Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
Tosiaan hienoa, että linkki taas sivulla.
Myös itse laitoin sen tänään Nipsulan Fb ketjuun - ja se poistettiin heti!!
Ilmeisesti Nipsula itse seuraa myös tätä ketjua ja tajusi toivottavasti, ettei voi enää karsia mielensä mukaan asiakkaiden tai muidenkaan sananvapautta.
Se, että Nipsula yrittää poistaa kaikki negatiiviset viestit ja rajoittaa täysin sitä, mitä saa ja mistä voi puhua - saa aikaan sen, että keskustelu jatkuu varmasti jossain muualla.
Mielestäni jos alun perinkin Nipsula olisi sallinut rehellisen ja reilun keskustelun sivuillaan, hän olisi välttynyt juuri tältä - että keskustelua käydään muualla.
Siinä olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, että yrittäjänä hän ei saisi haukkua ja syyttää asiakkaitaan omista virheistään.
Tosiaan hienoa, että linkki taas sivulla.
Myös itse laitoin sen tänään Nipsulan Fb ketjuun - ja se poistettiin heti!!
Ilmeisesti Nipsula itse seuraa myös tätä ketjua ja tajusi toivottavasti, ettei voi enää karsia mielensä mukaan asiakkaiden tai muidenkaan sananvapautta.
Se, että Nipsula yrittää poistaa kaikki negatiiviset viestit ja rajoittaa täysin sitä, mitä saa ja mistä voi puhua - saa aikaan sen, että keskustelu jatkuu varmasti jossain muualla.
Mielestäni jos alun perinkin Nipsula olisi sallinut rehellisen ja reilun keskustelun sivuillaan, hän olisi välttynyt juuri tältä - että keskustelua käydään muualla.
Siinä olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, että yrittäjänä hän ei saisi haukkua ja syyttää asiakkaitaan omista virheistään.
Tilasin ja maksoin vaatteet marraskuussa, mutta viime ja tämän viikon aikana kaikki on kunnossa. Sähköposteihin vihdoin vastattiin ja tilausasia saatiin kuntoon ja vaatteet perille. Eli eiköhän siellä ole asiat korjaantumassa, mutta ei sillä...se että siellä on asiat nyt korjaantumassa, ei minun mielipahaani poista ja enpä koskaan sieltä enää mitään tilaa.
ketjua lukee, niin kovin moni ei koskaan ole sieltä mitään tilannut..
mistä tämän päättelet?
Ei muuten tarvitse tykätä, pystyy lukea muutenkin =)
sillä teot ratkaisee. Pahasti tuhriutuneen maineen pelastamiseen eivät pelkät anteeksipyynnöt riitä mihinkään. On todella harmillista, että yrittäjä on maksattanut omat oppirahansa asiakkailla, sillä tehtyä ei saa tekemättömäksi. Toivottavasti yrittäjä on vilpitön...miten pantteri pääsee pilkuistaan?
Jos tätä koko ketjua lukee, niin aika harva kertoo tilanneensa mitään... Kirjoitetaan vain, että olen MEINANNUT tilata, mutta näiden kirjoitusten jälkeen en aio tilata!!
mainitse että on tilannut niin on selvää että ei ole tilannut? Tosi loogista! Terkkuja Nipsulaan!
viilataan pilkkua!! Mun järjen mukaan, jos ei kerro omakohtaisia kokemuksia vaan puhutaan siitä mitä on kuullut tai lukenut, niin silloinhan ei mun mielestä ole sitä omakohtaista kokemusta! Tai jos puhutaan vaan siitä että on meinannut tilata, niin silloinhan hän EI ole tilannut mitään ja on siinä tapauksessa aika jäävi arvostelemaan vaan sen perusteella mitä on kuullut..
Minä en ainakaan mitään terveisiä Nipsulalle lähetä, koska en ole ko. firman asiakas :)
viilataan pilkkua!! Mun järjen mukaan, jos ei kerro omakohtaisia kokemuksia vaan puhutaan siitä mitä on kuullut tai lukenut, niin silloinhan ei mun mielestä ole sitä omakohtaista kokemusta! Tai jos puhutaan vaan siitä että on meinannut tilata, niin silloinhan hän EI ole tilannut mitään ja on siinä tapauksessa aika jäävi arvostelemaan vaan sen perusteella mitä on kuullut..
Minä en ainakaan mitään terveisiä Nipsulalle lähetä, koska en ole ko. firman asiakas :)
että tänne ei saa kirjottaa omaa mielipidettään, vaikka ei olisi Nipsulan asiakas?
että tänne ei saa kirjottaa omaa mielipidettään, vaikka ei olisi Nipsulan asiakas?
Mutta nyt niinku vähän vedit maton pois omien jalkojesi alta. :))))))
Jos tätä koko ketjua lukee, niin aika harva kertoo tilanneensa mitään... Kirjoitetaan vain, että olen MEINANNUT tilata, mutta näiden kirjoitusten jälkeen en aio tilata!!
Mun mielestä tällaisessa tapauksessa vain tulee ilmi että joskus keskustelupalstoista on todellista hyötyä.
olen puhunut vaan tuosta asioiden jauhamisesta ja mustamaalaamisesta!
Mutta ei siinä, olen oman mielipiteeni ilmaissut ja te olette siitä herneen nenäänne vetänyt, joten nyt voin poistua takavasemmalle :)
Te voitte jatkaa tätä turhanpäivästä jankuttamista, millä ette itse voita mitään, varsinkaan ne joilla ei ole Nipsulan kanssa mitään tekemistä :)
Ja ihan tarkennukseksi vielä, että en tosiaan ole Nipsulan asiakas, tulevaisuudessa ehkä voinkin olla.. Ja silti en oli Nipsulaa vastaan enkä Nipsulan puolella..
Joten hauskaa loppuviikkoa kaikille :)
olen puhunut vaan tuosta asioiden jauhamisesta ja mustamaalaamisesta!
Mutta ei siinä, olen oman mielipiteeni ilmaissut ja te olette siitä herneen nenäänne vetänyt, joten nyt voin poistua takavasemmalle :)
Te voitte jatkaa tätä turhanpäivästä jankuttamista, millä ette itse voita mitään, varsinkaan ne joilla ei ole Nipsulan kanssa mitään tekemistä :)
Ja ihan tarkennukseksi vielä, että en tosiaan ole Nipsulan asiakas, tulevaisuudessa ehkä voinkin olla.. Ja silti en oli Nipsulaa vastaan enkä Nipsulan puolella..
Joten hauskaa loppuviikkoa kaikille :)
Kukahan sen herneen veti nenään? :)))
sen verran että.. On hyvä jos kerrotaan yleisesti jos jollain firmalla on epäkohtia tms., mutta sen voi kertoa monella eri tyylillä!! Ja se, että jos niitä omia kokemuksia on, niin on hyvä kertoa ne myös muille!! Mutta, jos tekee mielipiteensä vain sen pohjalta mitä muilta kuulee, niin aika turha on ruveta yleisesti arvostelemaan..
Ja en todellakaan vetänyt hernettä nenääni :)
Huvittavaa seurata, kuinka aivan selvästi Nipsula itse yrittää puolustella täällä "vierailijan" asemassa itseään...
Itse en alkuunkaan ymmärrä tälläistä yrittäjää ( kuin Nipsula ), joka on lähtenyt julkisesti syyttämään ja haukkumaan omia asiakkaitaan..
Fb:ssa on pöyristyttäviä tarinoita, kuinka asiakkaat ovat odottaneet tuotteitaan kuukausi-kaupalla, luvattuja toimituksia ei ole koskaan lähetety ajoissa jne... ja kaiken tämän jälkeen Nipsula kehtaa itse kehua itseään esim Fb. sivuilla!!
Osoittaa törkeän huonoa makua keksiä yrittäjältä ruveta itse kehumaan hintojaan - ja vihjata tällä viestiketjuun, jossa NIIN MONET pettyneet asiakkaat vain odottavat tuotteitaan tai jonkinmoista rehellisyyttä tältä yritykseltä!
Ei voi tajuta, mitä tälläisen yrittäjän päässä pyörii.. todella lyhyt-näköistä ja ennenkuulumatonta. Nöyrästi voisi pyytää anteeksi , mutta ei - tämä yrittäjä ylimielisesti viisveisaa asiakkaistaan.
Ja mitä tulee tuohon sananvapauteen esim. tuolla Facebookissa / on ihmeellistä, että Nipsula haluaa siellä pitää yllä sivustoa - jonne tosiaan ei voi kommentoida ja jossa ei saa keskustella!
Varmasti ei hyvä asia!