Mulla on seksisuhde mieheen jonka vaimo raskaana. Vaimo soitti mulle
ja kysyi miksi olen naimisissa olevan miehen kanssa jonka vaimo odottaa kolmatta lastaan (on 7kk raskaana).
En osannut vastata muuta kuin että haluan hänen miestään. Ei mulla ollut selitystä.
Tiedän olevani kusipää ja tiedän tekeväni väärin, mutta en vaan voi asialle mitään.
Seksi tämän miehen kanssa on aivan sa-noin ku-vaa-mat-to-man sai-raan si-ka u-pe-aa!!!!
Olen addiktoitunut siihen.
Ja niin on mieskin.
En edes halua voida asialle mitään ja ajatus tämän ihanan seksin loppumisesta on kestämätön.7
Itse olen eronnut, lapset jo teinejä (2 lasta) ja olen ollut sinkkuna seitsemän vuotta.
Tienaan hyvin, työ on vastuullista ja olen kaiken puolin kunnollinen ihminen.
Tai siis luulin olevani kunnollinen.
Mutta tämä mies ja meidän välinen seksi on aivan käsittämätöntä!!!
Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.
Tunnen ihan samoin.
Mutta me emme rakasta toisiamme, emme halua olla tai elää yhdessä muutoin kuin naimisen suhteen. Ja aah! kuinka ihanaa se naiminen onkaan!!!
Mutta joo, hävettää ja vituttaa ja naitattaa.
Ja joudun olemaan tän miehen kanssa tekemisissä joka työpäivä, olemme suuressa firmassa molemmat ne kaksi vastuullisinta henkilöä, meille ei voi antaa potkuja muut kuin me - ja sellainen ei ole mahdollista koska omistamme yrityksen.
Joo. Olemme tunteneet lähes 15v ja kaikki oli hyvin ja tavallisesti. Mutta viime keäsänä tapahtui räjähdys.
Tai se nyt oli se että minä olin laihduttanut 23 kiloa ja tapasimme Hangon regatassa ja homma vaan räjähti tyystin käsiin.
Avauduin täällä koska fb:ssä en voi. Ihan kummallinen tilanne, mut seksistä TAIVAALLISESTA seksistä en luovu, oli vaimo raskaana tai ei!
Jos mies haluaa luopua, hän tehköön valinnan.
Mutta ei taida haluta.
Kommentit (95)
mies haluaa pitää vaimonsa? Miksi ei eroa?
elämä on valintoja täynnä.
Ja aikuinen ihminen on aina vastuussa valinnoistaan.
Ajattele niitä lapsia. Pilaat heidän mahdollisuutensa hyvään perhe-elämään. Ei hän ole ainoa mies maailmassa sinulle, mutta ainoa isä lapsilleen. Mitä jos vaimo päättää elämänsä? Onko senkin jälkeen niin kivaa? Ette voi leikkiä tuollaista sairasta leikkiä, aikuiset ihmiset!
Vähintään nyt viikonlopuiksi ainakin.
Valmistaudu nostamaan taas hajoavat tavarat yli metrin korkeudelle, lukitsemaan lapsilukolla kaappien ovet ja ehkä vaipparoskis olisi paras hankkia saman tien.
Jos mies jättääkin vaimonsa, varaudu siihen, että lapset ovat teillä joka toinen vkl. Vauvan synnyttyä mies todnäk viettäisi paljonkin aikaa tämän luona. Joudut olemaan vuodesta toiseen tekemisissä ex-vaimon kanssa, olet ikuisesti huora, paha ihminen ja muutenkin perseestä, et osaa mitään ja syötät hänen lapsensa väärin. Ei mitään herkkua, kannattaa jättää välistä jos mitään rakkautta ei välillänne ole.
t. kokemus
onpa sinulla ihana elämä. Ei apua, en voi muuta kuin sääliä jos seksi on elämän tärkein asia.
että minä olen vapaa tekemään mitä huvittaa. Sinkkuna en ole tilivelvollinen kenellekään.
Jos jonkun toisen kulissiliitto ei toimi, sille en voi mitään.
mikä ihmeen vastuu sillä toisella naisella on fuckbuddynsä teoista.
Miehenhän pitää itse ymmärtää oma vastuuttomuutensa ja lakata panemasta tätä ap:ta tai sitten reilusti erota vaimostaan jos ei pysty pitämään vetoketjua kiinni ap:n aikana.
Mutta mikä ihmeen moraalinen vastuu ap:lla on miehen valinnoista, perheestä ja siitä, miten sitä kohtelee?
Tarkoituksella tulit tänne avautumaan josko vaimo näkisi viestisi. Miksi haluat pahoittaa raskaana olevan vaimon mielen. Siis jos tarinasi on totta.
Tulet ylistämään seksiänne. Tiedät kommenttiesi satuttavan vaimoa. Olet alamittainen ihminen.
Itsekin sivusuhteita harrastaneena en voisi kuvitella toimivani tavallasi. Sivusuhteet pitää pitää salasuhteina eikä seksillä elvistellä vaikka kuinka hyvää olisikin.
jos lihot sen 23 kg takaisin... Aika vanhakin taidat olla jos olette tunteneet 15v., eli vaihtaa kohta muutenkin nuorempaan kakkosnaiseen. Kohta se siis loppuu, älä huoli.
Jo kymmenessä käskyssä sanotaan missä ap tekee väärin. Tällaiseksi maailma menee kun usko häviää...
Minä vatsaan omista teoistani, en miehen.
Enkä kyllä ota miestä enkä hänen lapsiaankaan.
Mutta tästä seksistä en luovu.
Ihana määritelmä: fuckbuddy! Juuri siitä on kyse.
Joo, vaimo varmaan näkee tän, mut ei tässä ole mitään sellaista mistä vaimo ei olisi jo tietoinen.
I love my fuckbuddy!!! An I want him soooooo much!!
Niin helposti olette vietävissä. Ei minkäänlaista omaa tahtoa, "se vain tapahtui" yleisin tekosyy. Panomiehillä kyllä kissan päivät, ei voi muuta sanoa.
tai jos totta niin "Sanoin-kuvaamat-toman-sika-sairaan-"surullista kuultavaa.
Jos mies lentää kotoaan, pyörittäkööt isä-viikonloppujaan omassa asunnossaan ja väliajat antakoot sulle laatuaikaa, laatuseksiä ja muuta ihanaa.
Anna mennä, kerran täällä vaan eletään.
etkö voi vain naida ja olla asiasta hiljaa? Moraalista hyväksyntääkö täällä kerjäät?
kuinka jotkut naiset ja mammat erityisesti luulevat että on joku siskojen joukkue jossa kaikkien naisten kuuluu pitää yhtä.
Ja sitten kun joku järkyttää, niin aletaan puhua lasten kasvuympäristöstä ja avioliitoista ja vastuista.
Hei, ei ap:lla ole tässä mitään vastuuta. Sillä miehellä on.
Minusta ap on vapaa tekemään mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ap:han on sinkku.
AP:kin ottaisi miehen kirkuen, mutta kun tietää ettei koskaan tule saamaan niin selittelee, ettei edes ottaisi. Aina sama kuvio kakkosilla, itsetunto saa koko ajan iskua ja sitä koitetaan korjata.
kommentoida muuten, paitsi sen, että itsekin varmaan tiedät, että oikeasti aikuisena ihmisenä VOISIT tehdä asialle jotain, jos haluaisit.