Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUH! Menisitkö sinä vapaaehtoisesti tällaisen jumppaohjaajan tunnille?!

Vierailija
26.12.2011 |

http://www.fatimawitick.com/page34.html

Aika tiukkaa tekstiä, ei todellakaan houkuta kokeilemaan :/

Onko täällä ketään, joka olisi käynyt tuon ohjaajan tunneilla? Millaisia ovat?

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaativuuden tarvitse tarkoittaa v-mäisyyttä.

Vierailija
182/205 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän puhuu yhtä paljon ja sekavasti kuin kirjoittaa, menisi varmaan hermot.

Korjatkoon ja opettakoon ja vaatikoon, mutta en menisi kuuntelemaan tällaista maanista paatosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyökkäävää tekstiä. Ei vaativuuden tarvitse tarkoittaa v-mäisyyttä.

En itse pidä tekstiä v-mäisenä. Enkä saa siitä v-mäistä, koska siinä myös perustellaan kaikki.

Vierailija
184/205 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Fatiman oppilas, ja hän on erittäin hyvä siinä mitä tekee. Käyn hänen baletti tunneilla, ja ne ovat aina aivan täysiä, hän korjaa ja antaa asianmukaista ohjausta.Mielestäni on hyvä, että opettaja korjaa sinua jos teet jptakin väärin, eikä istu siinä hiljaa mulkoilemassa, että miks noi ei osaa. En ole käynyt hänen joogassaan, mutta tiedän , että ihmiset ovat olleet tyytyväisiä hänen opetukseen. Myönnän, että hän on vähän itsekeskeinen ja tarkka ja tiukka, mutta minä pidän hänen tyylistään opettaa. Ja mitä tulee huumoriin, niin teissä on se vika.

Vierailija
185/205 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Jos joku möläyttelee veemäisyyksiä, vika on aina kuulijan huumorintajuttomuudessa ja pikkusieluisuudessa. Eiku hetkinen...

Vierailija
186/205 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Olen harrastanut liikuntaa vuosikymmenien ajan, ja vaihdan helposti ohjaajaa, jos tyyli ei miellytä. Fatima on loistava, kukaan muu ei osaa selittää liikkeitä yhtä selkeästi. Hänen tunneillaan riittää kävijöitä, ihmisiä, jotka haluavat oppia oikean tekniikan, eivätkä loukkaannu, jos vääränlaista asentoa korjataan.

Vierailija
187/205 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi, kiitos varoituksesta. Kuulostaa ahdistavalta.

Vierailija
188/205 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "yhtä meidän aikamme mahtavimmista opettajista"? Heh, olisiko Fatima itse siellä näppiksen takana? Varsinkin kun ensimmäisen viestin linkki on lakannut toimimasta.

Vierailija
189/205 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt ko. opettajan jooga-, pilates- sekä venyttelytunneilla. Uskomaton nainen! Määrätietoinen, rehellinen, asiansatunteva, auktoriteetti,.. Opetus on paremmin kuin todella hyvin hallussa, ja tunneilla on turvallinen olo kun saa hikoilla ja tehdä huippusuorituksia tietävien silmien alla. Ja piru vie, JOKAISELLA tunnilla ylitän itseni, ilman että satutan/ "rikon" itseäni.
Mene ja kokeile, niin tiedät enemmän mitä luulet.

Vierailija
190/205 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi Fatima opettaa joogaa vain jossain kuntosalityyppisissä paikoissa. Helsinki on täynnä joogastudioita, joissa opettajat ovat perehtyneet fyysisen harjoittelun lisäksi joogafilosofiaan ja siihen kiinteänä osana liittyvään etiikkaan. Fatima antaa nettisivuillansa itsestään sellaisen kuvan, että joogan opiskelu on jäänyt pelkkään asanoiden opetteluun. En yhtään ihmettele, jos häntä ei oikeilla shaloilla näe.

Vierailija
191/205 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menis kenenkään, jonka harrastus on "tietyntyyliset persoonalliset pehmolelut"

...no joo, kuulosti muutenkin neuroottiselta tyypiltä.

Lisää hörhöjä, tää oli hauska :D

Vierailija
192/205 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullamössöjumppaajien viestit ovat noloja. Jumppaohjaajan pitää olla tekohymy naamalla, hän ei saa antaa mitään ohjeita eikä myöskään pyytää tietynlaista muita huomioivaa käytöstä tunneillaan. Minkään lajin harrastaminenkaan ei saa olla sellaista, että siinä voisi kehittyä ja kaikki eri lajitasot (aloittelijat - edistyneet) on luotu vain muistuttamaan ikävästä kilpaurheilumentaliteetista. Ja nyyh, sen kertominen, että jotkut ovat aloittelijoita ja jotkut edistyneempiä vie kertakaikkiaan itsetunnnon av-mammalta. Nyyh, nyyh.

Av-mamma harrastaa liikuntaa vain satunnaisesti ja laihdutusmielessä. Silloin ei kyllä mitään tekniikkaohjeita saa jakaa. Jos joku av-mamma joskus saa perseensä irti sohvalta ja jumppaan niin se ei kyllä merkitse sellaista sitoutumista minkäänlaiseen kehitykseen, että voisi kuunnella neuvoja ja ohjausta ammattilaiselta. Sehän pilaisi sen hyvän fiiliksen, että av-mamma voisi uskoa jopa ihan oikeasti tekevänsä jotain!

Vierailija
193/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai menisin, parhaan tsempin saan sellaisilla jumppatunneilla, joissa ope tosissaan piiskaa eteenpäin, tää Fatima on lisäksi todennäköisesti hyvin tarkka ja hyvä opettaja. Karseita sellaset jumppailijat, jotka tulevat tunneille juttelemaan, kerrankin yhellä bodycombat tunnilla kaks naista höpöttelivät keskellä salia keskenään, onneksi ymmärsivät häipyä, ennenkuin saivat jonkun nyrkistä

Ja Fatimalla on kyllä se puoli hukassa ja pahasti. jos ei osaa olla ammattimainen olematta ääliö, niin kannattaa vaihtaa alaa. Itse en edes jumppaa, vaan treenaan kovaa ja en todellakaan kaipaisi personal traineriksi tuollaista idioottia, jos apua tarvitsisin.

Vierailija
194/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi pitää linjansa ja asiakkaita silti riittää.

Vierailija
195/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi kuvasta.

Vierailija
196/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaa siinä oli mustaa vihreällä.

Varmasti todella pätevä opettaja ja opettaa asiansa selvästi. Häneltä on mahdollisuus saada korkeatasoista opetusta, jos oppilas itse on valmis oppimaan asiat kärsivällisesti ja nöyrästi. Nöyryys ja kärsivällisyys ovat oppimisen ehdot. Millään muulla tavoin ei tule lasta eikä paskaa.

Ne jotka eivät ole valmiita suoriutumaan noin yksinkertaisista ohjeista voivat mennä marttojen satujumppa tunnille. Riittää kun tulee hiki...

T: N43

Vierailija
197/205 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43 taitaa olla Fatima itse :DD  aika läpinäkyviä tietyt viestit kyllä! kerran olen hänen tunnillaan ollut ja vittuilusta en halua jatkossakaan maksaa. Joku täällä sanoi että pilates kehittää räjähtävyyttä!?? pilates harjoitteilla ei ole mitään tekemistä räjähtävyyden kanssa...kannattaisi hieman perehtyä asiaan mikäli kiinnostaa. luuletko että kilpaurheilijat jotka tarvitsevat suorituksessaan räjähtävyyttä treenaavat pilatesta?

mieti nyt vaikka pikajuoksua jota varten treenataan vetoja,lähtöjä,loikkia sekä "räjähtäviä"hyppyjä painot selässä....hmmm mitä suotta kun kerran pilates ajaa saman asian. ei mulla muuta ;)

t:valmentaja

Vierailija
198/205 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
199/205 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ryhmä naisia arvostelevat ohjaajaa jonka tunnilla ei ole yksikään käynyt 😂

Suosittelen lämpimästi - tekisi teillekin ihan hyvää , ehkä myös tuo oma vihamielisyytenne kaikkoaisi liikunnan myötä ❤️

Vierailija
200/205 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse fatiman oppilas vaikka hän huutaa se haluaa meidän parasta ja tekee meistä hyviä tanssijoita ! Siellä tehdään kaikki hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme