Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipsula ketju poistettu?

Vierailija
12.01.2012 |

Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..

Kommentit (552)

Vierailija
361/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemiensa kokemusten perusteella. Edelleen, Suomessa on sananvapaus!

Vierailija
362/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran sananvapaus, niin miksi ihmeessä piittaatte niin paljon siitä mitä mä sanon? :)

Edelleenkin tämä on vain MINUN mielipide.. Mun mielestä vaan on turhaa arvostella sen perusteella mitä muut sanoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran sananvapaus, niin miksi ihmeessä piittaatte niin paljon siitä mitä mä sanon? :)

Edelleenkin tämä on vain MINUN mielipide.. Mun mielestä vaan on turhaa arvostella sen perusteella mitä muut sanoo...

Olet tehnyt kantasi selväksi, kaikki eivät vain ole kanssasi samaa mieltä. Miksi tämä on sinulle ongelma? Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.

Vierailija
364/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille muille olevan kauhea ongelma, jos olen eri mieltä teidän kanssa.. Siitähän tämä kaikki lähti kun vaan ääneen ilmaisin, että en ymmärrä tätä touhua.. Miksi mun mielipiteestä piti nostaa niin "kauhea haloo"?

Vierailija
365/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muilla sun suhteen ole mitään ongelmia, taidat olla vilkkaalla mielikuvituksella varustettu, mut ei se haittaa. :)))

Vierailija
366/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kanssa :)

Vierailija
367/552 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät asiakkaat miten homma pelittää nyt. tattis.

Vierailija
368/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä vanhoissa oli ihan tarpeeksi, kun kukaan ei viitsi enää kommentoida :)

Vierailija
369/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä vanhoissa oli ihan tarpeeksi, kun kukaan ei viitsi enää kommentoida :)

ainakin mun osalta koen että olen osani tehnyt varoittaakseni muita. Koko NIPSULA-sana aiheuttaa migreenin

Vierailija
370/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääpä lukemassa Nipsulan FB-sivuja,taas on posti "hukannut" jotian.... Yeah right...

Vierailija
371/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään puolusteluja tai vastaavia, mulla on ihan tunnettu postimyyntifirma hukannut 3 kertaa postittamansa tavarat, että sekin on mahdollista. MUTTA Nipsulan tapauksessa se ei taida olla ihan mahdollista, että posti niin paljoa hukkais.. Mutta ei tuolla Nipsulan sivuilla näytä enää olevan noita kiukkuisia asiakkaita..

Vierailija
372/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä on kertonut poistavansa kaikki toimitusta koskevat kyselyt... kyselyjä saa nykyään tehdä vain sähköpostitse... kertoo tämäkin paljon yrityksestä...

Vierailija
373/552 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aika väärin, mutta toisaalta ymmärrettävää..

Vierailija
374/552 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/pages/Osaavat-%C3%A4idit/137275609679100

Sinne katseleen, siellä on montakin tekijää, jotka tekee myös, ainakin kolmelta tällä sivustolla ilmoittaneista olen tilannut, ja tilatut on olleet mahtihyviä ja kaikki on sujunut hyvin.

Vierailija
375/552 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv****? Eikö kaikkien lähetysten pitänyt lähteä seurantakoodillisena??? Itsehän niin sanoit!

Vierailija
376/552 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAKAS:

Edelleen odotan sitä puuttuvaa hupparia siitä tähtisetistä :/

Tykkää · · tiistai kello 10:24 ·

Nipsula Tulee heti kun saan sen puuttuvan kankaan, edelleen odotellaan :/. Jospa jo tällä viikolla tänne asti tulisi, ilmoitan sinulle heti kun tulee.

tiistai kello 11:06 · Tykkää

On taas Nipsula tainnu rahastaa ennakkoon ja jättänyt osan tuotteista toimittamatta?

Vierailija
377/552 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan tuollainen yritys saa toimia? eikö mikään instanssi puutu moiseen?

Vierailija
378/552 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikosilmoituksen menen huomen aamulla tekemään, jos ei rahoja tai tuotteita tänään kuulu ! loppuu toi ihmisten höynättäminen !!!

Vierailija
379/552 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainauksen löysin tuolta kuluttajaviraston sivuilta: "Jos viivästyneellä tuotteella ei ole etämyyntiin kuuluvaa peruutusoikeutta (esim. mittatilaustuotteet), anna myyjälle ensin kohtuullinen lisäaika tuotteen toimittamista varten. Voit perua kaupan ja vaatia maksamasi rahat takaisin, jos tuotetta ei toimiteta myyjän kanssa sopimasi lisäajan kuluessa. Voit vaatia myös vahingonkorvausta kustannuksista, joita tuotteen viivästyminen on aiheuttanut. "

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/viivas…

Huomenna meinasin selvitellä, mitä käytännössä tarkottaa ja miten hoituu!

Vierailija
380/552 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole selitys eikä mikään, että on uusi yritys, ko. yrittäjällä ei vaan taida olla puhtaat jauhot pussissaan, jos nämä kaikki valitukset siis pitävät paikkansa. Jos ei posti kadota, niin tulee jotain muuta sanomista.

Hohhoijjaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi