Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
että jaatte tätä ketjua omilla facebook-seinillänne. Tällä tavalla saadaan varmistettua se, että mahdollisimman moni tietää epärehelliestä toiminnasta.
Itse olen jo jakanutkin tätä muutamaan otteeseen, ja seitsemän ystävääni ovat kiittäneet, sillä he olivat juuri tilaamassa Nipsulasta tuotteita.. eivät sitten tilanneet.
Yksikin kaveri oli varannut 250E neljän lapsensa vaatteisiin, joilla oli tarkoitus ostaa Nipsulasta, koska hän tykkää käsintehdyistä vaatteista. Osti sitten muualta.
Joten jakakaahan ketjua, jotta äiti-ystävänne eivät missään nimessä erehdy ostamaan tuolta!
Alan jakaa kans tätä linkkiä lähimmille mammaystävilleni!
joissa on mammoja. Jokainen voi sitten omalta kohdaltaan päättää mitä mieltä on. Mutta tiedon salaaminen (kuten Nipsula tekee) on väärin. Toivon todella että Nipsulan ongelmat on menneisyyttä, mutta jos niin ei ole, on hyvä edes olla tietoinen että viivästyksiä voi olla luvassa.
Näin yhdellä FB:n kirppis-palstalla, kun tän Eve Kirppis-tyypin tuotteiden perään huudeltiin ja infottiin että useita tyyppejä odottelee maksettuja tuotteita ja mulle tuli heti mieleen, et oisko tää sama nipsula-tyyppi! Googletin ja tadaa, tuttuun ketjuun päädyttiin. Siis huh huh mikä idiootti!
kerran verkkokauppa on olemassa ja viestintä pelaa niin mainiosti sähköpostitse.
Laitoin pari viikkoositte kuluttaja-asiamiehen kehottaman virallisen reklamaation. Viikko sitte yritti taas väittää, että vaatteet valmiit ja huomenna postittaa. On ollu muualla töissä ni ei muka oo ehtiny. Samaa sano muutama viikko aikasemmin. Sano, että voi myös palauttaa rahat jos todella niin haluan. Myy kuulemma sitte valmiit vaatteet. Eipä oo rahoja kuulunu.
maksusta on menny 1,5kk tilauksesta 2,5kk kauemmin. Huutonetissä vähän aikaa sitte ihmiset kiitteli nipsulaa hyvistä kaupoista ja nopeasta toimituksesta. Ja nämä palautteet tulleet sillä välin ku hän on väittäny mulle, että vaatteet valmiit, mutta ei vaan oo ehtiny postiin! Kai se on marssittava sitte huomenna sinne poliisilaitokselle...
oon ootellu jo pari kuukautta vaatteita..lapsikin jo kohta ohi koko vaatekoon :/
mulle sama selitys et muualla töissä, ja hauskaa et mulle väittää ettei oo yhtään muuta tapausta kuin minä! *reps :D ja samaan lauseeseen kehuu olevansa erittäin rehellinen ja kunnollinen kansalainen.. huoh.
oon siis tehny rikosilmoituksen ja nyt uhkasakkolla ootellaan postittaako tuotteita vai ei..
kai sitä sitten käräjille tarvii lähteä että saa omansa pois !
Laitoin pari viikkoositte kuluttaja-asiamiehen kehottaman virallisen reklamaation. Viikko sitte yritti taas väittää, että vaatteet valmiit ja huomenna postittaa. On ollu muualla töissä ni ei muka oo ehtiny. Samaa sano muutama viikko aikasemmin. Sano, että voi myös palauttaa rahat jos todella niin haluan. Myy kuulemma sitte valmiit vaatteet. Eipä oo rahoja kuulunu.
oon ootellu jo pari kuukautta vaatteita..lapsikin jo kohta ohi koko vaatekoon :/
mulle sama selitys et muualla töissä, ja hauskaa et mulle väittää ettei oo yhtään muuta tapausta kuin minä! *reps :D ja samaan lauseeseen kehuu olevansa erittäin rehellinen ja kunnollinen kansalainen.. huoh.
oon siis tehny rikosilmoituksen ja nyt uhkasakkolla ootellaan postittaako tuotteita vai ei..
kai sitä sitten käräjille tarvii lähteä että saa omansa pois !
miksi ette mene oven taakse ? kait niitä huijattuja on oulunkin lähistöltä
hah