesta").

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi