Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
myös että tuon yrittäjän tekemän hintakyselyn tulos on tällä hetkellä se että suurimman osan mielestä Nipsulan hinnat ovat liian korkeat :) Ei tainnu yrittäjä ihan tätä hakea... :)
ei se kestä minkäänlaista kritiikkiä.
Kun käy yrittäjän omassa FB-profiilissa, näkee että hän itse on käynyt äänestämässä asiakkailleen tekemässä kyselyssä. Ja tietysti sen puolesta että Nipsulan hinnat on sopivat.
Uusi kysely voisi olla: "Mitä mieltä olet Nipsulan asiakaspalvelusta ja toimitusnopeudesta?"
Kuka tahansa voi perustaa minkä tahansa ryhmän Facebookkiin.
Mitäs jos asiakkaat perustais ihan oman ryhmän, jossa voisivat puhua asiakaskokemuksistaan rehellisesti kenenkään sensuroimatta niitä
Ryhmälle nimiehdotuksia:
Nipsulan asiakkaat kertovat
Nipsula - the customers tell all
Nipsula - after the final order
Onko muita nimiehdotuksia?
Ehkä nipsula ei poista kommentteja fb:stä? Oiskohan mahdollista ettei siellä tartte kenenkään kysellä kun sähköposteihin saa nykyään vastauksen nopsaan? Itse olen nyt viimeisen viikon aikana saanut vastauksen maileihin ihan saman päivän aikana, ja eilen illalla parhaimmillaan alle 5 minuuttiin.
Niin että onkohan mahdoton ajatus että siellä päässä alkais olla hommat hoidossa ja viimeistenkin tilaustaan odottavien asiakkaiden paketit pikkuhiljaa lähdössä ja siks ei ois kyselyitä fb:ssä?.
Tätä keskustelua sivusta seuranneena täytyy sanoa niinku tuossa joku jo kirjottikin, että fb:ssä on se kourallinen asiakkaita jotka kyselee, ja sitte tämä kanalauma joka peesaa ja lietsoo vieressä.
Mä olen sitä mieltä että antakaa nyt herranjestas yrittäjälle edes mahdollisuus korjata virheensä, hän melko varmasti on oppinut niistä jo aivan kantapään kautta ja oikeen pahaa tekee hänen puolestaan ajatella miltä tuntuu varmasti lukee omasta yrityksestä näitä juttuja.
Rehellisyydestähän se kertoo että ei postita enää kirjeinä vaan paketteina, jos se vielä jotain yrittäis huijata niin eikö se kirjeinä lähettelis niitä tuotteita ja sama homma jatkuis. Et näitä katoamisia ei vissiin oo ihan viime aikoina enää tapahtunut..?
Minusta kyllä kannataisi jokaisen miettiä, Nipsula näyttää kuitenkin yrittävän korjata asioita ja aika varmaan jo oppineen kantapään kautta . Jos se joku huijari ois niin miksi sillä vielä sivut olis auki ja uskaltais sinne mitään kirjotella?
heti kun näyttää että Nipsula hoitaa asiansa REHELLISESTI. Toistaiseksi näin ei ole. Ja kyllä, FB seinältä poistellaan viestejä edelleen ja kaikki valitukset (joita oli paljon) on poistettu.
Ehkä nipsula ei poista kommentteja fb:stä? Oiskohan mahdollista ettei siellä tartte kenenkään kysellä kun sähköposteihin saa nykyään vastauksen nopsaan? Itse olen nyt viimeisen viikon aikana saanut vastauksen maileihin ihan saman päivän aikana, ja eilen illalla parhaimmillaan alle 5 minuuttiin.
Niin että onkohan mahdoton ajatus että siellä päässä alkais olla hommat hoidossa ja viimeistenkin tilaustaan odottavien asiakkaiden paketit pikkuhiljaa lähdössä ja siks ei ois kyselyitä fb:ssä?.
Tätä keskustelua sivusta seuranneena täytyy sanoa niinku tuossa joku jo kirjottikin, että fb:ssä on se kourallinen asiakkaita jotka kyselee, ja sitte tämä kanalauma joka peesaa ja lietsoo vieressä.
Mä olen sitä mieltä että antakaa nyt herranjestas yrittäjälle edes mahdollisuus korjata virheensä, hän melko varmasti on oppinut niistä jo aivan kantapään kautta ja oikeen pahaa tekee hänen puolestaan ajatella miltä tuntuu varmasti lukee omasta yrityksestä näitä juttuja.
Rehellisyydestähän se kertoo että ei postita enää kirjeinä vaan paketteina, jos se vielä jotain yrittäis huijata niin eikö se kirjeinä lähettelis niitä tuotteita ja sama homma jatkuis. Et näitä katoamisia ei vissiin oo ihan viime aikoina enää tapahtunut..?
Minusta kyllä kannataisi jokaisen miettiä, Nipsula näyttää kuitenkin yrittävän korjata asioita ja aika varmaan jo oppineen kantapään kautta . Jos se joku huijari ois niin miksi sillä vielä sivut olis auki ja uskaltais sinne mitään kirjotella?
Huomaa selvästi kirjoitustyylistä kenen kynästä tämä on...
Kommentteja on jo ihan tarpeeksi etta uudet asiakkaat osaavat olla varuillaan. Vanhat asiakkaat toivottavasti osaavat hoitaa asiansa joko Nipsulan tai kuluttaja-asiamiehen kautta.
että yrittäjä estää asiallisenkin keskustelun fb seinällään, tai siellä ei saa muuta kuin kehua. Joten on mielestäni tärkeää että asiakkaat saa keskustella muualla. Ihan on yrittäjän oma päätös lukeeko tätä palstaa vai ei. Toivon että Nipsula saa ongelmat korjattua ja keskittyy jatkossa hyvään ja rehelliseeen asiakaspalveluun.
onnea uudesta kaupasta! Se on hieno. Toimitathan kuitenkin vielä ne vanhatkin tilaukset joita minä ja muut asiakkaat on joutunut odottamaan kuukausikaupalla. Toivottavasti katsot peiliin, etkä enää syyttele viattomia sinun itsesi ongelmista. Itse ainakin ymmärrän ja joustan, jos minulle avoimesti kerrotaan esim että nyt on niin paljon tilauksia, että voi olla viivytyksiä tiedossa. Mutta mikäli käy ilmi että minulle valehdellaan, kaikki ymmärrys kyllä loppuu ja selittelyt ei enää auta.
Tämä keskusteluketju painuu unohduksiin ihan varmasti heti kun tartut itseäsi niskasta ja hoidat ne ikävätkin asiat pois päiväjärjestyksestä. Rehellisyys maan perii joten onpa tilanne mikä tahansa, saat parhaan lopputuloksen kertomalla totuuden.
että yrittäjä estää asiallisenkin keskustelun fb seinällään, tai siellä ei saa muuta kuin kehua. Joten on mielestäni tärkeää että asiakkaat saa keskustella muualla. Ihan on yrittäjän oma päätös lukeeko tätä palstaa vai ei. Toivon että Nipsula saa ongelmat korjattua ja keskittyy jatkossa hyvään ja rehelliseeen asiakaspalveluun.
Mutta kuinka moni taallakin kommentoijasta on oikeasti joutunut huonosti kohdelluksi Nipsulan taholta? Arvelen ettei ihan kaikki... Karavaani kulkee, koirat raksyttaa, vai miten se meni?
Mutta kuinka moni taallakin kommentoijasta on oikeasti joutunut huonosti kohdelluksi Nipsulan taholta? Arvelen ettei ihan kaikki... Karavaani kulkee, koirat raksyttaa, vai miten se meni?
Niin että ei siis saa muuten kommentoida jos ei ole omia kokemuksia?
Tässä keskustelussa on paljon viestejä jotka koskevat esim. yleisiä asioita verkkokauppojen maksukäytännöistä, näitäkö ei olisi saanut kirjoittaa jos ei ole itsellä ongelmia Nipsulan kanssa?
Oikeesti, ei keskustelua voi rajoittaa Suomessa, täällä on sananvapaus!
Suomen perustuslaki
Suomessa sananvapaus on turvattu perustuslain kahdennessatoista pykälässä:
"Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä"
Euroopan ihmisoikeussopimus
Suomi on allekirjoittanut yhdessä 43:n muun valtion kanssa Euroopan ihmisoikeussopimuksen, jonka 10. artikla toteaa sananvapaudesta muun muassa:
»Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta.»
Vaikka Euroopan ihmisoikeussopimuksessa luetellaan useita tapauksia, joissa sananvapautta voidaan rajoittaa lailla, Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on ratkaisuissaan korostanut sananvapauden suurta sisällöllistä laajuutta ja sitä että sananvapauteen kuuluu myös oikeus esittää ikäviä, kielteisiä ja jonkun kannalta jopa loukkaavia asioita.
Siis, yrittäjä kuvittelee, että sillä on joku oma eri asiakaskuntansa FB:ssa ja täällä olevat eivät ole niitä asiakkaita. Että rauhassa voi teetellä kyselyitä FB-asiakkailleen, huijaten ketä? Ei tarvi olla järjenjättiläinen, jos ymmärtää että 10 egen tuntipalkalla saa olla aikamoisissa veloissa noilla hinnoilla. Hahahaha, ei siinä, siinähän pitää alhaiset hintatasonsa ja miettii mikä mättää.
Ja mua kiinnostaa että mitä arvoisa yrittäjä keksii selitykseksi siihen että on muka `lähettänyt` paketin, vaikka ei oo tienny edes osotetta..?? Sitten sanoo että hei lähetän toisen paketin ko posti on `varastanut` paketin että mikä se osote olikaan. Vaikka ei oo ikinä osotetta saanutkaan..KYSYMPÄ VAAN! Vastaappa sinä nipsula
Ei tarvi olla järjenjättiläinen, jos ymmärtää että 10 egen tuntipalkalla saa olla aikamoisissa veloissa noilla hinnoilla. Hahahaha, ei siinä, siinähän pitää alhaiset hintatasonsa ja miettii mikä mättää.
....niin jännä juttu, miten postin kadottamat paketit voisi liittyä yhtälöön?
joka laitoit linkin Nipsulan FB seinältä tähän keskusteluun!!!!!
(tosin voi olla että tämä toinenkin viestisi poistetaan sieltä kohta mutta kiitos kuitenkin)
joka laitoit linkin Nipsulan FB seinältä tähän keskusteluun!!!!!
(tosin voi olla että tämä toinenkin viestisi poistetaan sieltä kohta mutta kiitos kuitenkin)
Sillä Nipsula on painanut tykkää nappia sille, joka laittoi suoran linkin Nipsulan Facebook seinältä tänne............
Ei Nipsulan yrittäjä tainnut miettiä loppuun asti, nyt tosiaan ne asiakkaat jotka ei vielä ongelmista tienneet, googlettavat Nipsulan ja löytävät ne todelliset (sensuroimattomat) kokemukset. Hyvä Nipsula!