Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko (seksistä) ?

Vierailija
15.01.2012 |

Olen kieltäytynyt peppuseksistä, silti mies (emme ole suhteessa) on toistuvasti laittanut sormeaan sinne, vaikka haluaisin että se alue jätettäisiin rauhaan, en nauti siitä.

Olin vatsallaan, ja mies päällä. Tiedän, että olen alhaalta VÄLJÄ, ja senkin takia mies olisi kiinnostunut tuikkaamaan toiseen reikään, että tuntuisi jossain. Välillä se tuntuu sovittelevan itseään sinne, jolloin sanon, että lopeta. Luulin, että näin oli nytkin, mutta sen sijaan se työntyikin sisään - ja voi helvetti sitä kipua. Menin oikeasti paniikkiin, koska siinä kivussa ei ollut mitään nautinnollista, ja käskin kovaan ääneen lopettamaan ja ottamaan sen pois sieltä. Sen sijaan hän jatkoi huohottaen "tykkäät kuitenkin", jolloin huusin, että en tykkää, lopeta ja koitin riuhtoa itseni pois sieltä alta (ei onnistunut). No, mies kuitenkin lopetti sitten, meinasin ruveta itkemään, koska niin loukkaantunut olin.

Olisitko sinä loukkaantunut?

Ps. en muuten ymmärrä miten joku voi nauttia siitä, että takapuoleen työnnetään jotain... :D

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni läheisriippuvaisena, tähän ihmiseen olen kyllä peruuttamattomasti (ilmeisesti) retkussa... Vaikka ei kannattaisi olla. Koko ihminen on ikäänkuin huumetta mulle, tiedän että se on pahasta mutta silti en mistään muualta saa samaa oloa ja tyydytystä, vaikka saankin kylmää kohtelua ja mua poljetaan alemmas. Enkä kyllä usko, että tulen koskaan saamaan parempaa, eli otan sen mitä saan.

Ja tää ihminen on tunnettu siitä, että sillä tosiaan on tällainen vaikutus naisiin. Siihen syntyy sellanen viha-rakkaussuhde. Järki ja tunteet ei kulje yhdessä.

AP

Vierailija
42/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vaan punkeet likemmäs. Kohta asut sen kanssa ja teet lapsia ja sitten et enää mihinkään pääsekään ennen kuin se tappaa sut. Onnea vaan.

(ps: nyt sulla on täydellinen hetki valita toisin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kuitenkin oltu seksipuuhissa ensin ihan sovussa?

Pahoinpitelykin on pahoinpitely, vaikka uhri syyllistäisi itseään. Mies on yhtynyt sukuelimellä ap:hen ilman ap:n lupaa ja nimenomaista toivomusta. Ap:n kieltäessä mies vain jatkaa.

Kyllä se vain raiskaus on.

kun kerran olet siihen suostunut? Saako sut hakata jos suostut siihen että mies saa vähän läpsäistä takapuolelle? Sä vaan onnellisena naama mustana teholla maatessasi toteat että ihan tässä sovussa niitä seksipuuhia harrastettiin.

Vierailija
44/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni läheisriippuvaisena, tähän ihmiseen olen kyllä peruuttamattomasti (ilmeisesti) retkussa... Vaikka ei kannattaisi olla. Koko ihminen on ikäänkuin huumetta mulle, tiedän että se on pahasta mutta silti en mistään muualta saa samaa oloa ja tyydytystä, vaikka saankin kylmää kohtelua ja mua poljetaan alemmas. Enkä kyllä usko, että tulen koskaan saamaan parempaa, eli otan sen mitä saan. Ja tää ihminen on tunnettu siitä, että sillä tosiaan on tällainen vaikutus naisiin. Siihen syntyy sellanen viha-rakkaussuhde. Järki ja tunteet ei kulje yhdessä. AP

Ihan uskomatonta touhua!

NAINEN!!!! Herää!!!!!

Ikuisuuskysymys... Onko parempi olla onnellinen yksin vai onneton kaksin?

Vierailija
45/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no sitten me vaan olemme eri mieltä

Mielestäni kuitenkin jos ap on alunperin suostunut seksiin, on ristiriitaista syyttää miestä raiskauksesta. Meinaako tämä sitä, että aina voi syyttää miestä raiskauksesta, jos mies toimii sängyssä jotenkin ei-toivotulla tavalla? (Laukeaa naamalle? Laukeaa suuhun vahingossa?)

Tässä ei ole kyse mielipide-erosta, vaan laista. Laki on tässä selkeä ja uhrin puolella. Pätee myös avioliitossa.

Vierailija
46/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin vain miettimään kun puhut tuosta sun väljyydestä. Oletko nyt ihan varma? Ettei sekin vain ole miehen puheita.

Ala nyt hyvä ihminen parantamaan itsetuntoasi! Älä anna toisen (vaikka ette olekaan suhteessa) käyttää sinua miten vain hyväksi! Olet paljon arvokkaampi!

Vierailija
47/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten epäillyt miestä narsistiksi, on kyllä monia samoja piirteitä. Toisaalta taas nykyään joka toinen on "narsisti"...

Ja ei meille kyllä mitään suhdetta ole tulossa kuitenkaan.

AP

Vierailija
48/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se mies on narsisti. Ja sä vaan punkeet likemmäs. Kohta asut sen kanssa ja teet lapsia ja sitten et enää mihinkään pääsekään ennen kuin se tappaa sut. Onnea vaan.

(ps: nyt sulla on täydellinen hetki valita toisin)

Juuri näin, olen ihan samaa mieltä. Ja ap, sähän nimenomaan vaikutat olevan riippuvainen.

Vierailija
49/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma, mies on kuitenkin sen verran hienotunteinen, ettei koskaan ole sanonut siitä suoraan (ihme kyllä), mutta itse olen huomannut... Ja se todellakin latistaa itsetuntoa ennestään :/

AP

Vierailija
50/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vaan punkeet likemmäs. Kohta asut sen kanssa ja teet lapsia ja sitten et enää mihinkään pääsekään ennen kuin se tappaa sut. Onnea vaan. (ps: nyt sulla on täydellinen hetki valita toisin)

jotain rajaa nyt kumminkin näihin diagnooseihin

Vierailija
51/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni läheisriippuvaisena, tähän ihmiseen olen kyllä peruuttamattomasti (ilmeisesti) retkussa... Vaikka ei kannattaisi olla. Koko ihminen on ikäänkuin huumetta mulle, tiedän että se on pahasta mutta silti en mistään muualta saa samaa oloa ja tyydytystä, vaikka saankin kylmää kohtelua ja mua poljetaan alemmas. Enkä kyllä usko, että tulen koskaan saamaan parempaa, eli otan sen mitä saan.

AP

Sulla on pahoja itsetunto-ongelmia, mene terapiaan.

Vierailija
52/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten epäillyt miestä narsistiksi, on kyllä monia samoja piirteitä. Toisaalta taas nykyään joka toinen on "narsisti"... Ja ei meille kyllä mitään suhdetta ole tulossa kuitenkaan. AP

Siis nimenomaan suhde teillä on. Tapailette, harrastatte seksiä... Mikä tuo sitten on, jos ei suhde?

(siitä olen kyllä sun kanssasi samaa mieltä, että nykyään lähes kaikki, varsinkin "exät" on narsisteja).

Onko sulla lapsia? Jos lapsia mukana, niin älä nyt ihmeessä näytä heille, että äitiä voi kohdella kuin kynnysmattoa! (en siis tarkoita sitä, että lapsesi olisivat paikalla sänkytouhujen aikana, vaan sitä, jos mies muutenkin polkee sinua maanrakoon!).

Vierailija
53/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletetaan, että tämä ei ole syy, miksi ap:n pitäisi laittaa välit poikki kokonaan tuon miehen kanssa niin onko teidän mielestänne oikeasti rakentava tapa edetä siten, että ap syyttää miestä raiskauksesta?

Minusta vaan seksi on sellainen alue, että voi tulla ylilyöntejä. Tuo aloituksen mies oli mielestäni törppö ja idiootti mutta jos tarkoitus on osoittaa, että hän toimi väärin, ei raiskaussyyte ole mielestäni mitenkään havainnollinen tässä tilanteessa. Voin luultavasti ajatella näin sen vuoksi, että olen itse joskus harrastanut anaaliseksiä, että on sattunut, tosin mies on silloin heti lopettanut, kun on tuntunut pahalta.

Mielestäni kuitenkin jos ap on alunperin suostunut seksiin, on ristiriitaista syyttää miestä raiskauksesta. Meinaako tämä sitä, että aina voi syyttää miestä raiskauksesta, jos mies toimii sängyssä jotenkin ei-toivotulla tavalla? (Laukeaa naamalle? Laukeaa suuhun vahingossa?)

Naisella on oikeus missä vaiheessa tahansa sanoa että ei enää, vaikka ukko pysyisikin "sallituissa" rei'issä. Jos jatkaa kiellosta huolimatta se on raiskaus, oli sitten aloitettu miten vaan yhteisellä sopimuksella.

Ja miksi ap:n pitäisi tässä mitään alkaa sovitella tai olla "rakentava"?! Hän on seksuaaliväkivallan uhri, senkin idiootti!

Mun mielestä jos nainen on lähtenyt leikkiin, pitäis leikkiä kestää, mikä mielestäni tarkoittaa sitä, että pitää kestää sekin, että toinen käyttäytyy törpösti mutta kipua ei tarvitse kestää (ja mieshän lopetti). Mutta en voi samastua ajatukseen, että jos nainen on jo suostunut seksiin, hän voi yhtäkkiä bäkata tilanteesta kuinka hänelle sopii ja syyttää sitten miestä raiskauksesta. Sen vuoksi minusta tuo on tyhmää ja suorastaan idioottimaista toimintaa mieheltä mutta raiskaukseksi en sitä nimittäisi.

oli suostunut. Mies sensijaan teki ap:lle sellaista mistä oli sovittu että sitä EI tehdä. Ihan selkeä raiskaus.

Vierailija
54/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Enkä kyllä usko, että tulen koskaan saamaan parempaa, eli otan sen mitä saan.

Eli olet niin riippuvainen, että kylmä kohtelu ja alemmas polkeminen on parempaa kuin itsenäisyys, yksinolo ja itsensä kunnioittaminen?

Vierailija
55/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit viimeisessä kommentissasi ettet aio tehdä rikosilmoitusta asiasta.

Mä toivon et sä mietit tosi tarkkaan tuon jutun. Jos oot 100% varma ettei sulle jäänyt mitään kammoa/traumaa, niin silloin tuo päätös on ehkä jotenkin ymmärrettävissä, MUTTA VAIN jos todellakin OLET 100% VARMA. Tuommosia miehiä ei pidä päästää pälkähästä, se varmasti muistaa ens kerralla jonkun toisen kanssa että pääsi viimeksikin kuin koira veräjästä ja sama homma voi jatkua.. Eli mieti oikeasti tosi tarkkaan mitä päätät.

JA vaikken tunne sinua yhtään, niin totisesti toivon ettet missään tapauksessa ole yhteydessä tuohon kaveriin enää, et puhu, etkä toivottavasti näekään. Toivottavasti oot ihan varmasti kaikinpuolin kunnossa, kuten kirjoitit. Jos et, niin älä jätä asiaa tuohon, sillä se voi vaivata koko loppu elämäsi (en halua manata tai mitään, haluan vain auttaa). Toivottavasti olet kunnossa.

Vierailija
56/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän mies lopetti eikä jatkanut loppuun, mutta ei tosin heti, kun pyysin, ja siitä syystä loukkaannuin - se avuttomuuden tunne (sekä kipu) oli niin kamalaa. Ei mua kyllä tarvitse tyhmäksi haukkua silti, vaikka en tästä nyt heti juokse tekemään ilmoitusta ja aion tavata tuota miestä vielä, jos se hänelle sopii. Tosin, jos vielä lähestyykin väärää reikää niin ehdotan, josko saisin työntää tuorekurkun hänen vastaavaansa. AP

Hei ihan oikeasti :( Mies on noin empatiakyvytön ja törkeä ja sä haluat vielä nähdä miestä, "jos se hänelle sopii". Vaikuttaa siltä, että olet sairaalloisen riippuvainen. Ns läheisriippuvainen... Hajotat pidemmän päälle itseäsi tosi pahasti, jos annat kohdella itseäsi miten tahansa. Muista, että sinä itse olet vastuussa siitä miten annat muiden itseäsi kohdella. Esim. tässä tilanteessa voisit valita, että et enää ole tuon miehen kanssa missään tekemisissä. Jostain syystä haluat valita toisin? Mikä miehessä on niin hyvää?

Alunperin oli aikomus vain kommentoida, että tuskin itsekään tekisin rikosilmoitusta. Tästä huolimatta en missään tapauksessa haluisi jatkaa miehen tapailua, varsinkin kun kyseessä on pelkkä seksisuhde.

Itse tulisin toimeen kokonaan ilmankin, mutta varmasti jokainen nainen ulkonäöstä yms seikoista riippumatta löytää normaalimmankin miehen, jolle seksi ilman sitoumuksia toisen rajoja kunnioittaenkin kelpaa.

Muutenkin ap vaikuttaa aliarvioivan itseään ihmisenä ihan liikaa.

Vierailija
57/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt loukkaantuisiko muut sellaisesta kohtelusta.

Mies teki rikoksen ja jättäisin välittömästi. Olisipa mahdollista että tekisin rikosilmoituksen moisesta paskiaisesta.

Vierailija
58/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän "suhde" on sellainen, että tavataan harvoin ja vain seksin merkeissä, sellaista suhdetta ei tule, että muuttaisimme yhteen ja hankkisimme lapsia.

Totta, olen tosiaan riippuvainen. Elämässäni on niin vähän iloa tuottavia asioita, etten todellakaan pystyisi kuvitella luopuvani tästä. Sen kylmän kohtelun ja alemmaspolkemisen lisäksi saan fyysistä läheisyyttä, jota en saa muualta, ja vieläpä sellaiselta, johon olen syvästi (kaiken järjen vastaisesti) kiintynyt ja jonka kosketusta _janoan_. Inhoan tällaisia heikkoja naisia, mutta mun puolustukseni sanoisin, että mä kuitenkin TIEDOSTAN tämän kaiken, enkä sinisilmäisesti kuvittele asioita.

AP

Vierailija
59/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään, ei todellakaan mikään oikeuta tuollaiseen käytökseen. Ei vaikka olisit kuinka väljä. Kun harrastaa seksiä rakkaan ihmisen kanssa, niin kyllä siinä pyritään molempien hyvään oloon, TOISTA KUNNIOITTAEN. Ja silloin ei ole niinkään merkitystä koolla tai tiukkuudella, ne kompensoidaan sitten muilla jutuilla.

Siis oikeasti, mieti nyt miten annat itseäsi kohdella!

Vierailija
60/104 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kyse mielipide-erosta, vaan laista. Laki on tässä selkeä ja uhrin puolella. Pätee myös avioliitossa.

Mun mielestä raiskaus on se, jos mies ottaa väkisin kun naisella on vielä vaatteet päällä tai ylipäätään nainen ei ole tehnyt elettäkään seksin suuntaan ja mies niin sanotusti tulee ja ottaa.

Jos taas ollaan jo harrastamassa seksiä ja nainen toteaa, että tämä ei nyt nappaakaan, mielestäni nainen voi miettiä vastuutaan asiassa, onko kohtuullista syyttää raiskauksesta, jos on kuitenkin jo suostunut seksiin. Lain tehtävähän suojella suojatonta, se on vain väline taata oikeutta haavoittuvammalle osapuolelle. Sanoit, että tämä ei ole mielipideasia, on se sikäli, että minulla voi olla tulkinta siitä, mikä mielestäni on raiskaus riippumatta siitä, mikä tulkinta on johtanut lakiin. Nainenhan saa oikeutta tilanteessa, jossa on suostunut itse seksiin mutta toteaa sitten, että ei tää nyt nappaakaan ja voi syyttää raiskauksesta. Minusta tämä vaihtoehto, että nainen on vapaa syyttämään raiskauksesta vaikka on itse ensin suostunut seksiin, taas tekee hallaa niille, joita kohtaan ihan oikeasti kohdistuu väkivaltaa.

Mielestäni siis on järkevää pohtia, kuinka tilanne tulisi ratkaista ja näen lain vain yhtenän keinona siihen. Ja myös erittäin kapeana keinona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi