Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään klo 21.30 TV1 Ikuisesti sinun. Dokkari huostaanotetuista lapsista.

Vierailija
09.01.2012 |

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa puhelimeen estot ettei hullupentu soittele maksullisiin numeroihin. Sellaisen miehen, joka ei edes yksinkertaisinta sovittua asiaa kykene hoitamaan saakin pistää pihalle.

Ihan oikeutetusti bioäiti menetti hermonsa. Tuskin se sijarimammakaan olisi viilipyttynä pysynyt jos olisi joutunut kulukorvauksistaan pennun aiheuttaman puhelinlaskun maksamaan.

Vierailija
42/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sijaisäiti oli ihmeen laista. Makas sohvalla paljo ja ei mennyt tyttärensä kevät juhlaan. Tytön bioäiti kuollut ja bioisä vankilassa, joten juhlissa ei siis ollut ketään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi itki pimeässä että ovi pitäisi olla auki niin ovi silti laitettiin kiinni ja itkijä jätettiin yksin pimeään pelkonsa kanssa. Aivan varmasti lapset kestävät paremmin raivoavia teinejäkin.

Se alku oli erittäin rankkaa katsottavaa, kun pieni poika oli tullut vastaanottokotiin. Jotenkin tuntui se pahalta, että samassa paikassa oli raivoava teini ja pikkulapsi.

Vierailija
44/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin katsoessani, että millainen Meten elämästä tulee, ja jatkuuko sukupolvien huono kierre niin, että hän on itse 10 vuoden kuluttua hyvin nuori ja moniongelmainen äiti. Olisi ehkä ollut hyvä, että hän olisi saanut jäädä sijaisperheeseen. Siellä olisi saattanut oppia sellaista elämänhallintaa, ettei olisi tullut raskaaksi jo 16-vuotiaana jne. Toivottavasti kuitenkin hänen ja veljensä elämä sujuu hyvin.

Milläs sen elämänhallinnan oppii jos on kasvanut vailla hoivaa, turvaa ja mallia? En tietenkään tarkoita että annetaan "meten äitien" jatkaa ketjua sukupolvesta toiseen, mutta hetken voisi silti pysähtyä miettimään ennen kuin solvaa ihmisiä vastenmielisiksi elämän jakojäännöksiksi. Se heitteillä oleva suloinen lapsi, jota kohtaan nyt tunnet myötätuntoa, on jonain päivänä hukassa oleva aikuinen, ja sitten se ei enää herätäkään muuta kuin inhoa?

on tyypillinen WT äiti.Pieni likainen,sotkuinen kämppä jossa liikaa eläimiä mm.kaksi saksanpaimenkoiraa.Ei mitään elämänhallintaa.Rahat ei riitä vuokraan,kännylaskuihin yms.ja heti kun sai lapsensa takas vei ne hoitoon ja lähti ite tuulettumaan.Miksi tollaset vastenmieliset elämän jakojäännökset saa lisääntyä?

Vierailija
45/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pikkupojan huoneenovea ei voitu jättää auki? Ihan sydämestä otti. Samoin tämän linnassa lusimassa olevan miehen tyttö, ei sen vertaa oman tyttönsä elämää voi arvostaa ettei tyttö saanut mielestäni erittäin hyvistä perusteluista huolimatta sukunimeään muuttaa. Mua raivostutti tuo suorastaan.

Ja myös se, että " kyllä sinä nyt ymmärrät kun minä olen täällä lusimassa".. Siis voi hitto!

Vierailija
46/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin asiat on. Miksi sen olisi pitänyt suostua nimen vaihtoon?

Vierailija
47/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meten ja mikon asiat olisivat hyvin ja että heidän äitinsä pystyy heistä huolehtimaan vaikka pahalta tuntui katsoa sitä kaaosta kämpässä....toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
48/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin asiat on. Miksi sen olisi pitänyt suostua nimen vaihtoon?

Tyttönsä oikeasti kärsii, eikä isänsä sitä suostu ymmärtämään. Tyttö haluaa kuulua johonkin, että hänellä on oikea perhe.

Vierailija
49/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman lapsen hoitamisesta 600€ ja biologisen äidin on pärjättävä alle 300€/lapsi. Vähemmän bioäidin pinna kiristyisi jos rahaa tulisi yhtä paljon mitä sijaisäidille.

siis ajatteletko oikeasti näin? Ei omien lasten hankkimisesta kuulu mitään maksaa!!! HYvänen aika, aikuinen ojn itse vastuussa toimeentulostaan!!! Ja lapsistaan!! vain poikkeustapauksessa kun ei itse kykene- tulisi saada apua. Lapsilisäkin on plussaa joka ei itsestäänselvästi kuulu ihmisen lisääntymiseen. Sijaisvanhemmille maksetaan, koska he hoitavat toisten lapsia ja usein se teettää paljon ylimääräsitä työtä. Hoivaa ja rakkautta ei voiedes rahassa mitata

Vierailija
50/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meten ja mikon asiat olisivat hyvin ja että heidän äitinsä pystyy heistä huolehtimaan vaikka pahalta tuntui katsoa sitä kaaosta kämpässä....toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
51/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen haaveilla sukunimen vaihdosta. Ei mitään takeita että isä antaa sellaisen lupaa, eikä mitään järkeä vaihtaa koska perhe ei kuitenkaan adoptoisi Inkaa. Sen sopan syyllinen on täysin Inkan sijaisäiti/isä. Hommansa osaava olisi heti karistanut nimenvaihdoshaaveet.

Kiinnittikö kukaan huomiota, että Inkalla ei ollut minkäänlaista kirjesalaisuutta. Sijaiäiti tarkisti lähtevät ja tulevat kirjeet.

Ei sillä etteikö olisi ollut hyvä perhe Inkalle, mutta noihin kiinnitin itse huomiota.

Vierailija
52/54 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman lapsen hoitamisesta 600€ ja biologisen äidin on pärjättävä alle 300€/lapsi. Vähemmän bioäidin pinna kiristyisi jos rahaa tulisi yhtä paljon mitä sijaisäidille.

siis ajatteletko oikeasti näin? Ei omien lasten hankkimisesta kuulu mitään maksaa!!! HYvänen aika, aikuinen ojn itse vastuussa toimeentulostaan!!! Ja lapsistaan!! vain poikkeustapauksessa kun ei itse kykene- tulisi saada apua. Lapsilisäkin on plussaa joka ei itsestäänselvästi kuulu ihmisen lisääntymiseen. Sijaisvanhemmille maksetaan, koska he hoitavat toisten lapsia ja usein se teettää paljon ylimääräsitä työtä. Hoivaa ja rakkautta ei voiedes rahassa mitata

Näin juuri, ja sijaisvanhemmuus vaatii myös tilaa, ei ne lasten huoneet ilmaisia ole.

Vierailija
53/54 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli sellainen tunne, että Inkan bioisä on syyllinen bioäidin kuolemaan?

Vierailija
54/54 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jossain todettu, että mitä huonommin kohtelet lapsia, niin sitä kovemmin he rakastavat ja puolustavat vanhempiaan.

Mitään pahaa ei heistä saa sanoa, vaikka olisivat kuinka paljon satuttaneet lapsia.

Veikkaan että tuossakin oli ihan kyse siitä etteivät voineet myöntää rakastavansa myös sijaisvanhempia, koska äidille olisi tullut siitä paha mieli.

Kun olivat kasaamassa tavaroita, niin se poikahan kysyi, että minne ollaan muuttamassa. Ihan kuin ei olis edes kunnolla tajunnut, että joutuvat lähtemään sieltä ihan aikuisten oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi