Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on seksisuhde mieheen jonka vaimo raskaana. Vaimo soitti mulle

Vierailija
14.01.2012 |

ja kysyi miksi olen naimisissa olevan miehen kanssa jonka vaimo odottaa kolmatta lastaan (on 7kk raskaana).

En osannut vastata muuta kuin että haluan hänen miestään. Ei mulla ollut selitystä.

Tiedän olevani kusipää ja tiedän tekeväni väärin, mutta en vaan voi asialle mitään.

Seksi tämän miehen kanssa on aivan sa-noin ku-vaa-mat-to-man sai-raan si-ka u-pe-aa!!!!

Olen addiktoitunut siihen.

Ja niin on mieskin.

En edes halua voida asialle mitään ja ajatus tämän ihanan seksin loppumisesta on kestämätön.7

Itse olen eronnut, lapset jo teinejä (2 lasta) ja olen ollut sinkkuna seitsemän vuotta.

Tienaan hyvin, työ on vastuullista ja olen kaiken puolin kunnollinen ihminen.

Tai siis luulin olevani kunnollinen.

Mutta tämä mies ja meidän välinen seksi on aivan käsittämätöntä!!!

Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.

Tunnen ihan samoin.

Mutta me emme rakasta toisiamme, emme halua olla tai elää yhdessä muutoin kuin naimisen suhteen. Ja aah! kuinka ihanaa se naiminen onkaan!!!

Mutta joo, hävettää ja vituttaa ja naitattaa.

Ja joudun olemaan tän miehen kanssa tekemisissä joka työpäivä, olemme suuressa firmassa molemmat ne kaksi vastuullisinta henkilöä, meille ei voi antaa potkuja muut kuin me - ja sellainen ei ole mahdollista koska omistamme yrityksen.

Joo. Olemme tunteneet lähes 15v ja kaikki oli hyvin ja tavallisesti. Mutta viime keäsänä tapahtui räjähdys.

Tai se nyt oli se että minä olin laihduttanut 23 kiloa ja tapasimme Hangon regatassa ja homma vaan räjähti tyystin käsiin.

Avauduin täällä koska fb:ssä en voi. Ihan kummallinen tilanne, mut seksistä TAIVAALLISESTA seksistä en luovu, oli vaimo raskaana tai ei!

Jos mies haluaa luopua, hän tehköön valinnan.

Mutta ei taida haluta.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät he koskaan ole kokeneet todella taivaallista seksiä :)

Toivottavasti sen miehen vaimo ei enää ota tuollaista ukkoa takaisin. Ehkä on seksi taivaallista toisen naisen kanssa, mutta muuten on munaton ukko :D

Ei ilmeisesti vaimoaan edes rakasta, ihan siitäkin huomaa koska on valmis lastensa äitiä, raskaana olevaa naista loukkaamaan ja pettämään.

Oikein kertomalla ettei suostu lopettamaan seksisuhdetta. Muna vie ja aivot vikisee :)

Vierailija
42/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni heilasteli itseään paljon nuoremman miehen kanssa ja oli täysin tietämätön, että miehellä oli kaks pientä lasta ja vaimo odotti kolmatta. Jäivät kiinni raskauden loppumetreillä.

Vaimo soitti tälle ystävälleni ja suhde loppui siihen paikkaan... Tosin alkaakseen melko pian uudelleen.

Mies elää perheensä kanssa, mutta tekee työreissuja ympäri Suomen ja kun ei työreissut ole nyt osunut lähellekään tämän ystäväni asuinpaikkaa, niin kustantaa hänelle matkat aina jonnekin päin Suomea ja viettävät sitten laatuaikaa hotelleissa yhdessä. (ystäväni on työtön, eli pääsee hyvin viikollakin liikkumaan)

Mulla käy sääliksi sen miehen vaimo ja lapset. Asiahan ei mulle kuulu, mut tulee aina mieleen, ku luen näitä alotuksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia ihmisiä jotka kehtaavat nauttia elämästään.

Koska onhan se niin että tämä elämä on juuri sitä mitä me eletään, jos ei elä, ei mitään saakaan.

Mä olen taas ihan peruskunnollinen; hoidan lapset, kodin ja miehen ja laskut ja kaiken.

Ja on tasaista ja hyvää - mutta ei mitään järisyttävää.

Olen aina kateellinen niille ihmisille jotka uskaltavat ottaa elämäänsä jotain järisyttävää.

Vierailija
44/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se akka vaa sano ett ei se mies saa jättää häntä ja ei hän välitä mitä se puuhaa tääl toisel paikkakunnal jossa on töissä:o

olin ihmeissäni.

siis sanoin suoraan että meillä on suhde,nii tää akka ei piittaa kuhan ei vaa jätä häntä...

on jotku epätoivosia;D

Vierailija
45/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia ihmisiä jotka kehtaavat nauttia elämästään.

Koska onhan se niin että tämä elämä on juuri sitä mitä me eletään, jos ei elä, ei mitään saakaan.

Mä olen taas ihan peruskunnollinen; hoidan lapset, kodin ja miehen ja laskut ja kaiken.

Ja on tasaista ja hyvää - mutta ei mitään järisyttävää.

Olen aina kateellinen niille ihmisille jotka uskaltavat ottaa elämäänsä jotain järisyttävää.

Saat olla tosi onnellinen jos elämäsi on ollut hyvää ja tasaista! Se voisi olla myös todella raakaa helvettiä jos sille tielle lähtee.

Vierailija
46/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se akka vaa sano ett ei se mies saa jättää häntä ja ei hän välitä mitä se puuhaa tääl toisel paikkakunnal jossa on töissä:o

olin ihmeissäni.

siis sanoin suoraan että meillä on suhde,nii tää akka ei piittaa kuhan ei vaa jätä häntä...

on jotku epätoivosia;D

Miksi soitit? Että saat miehen omaksesi? Epätoivoinen yritys saada mies eroamaan? :)

Kysyitkö syytä miksi ei saa erota? Siis siltä ukolta? Nainen varmaan ei olisi edes kertonut :)

Vierailija
47/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.

Tunnen ihan samoin.

Mies ei todellakaan missään tilanteessa sanoisi vaimolleen mitään tälläista! :)))

Vierailija
48/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ukkonsa pettää;)

Minäkään en halua saman katon alle yhtään miestä asuilemaan.

Seksisuhde vain tämän äijän kanssa...

Mutta ihmetyttää miksi jotkut naiset vaan roikkuu miehessä joka pettää...

Vierailija
49/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
50/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ukkonsa pettää;)

Minäkään en halua saman katon alle yhtään miestä asuilemaan.

Seksisuhde vain tämän äijän kanssa...

Mutta ihmetyttää miksi jotkut naiset vaan roikkuu miehessä joka pettää...

Jos kiinnosti pelkästään seksi, niin olisit vain harrastanut seksiä :D Mutta ei, piti saada soittaa ja kehuskella pettämisellä :D Ja sitten miehen vaimo muuttui epätoivoiseksi kun ei välittänyt mitä mies tekee toisella paikkakunnalla. Vapaa suhde? :)

Joten, en usko ettet halunnut miestä saman katon alle. Miksi muuten olisit soittanut :) Toivoit eroa :D

Vierailija
51/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan:D

Mies ei ole edes käynyt minun kotonani,enkä ole aikeissa edes pyytää ...

Käyn vain silloin tällöin hänen luona.

Olen ehkä pirullinen ja siksi soitin;)

Vierailija
52/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan:D

Mies ei ole edes käynyt minun kotonani,enkä ole aikeissa edes pyytää ...

Käyn vain silloin tällöin hänen luona.

Olen ehkä pirullinen ja siksi soitin;)

Helppo valehdella netissä tuntemattomana :D

Jos kelpasi vain seksi, olisit harrastanut sitä:) Mutta koska miehellä oli vaimo, halusit soittaa ja toisaalta toivoit eroa :) Koska se lausekin kertoo jo paljon kun kerroit että vaimo ei halunnut erota :)

Vierailija
53/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama sitten mitä sinäkin siinä sössötät...

Mutta elän sinkkuna hyvin onnellisena.Ja tämä mies ei ole ainoa panokaveri:D

Vierailija
54/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomalla ettei se kultamuru olekkaan ihan niin rehti kuin esittää...

Kuulin kyllä tuonkin naisen äänestä,että ei kivalta tuntunut kun soitin;)

Vierailija
55/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerana vain soittelet niille vaimoille :)

Hyvä selittää että vain piruillakseen :D

Vierailija
56/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni käyneen vieraissa ja voin sanoa että ei hyvältä tuntunut.

Otin avioeron samantien.

Älkää kehdatko edes jauhaa näitä asioita leikillään!

Luottamukseni miehiin meni sen siliän tien.

t. 5 vuotta yksin lasten kanssa

Vierailija
57/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei soita ovikelloasi ja puukota sua kuoliaaksi ja viimeistele tekoa kuristamalla silitysraudan johdolla.....siihen päättyi erään salarakkaan elämä Töölössä. Ja vaimoke selvisi 4.5 vuoden istumisella....

Vierailija
58/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerrotaan että sulla on hiv tai syöpä tai rakkaimpasi on jäänyt auton alle tai tönästy junan alle.

Tuntuu sitten varmaan tosi kivalta.

Vierailija
59/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti

vaimo ei soita ovikelloasi ja puukota sua kuoliaaksi ja viimeistele tekoa kuristamalla silitysraudan johdolla.....siihen päättyi erään salarakkaan elämä Töölössä. Ja vaimoke selvisi 4.5 vuoden istumisella....

En usko...Ei se siltä kuulostanu :D

Ja onpahan ovisilmä mulla...

Vierailija
60/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikeasti salaista.

Ja siihen ei liity ns tunteita.