Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipsula ketju poistettu?

Vierailija
12.01.2012 |

Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..

Kommentit (552)

Vierailija
301/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni jokainen ompelija määrittelee töilleen itse hinnan jotka hänelle riittävät. Eikö kaikki kuitenkin tajua sen, että on olemassa sellainen sanonta kuin "ei halvalla hyvää saa". Eli siitä vaan tilaamaan =) Mutta meissä kaikissa asuu se Sulo Vilen, joka aina haksahtaa kun halvalla saa. Mutta jos tuotteet ei olekaan niin hyvin tehtyjä niin asiakas tuskin kahta kertaa samasta paikasta tilaa.

Vierailija
302/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että laadun puolesta itse tilaan nipsulasta ennemmin kuin eräältä toiselta kalliimmalta. Sen verran hirveä vaate tuli kun kerran tilaamaan erehdyin. Ei istunut lapsen päälle yhtään ja kokoa väitettiin sopivaksi vaikka erikseen mainitsin haluavani isomman.

Ehkä nipsula käyttää isompia tehtaita joista tilaa kankaat niin saa halvemmalla ja pystyy pitämään hinnatkin matalammalla tasolla? Enempi näyttää kuitenkin tekevän noita omia yksvärisistä kankaista tehtyjä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä firma oli kyseessä? Olis kiva tietää =D

Vierailija
304/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että laadun puolesta itse tilaan nipsulasta ennemmin kuin eräältä toiselta kalliimmalta. Sen verran hirveä vaate tuli kun kerran tilaamaan erehdyin. Ei istunut lapsen päälle yhtään ja kokoa väitettiin sopivaksi vaikka erikseen mainitsin haluavani isomman.

Ehkä nipsula käyttää isompia tehtaita joista tilaa kankaat niin saa halvemmalla ja pystyy pitämään hinnatkin matalammalla tasolla? Enempi näyttää kuitenkin tekevän noita omia yksvärisistä kankaista tehtyjä vaatteita.

ja haluaisit varmaan vielä lisätä ettei Nipsulalla ikinä mitään toimitusongelmia ole ollut vaan ne ongelmat on muilla. :)

Oikeesti...

Vierailija
305/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka..muahhahhaa

Vierailija
306/552 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaistuneena "muiden karmeista kokemuksista" väittää, ettei ole koskaan saanut sitä. On sitä varkaita asiakkaissakin...

olisi. Jotain rajaa tähänkin!

Vierailija
307/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta poistuu koko ketju, koska Nipsula niin pyytää:/ Eihän asiallista palautetta saa antaa eikä kertoa muille huonoista kokemuksista...

Mitä viestejä on poistunut? :o

Vierailija
308/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta poistuu koko ketju, koska Nipsula niin pyytää:/ Eihän asiallista palautetta saa antaa eikä kertoa muille huonoista kokemuksista...

Mitä viestejä on poistunut? :o

Täältä poistui aika ripeästi aiempi Nipsulaa käsittelevä ketju. Siihen tämä uusi ketju "Nipsula ketju poistettu" viittaa.

Eli siinä aiemmassa ketjussa asiakkaat kertoivat kokemuksiaan. Hetken päästä tuli linjoille itse yrittäjä, joka kävi melkoisen kuumana, väitti asiakkaiden juttujen olevan perättömiä. Sanoi tekevänsä poliisi-ilmoituksen. Siitä meni ehkä vajaa päivä, niin koko ketju täällä vauva sivuilla oli poistettu. Muuta ei voi olla, kuin että yrittäjä itse on ottanut ylläpitoon yhteyttä ja se on poistettu. Mutta ei se mitään, sehän löytyy googlen välimuistista kokonaisuudessaan.

Ja yrittäjä on alkanut poistamaan kaikki negatiiviset asiakaspalautteet facebook seinältään.

Vierailija
309/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka kyllähän me se tiedettiinkin)

Nipsulan FB-seinältä:

Nipsula

Hyvää Sunnuntaihuomenta!

Erästä keskustelupalstaa huvittuneena seuranneena kysyn seuraavaa:

Mitä mieltä olette meidän hintatasostamme?

Kuuma puheenaihe näyttäisi nyt olevan hintamme, jotka ovat selkeästi kilpailijoiden mielestä liian edulliset ;).

Eli Onko hinnat sopivat, pitäisiko hintoja nostaa vai pidetäänkö ennallaan eli edullisempina kuin kilpailijoilla?

Käykääs kommentoimassa Nipsulan FB-seinälle nyt kun on ihan yrittäjän lupa :)))))

Vierailija
310/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kysely; mitä mieltä olette meidän asiakspalvelusta?

Eikös se olisi yrityksen hyvä myös olla tässä asiassa ajantasalla?

Vierailija
311/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista, nyt tuo yrittäjä kyselee asiakkailtaan onko hinnat sopivalla tasolla! Enpä ole ennen moisesta kuullut, ehkä hänen todellakin kannattaisi käydä yrittäjäkurssi. Jos se tollaisia kyselee asiakkailta niin kas kun ei ilmoita tarkalleen hintoja joilla kankaat ostaa sisään sun muut. Eikö se yrittäjä itse laske kannattavuuden eri tuotteille. Voi voi, ihan sääliksi käy jo =)

Mutta kai hän yrittää taas saada keskustelun suunnan vaihdettua pois näistä lukuisista ongelmistaan.

Vierailija
312/552 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä kertaa ajattelin jotain kommentoida.

Omaa mielipidettäni en nyt tähän laita. Mulla ei ole henk.koht. kokemusta Nipsulan toiminnasta, joten olen jäävi sitä kommentoimaan.

Yrittäjälle pointsit, että tulit tänne kertomaan ja pahoittelemaan tilannetta. Toivottavasti saatte asiakkaiden kanssa selvitettyä kaikki loppuun.

Nyt annan kuitenkin neuvon: Olet jo pyytänyt täällä anteeksi ja selvittänyt oman kantasi. Joka oli siis aivan upeasti toimittu! Mutta jos yhtään enempää lähdet tälle tielle, alat kirjoittamaan vastauksia tänne tuleviin viesteihin, et tästä suosta pääse enää pois. Joten loput viestit voit jättää kommentoimatta. Itse saat hoidettua asiakkaidesi kanssa teidän väliset asiat kuntoon.

Toivottavasti olet ottanut opiksesi tästä sekamelskasta, mikä pääsi syntymään tilausten ruuhkautuessa. Oppia ikä kaikki. Ei ole yrittäjän elämä helppoa.

Tämä ei ole mikään yrittäjää puolusteleva viesti. Ymmärrän täysin hermonsa menettäneet asiakkaat. Olisi palanut itseltäkin käämit. Mutta jospa tästä nyt yrittäjäkin pääsee eteenpäin, kokeneempana ja oppineena :)

Vierailija
313/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista, nyt tuo yrittäjä kyselee asiakkailtaan onko hinnat sopivalla tasolla! Enpä ole ennen moisesta kuullut, ehkä hänen todellakin kannattaisi käydä yrittäjäkurssi. Jos se tollaisia kyselee asiakkailta niin kas kun ei ilmoita tarkalleen hintoja joilla kankaat ostaa sisään sun muut. Eikö se yrittäjä itse laske kannattavuuden eri tuotteille. Voi voi, ihan sääliksi käy jo =)

Mutta kai hän yrittää taas saada keskustelun suunnan vaihdettua pois näistä lukuisista ongelmistaan.

Sehän vittuilee teille minkä kerkiää ettekä te urpot edes tajua sitä :D

Vierailija
314/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me emme tätä keskustelua tule lopettamaan niin pitkään kun yrittäjä jatkaa epärehellistä selittelyään.

Vierailija
315/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilee asiakkailleen jotka on jo valmiiksi olleet tyytymättömiä palveluun. Tällaisesta kaupastako pitäisi sitten jotain ostaa? Tosi hyvä markkinointitapa, Nipsula!

Vierailija
316/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, omaa puutaan sahaa poikki =D ihan sama vaikka vittuileekin, eihän se reppana tolla ittelleen asiakkaita saa?

Vierailija
317/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulan toiminta on törkeää ! Yrittäjällä tosiaan on aikaa istua tietokoneen ääressä poistamassa asiakkaiden viestejä ja puolustelemassa itseään - mutta jatkuvat ongelmat seuraavat häntä kokoajan!

Toiminta tosi epäilyttävää... kyse ei vain ole siitä, onko hän hidas - mutta tuo ettei asiakkaille vastata , älyttömän töykeä käytös mm. Fb:ssa ja se ihmeellinen " posti kadottaa kaikkien paketit ja kirjeet" kamppanja joulun aikoihin..

MIKSI Nipsulan pitäjällä ei ole rohkeutta antaa ihmisten keskustella yrityksestä julkisesti, kuten mutkin yrittäjät antavat ?

Huvittavaa, että jo tässä ketjussa 500 ( huomasitko sen rouva Nipsula - koska tätä ketjuahan sinäkin luet ?? ) viestiä - lähes kaikki negatiivisia ?

Kenessä siis vika - asiakkaissako ? Hippasen paljon asiakkaita menettää tämä Nipsula vain todella huonon johtamisen ansiosta..! Ei yritys voi riidellä asiakkaiden kanssa ja yrittää piilottaa virheitään ja vaientaa asiakkaitaan ? Ei taida onnistua!

Vierailija
318/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallista siinä on?

Vierailija
319/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen yritättänyt saada selvyyttä tilaukseeni ja Nipsulasta ei vastata lainkaan.

Eniten ärsyttää tuo, että Fb sivuilta yrittäjä poistaa viestit lähes heti ( minuutin-parin ) viiveellä! Ja pari päivää sitten, hän jopa kielsi kaiken keskustelun yrityksen Fb sivuilla!

Ehdottomasti nyt yrittäjän kannattaisi miettiä miten korjata tilanteen ja lopettaa tämäntasoinen yritystoiminta - joka tuottaa sadoille ja sadoille ihmiselle pettymyksen ja pahanmielen.

Vierailija
320/552 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavaa toimintaa Nipsulan yritältä!

Ilmeisesti tarkoitus oli yrittää "mainostaa" järjettömästi lokaa niskaan saanutta yritystä Fb: sivuilla - vihjailemalla viestiketjusta muualla..

muuta miten kävi......

nopealla gooletuksella löytyi tämä - ( ja nythän tämän löytävät kaikki, hurraa ! ) keskustelu, jossa oikeasti voi lukea millaista toimintaa yritys harrastaa ja kuinka ala-arvoista asiakas-palvelu on.

Tämä homma meni kyllä nyt Nipsulan yrittäjältä täysin reisille, sait aikaiseksi sen, että viimeinenkin asiaakkaasi katoaa taivaan tuuliin.. ( ja kadotessaankin miettii, miksei saanu jo maksettu tilaustaan ikinä Nipsulasta.. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme