Masentaako teitäkin kun IG-kuvanne saa vähän tykkäyksiä?
Tulee sellainen tunne että jotain on mennyt väärin
Kommentit (19)
Nej, endast clowner är där och man räknar sig inte in i den mängden.
Ei. Kun julkaisen kuvan, painan siitä "piilota tykkäykset" ja sen koomin en niitä katso. Nykyään Ig näyttää kaikkea muuta kun seuraajien kuvia, joten johtunee siitä eikä sinun kuvista.
Ei masenna. Kun mulla ei oo IG kuvia.
En seuraa tykkäysten määriä yhtään. En itse tykkää juuri koskaan kenenkään kuvista.
En jaksa kenenkään naamakuvia. Jos joku on ihan tehnyt jotain käsityötä tai taidetta ja nähnyt vaivaa sen eteen, niin silloin tykkään. Oman naaman räpsiminen on pelkästään outoa.
Ei totisesti, kun en oo instassa, enkä ees facebookissa. En ole huomiohuo*a 😊
Lasketko Ap muiden saamia tykkäyksiä koska käytät somea muiden stalkkaamiseen? Kuinka monta tuntia sinulta menee vuorokaudessa muiden stalkkaamiseen?
Ei. Masentaa kun tinderprofiili ei saa mätsejä.
Ei ole tiliä IG:ssä, Facessa, Tiktokissa eikä YouTubessa. Twitterinkin lopetin.
Voin mainiosti.
Ei kiinnosta. Saa tykkäillä jos haluaa tai olla tykkäämättä.
Minua ahdistaa jos kuviin tulee liikaa tykkäyksiä tuntemattomilta tai puolitutuilta.
Ei masenna. IG on bisnes, se haluaa rahaa näytöistä. Siksi kuvat eivät usein näy. Ei me olla sen asiakkaita, vaan tulonhankkimisväline.
Jos tulee tuollaisia ajatuksia, kannattaa poistaa koko roska. Niin itse tein. Elämä maistuu enemmän elämältä ja vähemmän turhuudelta.
Nolla tykkäystä instassa.
Nolla kuvaa instassa.
Nolla tiliä somessa.
Nolla ongelmaa.
Ei :D Hyvin harvoin julkaisen mitään.
Tärkeämpää on tykkäyksen määrä oikeassa elämässä. Se että itse osaan rakastaa, pystyn parisuhteeseen ja että minua rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun julkaisen kuvan, painan siitä "piilota tykkäykset" ja sen koomin en niitä katso. Nykyään Ig näyttää kaikkea muuta kun seuraajien kuvia, joten johtunee siitä eikä sinun kuvista.
Hyvä vinkki! Taidan ottaa käyttöön. Haluaisin olla seuraamatta tykkäyksiä, mutta IG on rakennettu sellaiseksi että on vaikea olla välittämättä reaktioista tai niiden puutteesta. Kaikki tietää että sometykkäykset ja kommentit antaa pienen dopamiinihitin, siksi some on niin koukuttava.
Mitä jos kuitenkin hakkisit elämän.