Mulla on seksisuhde mieheen jonka vaimo raskaana. Vaimo soitti mulle
ja kysyi miksi olen naimisissa olevan miehen kanssa jonka vaimo odottaa kolmatta lastaan (on 7kk raskaana).
En osannut vastata muuta kuin että haluan hänen miestään. Ei mulla ollut selitystä.
Tiedän olevani kusipää ja tiedän tekeväni väärin, mutta en vaan voi asialle mitään.
Seksi tämän miehen kanssa on aivan sa-noin ku-vaa-mat-to-man sai-raan si-ka u-pe-aa!!!!
Olen addiktoitunut siihen.
Ja niin on mieskin.
En edes halua voida asialle mitään ja ajatus tämän ihanan seksin loppumisesta on kestämätön.7
Itse olen eronnut, lapset jo teinejä (2 lasta) ja olen ollut sinkkuna seitsemän vuotta.
Tienaan hyvin, työ on vastuullista ja olen kaiken puolin kunnollinen ihminen.
Tai siis luulin olevani kunnollinen.
Mutta tämä mies ja meidän välinen seksi on aivan käsittämätöntä!!!
Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.
Tunnen ihan samoin.
Mutta me emme rakasta toisiamme, emme halua olla tai elää yhdessä muutoin kuin naimisen suhteen. Ja aah! kuinka ihanaa se naiminen onkaan!!!
Mutta joo, hävettää ja vituttaa ja naitattaa.
Ja joudun olemaan tän miehen kanssa tekemisissä joka työpäivä, olemme suuressa firmassa molemmat ne kaksi vastuullisinta henkilöä, meille ei voi antaa potkuja muut kuin me - ja sellainen ei ole mahdollista koska omistamme yrityksen.
Joo. Olemme tunteneet lähes 15v ja kaikki oli hyvin ja tavallisesti. Mutta viime keäsänä tapahtui räjähdys.
Tai se nyt oli se että minä olin laihduttanut 23 kiloa ja tapasimme Hangon regatassa ja homma vaan räjähti tyystin käsiin.
Avauduin täällä koska fb:ssä en voi. Ihan kummallinen tilanne, mut seksistä TAIVAALLISESTA seksistä en luovu, oli vaimo raskaana tai ei!
Jos mies haluaa luopua, hän tehköön valinnan.
Mutta ei taida haluta.
Kommentit (95)
Kyllä huomaa että naiset ovat kauhuissaan siitä että se oma ukko pettää, sen verran hädissään täällä ollaan tuomitsemassa ja jeesustelemassa. Lapsen parhaalla vielä ratsastetaa, vaikka todellisuudessa ei muiden rääpäleet voisi vähempää kiinnostaa.
Sen minkä kylvää sen joutuu niittää.
Jahka olet itse naimisissa onnellisesti niin älä valita kun sinulle käy samoin, kun sinua petetään.
Kohta varmaan laitat paikkakuntaa ja nimikirjaimia, koska et kestä, että salasuhde on salainen. Haluat kaikkien tietävän, että tämä mies haluaa sinua enemmän kuin vaimoaan.
No joo. Jos seksi on elämääsi määrittävä tekijä ja ainoa arvo, niin sitten et ole vastuussa mistään. Tottakai se mies on vastuussa siitä, mitä tekee toimillaan perheelleen, lapsilleen ja lastensa äidille. Jos äiti ei jaksa (ja tokihan entisenä läskinä tiedät, mitä miehen pettäminen tekee vaimolle: itsetunto laskee, epätoivo ja kauhu kasvaa, pelko ja itsensä kunnioitus laskee, sitä alkaa kuvitella, että ei kelpaa kellekään ja että mies on pidettävä hinnalla millä hyvänsä, kunnes joku kaunis päivä ei jaksa ja ajattelee, että ehkä kaikki korjaantuukin, kun minä olen poissa), on mies tuhonnut lastensa elämän. Mutta mies ei tuhoa sitä yksin. Sinä tiedät, mitä mies tekee ja ehkä hän sinustakin toimii arveluttavasti ja moraalittomasti mutta sinä hyväksyt sen, yllytät häntä ja todennäköisesti vielä kaunistelet ja puolustelet tilannetta miehen puolesta selittämällä jotain ylivertaisesta seksistä.
Sinä olet vastuussa toimistasi ihan samaan tapaan kuin muutkin ihmiset. Jos annat alaisesi haukkua toista alaista, tiedät, että tämä tekee niin ja itsekin ehkä kommentoit haukkumaviestejä kehottaen niitä ilkeämmiksi, olet ihan yhtä syyllinen kuin alainen, joka lähettelee niitä haukkumakirjeitä. Kun kiusattu ratkeaa, suurin syyllinen on kiusaaja ja sinä hyvänä kakkosena. Tajuatko? Emme elä tyhjiössä eikä yhteiskunnan arvoina ole hedonismi, vaikka niin moni sitä yrittää vakuuttaakin. Sinkkuna et ole vastuussa jonkun perheen hajoamisesta mutta olet vastuussa satuttamisesta tietoisesti ja tahallaan ja vastuussa siitä, että laitat viestejä julkisesti ympäriinsä ja satutat lisää.
Niin, tässähän ei ole mitään, mistä vaimo ei ole tietoinen. Mutta tässä on paljon, mitä vaimon ystävät voivat saada tietää ja ennen kaikkea tässä on paljon ylimielisyyttä, ilkeyttä ja kiusaamista. Hähähää, nainpa miestäsi, vaikka tekisit mitä, on viestisi vaimolle. Tästä olet vastuussa.
Toivon, että vaimo tallentaa tämän avauksen, näyttää sen miehelleen ja myöhemmin lapsilleen. Itse olisin niin pirullinen, että näyttäisin sen myös sinun lapsillesi ja kertoisin, minkälainen äiti heillä on. Joo, vaimo on vastuussa tästä teostaan, mutta hän ei ole sinun lastesi äiti, joten hänen ei tarvitse miettiä heidän parastaan.
Näillä eväillähän sitä tässä maailmassa liikutaan: mitä väliä ketä toimintani satuttaa, pääasia, että MINÄ nautin ja saan kaiken, mitä haluan. Toivottavasti joskus kolahtaa kaikkien näiden lasten kärsimys ja tajuat hävetä.
Normaalisti kehittynyt ihminen on muut huomioiva ja omia toimintojaan säätelevä. Jos joku käyttäytyy omien arvojen vastaisesti, häntä ei kannusteta ja itsekin osataan ainakin jossakin vaiheessa asettaa rajat.
Lapsen tasolle jämähtäneet ajattelevat aina itseään ja vain itseään.
Ehka joku peli meneillaan? Oletko varma, etta tunnet hanet riittavan hyvin?
Niin helposti olette vietävissä. Ei minkäänlaista omaa tahtoa, "se vain tapahtui" yleisin tekosyy. Panomiehillä kyllä kissan päivät, ei voi muuta sanoa.
Eli molemmat on sitten "vietävissä". Ap:han sanoi,ettei halua miestä muuta kuin seksuaalisesti, joten outoa, että heti tullaan voivottelemaan ja jopa syyttelemään, että ap:n vika jos vaimo jopa tappaa ittensä?! hohhoijaa...
seksiä, eikä mies tahdo minulta muuta.
En mä niin idiootti ole, etten ymmärtäisi että tämä ilo joskus loppuu.
Mutta kunnes se loppuu, aion nauttia!
Minua kyllä enemmänkin huolestuttaa näissä kommenteissa ne joissa naiset epäilevät että tällä miehellä olisi jokin "taka-ajatus" tai jotain sellaista.
Onko se nyt niin hemmetin vaikeeta uskoo että minä - siis nainen - olen valinnut tämän tilanteen ja jopa nautin siitä???
En tahdo muuta kuin taivaallista seksiä ja jos mies sellaista minulle tarjoaa - miksi en sitä ottaisi vastaan?
En ole vastuussa miehestä, en hänen vaimostaan, en mistään - vastaan vain omasta itsestäni.
Otan ja nautin.
Onhan se mies kusipää, joo kun kohtelee vaimoaan niin kuin tekee. Mutta ei se mua haittaa niin kauan kun mies panee mua niin hyvin kuin tällä hetkellä tekee.
Mies muuten soitti just ja kertoi tulevansa. Vaimo oli kuulemma heittänyt ulos.
Otan miehen vastaan ja sitten hän lähtee - mutta siihen voi mennä tuntikausia.
Ehka joku peli meneillaan? Oletko varma, etta tunnet hanet riittavan hyvin?
ylianalysoivia kotipsykiatreja. Mies haluaa paneskella aloittajaa. Mitä ihmeen taka-ajatuksia siinä on? Kuten aloittajakin sanoi, he eivät halua elää tai asua yhdessä. Pelkästään seksiä. Mitä IHMEEN taka-ajatuksia tähän vielä mahtuu?
jahas...no tuota touhua sen miehen on vaikea lopettaa ihan sen takia että on taloudellisesti jo naimisissa sinun kanssa, jos kerran firma on yhteinen. jotta sä pysyt tyytyväisenä etkä estä firman menestystä niin hänen täytyy jaksaa yrittää pistää parastaan,...
stoppi tuolle tulee todennäk sillä tavalla että vaimo heittää ukon pihalle, firmanne lähtee menemään alamäkeä, kun ukko on ylistressaantunut ja sekaisin perheensä hajoamisesta.
Minä vatsaan omista teoistani, en miehen.
sekin teko, että harrastat seksiä varatun, perheellisen miehen kanssa. Se mies ei ole tehnyt tätä aloitusta tänne, joten sen takia sinä saat palautetta.
Olette varmaan firmassanne tosi arvostettuja. Työntekijänne nauraa teille, kahdelle teinipupulle, jotka ei pysty himojaan hillitsemään. Ennen pitkää ne sinun omat teinit kuulee ja menee arvostus sieltäkin. Firmat asiakkaat ei ota teitä tosissanne. Aika lyhytnäköistä... Sinulle ei lopulta jää muuta kuin huoran maine, ja sitä ei sitten putsatakaan kovin helposti. Ja tässä tilanteessa ei edes alhaisin luihu viitti sekstailla, kun onhan se noloa.
Sen minkä taakse jättää sen edestä löytää.
I love my fuckbuddy!!! An I want him soooooo much!!
aikuinen ollenkaan?
On se kumma, miten aikuinen ihminen voi olla pillunsa vietävänä. Sinunlaisesi ihminen rikkoi omien vanhempieni välisen avioliiton, joka päättyi sitten pettäneen osapuolen itsemurhaan.
Häpeäisit.
yrittävät täyttää sitä ammottavaa tyhjää aukkoa ja paikata itsetuntoaan kuka milläkin, ennen ap taisi tehdä sen syömällä ja nyt laihtuneena korvaa sen seksillä ja oikein addiktoituu siihen. Kun suhde loppuu, niin voit taas alkaa syömään...uskon karman lakiin ja jonain päivänä sinäkin ap joudut kohtaamaan tekosi seuraukset, siihen voi mennä vuosia, mutta kun sen aika tulee, oletko varma että haluat kohdata sen kaiken vain seksin takia?
Kakkosnaisilla aina sama selitys :)AP:kin ottaisi miehen kirkuen, mutta kun tietää ettei koskaan tule saamaan niin selittelee, ettei edes ottaisi. Aina sama kuvio kakkosilla, itsetunto saa koko ajan iskua ja sitä koitetaan korjata.
mitä firmaan tulee....
Meinaan peruserossa ilman avioehtoa menee kaikki puoliksi, ja mies joutuu joko ottamaan lisää luottoa + elarit päälle, ja kusessa on. No sellaiset ne on pillujen lunnaat!
siinä voi ap:llekin tulla ihan uus yhtiökumppani...Nimittäin jos ei ole varaa maksaa ulos, joutuu ottamaan yhtiökumppaniksi sen vaimon. Voi tulla vittumaiset hallituksen kokoukset. Ja jos sattuu että mies kuolisi, ja sen lapset perii, ja tietää että sä olet heidän eron syy, niin arvaapa onko VIELÄ vittumaisemmat hallituksen kokoukset. Se voi olla yhtä riitaa päättää asioista...tilanne voi olla sinä vastaan miesvainaan lapset ja ex-muija.
Mieti sitä. Kaikki kalahtaa ennenpitkää omaan nilkkaan.
Kakkosnaisilla aina sama selitys :)AP:kin ottaisi miehen kirkuen, mutta kun tietää ettei koskaan tule saamaan niin selittelee, ettei edes ottaisi. Aina sama kuvio kakkosilla, itsetunto saa koko ajan iskua ja sitä koitetaan korjata.
En minä ainakaan ottanut, vaikka mies "vapautuikin"!
Useinhan miehet ei ns huoranaistakaan halua vaan sellaisen pullantuoksuisen kiltin puhtaan naisen. Paneminen on aina kuitenkin toissijaista.
etteivät he koskaan ole kokeneet todella taivaallista seksiä :)
Olisiko mies ottanut sinut?
En minä ainakaan ottanut, vaikka mies "vapautuikin"!Useinhan miehet ei ns huoranaistakaan halua vaan sellaisen pullantuoksuisen kiltin puhtaan naisen. Paneminen on aina kuitenkin toissijaista.
Vähän väliä laittaa minulle viestejä "muistellen menneitä". En ollut mikään huoranainen,enemmän "pullantuoksuinen kodinhengetär", hah, kuin hänen ex-vaimonsa.
Mikä määrittää naisen puhtauden?! Voi luoja, voiko olla naurettavampaa sanontaa!! XD Vain neitsyt on puhdas, muut likaisia? Vai onko sinulla jotain ongelmia puhtaudesta huolehtimisen suhteen?
En ymmärrä ihmisiä, jotka tieten tahtoen sotkevat jonkun toisen parisuhteen. Mielestäni katalaa ja julmaa.
Toivon, että tarina oli fiktiota ja/tai trolli.
Jäin kuitenkin miettimään laihdutustasi. Oletko tullut ajatelleeksi, että KELPAISIT (kyllä, luit oikein) nyt muillekin miehille? Aiemmin kysyntää oli ehkä vain valomerkin aikaan lähiöräkälässä, mutta monella (naisella) itsetunto kohenee laihtumisen myötä niin paljon, että menekkiä olisi muutenkin.
Vapaana ihmisenä, jonka moraali ei mitä ilmeisimminkään ole kovin kaksinen, voisit testata seksikumppaneina vaikkapa 10-20 miestä. Ehkä löytäisit heidän joukostaan uuden fuckbuddyn. Tällä kertaa toivottavasti vapailla markkinoilla olevan.
Toivon, että silmäsi aukeavat ja ymmärrät, miten paljon käytöksesi loukkaa moniakin ihmisiä. Ei vain teidän kolmiodraamanne jäseniä.
"Ihana rakastajasi" on oikeasti halpamainen, selkärangaton liero, joka ansaitsisi tulla impotentiksi ja/tai saada kiusallisen tartuntataudin genitaaleihinsa.