Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on seksisuhde mieheen jonka vaimo raskaana. Vaimo soitti mulle

Vierailija
14.01.2012 |

ja kysyi miksi olen naimisissa olevan miehen kanssa jonka vaimo odottaa kolmatta lastaan (on 7kk raskaana).

En osannut vastata muuta kuin että haluan hänen miestään. Ei mulla ollut selitystä.

Tiedän olevani kusipää ja tiedän tekeväni väärin, mutta en vaan voi asialle mitään.

Seksi tämän miehen kanssa on aivan sa-noin ku-vaa-mat-to-man sai-raan si-ka u-pe-aa!!!!

Olen addiktoitunut siihen.

Ja niin on mieskin.

En edes halua voida asialle mitään ja ajatus tämän ihanan seksin loppumisesta on kestämätön.7

Itse olen eronnut, lapset jo teinejä (2 lasta) ja olen ollut sinkkuna seitsemän vuotta.

Tienaan hyvin, työ on vastuullista ja olen kaiken puolin kunnollinen ihminen.

Tai siis luulin olevani kunnollinen.

Mutta tämä mies ja meidän välinen seksi on aivan käsittämätöntä!!!

Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.

Tunnen ihan samoin.

Mutta me emme rakasta toisiamme, emme halua olla tai elää yhdessä muutoin kuin naimisen suhteen. Ja aah! kuinka ihanaa se naiminen onkaan!!!

Mutta joo, hävettää ja vituttaa ja naitattaa.

Ja joudun olemaan tän miehen kanssa tekemisissä joka työpäivä, olemme suuressa firmassa molemmat ne kaksi vastuullisinta henkilöä, meille ei voi antaa potkuja muut kuin me - ja sellainen ei ole mahdollista koska omistamme yrityksen.

Joo. Olemme tunteneet lähes 15v ja kaikki oli hyvin ja tavallisesti. Mutta viime keäsänä tapahtui räjähdys.

Tai se nyt oli se että minä olin laihduttanut 23 kiloa ja tapasimme Hangon regatassa ja homma vaan räjähti tyystin käsiin.

Avauduin täällä koska fb:ssä en voi. Ihan kummallinen tilanne, mut seksistä TAIVAALLISESTA seksistä en luovu, oli vaimo raskaana tai ei!

Jos mies haluaa luopua, hän tehköön valinnan.

Mutta ei taida haluta.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt toisen naisen haukkumista ja syyttämistä. Jokainen vastatkoon teoistaan omalle puolisolle!

Vierailija
82/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on pakonomainen tarve iskeä varattu. He varmaan ajattelevat sisimmässään että jos he saavat iskettyä varatun, niin ovat muka parempia kuin vaimo.

Mutta ei se niin mene. Mies kun voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Siinä ei merkkaa luonne eikä ulkonäkö. Ei pahalla, mutta tämä on totuus. Jos mies rakastaisi juuri sitä toista naista, niin hän ei aloittaisi sivusuhdetta alunperinkään - koska rakkauteen kuuluu kunnioitus! Ja mitä kunnioitusta se on että käyttää hyväkseen seksuaalisesti? Pitää toista varalla, aina odottamassa?

Nainen, älä sorru jalkavaimoksi. Menetät itsekunnioituksesi viimeisetkin rippeesi! Varmasti sinullekin on mies, joka haluaa vain sinut.

MILLÄ vuosituhannella te oikein elätte? "Sorru jalkavaimoksi"?????????? Paha mies siis tulee ja ottaa ja panee ja nainen vain makaa alla, nainen ei voi nauttia seksistä saati että HALUAISI VAIN SITÄ?

Mies voi nauttia seksistä, nainen ei? Mies on viettiensä vietävänä, nainen ei?

Ihme porukkaa.

Naisen ainoa tehtävä, tai jos ei ainoa niin ainakin tärkein on päästä naimisiin ja sitten olla naimisissa sen yhden kanssa. Se ihminen pysyy samanlaisena, muuttumattomana koko elämänsä.

Käytännössä puolet avioliitoista päättyy eroon ja niistä jotka jatkuvat ei kukaan kerro kuinka moni on "toimiva". Itse epäilen tällaista käsitettä suuresti, ihminen muuttuu koko elämänsä ajan ja on aivan järkyttävä vankila ajatella että tulisi olla muuttumaton, sulkea kaikki tunteensa pois tai kytkeä ne mekaanisesti koskemaan vain virallista kumppania. Ei se onnistu ja koska se ei onnistu ihmiset ovat aika ajoin onnettomia kun eivät voineetkaan kontrolloida omiaan/toisen tunteita!

Eli epäonnistujia ovat kaikki kumppanin vaihtajat, uusperheelliset...pettäjät ja petetyt jotka eivät pystyneet "pitämään itseään kurissa". "Katkeroiduin eksäni pettämisestä, hän pilasi elämäni. En enää luota miehiin." Miten niin luota? Mitä ihmettä toinen ihminen voi luvata jos ei tiedä tulevaa etukäteen? Se on sama kuin lupaisi elää 88-vuotiaaksi. Käsi sydämelle, kyllä sinä sen ihan itse pilasit jos katkeraksi jäit. Ainoa huonompi vaihtoehto on kaljua miestä lainatakseni päivä lisää katkerana.

Okei jotain harkintaa voisi ehkä olla tuon raskauden suhteen tai ainakin seksisuhteen tulisi tuottaa miehelle niin suurta energiamäärää ja hyvää oloa että jaksaisi huolehtia entistä paremmin raskaana olevasta kumppanistaan.

Sitten seuraa uutinen: myös naiset voivat nauttia seksistä, ihmiset voivat ihastua toisiinsa haluamatta muuta kuin seksiä. Maailma ei kaadu siihen ettemme voi omistaa toista, vaan voimme oppia jotain itsestämme ja ehkä siitä millaista on elää elämäänsä eikä suorittaa sitä rajoitusten kautta.

Elämä on elämistä varten! Uskaltakaa naiset vihdoin nauttia elämästänne ja seksistä siinä sivussa - ei se perustu toisen kontrolloimiseen vaan omaan itseen tutustumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa satuttaa toista ihmistä ilman mitäään syytä ja siitä jotain kiksejä.

Täysjärkinen nainen kyllä torjuu varatun miehen iskuyritykset eikä varsinkaan itse lähde iskemään perheellistä miestä!

Itse olen raskaana ja minusta tuntuu todella pahalta vaimon puolesta.

Onneks mieheni ei ole niin idiootti, että menisi jonkun tyhjäpään pauloihin..

Vierailija
84/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäinkin normaalia.

Ehkä kannattaa lopettaa itseinhossa rypeminen.

Tai sitten lopettaa suhde.

Vierailija
85/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että tantta elää murrosikää vähän myöhässä - samaan aikaan omien lapsiensa kanssa.. Ei ole saanut tarpeeksi huomiota ennen, nyt ottaa takaisin, ja kuvittelee sen joksikin elämää suuremmaksi. Koko maailma pyörii oman navan, tai oikeammin pillun ympärillä - ihan kuin teinillä.

Vierailija
86/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on että yritän lopettaa salasuhdetta,mutta

mies pommittelee mua edelleen.

Pitänee vaihtaa kännykkäliittymää...

Oman naisensa luota laittelee viestejä.

Sairasta...

Tämä mies sattui rakastumaan minuun,vaikka

homman piti olla vain ja ainoastaan

seksiä...:(

Vierailija
87/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei kaadu siihen ettemme voi omistaa toista, vaan voimme oppia jotain itsestämme ja ehkä siitä millaista on elää elämäänsä eikä suorittaa sitä rajoitusten kautta.

Elämä on elämistä varten! Uskaltakaa naiset vihdoin nauttia elämästänne ja seksistä siinä sivussa - ei se perustu toisen kontrolloimiseen vaan omaan itseen tutustumiseen.

Kuinka moni mies hyväksyy vaimonsa sivusuhteen, vaikka kävisikin itse vieraissa?

"Toista ei voi omistaa", "ihminen ei ole yksiavioinen", "pettäminen on ihan ok" jne. Mikäpä siinä, mutta toivottavasti ihminen pystyy lausumaan nämä fraasit myös puolisolleen sekä jäädessään kiinni pettämisestä että tullessaan itse petetyksi.

Vierailija
88/95 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllähän se niin on, että nainen harrastaa seksiä saadakseen rakkautta mieheltä. Vaikka nauttisikin siitä, niin aina siellä on taustalla tämä toive.

Vierailija
89/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mikä urpo horo. Toivottavasti joku raiskaa sut niin et pysty harrastamaan seksiä.

Vierailija
90/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiedä, miksi vauvaudit sen edes kirjoittamaan.

Minulle tuli vain mieleen tuosta aloituksesta, että on kyllä aika jännä, miten seksi on toisille tärkeää. Itse olen kai vähän frigidi, mutta en ole koskaan kokenut sellaista, että seksiä on PAKKO saada ja NAITATTAA aivan älyttömästi ja nyt on PAKKO PÄÄSTÄ NAIMAAN TÄMÄN TYYPIN KANS KUN SEN KYRPÄ ON MUN SISÄLLÄ NIIN TAIVAALLINEN TAKOJA JA NAITATTAA.

Olen kokenut mahtavaa seksiä ja ihanaa ja huikeaa ja taivaallista. Mutta aika mielenkiintoista, että toiset nähtävästi on ihan oikeasti kuin jossain amerikkalaisissa sarjoissa. Eli housut tippuu vaikka marketin pukukopissa ja kiihkeästi saadaan parin minuutin pikanolla 10 orgasmia kun ollaan niin RIIPPUVAISIA SIITÄ NAIMISESTA.

Olen luullut aina, että ne on vain leffoja, eikä oikeaa elämää.

Muuten en osaa tuohon muuta sanoa. Pettämisiä on ollut iät ja ajat. Miehellä on kissanpäivät kun ei tarvitse yhtään lirkutella kun pillua tulee helposti.

Kyllä huomaa että naiset ovat kauhuissaan siitä että se oma ukko pettää, sen verran hädissään täällä ollaan tuomitsemassa ja jeesustelemassa. Lapsen parhaalla vielä ratsastetaa, vaikka todellisuudessa ei muiden rääpäleet voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
91/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaisilla aina sama selitys :) AP:kin ottaisi miehen kirkuen, mutta kun tietää ettei koskaan tule saamaan niin selittelee, ettei edes ottaisi. Aina sama kuvio kakkosilla, itsetunto saa koko ajan iskua ja sitä koitetaan korjata.

Ja jotkut vaan on niin puusilmiä ettei voi vaan hyväksyä sitä että jotkut naiset ei halua parisuhdetta ja perhettä "velvollisuuksineen" vaan ihan oikeesti sitä helppoa panokaveria joka ei jää nurkkiin roikkumaan, eikä niitä kitiseviä kakaroita.

Vierailija
92/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakastumisvaihe eli tajunnan räjäyttävä seksi tieteellisesti kestää ap.

Että siinä tavoitetta, jotta saat janon sammumaan :D

Vierailija
93/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kahlata vastauksia läpi, luin vain aloituksen

en vaihtais kyllä omaa elämääni ap:n paskakirnuun mistään hinnasta :) sääliksi kävi

Vierailija
94/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love my fuckbuddy!!! An I want him soooooo much!!

Vierailija
95/95 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle jaksamista ja voimia hankkiutua eroon ihmisjätteistä (fuckbuddy miehestä ja hänen ilmais huorastaan) aloittaen muualla paremman elämän. Lapsillekin parempi hankkiutua eroon isästä, joka pettää lapsiaan pillun vuoksi.