Mulla on seksisuhde mieheen jonka vaimo raskaana. Vaimo soitti mulle
ja kysyi miksi olen naimisissa olevan miehen kanssa jonka vaimo odottaa kolmatta lastaan (on 7kk raskaana).
En osannut vastata muuta kuin että haluan hänen miestään. Ei mulla ollut selitystä.
Tiedän olevani kusipää ja tiedän tekeväni väärin, mutta en vaan voi asialle mitään.
Seksi tämän miehen kanssa on aivan sa-noin ku-vaa-mat-to-man sai-raan si-ka u-pe-aa!!!!
Olen addiktoitunut siihen.
Ja niin on mieskin.
En edes halua voida asialle mitään ja ajatus tämän ihanan seksin loppumisesta on kestämätön.7
Itse olen eronnut, lapset jo teinejä (2 lasta) ja olen ollut sinkkuna seitsemän vuotta.
Tienaan hyvin, työ on vastuullista ja olen kaiken puolin kunnollinen ihminen.
Tai siis luulin olevani kunnollinen.
Mutta tämä mies ja meidän välinen seksi on aivan käsittämätöntä!!!
Mieskin oli sanonut vaimolleen, ettei voi itselleen mitään, hänen on vaan pakko saada minua.
Tunnen ihan samoin.
Mutta me emme rakasta toisiamme, emme halua olla tai elää yhdessä muutoin kuin naimisen suhteen. Ja aah! kuinka ihanaa se naiminen onkaan!!!
Mutta joo, hävettää ja vituttaa ja naitattaa.
Ja joudun olemaan tän miehen kanssa tekemisissä joka työpäivä, olemme suuressa firmassa molemmat ne kaksi vastuullisinta henkilöä, meille ei voi antaa potkuja muut kuin me - ja sellainen ei ole mahdollista koska omistamme yrityksen.
Joo. Olemme tunteneet lähes 15v ja kaikki oli hyvin ja tavallisesti. Mutta viime keäsänä tapahtui räjähdys.
Tai se nyt oli se että minä olin laihduttanut 23 kiloa ja tapasimme Hangon regatassa ja homma vaan räjähti tyystin käsiin.
Avauduin täällä koska fb:ssä en voi. Ihan kummallinen tilanne, mut seksistä TAIVAALLISESTA seksistä en luovu, oli vaimo raskaana tai ei!
Jos mies haluaa luopua, hän tehköön valinnan.
Mutta ei taida haluta.
Kommentit (95)
jos voi pettää ;)
Niin se vain on...
Ei kunnioita omaa muijaa,eikä sitä toista naista.
Toisilla naisilla on huono itsetunto. Heillä on pakonomainen tarve iskeä varattu. He varmaan ajattelevat sisimmässään että jos he saavat iskettyä varatun, niin ovat muka parempia kuin vaimo.
Mutta ei se niin mene. Mies kun voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Siinä ei merkkaa luonne eikä ulkonäkö. Ei pahalla, mutta tämä on totuus. Jos mies rakastaisi juuri sitä toista naista, niin hän ei aloittaisi sivusuhdetta alunperinkään - koska rakkauteen kuuluu kunnioitus! Ja mitä kunnioitusta se on että käyttää hyväkseen seksuaalisesti? Pitää toista varalla, aina odottamassa?
Nainen, älä sorru jalkavaimoksi. Menetät itsekunnioituksesi viimeisetkin rippeesi! Varmasti sinullekin on mies, joka haluaa vain sinut.
Olen ollut varatun miehen kanssa, mutta vain seksin takia, en minä siinä mitään menettänyt.
Minä olen pettänyt suhteessa ollessa,minulla on suhde varattuun,vain seksiä,enkä kertoile sitä,paitsi nyt teille;)
Suhteessa ollessa en jäänyt edes kiinni..t.pettäjänainen
onko sulla muita panoja ollutkaan? Lasten isää ei lasketa. Kuulostat sellaselta joka on ollut niin läski ettei kukaan oo halunnu koskea, ja nyt kun pitkästä aikaa joku viittii sua laittaa, pidät sitä taivaallisena. Hoh. Itelläni on ollu fuckbuddeja, tiedän että nainen voi nauttia vaan seksistä, mutta ne on aina ollu vapaita miehiä. Varatun paneminen on niin helppoa ja niin ala-arvosta, etten tajua miten kukaan kehtaa tunnustaa. Ei se ap oikeesti oo hienoa ettei saa vapaata miestä, vaikka vaan seksiä varten.
Kohta varmaan laitat paikkakuntaa ja nimikirjaimia, koska et kestä, että salasuhde on salainen. Haluat kaikkien tietävän, että tämä mies haluaa sinua enemmän kuin vaimoaan.
No joo. Jos seksi on elämääsi määrittävä tekijä ja ainoa arvo, niin sitten et ole vastuussa mistään. Tottakai se mies on vastuussa siitä, mitä tekee toimillaan perheelleen, lapsilleen ja lastensa äidille. Jos äiti ei jaksa (ja tokihan entisenä läskinä tiedät, mitä miehen pettäminen tekee vaimolle: itsetunto laskee, epätoivo ja kauhu kasvaa, pelko ja itsensä kunnioitus laskee, sitä alkaa kuvitella, että ei kelpaa kellekään ja että mies on pidettävä hinnalla millä hyvänsä, kunnes joku kaunis päivä ei jaksa ja ajattelee, että ehkä kaikki korjaantuukin, kun minä olen poissa), on mies tuhonnut lastensa elämän. Mutta mies ei tuhoa sitä yksin. Sinä tiedät, mitä mies tekee ja ehkä hän sinustakin toimii arveluttavasti ja moraalittomasti mutta sinä hyväksyt sen, yllytät häntä ja todennäköisesti vielä kaunistelet ja puolustelet tilannetta miehen puolesta selittämällä jotain ylivertaisesta seksistä.
Sinä olet vastuussa toimistasi ihan samaan tapaan kuin muutkin ihmiset. Jos annat alaisesi haukkua toista alaista, tiedät, että tämä tekee niin ja itsekin ehkä kommentoit haukkumaviestejä kehottaen niitä ilkeämmiksi, olet ihan yhtä syyllinen kuin alainen, joka lähettelee niitä haukkumakirjeitä. Kun kiusattu ratkeaa, suurin syyllinen on kiusaaja ja sinä hyvänä kakkosena. Tajuatko? Emme elä tyhjiössä eikä yhteiskunnan arvoina ole hedonismi, vaikka niin moni sitä yrittää vakuuttaakin. Sinkkuna et ole vastuussa jonkun perheen hajoamisesta mutta olet vastuussa satuttamisesta tietoisesti ja tahallaan ja vastuussa siitä, että laitat viestejä julkisesti ympäriinsä ja satutat lisää.
Niin, tässähän ei ole mitään, mistä vaimo ei ole tietoinen. Mutta tässä on paljon, mitä vaimon ystävät voivat saada tietää ja ennen kaikkea tässä on paljon ylimielisyyttä, ilkeyttä ja kiusaamista. Hähähää, nainpa miestäsi, vaikka tekisit mitä, on viestisi vaimolle. Tästä olet vastuussa.
Toivon, että vaimo tallentaa tämän avauksen, näyttää sen miehelleen ja myöhemmin lapsilleen. Itse olisin niin pirullinen, että näyttäisin sen myös sinun lapsillesi ja kertoisin, minkälainen äiti heillä on. Joo, vaimo on vastuussa tästä teostaan, mutta hän ei ole sinun lastesi äiti, joten hänen ei tarvitse miettiä heidän parastaan.
Näillä eväillähän sitä tässä maailmassa liikutaan: mitä väliä ketä toimintani satuttaa, pääasia, että MINÄ nautin ja saan kaiken, mitä haluan. Toivottavasti joskus kolahtaa kaikkien näiden lasten kärsimys ja tajuat hävetä.
Normaalisti kehittynyt ihminen on muut huomioiva ja omia toimintojaan säätelevä. Jos joku käyttäytyy omien arvojen vastaisesti, häntä ei kannusteta ja itsekin osataan ainakin jossakin vaiheessa asettaa rajat.
Lapsen tasolle jämähtäneet ajattelevat aina itseään ja vain itseään.
Pettäminen, varatut rakastajat ja kiinni jäämisen seuraukset ovat elämää. Kun alkaa tuulettaa raskaana olevan vaimon edessä ja netissä koko maailmalle, että meillä on oikeus paneskella, se on ihanaa, ettekä voi meitä estää, lällällää, se on sairasta.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi toinen nainen olisi täysin vapaa vastuusta? Hän tietää mitä tapahtuu, ja itselläkin ehkä joku omantunnon kolkutus kuuluu, mutta hän silti torjuu sen, koska ei petä ketään. Eikö se, että tuntee tietää tekevänsä väärin, velvoita vastuuseen? Ei kaikki, mikä tuntuu ihanalta, ole perusoikeus - joskus pitää osata kieltäytyäkin, jos tietää satuttavansa muita. Ehkä sen nautinnon voi saada muualtakin.
Kohta varmaan laitat paikkakuntaa ja nimikirjaimia, koska et kestä, että salasuhde on salainen. Haluat kaikkien tietävän, että tämä mies haluaa sinua enemmän kuin vaimoaan.
No joo. Jos seksi on elämääsi määrittävä tekijä ja ainoa arvo, niin sitten et ole vastuussa mistään. Tottakai se mies on vastuussa siitä, mitä tekee toimillaan perheelleen, lapsilleen ja lastensa äidille. Jos äiti ei jaksa (ja tokihan entisenä läskinä tiedät, mitä miehen pettäminen tekee vaimolle: itsetunto laskee, epätoivo ja kauhu kasvaa, pelko ja itsensä kunnioitus laskee, sitä alkaa kuvitella, että ei kelpaa kellekään ja että mies on pidettävä hinnalla millä hyvänsä, kunnes joku kaunis päivä ei jaksa ja ajattelee, että ehkä kaikki korjaantuukin, kun minä olen poissa), on mies tuhonnut lastensa elämän. Mutta mies ei tuhoa sitä yksin. Sinä tiedät, mitä mies tekee ja ehkä hän sinustakin toimii arveluttavasti ja moraalittomasti mutta sinä hyväksyt sen, yllytät häntä ja todennäköisesti vielä kaunistelet ja puolustelet tilannetta miehen puolesta selittämällä jotain ylivertaisesta seksistä.
Sinä olet vastuussa toimistasi ihan samaan tapaan kuin muutkin ihmiset. Jos annat alaisesi haukkua toista alaista, tiedät, että tämä tekee niin ja itsekin ehkä kommentoit haukkumaviestejä kehottaen niitä ilkeämmiksi, olet ihan yhtä syyllinen kuin alainen, joka lähettelee niitä haukkumakirjeitä. Kun kiusattu ratkeaa, suurin syyllinen on kiusaaja ja sinä hyvänä kakkosena. Tajuatko? Emme elä tyhjiössä eikä yhteiskunnan arvoina ole hedonismi, vaikka niin moni sitä yrittää vakuuttaakin. Sinkkuna et ole vastuussa jonkun perheen hajoamisesta mutta olet vastuussa satuttamisesta tietoisesti ja tahallaan ja vastuussa siitä, että laitat viestejä julkisesti ympäriinsä ja satutat lisää.
Niin, tässähän ei ole mitään, mistä vaimo ei ole tietoinen. Mutta tässä on paljon, mitä vaimon ystävät voivat saada tietää ja ennen kaikkea tässä on paljon ylimielisyyttä, ilkeyttä ja kiusaamista. Hähähää, nainpa miestäsi, vaikka tekisit mitä, on viestisi vaimolle. Tästä olet vastuussa.
Toivon, että vaimo tallentaa tämän avauksen, näyttää sen miehelleen ja myöhemmin lapsilleen. Itse olisin niin pirullinen, että näyttäisin sen myös sinun lapsillesi ja kertoisin, minkälainen äiti heillä on. Joo, vaimo on vastuussa tästä teostaan, mutta hän ei ole sinun lastesi äiti, joten hänen ei tarvitse miettiä heidän parastaan.
Näillä eväillähän sitä tässä maailmassa liikutaan: mitä väliä ketä toimintani satuttaa, pääasia, että MINÄ nautin ja saan kaiken, mitä haluan. Toivottavasti joskus kolahtaa kaikkien näiden lasten kärsimys ja tajuat hävetä.
Normaalisti kehittynyt ihminen on muut huomioiva ja omia toimintojaan säätelevä. Jos joku käyttäytyy omien arvojen vastaisesti, häntä ei kannusteta ja itsekin osataan ainakin jossakin vaiheessa asettaa rajat.
Lapsen tasolle jämähtäneet ajattelevat aina itseään ja vain itseään.
mikä ihmeen vastuu sillä toisella naisella on fuckbuddynsä teoista. Miehenhän pitää itse ymmärtää oma vastuuttomuutensa ja lakata panemasta tätä ap:ta tai sitten reilusti erota vaimostaan jos ei pysty pitämään vetoketjua kiinni ap:n aikana. Mutta mikä ihmeen moraalinen vastuu ap:lla on miehen valinnoista, perheestä ja siitä, miten sitä kohtelee?
omista tekemisistään. Taisit olla itsekin jo kärryillä, sillä vastuu on nimenomaan moraalinen. Kaikilla on vastuunsa.
Arvon provoilija,
On hyvä, että ihmisellä on fantasioita. Fantasiat pitävät mielenterveyden yllä ja ovat vaarattomia.
t. valepsykologi
Tältä epävakaalta aloittajalta jälkimmäisen kehitys on jäänyt ala-asteikäisen tasolle.
Moraalin kehittymisen toiseen asteeseen kuuluu että ymmärtää, että se, mikä on hyväksi minulle, ei välttämättä ole hyväksi jollekin toiselle ja osaa toimia sen mukaan.
Moraalin kehittymisen kolmanteen vaiheeseen kuuluu, että ymmärtää tiettyjen yleisten moraaliodotusten luonteen ja osaa soveltaa niitä elämäänsä. Esim. pyrkii auttamaan hätään joutunutta tai auttamaan apua tarvitsevaa.
Viimeiseen moraalin kehitysvaiheeseen kuuluu, että osaa soveltaa yleisiä moraaliodotuksia tilannesidonnaisesti. Tähän yltää vain murto-osa ihmisistä.
Onhan se surullista luettavaa, että "aikuinen" ihminen käyttää vapaata tahtoaan lapsentasoisesti.
kuulostaa muuten jotenkin samanlaiselta kuin Psykomamma. Psykiksen kaupunkilaisserkku?
Tältä epävakaalta aloittajalta jälkimmäisen kehitys on jäänyt ala-asteikäisen tasolle. Moraalin kehittymisen toiseen asteeseen kuuluu että ymmärtää, että se, mikä on hyväksi minulle, ei välttämättä ole hyväksi jollekin toiselle ja osaa toimia sen mukaan. Moraalin kehittymisen kolmanteen vaiheeseen kuuluu, että ymmärtää tiettyjen yleisten moraaliodotusten luonteen ja osaa soveltaa niitä elämäänsä. Esim. pyrkii auttamaan hätään joutunutta tai auttamaan apua tarvitsevaa. Viimeiseen moraalin kehitysvaiheeseen kuuluu, että osaa soveltaa yleisiä moraaliodotuksia tilannesidonnaisesti. Tähän yltää vain murto-osa ihmisistä. Onhan se surullista luettavaa, että "aikuinen" ihminen käyttää vapaata tahtoaan lapsentasoisesti.
Moraalitonta porukkaa, joka kähmii kaiken itselleen - oli kyse sitten rahasta, toisten miehistä jne jne.
No, ahneella on paskanen loppu.
Hänellä on varmasti vaikeaa. Häntä voisin tilanteessa neuvoa paljonkin. Tuollainen stressi ja menetys vaikuttaa varmasti myös hänen jaksamiseen äitinä. Toivottavasti vastuullisena ihmisenä mieskin tajuaa tämän eikä ajattele vain ulokkeillaan.
Etkö sä vois ettii itelles uutta panokalua ap? Miehiä on maa pullollaan.
niin miksi ihmeessä aina oletetaan, että se toinen nainen on tarkoituksella toinen nainen ja tarkoituksella iskee varattuja miehiä? Joku saalistaja, jonka viattomia uhreja miehet ovat?
Mä olin toinen nainen tietämättäni. Tutustuin ihanaan mieheen, rakastuin, suunniteltiin tulevaa ja elettiin arkea yhdessä. En ollut koskaan tuntenut mitään vastaavaa ketään kohtaan. Sitten sain selville, että miehellä on vaimo ja lapsia (lapsista tiesinkin, mutten tietenkään että asuu samassa asunnossa). Yritin ajatella järjellä ja jättää miehen, mutta kun tunteet oli niin vahvat, että järki vain tuli jyrätyksi. Mies järjesti asiansa loppuun, että pystyi eroamaan, ja muutti luokseni. Koskaan en pyytänyt miestä eroamaan, koskaan en ollut mustasukkainen vaimosta, mutta mies tiesi, että loputtomasti en ole toisena.
Ennen tätä ajattelin toisista naisista aivan samalla tavalla kun täällä moni: suurin vastuu on miehellä, mutta toinen nainenkin on aina moraaliton horatsu. Kokemus opettaa.
Nyt täällä moni tulee jälleen sanomaan, että mies pettää minuakin, josei jo nyt, niin jossain vaiheessa. Voi olla, mutta jos niin tekee, en tule ikinä syyttämään toista naista mistään. (poikkeus on toinen olisi tyyliin mun paras kaveri tai sisko, jolla pitäisi olla mun suuntaan jotain lojaaliutta)
Jos lällättelee vaimolle, yllyttää miestä pettämään ja satuttamaan perhettä, kirjoittaa avauksia tänne ja muuallekin ja esim. soittaa vaimolle ja kertoo, miten hyvä pano hänen miehensä on, on aikamoinen vastuu teoistaan.
Jos ei edes tiedä miehen olevan varattu ja kun sen saa tietää, pysyttelee syrjässä ja antaa miehen hoitaa valinnan ja ylipäätään tekojensa seuraukset loppuun, se vastuu on minimaalisen pieni jos sitä nyt on ollenkaan.
Kyse on siitä vanhasta totuudesta: kohtele lähimmäistäsi niin kuin haluaisit sinua kohdeltavan. Moraalinen vastuu on sitä, että tietää, että jotakuta loukataan ja satutetaan eikä välitä siitä pätkääkään. Ehkä jopa vain satutetaan itsekin lisää. Tällaisella sitä vastuuta on teoistaan aika tavalla.
mutta, minusta olet aika itsekäs. En ole tyypillinen av-mamma jonka mielestä toinen nainen on aina syypää kaikkeen. En missään nimessä. Itseasiassa vastuu parisuhteesta on vain ja ainoastaan miehellä. Muttakun vaimo on kerta ottanut suhun jo yhteyttä, niin onko toi nyt oikeesti kauheen kivaa? Hyvää seksiä saa varmasti muualtakin kuin varatulta mieheltä. Tuhlaat vaan aikaasi sen varatun kanssa ja missaat oman elämäsi miehen!
jotka aina syyttää sitä toista naista uskottomuudessa. Ihanko se toinen nainen PAKOTTI sen miesparan pettämään. Voi isäparkaa kun se kavala nainen tuli ja veitsi kurkulla pakotti miehen pettämään vaimoaan. Ja kyllä, viesteistä paistaa läpi kuinka naiset pelkää että oma äijäkin pettäis!
Hohhoijaa, kyllä tässäkin tarinassa tällä perheenisällä on vastuu lapsistaan ja vaimostaan.
En hyväksy pettämistä, enkä itse tekisi niin mutta jos mies pettäis niin en kyllä toista naista siitä syyttäis. Varmaan inhoaisin molempia, mutta mies olisi tehnyt valinnan
Haukka halusi väkisin iskeä kiltin perheenisän. Perheenisä oli aiemmin ylpeänä kertonut vaimostaan ja lapsistaan ja vaikuttanut aidosti onnelliselta avioliitossaan. Haukka leperteli, flirttaili, kehui, nauroi koko ajan, pukeutui tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, kosketteli, lähetti vihjailevia viestejä yms. Vähän ajan kuluttua haukka oli onnistunut yrityksessään. Toki miehen olisi pitänyt olla lujana, mutta itse näin omin silmin miten haukka teki kaiken työn. Varatut miehet pitäisi jättää rauhaan!
jotka aina syyttää sitä toista naista uskottomuudessa. Ihanko se toinen nainen PAKOTTI sen miesparan pettämään. Voi isäparkaa kun se kavala nainen tuli ja veitsi kurkulla pakotti miehen pettämään vaimoaan. Ja kyllä, viesteistä paistaa läpi kuinka naiset pelkää että oma äijäkin pettäis!
Hohhoijaa, kyllä tässäkin tarinassa tällä perheenisällä on vastuu lapsistaan ja vaimostaan.
En hyväksy pettämistä, enkä itse tekisi niin mutta jos mies pettäis niin en kyllä toista naista siitä syyttäis. Varmaan inhoaisin molempia, mutta mies olisi tehnyt valinnan
Kun mies kiihottuu niin veri valahtaa aivoista jalkoväliin. Ja kun ottaa huomioon, että mies pystyy ajattelemaan vain yhtä asiaa kerrallaan keskittyneesti niin onhan se selvä että mies on viettelytilanteessa aika heikoilla. Ja vampit tietävät kyllä sen.
Heillä on pakonomainen tarve iskeä varattu. He varmaan ajattelevat sisimmässään että jos he saavat iskettyä varatun, niin ovat muka parempia kuin vaimo.
Mutta ei se niin mene. Mies kun voi harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Siinä ei merkkaa luonne eikä ulkonäkö. Ei pahalla, mutta tämä on totuus. Jos mies rakastaisi juuri sitä toista naista, niin hän ei aloittaisi sivusuhdetta alunperinkään - koska rakkauteen kuuluu kunnioitus! Ja mitä kunnioitusta se on että käyttää hyväkseen seksuaalisesti? Pitää toista varalla, aina odottamassa?
Nainen, älä sorru jalkavaimoksi. Menetät itsekunnioituksesi viimeisetkin rippeesi! Varmasti sinullekin on mies, joka haluaa vain sinut.