Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsensa itsarin jälkeen mieheni exä tehnyt elämästämme helvettiä! Syyttää

Vierailija
14.01.2012 |

mua teinipoikansa taannoisesta itsemurhasta ja heidän perheen rikkomisesta. Itse olen nyt raskaana ja tätä ei varsinkaan tämä exä kestä. Häiriköi meitä yötä päivää. Haluaisin lähestymiskiellon mutta miten lie käytännön asiat, kun miehelläni ja tällä exällä toinenkin yhteinen lapsi jota haluaisi tavata säännöllisesti mutta exä lyö kapuloita rataisiin minkä kerkeää. Mitä voi tehdä?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lähestymiskieltoa nyt ihan tuosta vaan saa. Ei ainakaan noilla ap:n mainitsemilla perusteilla kun ei vielä ole kertonut sanaakaan siitä miten ex tosiasiassa "häiriköi".

Tosiaan, tietenkään lähestymiskieltoa ei saa ilman perusteita! Tarkoitin vain, että miehen ja exän yhteinen lapsi ei estä lähestymiskieltoa, jos sille on aihetta.

Ap:lle suosittelen uusionni.net -keskustelupalstaa.

Vierailija
22/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä "mene eteenpäin". Elämä jatkuu, päivät kuluvat, mutta lapsi on edelleen kuollut. Itsemurha tekee menetyksestä vielä hirveämmän.

Peräänny. Olet tullut tuon perheen elämään ja osaltasi aiheuttanut surua. Sille kuolleelle lapselle sinun olemassaolosi on ehkä aiheuttanut isän menettämisen. Mikään, mitä väität, ei voi enää muuttaa sitä asiaa. Lapsi tunsi, mitä tunsi.

Isän tulisi pitää yhteyttä toiseen lapseen yksin, kuin sinua ei olisi olemassakaan. Se pitää tehdä pikkuhiljaa, yhteistyössä äidin kanssa. Sinun tehtäväsi on mukautua. Sinulla on kaikki hyvin, mutta toisessa perheessä on suunnaton suru, niin lapsen kuoleman kuin eronkin vuoksi. Älä edes ota kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä taida riittää muillakaan.

Ehkä sun kannattais lopettaa kirjottelu tänne - tämänkin ketjun aloitus koskee MUITA IHMISIÄ, ei sinua itseäsi.

Asia ei siis kuulu sulle pätkääkään. Joten lopeta. Jos miehesi puhuu sulle asiasta, niin kuuntele. ÄLÄ KOMMENTOI.

Vierailija
24/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä "mene eteenpäin". Elämä jatkuu, päivät kuluvat, mutta lapsi on edelleen kuollut. Itsemurha tekee menetyksestä vielä hirveämmän.

Peräänny. Olet tullut tuon perheen elämään ja osaltasi aiheuttanut surua. Sille kuolleelle lapselle sinun olemassaolosi on ehkä aiheuttanut isän menettämisen. Mikään, mitä väität, ei voi enää muuttaa sitä asiaa. Lapsi tunsi, mitä tunsi.

Isän tulisi pitää yhteyttä toiseen lapseen yksin, kuin sinua ei olisi olemassakaan. Se pitää tehdä pikkuhiljaa, yhteistyössä äidin kanssa. Sinun tehtäväsi on mukautua. Sinulla on kaikki hyvin, mutta toisessa perheessä on suunnaton suru, niin lapsen kuoleman kuin eronkin vuoksi. Älä edes ota kantaa.

Vierailija
25/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ollut osallisena tämän perheen rikkomisessa,ja kuka tietää,vaikka poika olisi kokenut eron niin kovana,että tässä olisi osasyy miksi poika teki itsemurhan!

ja kehtaat leikkiä uhria ja marttyyriä!! yök!

Vierailija
26/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattais lopettaa kirjottelu tänne - tämänkin ketjun aloitus koskee MUITA IHMISIÄ, ei sinua itseäsi.

Asia ei siis kuulu sulle pätkääkään. Joten lopeta. Jos miehesi puhuu sulle asiasta, niin kuuntele. ÄLÄ KOMMENTOI.

tai etsi ainakin uusi palsta jutuilles.

Vierailija
27/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ap iljettävä!

Vierailija
28/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rässäkin avauksessa paistaa täydellinen myötätunnon puute lapsensa menettänyttä äitiä kohtaan. Oletko yhtä kylmäkiskoinen miehellesi, hänhän on myös menettänyt lapsensa?

Lähestymiskieltoasiaa et voi käsitellä kuin miehesi kanssa, kyseessä on hänen lastensa äiti. Millaiset välit teillä on elossa olevaan lapseen?

Uskon, että häiriköinti on kauheaa, mutta äidin tilanteen huomioonottaen sitä voi ymmärtää, vaikkei hyväksyisikään. Onneksi et sentään mennyt pojan hautajaisiin.

Vierailija
29/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksälle on suositeltu sairaalahoitoa.ap

Vierailija
30/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa mua silti,ja kostaa sen miehelleni ja lapselleen.ap

Vierailija
31/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa mua silti,ja kostaa sen miehelleni ja lapselleen.ap

Sitä vihaa et voi poistaa, oletettavasti vain jatkuu ja ehkä jopa lisääntyy, enkä oikeastaan ihmettele. Sun vuoksesi hän kärsii.

Vierailija
32/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa mua silti

sinä itsekäs ja julma ihminen.

Vierailija
33/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan mieskin menettäny lapsensa ja varmasti on valtava suru hänelläkin.

Surussa ihminen käyttäytyy järjettömästi. Suojele itseäsi, lapsensa menettäneen on syytettävä jotakin, hän on valinnut kohteeksi sinun. Se tekee surusta kestettävän kun voi syyttää jotakuta. Ehkä ajan kanssa kipu helpottaa sen verran että alkaa nähdä muitakin vaihtoehtoja.

Miehesi voisi yrittää saada naista lääkäriin tai hakea yksinhuoltajuutta naisen häiriköinnin perusteella jos ei lopeta. Onko naisesta tämän toisen naisen huotajaksi jos on noin kehnossa kuosissa?

Vierailija
34/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset! Olen järkyttynyt teidän vastauksistanne ja tavastanne puhua alkuperäiselle :o

Vierailija
35/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat tosi nuorelta.Ihmiseltä, jolla ei ole paljon elämänkokemusta tai empatiaa muita kohtaan.

Minun mieheni jätti minut toisen naisen takia. Olimme yhdessä todella pitkään ja kasvoimme yhdessä aikuisiksi. Et voi mitenkään ymmärtää sitä surua ja tuskaa, kun avioliittomme päättyi täysin yllättäen yksipuoliseen ilmoitukseen ja minä jäin yksin pienten lasten kanssa. Toivottavasti et tule koskaan tietämään, miltä tuntui kun minulle täysin tuntematon nainen alkoi samantien leikkiä lasteni äitipuolta.

Tuli kyyneleet silmiin kun mietin miehesi exää. Kaikki sympatiani hänelle.

Vierailija
36/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoitus jos ei saa pidettyä itseään rajoissa.

Vierailija
37/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itse syypää poikasa taakkaan ja ratkaisuun -. poika oli herkkä ja koki syyllisyyttä koska piti minusta ja ois halunnu meille asumaan tasapainottoman äitinsä sijasta!ap

Vierailija
38/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itse syypää poikasa taakkaan ja ratkaisuun -. poika oli herkkä ja koki syyllisyyttä koska piti minusta ja ois halunnu meille asumaan tasapainottoman äitinsä sijasta!ap

Mikäli lasten äiti on ollut "tasapainoton" ja lapset ovat kärsineet, tai olleet jopa vaarassa... Missä on miehesi ja sinun vastuu asiasta? Miksei lapset muuttaneet teille asumaan? Käsittääkseni teini-ikäisellä on jo jotain sanottavaa omasta asuinpaikastaan... Lasten isällä on vastuu lasten hyvinvoinnista, vaikkei asuisi heidän luonaan. Isä olisi voinut vaatia lähivanhemmuutta, jos äiti oli "sairas".

Yhtä syyllistä pojan ikävään ratkaisuun on varmasti turha etsiä (syyllisten / syyllisen etsiminen nyt ei varmaan muutenkaan kannata).

Yhä edelleenkään ap ei käsittääkseni ole tarkentanut, miten ex häiriköi. Se olisi aika oleellinen asia.

Mun vinkkini myös on se, että ap:n tulisi pitää hetki aika matalaa profiilia...

Vierailija
39/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 3kymppinen,mies vanhempi,eli ei tässä mitään pentuja olla

etkä kuin kiukutteleva teini-ikäinen minä, minä, minä...

Vierailija
40/138 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne oisi todellinen, syyttäisin takulla ex äijää ja sen nyxämuijaa.